Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.18 , 13:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 ... 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 190200 times)
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #1330 on: 15.01.18 , 12:01 »
Share

На правах реклами від BUS.COM.UA:

Quote
Анонс #276, от 11-01-2018 13:09, автор: viki-tour@ua.fm
    
Перевозки Тернополь - Буковель - Ясиня - Тернополь   Щоденні перевезення з Тернополя на Буковель та Ясиня
    
Перевезення з Тернополя на Буковель та Ясиня!!!

Формуємо групи кожного дня. Всі виїзди гарантовані!!!!

Виїзди з Тернополя в 6:30, 10:30, 15:30

Виїзди з Буковеля та Ясиней у 8:30, 11:30, 17:30, 20:00

Вартість - 230 грн./чол.

Є можливість замовлення транспорту для організованих груп від 4-х до 56 місць

Телефонуйте: 067-352-02-76, 066-435-89-19, 098-578-11-88

Оскільки в ІФ таким перевізникам тепер робити нічого (суттєво зменшився обсяг пасажирів), то вони вирішили обслужити Тернопіль.
УЗ для Тернопіль-Ясіня пропонує плацкарти:
357: Тернопіль(22:35)-Ясіня(8:48) (в дорозі - 10:13) з чаєм і білизною за 109,23 грн.  (цілком адекватні час посадки/висадки та ціна)
25: Тернопіль(4:22)-Ясіня(13:25) (в дорозі - 9:03) з чаєм і білизною за 98,26 грн.  (неадекватний час посадки, допустимий час висадки та прийнятна ціна)
Крім того, до Ворохти через Тернопіль прямує ще 143.

Автоперевізники знайшли свою "денну нішу" і адаптувалися до інших поїздів, які не прямують до Яремчанщини/Рахівщини. Вони беруть клієнта швидкістю.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 969


View Profile
« Reply #1331 on: 15.01.18 , 16:01 »
Share

Клоуни, краще б під Хюндай підлаштувались (~12.30).
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #1332 on: 16.01.18 , 20:01 »
Share

1. 3,5 роки тому не було у Вінниці поїзда до Ясіні і Рахова... і нікому не було від цього погано. Зараз мають чудову нагоду (хоч і через день) стартувати зі Жмеринки і потрапляти до Ясіні і Рахова.
Хай так. Не буду категоричним щодо Поділля.

2. Так наче вже йде мова про 49/50 через Стрий і половинення на Трускавець та ІФ (Чернівці). Крім того 13/14 мають намір пропустити через Стрий. Саме за цих обставин я висунув цю пропозицію.
Ну, тоді щодо 49/50 не маю заперечень (особливо, щодо видовження ПГВ до Станіслава і Черноуц), а якщо поїзд Київ - Солотвино знов піде через Мукачево, то це буде гарантованим повітровозом після Батьова.

3. Достатньо хоч раз проїхатись автобусом аби наступні рази надавати перевагу поїзду. Можливо з кінця в кінець не дуже привабливо,
Знаю. Сам не люблю авобусів. Але в нашій країні є всякі екстремали. Знаю одне - якщо поїзд буде їхати хоча б той самий час, що автобус, з тим самим відправленням, і хоча б на гривню дешевше - народ підтягнеться. А якщо ці показники будуть хоча б на 1% кращі на користь потяга, то вибір буде очевидним.

4. Тепловоз для ділянки Чернівці-Тернопіль? Є сподівання на тепловози від GE. Вочевидь зберігати щоденне курсування наявного 667/668 не буде сенсу... але "я цього не казав". Крім того, якщо буде нормальний тепловоз, то пропозиція передбачає можливість його обігу по Тернополю на Ворохту: Чернівці-Тернопіль-Ворохта-Чернівці.
Так, саме це мене цікавило. Бо ти описав все гарно з ремаркою "без задіяння додаткових вагонів та локомотивів". Стосовно вагонів, я можу погодитися, а от щодо тепловоза з Чернівців до Тернополя, вирішив перепитати. Бо в наших краях з тягою напряг, сам знаєш, що останнім часом локомотиви спалахували, як бенгальські вогні.

5. Я ж писав - в межах наявної схеми - до 10 вагонів. Тут навіть можна робити обмін груп (зміна "маршрутних дощок") по Солотвиному: Ковель-Солотвино на Солотвино-Львів (2 ідентичні групи по 5 вагонів)... що дозволяє відправити ці 5 вагонів зі Львова на Чернівці (якщо це буде доцільно). Тоді мегаобіг виглядатиме так: Чернівці-Ковель//Ковель-Солотвино//Солотвино-Львів//Львів-Чернівці (це фантазії).
Іване, от це якраз не фантазіїі. Бо за роки моєї праці на УЗ і, відповідно, спілкування з мешканцями тих країв, які доводиться відвідувати, однією з багатьох болючих проблем помітив відсутність адекватного сполучення Закарпаття з Волинню. Бо ЄДИНИЙ!! овернайтний "Еталон" з 12 годинами між Ужгородом та Луцьком в обидва боки та ціною в 395 грн - це, мяко кажучи срака.

6. Ковель - Ворохта через Рівне-Тернопіль може й добре, але я до цього ще не дозрів... тим паче, як це все поєднати з тим, що я пропоную (Київ-Ворохта по Тернополю 2:30-3:30)?
Тут не буду категоричним.

То от у мене питання до Івана та Doobey, поясніть на якійсь конкретиці - де ви бачите пасажирів на 2 вагони на ділянці Львів-Сянки-Чоп (які йдуть з Чернівців), на 10-12 вагонів на ділянці Львів-Рівне-Ковель (з Солотвино та Чернівців), на ділянці Чернівці-Львів ті 7м, та фіолетова Львів-Солотвино будуть заповнюватись без питань. От наприклад, на сьогоднішній ранок з Тернополя до Луцька на декілька ранішніх автобусів по 20+/- місць, навіть блаблакар є, тобто ажіотажу немає.

Зрештою, якщо цього всього не потрібно (Чернівці-Ковель через Тернопіль та Ковель-Солотвино... і тим паче Чернівці-Чоп), то це спрощує задачу і зводить її до двогрупного Київ-Ворохта (10 вагонів, вкорочений 357) та Київ-Чоп (8 вагонів, через Самбір). Як кажуть, баба з воза - коням легше. Я тільки "за".
Говорили-балакали, сіли і ... всралися...
Сполучення Волині з Закарпаттям і Тернопіллям потрібне. І якщо хтось сумнівається в прямих пасажирах, слід вкотре сказати, що поїзд Ковель - Закарпаття підбиратиме пасажирів і на Рівненщині, і на Львівщині. Тим паче, з таким часом в дорозі та ціною квитка (точно нижчою за 395 грн!) це створить і зручність пасажирам, і конкуренцію маршрутці.
Стосовно поїзда Чернівці - Ковель через Тернопіль-Львів-Рівне, то вже не раз наголошувалося, що такий вид транспорту передбачає сполучення Тернопілля з Чернівцями, Львовом, Рівним та Волинню, а також ранкове сполучення Львів - Рівне - (Волинь, бо теперішнє сполучення Львова з Луцьком та Ковелем бажає бути кращим) і вечірнє зворотньо.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #1333 on: 16.01.18 , 20:01 »
Share

... От наприклад, на сьогоднішній ранок з Тернополя до Луцька на декілька ранішніх автобусів по 20+/- місць, навіть блаблакар є, тобто ажіотажу немає.
Не знаю, як щодо всієї України, а у нас на Заході народ дуже економний і звик підсідати на автобус за автостанцією, бо так на 5-10 гривень дешевше. І це стосується багатьох напрямків.
Ба більше, за власними спостереженнями можу сказати, що навіть коли вранці перед відправкою 830-ї ЕПК-шки є повно квитків, пасажири не дуже поспішають купляти їх. Бо знають, що поїзд перевезе всіх. Не раз бачив, що від Мукачева до Львова по всіх зупинках машиністи відкривають не 1, а всі 3 дверей в електричці, а провідники, як кондуктори в дніпровських трамваях, всіх "обілечують". Так от, якби на тому напрямку не брали зайців, то і 830 їздила б забита, і 146 не возив би повітря.
Тому, наявність/відсутність квитків та кількість перевезених пасажирів на Західній Україні далеко не завжди співмірні.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #1334 on: 16.01.18 , 20:01 »
Share

1. 3,5 роки тому не було у Вінниці поїзда до Ясіні і Рахова... і нікому не було від цього погано. Зараз мають чудову нагоду (хоч і через день) стартувати зі Жмеринки і потрапляти до Ясіні і Рахова.
Хай так. Не буду категоричним щодо Поділля.
Забув одразу уточнити: там буде пакетний графік 15(до Рахова)/357(до Ворохти)/25(до Рахова). "Пропажа" 357 після ВОрохти (у напрямку Рахова) забезпечує необхідну часову дистанцію між нитками 15 та 25.

2. Так наче вже йде мова про 49/50 через Стрий і половинення на Трускавець та ІФ (Чернівці). Крім того 13/14 мають намір пропустити через Стрий. Саме за цих обставин я висунув цю пропозицію.
Ну, тоді щодо 49/50 не маю заперечень (особливо, щодо видовження ПГВ до Станіслава і Черноуц), а якщо поїзд Київ - Солотвино знов піде через Мукачево, то це буде гарантованим повітровозом після Батьова.
Можливо буде сенс його якось половинити на Солотвино/Ужгород (чи ще якось).

4. Тепловоз для ділянки Чернівці-Тернопіль? Є сподівання на тепловози від GE. Вочевидь зберігати щоденне курсування наявного 667/668 не буде сенсу... але "я цього не казав". Крім того, якщо буде нормальний тепловоз, то пропозиція передбачає можливість його обігу по Тернополю на Ворохту: Чернівці-Тернопіль-Ворохта-Чернівці.
Так, саме це мене цікавило. Бо ти описав все гарно з ремаркою "без задіяння додаткових вагонів та локомотивів". Стосовно вагонів, я можу погодитися, а от щодо тепловоза з Чернівців до Тернополя, вирішив перепитати. Бо в наших краях з тягою напряг, сам знаєш, що останнім часом локомотиви спалахували, як бенгальські вогні.
Всі з нетерпінням чекають на локомотиви GE.

5. Я ж писав - в межах наявної схеми - до 10 вагонів. Тут навіть можна робити обмін груп (зміна "маршрутних дощок") по Солотвиному: Ковель-Солотвино на Солотвино-Львів (2 ідентичні групи по 5 вагонів)... що дозволяє відправити ці 5 вагонів зі Львова на Чернівці (якщо це буде доцільно). Тоді мегаобіг виглядатиме так: Чернівці-Ковель//Ковель-Солотвино//Солотвино-Львів//Львів-Чернівці (це фантазії).
Іване, от це якраз не фантазіїі. Бо за роки моєї праці на УЗ і, відповідно, спілкування з мешканцями тих країв, які доводиться відвідувати, однією з багатьох болючих проблем помітив відсутність адекватного сполучення Закарпаття з Волинню. Бо ЄДИНИЙ!! овернайтний "Еталон" з 12 годинами між Ужгородом та Луцьком в обидва боки та ціною в 395 грн - це, мяко кажучи срака.
Цей мегаобіг на 3 ночі або 2х3 (Чернівці-Ковель//Ковель-Солотвино//Солотвино-Львів//Львів-Чернівці) повинні схвалити інші форумчани, щоб я зрозумів, що не тільки ми двоє так фантазуємо.

То от у мене питання до Івана та Doobey, поясніть на якійсь конкретиці - де ви бачите пасажирів на 2 вагони на ділянці Львів-Сянки-Чоп (які йдуть з Чернівців), на 10-12 вагонів на ділянці Львів-Рівне-Ковель (з Солотвино та Чернівців), на ділянці Чернівці-Львів ті 7м, та фіолетова Львів-Солотвино будуть заповнюватись без питань. От наприклад, на сьогоднішній ранок з Тернополя до Луцька на декілька ранішніх автобусів по 20+/- місць, навіть блаблакар є, тобто ажіотажу немає.
Зрештою, якщо цього всього не потрібно (Чернівці-Ковель через Тернопіль та Ковель-Солотвино... і тим паче Чернівці-Чоп), то це спрощує задачу і зводить її до двогрупного Київ-Ворохта (10 вагонів, вкорочений 357) та Київ-Чоп (8 вагонів, через Самбір). Як кажуть, баба з воза - коням легше. Я тільки "за".
Говорили-балакали, сіли і ... всралися...
Сполучення Волині з Закарпаттям і Тернопіллям потрібне. І якщо хтось сумнівається в прямих пасажирах, слід вкотре сказати, що поїзд Ковель - Закарпаття підбиратиме пасажирів і на Рівненщині, і на Львівщині. Тим паче, з таким часом в дорозі та ціною квитка (точно нижчою за 395 грн!) це створить і зручність пасажирам, і конкуренцію маршрутці.
Стосовно поїзда Чернівці - Ковель через Тернопіль-Львів-Рівне, то вже не раз наголошувалося, що такий вид транспорту передбачає сполучення Тернопілля з Чернівцями, Львовом, Рівним та Волинню, а також ранкове сполучення Львів - Рівне - (Волинь, бо теперішнє сполучення Львова з Луцьком та Ковелем бажає бути кращим) і вечірнє зворотньо.
... але про це повинен ще хтось кричати крім тебе... ще 2-3 гуру з цього форуму. Можливо це нам тільки ввижається, що там є проблема, а насправді, можливо, ми її висмоктали з пальця... і всіх довкола нагинаємо на ці маршрути.
Чому крім тебе і Вови ніхто більше не пише? Можливо ми вигадуємо проблему... боремося з вітряними млинами? З волинського краю тут жодної душі немає...
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1335 on: 16.01.18 , 20:01 »
Share

Забув одразу уточнити: там буде пакетний графік 15(до Рахова)/357(до Ворохти)/25(до Рахова). "Пропажа" 357 після ВОрохти (у напрямку Рахова) забезпечує необхідну часову дистанцію між нитками 15 та 25.
А чому не 15 до Ворохти, а 357 та 25 до Рахова? Хтось аналізував заповнення 15го? Дивіться, завтра з Ворохти вільно 2 цілих люкса, 233 з 276 купе, та 26 з 30 сидячіх. В ясині виходять 25, в Рахові 22...
Logged
АНДРЮХА
Guest
« Reply #1336 on: 16.01.18 , 20:01 »
Share

Що до сполучення Волинь-Закарпаття:
Крім того еталона можна поїхати залізницею з пересадкою по Львові наступним чином
107+668-Час очікування пересадки по Львову  :30хвилин
668+13   -  час очікування пересадки по Львову 2 години
тобто у людей є вибір : чи їхати в скотовозці за 350 грн без пересадок чи їхати дешево та комфортно але з пересадкою
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #1337 on: 16.01.18 , 20:01 »
Share

Цей мегаобіг на 3 ночі або 2х3 (Чернівці-Ковель//Ковель-Солотвино//Солотвино-Львів//Львів-Чернівці) повинні схвалити інші форумчани, щоб я зрозумів, що не тільки ми двоє так фантазуємо.
Наш народ в більшості своїй мало з того що інертний в плані просування якихось ідей (краще користуватися готовим і обсирати все довкола), то ще й звик жити "в танку" за принципом "не знаю і знати не хочу". Тобто, як їздити маршрутками чи поїздами з пересадками і стогнати один одному, то є кому. А як написати чи подзвонити (благо, зараз інформація щодо гарячих ліній УЗ не розклеєна хіба лише на будках в чопських собак), то ніхто не ризикне. Тільки і чути в ЕПК-шках розмови типу "Сірьога, ти прікінь, такі бабки діруть со Львова до Ровного, я думав, шо буде Хундай, а то Полісся зассане".


... але про це повинен ще хтось кричати крім тебе... ще 2-3 гуру з цього форуму. Можливо це нам тільки ввижається, що там є проблема, а насправді, можливо, ми її висмоктали з пальця... і всіх довкола нагинаємо на ці маршрути.
Чому крім тебе і Вови ніхто більше не пише? Можливо ми вигадуємо проблему... боремося з вітряними млинами? З волинського краю тут жодної душі немає...
Не з вітряними млинами. Памяиаю, як запускали поїзд Ковель - Тернопіль. Багато скептиків відверто ржали щодо зиг-загового маршруту, але дуже швидко розкусили фішку і почали заповняти. Зараз його зняли. Поки всі мовчки їздять маршрутками. Так само, як і за останні 6 років на інших маршрутах. Наш народ дуже швидко "фуфло хаває". Так от, я думаю, що треба створити такі умови, щоб було мінімальне бажання поїхати втридорога маршруткою. І тоді всі зацінять.
« Last Edit: 16.01.18 , 21:01 by Doobey » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #1338 on: 16.01.18 , 21:01 »
Share

Забув одразу уточнити: там буде пакетний графік 15(до Рахова)/357(до Ворохти)/25(до Рахова). "Пропажа" 357 після ВОрохти (у напрямку Рахова) забезпечує необхідну часову дистанцію між нитками 15 та 25.
А чому не 15 до Ворохти, а 357 та 25 до Рахова? Хтось аналізував заповнення 15го? Дивіться, завтра з Ворохти вільно 2 цілих люкса, 233 з 276 купе, та 26 з 30 сидячіх. В ясині виходять 25, в Рахові 22...
За таких обставин як зараз (тупиковість Рахова, відсутність знижок для "останньої милі", щоб бабця могли перевезти мішок бриндзі) навряд чи картина в найближчому часі зміниться на краще. Ініціювати вкорочення 15/16 до Ворохти не маю права з певних політичних причин (не я його ініціював, і не мені його вкорочувати). Я його фантазував максимум до Ворохти... сьогодні промайнув цікавий варіант: Харків - Чернівці (через Яремче). Не знаю чи буде комусь привабливо, але Коломия та Чернівці відновлять сполучення із Харковом. Це може бути цікавим чи ні? Ще (на віддалену перспективу, коли зведуть ТК Свидовець) привабливим може виглядати кінцева у Ясінях за умови доведення інфраструктури до належного (необхідного для обігу) рівня.
п.м. всі знають хто стоїть за маршрутом до Рахова, і не скоро посміють думати про його вкорочення, навіть за умови відчутної нерентабельності на тій ділянці.
п.м2. мені сьогодні розповіли, що румуни страшенно зацікавлені у тому, щоб їх поїзди заїжджали у Рахів... і замість 20 млн євро готові зробити 20 км тієї суміщенки за 5 млн євро. Не знаю чи вірити цьому чи ні...
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1339 on: 16.01.18 , 21:01 »
Share

Памяиаю, як запускали поїзд Ковель - Тернопіль. Багато скептиків відверто ржали щодо зиг-загового маршруту, але дуже швидко розкусили фішку і почали заповняти.
Пам'ятаю, колись вирішили ми проїхатись цим потягом, пасажирів там ледве на один вагон було. Заповнювали його два рази на тиждень...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 [134] 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 ... 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.152 seconds with 21 queries.