Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.11.18 , 20:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 ... 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 188187 times)
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #1340 on: 16.01.18 , 21:01 »
Share

... сьогодні промайнув цікавий варіант: Харків - Чернівці (через Яремче). Не знаю чи буде комусь привабливо, але Коломия та Чернівці відновлять сполучення із Харковом. Це може бути цікавим чи ні? Ще (на віддалену перспективу, коли зведуть ТК Свидовець) привабливим може виглядати кінцева у Ясінях за умови доведення інфраструктури до належного (необхідного для обігу) рівня.
п.м. всі знають хто стоїть за маршрутом до Рахова, і не скоро посміють думати про його вкорочення, навіть за умови відчутної нерентабельності на тій ділянці.
п.м2. мені сьогодні розповіли, що румуни страшенно зацікавлені у тому, щоб їх поїзди заїжджали у Рахів... і замість 20 млн євро готові зробити 20 км тієї суміщенки за 5 млн євро. Не знаю чи вірити цьому чи ні...
А мені от цікаво, чому поїзд №1 дали на формування Франківську, а не Чернівцям. Так би бу вчрезденний поїзд до Чернівців/Рахова. І не плакав би ніхто з буковинців, що від них відібрали потяг на Харків.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1341 on: 16.01.18 , 22:01 »
Share

А мені от цікаво, чому поїзд №1 дали на формування Франківську, а не Чернівцям.
Графік нічого не каже?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #1342 on: 16.01.18 , 22:01 »
Share

А мені от цікаво, чому поїзд №1 дали на формування Франківську, а не Чернівцям.
Графік нічого не каже?
Та графік можна було б і зробити інший. Тим паче, що Івано-Франківськ - це дільниця Чернівецького депо.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #1343 on: 16.01.18 , 22:01 »
Share

Памяиаю, як запускали поїзд Ковель - Тернопіль. Багато скептиків відверто ржали щодо зиг-загового маршруту, але дуже швидко розкусили фішку і почали заповняти.
Пам'ятаю, колись вирішили ми проїхатись цим потягом, пасажирів там ледве на один вагон було. Заповнювали його два рази на тиждень...
Бо наша доблесна УЗ вміє все зробити, як для людей: графік 791 поїзда був від Здолбунова до Красного паралельним з 6093 електричкою, а назад від Тернополя до Красного з 6045-ю і від Красного до Здолбунова з 6096-ю. Тому народ не так активно обирав хоч і дешевий, але пасажирський поїзд.
Та і графік даного потяга не на всіх сайтах відображався. А наш народ звик тепер до інтернету.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2537


View Profile
« Reply #1344 on: 16.01.18 , 23:01 »
Share

А мені от цікаво, чому поїзд №1 дали на формування Франківську, а не Чернівцям.
Графік нічого не каже?
Та графік можна було б і зробити інший. Тим паче, що Івано-Франківськ - це дільниця Чернівецького депо.
Є два варінти:
1. Прискорювати між Харковом і Львовом. Наразі складно із-за раніше обговорюваних пробем.
2. Зміна маршруту на ділянці Харків - Костянтинівка. Замість Лиману пускати через Лозову. Це дасть можливість зекономити до однієї години у кожен бік і "встигнути" на розклад 15/16 з Харкова. Але в данному випадку ми "бортанемо" декілька міст.

Тоді буде час для доїзду та обслуговуванню по Чернівцям.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #1345 on: 16.01.18 , 23:01 »
Share

А мені от цікаво, чому поїзд №1 дали на формування Франківську, а не Чернівцям.
Графік нічого не каже?
Та графік можна було б і зробити інший. Тим паче, що Івано-Франківськ - це дільниця Чернівецького депо.
Є два варінти:
1. Прискорювати між Харковом і Львовом. Наразі складно із-за раніше обговорюваних пробем.
...
або третій - через Дніпро. Мало б вийти швидше
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1346 on: 17.01.18 , 00:01 »
Share

Памяиаю, як запускали поїзд Ковель - Тернопіль. Багато скептиків відверто ржали щодо зиг-загового маршруту, але дуже швидко розкусили фішку і почали заповняти.
Пам'ятаю, колись вирішили ми проїхатись цим потягом, пасажирів там ледве на один вагон було. Заповнювали його два рази на тиждень...
Бо наша доблесна УЗ вміє все зробити, як для людей: графік 791 поїзда був від Здолбунова до Красного паралельним з 6093 електричкою, а назад від Тернополя до Красного з 6045-ю і від Красного до Здолбунова з 6096-ю. Тому народ не так активно обирав хоч і дешевий, але пасажирський поїзд.
Та і графік даного потяга не на всіх сайтах відображався. А наш народ звик тепер до інтернету.
До чого тут паралельний графік на ділянці Здолбунів-Красне, типу як би був інший то люди їздили б на цій ділянці на ньому а не на приміських? Ну той шо... Я їхав з Рожище до Тернополя. На рахунок відображався не на всіх сайтах, та звички до інтернету - якщо звикли до інтернету то на букінгу та агентах він відображався, я ж купив квиток. На Яндексі також був, де ще ті всі пакси так масово дивляться розклад, що там його не було і УЗ втратила дофіга пасажирів? Тож ці ваші тезиси взагалі не зрозуміли, подекуди помічаю, що ви пишите відповіді аби щось відповісти...

або третій - через Дніпро. Мало б вийти швидше
Які ваші розрахунки, що "Мало б вийти швидше", чи на око?
« Last Edit: 17.01.18 , 00:01 by logist » Logged
Philip
User

Posts: 90


View Profile
« Reply #1347 on: 17.01.18 , 01:01 »
Share

4. Тепловоз для ділянки Чернівці-Тернопіль? Є сподівання на тепловози від GE. Вочевидь зберігати щоденне курсування наявного 667/668 не буде сенсу... але "я цього не казав". Крім того, якщо буде нормальний тепловоз, то пропозиція передбачає можливість його обігу по Тернополю на Ворохту: Чернівці-Тернопіль-Ворохта-Чернівці.

От з приводу Локомотивів GE є великий сумнів що вони попадуть на ЛЗ ! В найкращому варіанті то ми можемо мати надію що з ОДЗ сплавлять нам 2ТЕ10У\УТ\М хоч не буду нагадувати нікому чому 2ТЕ10М які тепер в Тернополі з відрядженням для покращення обороту їздять не дальше Чорткова! Тому навіть якщо нам повезе і на ЛЗ попаде GE то як завжди Львів забере собі в своє користування до того часу поки не вграє його а потім спихне в інше депо так як зробили з подарунковою 2М62К-1163.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #1348 on: 17.01.18 , 13:01 »
Share

І не плакав би ніхто з буковинців, що від них відібрали потяг на Харків.

або через Дніпро. Мало б вийти швидше

Що робити з такою кашею в голові?

Давайте поїзд з Чернівівць, бо в них забрали сполучення з Харковом. А, оборот не позволяє – тоді давайте через Дніпро. Так сполучення ж із Харковом забрали? Робимо поїзд через Дніпро, бо нема чим поїхати в Харків?

ці ваші тезиси взагалі не зрозуміли, подекуди помічаю, що ви пишите відповіді аби щось відповісти...

Так і є.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #1349 on: 17.01.18 , 17:01 »
Share

Памяиаю, як запускали поїзд Ковель - Тернопіль. Багато скептиків відверто ржали щодо зиг-загового маршруту, але дуже швидко розкусили фішку і почали заповняти.
Пам'ятаю, колись вирішили ми проїхатись цим потягом, пасажирів там ледве на один вагон було. Заповнювали його два рази на тиждень...
Бо наша доблесна УЗ вміє все зробити, як для людей: графік 791 поїзда був від Здолбунова до Красного паралельним з 6093 електричкою, а назад від Тернополя до Красного з 6045-ю і від Красного до Здолбунова з 6096-ю. Тому народ не так активно обирав хоч і дешевий, але пасажирський поїзд.
Та і графік даного потяга не на всіх сайтах відображався. А наш народ звик тепер до інтернету.
До чого тут паралельний графік на ділянці Здолбунів-Красне, типу як би був інший то люди їздили б на цій ділянці на ньому а не на приміських?
Якби графік зробили адекватнішим, тобто з ранковим прибуттям до Тернополя чи пізньовечірнім, то народ би їздив. Так само і зворотньо. А так, ті, кому не шкода світловий день тратити на дорогу, давно могли, та й зараз можуть їздити електричками з пересадками в Красному, бо це дешевше. Той графік, який обговорюється, закриє прогалини в графіках на багатьох сегментах, адже на одних дільницях в такий час немає чим їхати, а на інших взагалі сполучення відсутнє (наприклад, Чернівці - Тернопіль/Рівне, Заліщики - Львів/Ковель і т.д.).

або третій - через Дніпро. Мало б вийти швидше
Які ваші розрахунки, що "Мало б вийти швидше", чи на око?
На карту глянув. І прикинув, що шлях зі Львова до Костянтинівки ніби коротший через Дніпро-Лозову, ніж через Харків. Хоча, можливо, я помиляюся.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 [135] 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 ... 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.147 seconds with 21 queries.