Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.11.18 , 11:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 ... 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 188511 times)
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1350 on: 17.01.18 , 17:01 »
Share

На карту глянув. І прикинув, що шлях зі Львова до Костянтинівки ніби коротший через Дніпро-Лозову, ніж через Харків. Хоча, можливо, я помиляюся.
Сейчас поезд идет 1451 км., через Днепр 1527 км., даже опустим факторы по которым он будет дольше и по времени. Это всё к тому, что прежде чем что-то писать - не ленитесь проверять, это занимает немного времени, но в итоге не будет вызывать не нужных обсуждений, и суждений на основании информации в которой вы "вероятно ошибаетесь".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #1351 on: 17.01.18 , 17:01 »
Share

Памяиаю, як запускали поїзд Ковель - Тернопіль. Багато скептиків відверто ржали щодо зиг-загового маршруту, але дуже швидко розкусили фішку і почали заповняти.
Пам'ятаю, колись вирішили ми проїхатись цим потягом, пасажирів там ледве на один вагон було. Заповнювали його два рази на тиждень...
Бо наша доблесна УЗ вміє все зробити, як для людей: графік 791 поїзда був від Здолбунова до Красного паралельним з 6093 електричкою, а назад від Тернополя до Красного з 6045-ю і від Красного до Здолбунова з 6096-ю. Тому народ не так активно обирав хоч і дешевий, але пасажирський поїзд.
Та і графік даного потяга не на всіх сайтах відображався. А наш народ звик тепер до інтернету.
До чого тут паралельний графік на ділянці Здолбунів-Красне, типу як би був інший то люди їздили б на цій ділянці на ньому а не на приміських?
Якби графік зробили адекватнішим, тобто з ранковим прибуттям до Тернополя чи пізньовечірнім, то народ би їздив. Так само і зворотньо. А так, ті, кому не шкода світловий день тратити на дорогу, давно могли, та й зараз можуть їздити електричками з пересадками в Красному, бо це дешевше. Той графік, який обговорюється, закриє прогалини в графіках на багатьох сегментах, адже на одних дільницях в такий час немає чим їхати, а на інших взагалі сполучення відсутнє (наприклад, Чернівці - Тернопіль/Рівне, Заліщики - Львів/Ковель і т.д.).
Самі ковельські провідники чітко мені розповіли, що маршруткова лапа не дала видовжити маршрут до Хмельницького... крім того, мало початися з Хмельницький-Луцьк... і ЕПК, щоб за 5 хв міняти напрям. Але зараз вже немає сенсу про це згадувати.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #1352 on: 17.01.18 , 18:01 »
Share

І не плакав би ніхто з буковинців, що від них відібрали потяг на Харків.

або через Дніпро. Мало б вийти швидше

Що робити з такою кашею в голові?

Давайте поїзд з Чернівівць, бо в них забрали сполучення з Харковом. А, оборот не позволяє – тоді давайте через Дніпро. Так сполучення ж із Харковом забрали? Робимо поїзд через Дніпро, бо нема чим поїхати в Харків?
Давайте, кожен наведемо лад в своїй голові.
Що поганого в тому, що Чернівці матимуть НЕ з "Великою Землею", який від них відібрали місяць тому?! Тут варіантів справді 3:
1. Сполучення Чернівців зі Львовом, Дніпром, Лозовою та Костянтинівкою.
2. Сполучення Чернівців зі Львовом, Києвом, Харковом та Костянтинівкою.
3. Найсолодший - НІЧОГІСІНЬКО. Зеро. Дуля з маком. Хрін на патику.

І, як бачимо, саме варіант №3 здобув перемогу та втілений в життя.

ці ваші тезиси взагалі не зрозуміли, подекуди помічаю, що ви пишите відповіді аби щось відповісти...

Так і є.
Я висловлююся тоді, коли мені є що сказати. В темах, які мені не цікаві, я не дописую, навіть не читаю їх.
А стосовно Ваших, Вікторе, дописів, то особисто я, та й напевно інші також, помітив одну цікавинку: Ви змінюєте свою думку та позицію стосовно конкретних питань в процесі обговорень і потім гостро висловлюєтесь з цього приводу. Це стосується зокрема тем про поїзди Західного напрямку.
Взяти хоча б останнє, про поїзд Київ - Солотвино. Ще задовго, коли Перечини, Березні та Турки почали вибивати через депутатів поїзд собі до столиці, саме Ви писали на форумі, що поїзд 213 треба терміново переводити через Сянки, бо зараз в ньому далі Мукачева майже ніхто не їде, навіть пропонували обговорити, який би графік був найкращий. Перевели поїзд через Сянки. Тепер хочуть забирати назад на Мукачево. І саме від Вас ця інформація вперше пішла в хід. Тобто, Ви прекрасно розумієте, що потяг Київ - Солотвино через Мукачево - це зомбі, бо була недавно не зовсім вдала практика, але чомусь спокійно подаєте цю інфу, ніби забувши, що тим потягом далі Мукачева майже ніхто не їздив.
Далі. Коли декілька років тому в темах про сполучення Західної України висувалися якісь ідеї щодо покращень та оптимізацій, ви відверто їх називали полюціями. Через кілька років Ви же самі подаєте деякі ці ідеї як власні геніальні рішення (не буду зараз вишукувати конкретних цитат, Ви самі прекрасно знаєте, про що я, Iwan Вам якось це висвітлював). Це як називається? Зміна переконань? Інші погляди?
Особисто я, коли бачу, що щось виглядає, як гамно, і смердить, як гамно, то відверто це гамном називаю. І навіть через 20 років я скажу, що це гамно, бо гамно - і в Африці гамно. А за Вашою логікою виходить, що гамно 2014 року випуску через 3 роки, настоявшись та загартувавшись, стає шоколадкою.
Я нічого не маю проти того, що думки співрозмовників на форумі можуть як збігатися, так і різнитися. І те, що Ви через деякий час полюції починаєте подавати, як пропозиції, і навіть впроваджувати в життя, в результаті виглядає дуже таки непогано. Але ж на загальному фоні це виглядає не інакше, як зміна поглядів та зрада переконань.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1353 on: 17.01.18 , 18:01 »
Share

Самі ковельські провідники чітко мені розповіли, що маршруткова лапа не дала видовжити маршрут до
Проводники такие сказочники... Откуда там лапе взяться, там не те объемы, лапа может переживать только за кусок Луцк-Ровно, в остальном там не о чем говорить, тем более о продлении в Хмельницкий, который дает автобусному трафику максимум треть пассажиров, остальные собираются по пути Стракон-Шепетовка-Славутич-Острог и не поедут в Хмель на поезд.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #1354 on: 17.01.18 , 21:01 »
Share

Забув одразу уточнити: там буде пакетний графік 15(до Рахова)/357(до Ворохти)/25(до Рахова). "Пропажа" 357 після ВОрохти (у напрямку Рахова) забезпечує необхідну часову дистанцію між нитками 15 та 25.
А чому не 15 до Ворохти, а 357 та 25 до Рахова? Хтось аналізував заповнення 15го? Дивіться, завтра з Ворохти вільно 2 цілих люкса, 233 з 276 купе, та 26 з 30 сидячіх. В ясині виходять 25, в Рахові 22...

До речі, можна повернутися до Вікторової пропозиції 2015 року: двогрупний Харків-Рахів/Чернівці

Читают коллеги, пусть подумают и при встрече скажут. Я, например, ни на одном решении настоять не могу, если против Егор. И так далее. Все равно на эту четверговую встречу в МИУ оно уже не попадает.

Пока мое мнение, что соляровоз Харьков – Черновцы не стоит заводить через день, так как Харьков – Ужгород заведен с грамотным суточным перестоем, что исключает назначение соляровоза. В виде прицепных вагонов из Харькова до Рахова и Черновцов – да. На отдельный поезд – пассажиросиленок маловато.

Констаху/Артемовск Егор и Верт хотели до Хмеля формированием ВЧ-3 с шикарной отменой сразу трех сидячек. Естественно, это зарубали.
« Last Edit: 17.01.18 , 21:01 by Iwan » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #1355 on: 17.01.18 , 23:01 »
Share

...
Зрештою, якщо цього всього не потрібно (Чернівці-Ковель через Тернопіль та Ковель-Солотвино... і тим паче Чернівці-Чоп), то це спрощує задачу і зводить її до двогрупного Київ-Ворохта (10 вагонів, вкорочений 357) та Київ-Чоп (8 вагонів, через Самбір). Як кажуть, баба з воза - коням легше. Я тільки "за".
... але про це повинен ще хтось кричати крім тебе... ще 2-3 гуру з цього форуму. Можливо це нам тільки ввижається, що там є проблема, а насправді, можливо, ми її висмоктали з пальця... і всіх довкола нагинаємо на ці маршрути.
Чому крім тебе і Вови ніхто більше не пише? Можливо ми вигадуємо проблему... боремося з вітряними млинами? З волинського краю тут жодної душі немає...
Подавався ще і варіант, щоби 667/668 поїзд їхав 1 день через Стоянів-Тернопіль, а і інший - через Рівне-Стрий-Франківськ (в темі про оптимізацію 667). А ти, Іване, писав якось щодо підтримки депутатами поїзда Ковель - Чернівці. Який саме варіант маршруту їм найбільш до вподоби?
« Last Edit: 18.01.18 , 10:01 by Doobey » Logged
Entony
Active user

Posts: 2479


View Profile
« Reply #1356 on: 18.01.18 , 10:01 »
Share

Я дещо запропоную щодо майбутнього покращення.
Об'єднювати по ІФ половинку від 015 Харків - Рахів (5 вагонів) з 026 Одеса - Рахів (7 вагонів). Половинка від 015 нехай їде собі до Чернівців (6 вагонів, до прикладу).
Єдиним мінусом буде, що 026 прийдеться вкоротити. Але з іншої сторони тоді не будуть плакатись про малу заселеність.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #1357 on: 18.01.18 , 10:01 »
Share

... тоді не будуть плакатись про малу заселеність.
на разі там плачуться про недоступність квитків:


Quote
Николай
16 січня 2018 19:15

Да это всё хорошо что поезд Одесса-РАХОВ есть а билетов нет, на месяц вперед,это потому что 3 плацкартных вагона отцепляют по Львову и зачем?там и так хватает поездов на Одессу,а вот до Яремче что через день в составе 12 вагонов а не ,9 как на Рахов,надо что-то решать чтоб на Рахов оставили хоть 2 вагона бронь.

Вітал
16 січня 2018 19:53

добрий вечір громада. Будьласка прошу розглянути і взяти до уваги прохання про розгляд руху потягу Одесса-Солотвино хоч на літній період щоб не добиратися до м.Мукачева дякую на перед всього найкращого...

Николай
16 січня 2018 20:26

Витал идея хорошая с поездом Одесса-СОЛОТВИНО хотя-бы через день что на поезд Рахов-Одесса с таким наплывом туристов на Буковель и Драгобрат никогда нам билетов не достать,они скупают все билеты на месяц вперед,если не верьте пробуйте сами на поезд Одесса-РАХОВ до 6 февраля ничего нет,ни туда,ни обратно.

Як не дивно (для декого), але зі Львова на 25/26 до Рахова не густо - поодинокі квитки.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3910


View Profile
« Reply #1358 on: 18.01.18 , 10:01 »
Share

ці ваші тезиси взагалі не зрозуміли, подекуди помічаю, що ви пишите відповіді аби щось відповісти...

Так і є.
Я висловлююся тоді, коли мені є що сказати. В темах, які мені не цікаві, я не дописую, навіть не читаю їх.
А стосовно Ваших, Вікторе, дописів, то особисто я, та й напевно інші також, помітив одну цікавинку: Ви змінюєте свою думку та позицію стосовно конкретних питань в процесі обговорень і потім гостро висловлюєтесь з цього приводу. Це стосується зокрема тем про поїзди Західного напрямку.
Взяти хоча б останнє, про поїзд Київ - Солотвино. Ще задовго, коли Перечини, Березні та Турки почали вибивати через депутатів поїзд собі до столиці, саме Ви писали на форумі, що поїзд 213 треба терміново переводити через Сянки, бо зараз в ньому далі Мукачева майже ніхто не їде, навіть пропонували обговорити, який би графік був найкращий. Перевели поїзд через Сянки. Тепер хочуть забирати назад на Мукачево. І саме від Вас ця інформація вперше пішла в хід. Тобто, Ви прекрасно розумієте, що потяг Київ - Солотвино через Мукачево - це зомбі, бо була недавно не зовсім вдала практика, але чомусь спокійно подаєте цю інфу, ніби забувши, що тим потягом далі Мукачева майже ніхто не їздив.

А є ще така річ як статистика. Так, хотіли забрати Мукачево, бо переживали за те, щоб пасажири не виходили по Мукачево й не їхали до Берегово на бусах. Але практика підтвердила безпідставність таких побоювань. То що, далі упорото відстоювати власні погляди, які не підтвердились?

Треба мати мужність слухати, чути, вміти аналізувати й приймати правильну стратегію. У вас же немає мужності навіть визнати, що іноді пишете фігню. Плюс в цій ситуації лише один – внаслідок залізничної зашуганості вся ця дрочь не набуває форм громадської активності, й утилізується на форумі у вигляді срачів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #1359 on: 18.01.18 , 10:01 »
Share

...
Зрештою, якщо цього всього не потрібно (Чернівці-Ковель через Тернопіль та Ковель-Солотвино... і тим паче Чернівці-Чоп), то це спрощує задачу і зводить її до двогрупного Київ-Ворохта (10 вагонів, вкорочений 357) та Київ-Чоп (8 вагонів, через Самбір). Як кажуть, баба з воза - коням легше. Я тільки "за".
... але про це повинен ще хтось кричати крім тебе... ще 2-3 гуру з цього форуму. Можливо це нам тільки ввижається, що там є проблема, а насправді, можливо, ми її висмоктали з пальця... і всіх довкола нагинаємо на ці маршрути.
Чому крім тебе і Вови ніхто більше не пише? Можливо ми вигадуємо проблему... боремося з вітряними млинами? З волинського краю тут жодної душі немає...
Подавався ще і такий варіант. А ти, Іване, писав якось щодо підтримки депутатами поїзда Ковель - Чернівці. Який саме варіант маршруту їм найбільш до вподоби?
А хіба є варіанти маршруту для Чернівці-Тернопіль-Львів-Рівне-Луцьк-Ковель? На вихідних спробую відобразити окремо (на різних картосхемах) ці далекі та регіональні сполучення, аби проаналізувати доцільність кожного із них, а вже потім вести мову про спільне використання локомотива на ділянці Тернопіль-Львів... чи варто щось об'єднувати по Тернополю (далеке з регіональним) заради економії 4-х локомотиво-годин маршрутної експлуатації на добу.
Щодо депутатів - підтримають хоч дирижабль Рахів - Дрезден (перед виборами), однак варто пропонувати реальні для втілення (через УЗ) речі, які будуть схвалені форумчанами. Я тут вже багато наслухався про ненормальність Київ-Рахів та Одеса-Рахів... та недоцільність укорочення Київ-Рахів до Ворохти. Тому нехай гуру форуму затвердять такий план, а тоді вже буду просувати далі. Навіщо мені слухати зайві нарікання?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 ... 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.115 seconds with 21 queries.