Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.18 , 04:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 ... 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 199789 times)
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #1360 on: 18.01.18 , 11:01 »
Share

Вікторе, срачі срачами, але погодьтеся, що Ви також (не завжди) нас підтримуєте. Цьому підтвердження - саме Ви створили тему про мегатрамвай, саме Ви вперше на форумі подали ідею, щоб 667 їхав через Рівне - ЛЬВІВ - Тернопіль, бо ми з Іваном розкручували цю ідею спочатку без Львова.
Стосовно солотвинського поїзда через Мукачево, то мене лякає не так те, що Бойки знову втратять сполучення зі столицею, як те, що через низьку заселеність 13-го після Мукачева і солотвинська лінія дуже скоро зможе втратити столичне сполучення.
А стосовно зашуганості, то мені відверто байдуже, що в пасдепі чи в ПК хтось побачить під зверненням моє прізвище чи посаду. Я коли мав час, писав звернення і на сайті УЗ, і в пас.службу Льв, коли ще така була, навіть раз залучив нардепа-земляка. Але скажу Вам відверто, відповіді (чи правильніше сказати "відписки") далеко не завжди були, а якщо і були, то однотипні. Тому я їх навіть не публікував на форумі, бо в них навіть не було іскорки надії на якесь покращення в найближчому майбутньому (вміють "вони" відшивати людей, нічого не скажеш). Якби хоч в 1 відповіді було написано щось типу "поки що ні, але ми працюємо над цим питанням", це вже би дало зрозуміти, що вони рахуються з людьми та їх потребами, а так виходить "ні, бо не так". І маємо знов таку ситуацію, коли поїзд ніби дали, але ним ніхто не їздить. І це точно не через хреновий графік та не зовсім вдалий маршрут (сарказм).
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3977


View Profile
« Reply #1361 on: 18.01.18 , 12:01 »
Share

За ті нещасні 10 вагонів до Солотвина немає чого переживати. При теперішній ситуації в керівництві МІУ і УЗ не знаю, що може трапитись, щоб повідміняти нах останні досягнення, на яких всі кому не ліньки встигли розпіаритись.

саме Ви вперше на форумі подали ідею, щоб 667 їхав через Рівне - ЛЬВІВ - Тернопіль

з цього не випливає, що я вас підтримую. Тут черговий приклад, як ідею треба відшліфовувати (те що ви називаєте зміною поглядів).

Ідею я "задвинув", коли пиздець як образився на Івана за витяги з публікацій "фастівської стінгазетки". Полягала ідея в тому, що прямі пасажири в гори ідуть довго і складними профілями через Городенку в угоду автору ідеї. Звісно, це не так, але знову-ж таки, треба мати мужність це визнати.

Тоді функцію поїзда Чернівці – Ковель через Чортків, Заліщики я бачив лише для того, аби в Тернополі до нього чіпляти вагони з Києва. При цьому зберігався накатаний зв’язок Південного Терпопілля зі столицею, сама Городенка такого зв’язку ювелірно позбавлялася, а курортники переводились на більш зручний хід.

Тему стінгазетки ми давно прожували, а коли довго займаєшся спільними справами, то не вийде весь час перебувати на ножах. Тим більше спільного, що об’єднує, все одно більше ніж херні, яка роз’єднує. За тему 668 через Заліщики я прикусив язик, бо розумів, що за Городенкою стоїть Коломия, і хуйкнути так просто напрямок не вдасться.

А коли немає виважених рішень, а довго чухати над цим рєпу немає часу, – просто тримав паузу, аж поки Іван сам не розродився ідеєю розполовинити раховоз, відкривши місця у схемі для ПГВ. Тільки рішення має бути простим і зрозумілим, а з ПГВ у варіаціях Івана та Doobey все багато і різнокольорово, тож ми по суті починаємо все спочатку.

На цій лінії у нас є пропускна здатність 12 вагонів. Половину логічно віддати Києву у пропонованому Іваном сполученні – це ворохтуйчики. Два вагони можна віддати Ковелю теж для сполучення з Ворохтою. Групувати по Коломиї, бо по Стефанештах для цього немає умов. Для основного сполучення Ковель – Чернівці залишається чотири вагони.

Чи захоче Пасдеп катати шестивагонний коротиш щоденно у сполученні Чернівці/Ворохта – Ковель на ділянці Львів – Рівне – Луцьк, ще те питання.

Графік має бути вечором з Чернівівць, бо у нас на форумі було лобі свідків-залізничників, яким треба виїхати зі зміни, бо дизеля нема. Чотири вагони їдуть до Коломиї, де групуються з вісьмома вагонами-ворохтуйчиками. Далі найскладніший етап – дотягнути палаючими груниками це все добро до Тернополя, і бажано до другої ночі, де відчепити шість вагонів на Київ, щоб вони у складі закарпатського поїзда хоча б до 9 ранку прибули в Київ. Зараз, наприклад, умовно-вільна варшавська нитка з орієнтовним прибуттям до столиці в 08:35. Для огризка з шести вагонів зробити Львів о п’ятій ранку, Рівне о 08:30, Луцьк в 10, Ковель опівдні (при наявності міцного опору у стоянівського лобі через день катати через Стоянів, через день через Рівне).

З Ковеля можна виїжджати о 16, Луцьк о 18, Рівне о 19:30, Львів о 22:30, Тернопіль о першій ночі. Значить з Києва групу ворохтуйчиків з закарпатським поїздом можна відправляти після 18 год. О восьмій ранку по Коломиї бухі груники розчіпляють ворохтуйчики і чотири вагони на Чернівці, розвозять все це добро по кінцевих точках, хрестяться і йдуть похмелятись.

Задовільнити депутатські забаганки таким чином, щоб навісити на цю гілку ще й сполучення Чернівці – Ужгород, неможливо в принципі.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #1362 on: 18.01.18 , 14:01 »
Share

В принципі, враховуючи ситуацію з рухомим складом та пасажиропотоками "по колгоспах", цілком логічно катати 1 кількагрупний поїзд, ніж декілька окремих. Тому, поїзд Київ - Ворохта з вагонами Ковель - Чернівці/Ворохта на чортківській лінії - це досить раціонально, і не треба чекати на імпортний тепловоз. Той факт, що поїзд Ковель - Чернівці пускати від Стефанешт до Чернівців через Коломию, можливо, і не найкраще рішення. Але, знову ж таки, в Городенки було би сполучення з Чернівцями. От лише не можу до кінця зрозуміти питання тяги для нього між Коломиєю та Чернівцями, це має бути додатковий тепловоз чи секція від спареного, який тягнутиме між Тернополем та Коломиєю?
Питання, чи захоче пасдеп катати 6-вагонний огризок Ворохта/Чернівці - Ковель між Львовом та Ковелем окремим електровозом, як на мене, не таке проблематичне. Був 791 ще коротшим, зараз 601, 605 і 668 теж не дуже довгі. Також можна подумати і про 2-3 вагони, які б забезпечували сполучення Волині з Закарпаттям, та каталися б разом з ворохтянсько-чернівецькими між Львовом та Ковелем. Але тут постає ще 1 питання, до чого чіпляти ті вагони по Львову та з чим тягнути на Закарпаття. Бо якщо вранці до Львова вони могли би прибувати з 602-им, то після 22 їх нема з чим тягнути на Закарпаття (можна і замахнутися на зміщення графіка 601-му на 2-3 години пізніше, але невідомо, чи це всім би сподобалося).
Чи потрібен при цьому всьому 667 щоденно, теж не можу сказати точно, бо теперішній його графік аж ніяк не покриває відмуну 608 поїзда, а так був би який-не який овернайт між Чернівцями і Львовом з ранковим прибуттям в обидва боки у виконанні 4-вагонного Чернівці - Ковель.
 Щодо вагонів Чернівці - Ужгород, то, чесно кажучи, не можу дати ствердної відповіді щодо необхідності та реалізації даної пропозиції.
Відносно Київ - Солотвино через Мукачево, теж не знаю.
А загалом - все виглядає досить непогано, нічого зайвого.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3977


View Profile
« Reply #1363 on: 18.01.18 , 14:01 »
Share

Також можна подумати і про 2-3 вагони, які б забезпечували сполучення Волині з Закарпаттям, та каталися б разом з ворохтянсько-чернівецькими між Львовом та Ковелем. Але тут постає ще 1 питання, до чого чіпляти ті вагони по Львову та з чим тягнути на Закарпаття. Бо якщо вранці до Львова вони могли би прибувати з 602-им, то після 22 їх нема з чим тягнути на Закарпаття (можна і замахнутися на зміщення графіка 601-му на 2-3 години пізніше, але невідомо, чи це всім би сподобалося).

У світі сучасних технологій, доступного інтернету і пов’язаного з ним говна не існує рішень, які всім би сподобались. Але, враховуючи, що 601/602 Іван хотів робити у сполученні Ковель – Солотвино, то питання, з чим тягати 6-вагонну групу з Чернівців/Ворохти, вирішується дуже смачно, на користь цього поїзда. Зміщення графіка 601-го на 23:00 зі Львова ми мусимо сподобати, бо тоді він буде ув’язаний зі столичним Хундаєм в обидві сторони, і матиме оптимальне відсипне прибуття в Берегово/Виноградів/Хуст, а не улюблене залізничне 05:хх.

І так, ядро Ковель – Солотвино і двійко причіпних ворохтуйчиків треба кров з носа встигнути обслужити по Ковелю за чотири години, інакше вся ювелірна конструкція піде по піху. Чотири вагони Ковель – Чернівці можуть обслуговуватись в Чернівцях.
« Last Edit: 18.01.18 , 14:01 by Віктор Гарвона » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #1364 on: 18.01.18 , 14:01 »
Share

Якщо відштовхуватись від того, що Ковель - Солотвино та Ковель - Ворохта 100пудов мають формуватися в Ковелі, то можна подумати і про спільний оборот зі ще якимсь ковельським поїздом.
Можна було б і подумати про чернівецьке формування, але поки в голову не приходять ідеї щодо обороту.
І Львівське пас.депо теж, напевно, не вирішить ці західноукраїнські вояжі своїми вагонами.
Справді, графік такої "солянки" гарно би узгоджувався по Львову з 743/744 в обидва боки.
А зміщення 601 на +3 години - це ідеальний овернайт з ранковим прибуттям до Унгвара. І про це якось тут говорилося. Але десь проскакувала інфа, що даним "cowboy-train"'ом їздять зі зміни багато лемків і бойків домів. Певно, їм в лом кататися вечірньою сянківською електричкою.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #1365 on: 18.01.18 , 15:01 »
Share

До цієї ювелірної роботи ще хочеться такий "бантик" додати: якщо ця солянка Ковель - Солотвино/Чернівці/Ворохта буде щоденною, то, мабуть, є сенс 667 вкоротити по Луцьку та перевести через Стрий. Таким чином локомотив тягтиме 668-ий і 4 вагони Чернівці - Тернопіль - Ковель від Чернівців до Коломиї разом, далі 667 Чернівці-Луцьк потихеньку човгає на Франик - Стрий та прибуває до Львова десь о 5 ранку. В Коломиї 4 вагони Чернівці-Тернопіль-Ковель чіпляються так, як казав Віктор і шурують на Тернопіль. В зворотньому напрямку обернена процедура, але щоб Луцьк - Чернівці проходив Львів в районі 23 години і по Коломиї підбирав вагони Ковель-Чернівці. Так було би комільфо?
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1366 on: 18.01.18 , 21:01 »
Share

Теперь понимаю почему Рахову столько внимания :)))

Возле Рахова нашли месторождение золота
https://focus.ua/country/389405/
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #1367 on: 19.01.18 , 11:01 »
Share

Теперь понимаю почему Рахову столько внимания :)))

Возле Рахова нашли месторождение золота
https://focus.ua/country/389405/
Воно там завжди було (віддавна) і за Союзу його там видобували промисловим способом. Руду возили залізницею. Пізніше втратили "золоту жилу" і ті промисли кілька років тому занепали. Автомобільний міст Біла Церква - Сігет Марамуреський через річку Тису проектували з метою переправи цієї руди на румунський берег до золозбагачувального комбінату в Румунії (він десь там в Марамуреському повіті).
З румунського боку надра дещо щедріші на золото: http://hartacomorii.blogspot.com/2013/09/unde-gasesti-aur-in-apele-romaniei.html

Від першоджерела:
Quote
Також вагомий результат отримано по пошуковій оцінці рудопроявів золота в Рахівському районі Закарпатської області. На основі проведених раніше бурових, гірничих та лабораторних робіт, Рахівською геолого-пошуковою партією (начальник – Нечепуренко Н.В.) Львівської ГРЕ виконано оцінку прогнозних ресурсів золота рудних тіл Білопотікського рудопрояву в кількості 2,4 тонн. Ці результати підтверджують перспективність подальших геологорозвідувальних робіт на рудопроявах Рахівського рудного району, які спрямовані на підготовку об’єктів для залучення інвестицій та переведення їх в ранг золоторудних родовищ.
http://geo.gov.ua/novyna/dp-zahidukrgeologiya-vykonalo-osnovni-geologichni-zavdannya-derzhzamovlennya-za-2017-rik

Quote
Довідка:
Протокол про необхідність будівництва автодорожнього мостового переходу ,,Біла Церква-Сігет” підписали ще у 1997-му, оскільки це значно зменшило б навантаження на основний діючий пункт пропуску ,,Дякове-Холмеу” і дало б можливість об’єднати туристичні маршрути Карпатського регіону Польщі, Словаччини, України та Румунії, які з кожним роком стають все більш популярними,
повідомила Рахівська РДА.

Перепрошую за офтопність. По темі відповім на вихідних.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4106


View Profile
« Reply #1368 on: 19.01.18 , 19:01 »
Share

... Але, враховуючи, що 601/602 Іван хотів робити у сполученні Ковель – Солотвино, то питання, з чим тягати 6-вагонну групу з Чернівців/Ворохти, вирішується дуже смачно, на користь цього поїзда. Зміщення графіка 601-го на 23:00 зі Львова ми мусимо сподобати, бо тоді він буде ув’язаний зі столичним Хундаєм в обидві сторони, і матиме оптимальне відсипне прибуття в Берегово/Виноградів/Хуст, а не улюблене залізничне 05:хх.
Відмова від Ковель-Рахів на користь 601/602 Ковель-Солотвино (без змін в обидва боки на ділянці Львів-Солотвино) була зроблена лише тому, що Ковель-Чернівці мав вирушити зі Львова до 21:00 і прибувати в Тернопіль до 23:00...
Так було б логічно у разі поєднання гіпотетичної групи (Чоп)-Ужгород-Тернопіль-Київ на ділянці Львів-Тернопіль з тим регіональним Ковель-Чернівці, а далі в Тернополі (Чоп)-Ужгород-Тернопіль-Київ позбувається регіональної причіпки та підбирає групу Ворохта-Київ і прямує з нею до Києва. Так планувалося в моїй недавній "кольоровій пропозиції".

Раніше (кілька років тому) коли фантазував на тему "зміщення на пізніше Львів-Солотвино" отримував тут відповіді про неприпустимість таких змін з огляду, що "все дуже там зав'язано на закінчення змін у робочих-залізничників... і ніхто не буде чекати до 23:00"... одним словом тоді це було неприпустимим.
Але десь проскакувала інфа, що даним "cowboy-train"'ом їздять зі зміни багато лемків і бойків домів. Певно, їм в лом кататися вечірньою сянківською електричкою.
Як зазначає Віктор, Світ не стоїть на місці... і деякі догми можуть змінюватись/послаблюватись. Отож, тепер ми з легкістю можемо припустити, що працівники залізниці о 20:хх щодня їдуть не далі, ніж Сянки (або ще ближче), тому їх влаштує якийсь замінний (замість Львів-Солотвино) рейс електрички (можна якийсь ЕПК з еквівалентним цінником, щоб не скаржились), натомість...

зробити для Ковель-Солотвино проходження Львова о 23:хх для зручної пересадки із 743 Дарниця-Львів(22:40)... тоді знову можна повернутися до Ковель-Рахів (через Стрий) з таким же проходженням Львова о 23:хх...
або (для початку) відмовитись від Рахова на користь Чернівців, або здвогрупнити Ковель-Рахів/Чернівці (через Стрий з розділом по ІФ).

І так, ядро Ковель – Солотвино і двійко причіпних ворохтуйчиків треба кров з носа встигнути обслужити по Ковелю за чотири години, інакше вся ювелірна конструкція піде по піху. Чотири вагони Ковель – Чернівці можуть обслуговуватись в Чернівцях.
Тут навіть все можна впихнути на обслугу до Чернівців. В "кольоровій пропозиції" це питання було розкрито, але для оновленої версії варто вигадати щось нове. Решту - завтра.
Logged
bond
Active user

Posts: 1524


View Profile
« Reply #1369 on: 19.01.18 , 21:01 »
Share

Я думаю, що після того як УЗ сама відмінила солотвинський поїзд і повернула його тільки під тиском громадськості та місцевої влади, проблемами добирання залізничників можна не перейматись - адже УЗ сама показала, що ними можна знехтувати:)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 ... 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!