Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.10.18 , 02:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 ... 230
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 175197 times)
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #1370 on: 19.01.18 , 22:01 »
Share

Я думаю, що після того як УЗ сама відмінила солотвинський поїзд і повернула його тільки під тиском громадськості та місцевої влади, проблемами добирання залізничників можна не перейматись - адже УЗ сама показала, що ними можна знехтувати:)
Дякую, Сергію, що зауважив вагомий переконливий аргумент. З боку (той, хто не вариться в цій темі постійно) видно краще.

На даний час надумалося лише таке. Це (організація обігу) - напівфабрикат - не претендує на довершену ідею. Отож:
1) Чернівецьке депо формує 4 групи по 5 вагонів (загалом 20 вагонів);
2) ці групи умовно (бо щодня вони будуть мінятися ролями/назвами) називаємо: чернівецька, рахівська, солотвинська-1, солотвинська-2;
3) курсуватимуть групи таким чином:
чернівецька група рушає з Чернівців, а рахівська - з Рахова, зчепляються в ІФ, прямують через Стрий на Львів(5:хх);
солотвинська-1 і солотвинська-2 рушає із Солотвина на Львів(5:хх) (орієнтовно розкладом наявного Солотвино-Львів);
по Львову ці дві пари груп повинні бути мати узгоджену пересадку на 744 Львів-Дарниця;
далі ці спарені групи продовжують рух на Волинь, але кожна із них - своїм шляхом: через Стоянів і через Здолбунів;
зустрічаються у Луцьку і далі - разом прямують на Ковель (підкажіть чи там 20 вагонів з Луцька на Ковель помістяться на платформах);
у Ковелі умовний (без маневрів) розмін спарених груп, а після відстою - рух у зворотний бік до Луцька;
в Луцьку за зворотним алгоритмом роз'їжджаються та паралельно прибувають до Львова (там наче час руху +/- тотожний);
зі Львова (з узгодженою пересадкою із 743 Дарниця-Львів(22:40)) ці спарені групи прямують на Солотвино (через Самбір) та Чернівці/Рахів (через Стрий);
спаренка Ковель-Чернівці/Рахів, пройшовши Моршин, Долину та Калуш, розчіпляється по ІФ на Рахів та Чернівці;
4) щодня ці спарені групи змінюють варіанти ниток Львів-Луцьк (через Стоянів та Броди), що дає можливість стоянівській та бродівській ділянкам мати щоденне сполучення з Волинню та черезденне Солотвино/(Чернівці+Рахів).

В сумі маємо таке.
Переваги:
1) збереження щоденного курсування через Стоянів;
2) зручне сполучення Південного Закарпаття із Волинню зі збереженням наявного сервісу П.З.-Львів;
3) Рівне отримає нові сполучення з Ужгородом та Чернівцями+Раховом (черезденна почерговість);
4) Рахів отримає 5-вагонний поїздок з Волині(вечірній) та Львова(переднічний) через Стрий-Моршин-Долину-Калуш замість наявного 2ЦМВ+М62 орієнтовно ниткою того приміського ІФ-Рахів;
5) наявність Ковель-Рахів о 23:хх зі Львова дозволить із чистою совістю пересувати 605/606 на більш раннє відправлення зі Львова... це може бути частиною нитки гіпотетичних Вікторового мегатрамваю чи Москва-Рахів... також буде зручний для пересадок у рахівському напрямку із поїздів з Південно-Східної України, що прибувають до Львова значно пізніше після 25/26 та 15/16;
6) на обслугу у Чернівцях потраплятимуть (щойно зауважив, що потрібно 40 вагонів, а не 20) раз на 8 днів, що геть не підходить... буду переробляти.
Однак, у Чернівцях буде купа часу на щоденну обслугу усього 5 вагонів.

Недоліки:
1) не охоплює Затернопілля;
2) великий час перестою у Солотвині (мо' варто подумати над спільним обігом із Київ-Солотвино, тут теж не раз про це згадували);
3) великий час перестою у Рахові (варто подумати над якимось коротким денним рейсом бодай до ІФ або за сприятливих обставин - не вкорочувати 357/358, а обертати його по Рахову на Рахів-Ковель).

Завтра буде день для наступних ітерацій цього напівфабрикату.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #1371 on: 19.01.18 , 22:01 »
Share

Я думаю, що після того як УЗ сама відмінила солотвинський поїзд і повернула його тільки під тиском громадськості та місцевої влади, проблемами добирання залізничників можна не перейматись - адже УЗ сама показала, що ними можна знехтувати:)
601 поїзд відправляється зі Львова на Солотвино о 20:40.
6027 електричка відправляється зі Львова на Сянки о 20:47.
І так було спокон віків (+- декілька хвилин). То про які проблеми з вивозом роботяг зі Львова по домах може йти мова?! Проблема завжди була з пальця висмоктана банально по простій причині безаргументованого небажання пас.служби Льв бодай щось міняти в розкладах (консерватори хренові). Зараз, враховуючи, що служби як такої нема, а всім заправляє Пасдеп і ПК, то цілком реально змістити на +3 години відправку 601 зі Львова. Або хоча б почути від них адекватну відмазку.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #1372 on: 19.01.18 , 23:01 »
Share

Також цікавим можуть бути такі варіанти еволюції київського раховоза:

1) Скромний варіант:
ужгородське формування (щоб Київ не боявся за можливі спізнення); обіг з циклом "на 4 ночі": Ужгород-Київ // Київ-Ворохта // Ворохта-Київ // Київ-Ужгород; двогрупний (2 групи по 9 вагонів) на ділянці Тернопіль-Київ;
Київ-Ужгород у всіх варіантах через Самбір, що дозволить забрати звідти 13/14 і (потенційно) 49/50;
обіг на 4 ночі, і кілька годин на щоденну обслугу в Ужгороді по 9 вагонів;

2) Поміркований варіант:
ужгородське формування; обіг з циклом "на 4 ночі": Ужгород-Київ-Полтава/Суми // Полтава/Суми-Київ-Ворохта // Ворохта-Київ-Суми/Полтава // Суми/Полтава-Київ-Ужгород; двогрупний (2 групи по 9 вагонів) на ділянці Тернопіль-Дарниця; на ділянках Дарниця-Суми та Дарниця-Полтава групи (по 9 вагонів) рухаються окремо із черезденною взаємною зміною кінцевого пункту: сьогодні - Ужгрод-Полтава та Ворохта-Суми, а завтра - Ужгород-Суми та Ворохта-Полтава;
обіг на 4 ночі, і кілька годин на щоденну обслугу в Ужгороді по 9 вагонів;

3) Нескромний варіант
ужгородське формування; обіг з циклом "на 6 ночей": Ужгород-Київ-Полтава/Суми // Полтава/Суми-Київ-Рахів // Рахів(20:хх)-ІФ-Стрий-Львів(5:хх)-Ковель // Ковель-Львів(23:хх)-Стрий-ІФ-Рахів(біля 8:00) // Рахів(12:30)-Київ-Суми/Полтава // Суми/Полтава-Київ-Ужгород; все решту - ідентичне до "Поміркованого варіанту".

Перевага: не вкорочуємо до Ворохти; з комфортним відстоєм (3-4 години) по Рахову і обіг на Ковель (див попередні фантазії кількамісячної давнини, що тягнуться кілька років); 6 ночей - те про що мріють ужгородські провідники - один раз на місяць виходити на працю.

9-вагонний Ковель-Рахів - за сценарієм з мого попереднього допису (в т.ч. допустимим є Ковель-Солотвино у спільному обігу із Київ-Солотвино).

Затернопілля знову в прольоті. Завтра буде ілюстрація "нескромного варіанту". Хоч і нескромний але ефективний у плані раціонального обігу РС.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #1373 on: 19.01.18 , 23:01 »
Share

Я думаю, що після того як УЗ сама відмінила солотвинський поїзд і повернула його тільки під тиском громадськості та місцевої влади, проблемами добирання залізничників можна не перейматись - адже УЗ сама показала, що ними можна знехтувати:)
601 поїзд відправляється зі Львова на Солотвино о 20:40.
6027 електричка відправляється зі Львова на Сянки о 20:47.
І так було спокон віків (+- декілька хвилин). То про які проблеми з вивозом роботяг зі Львова по домах може йти мова?! Проблема завжди була з пальця висмоктана банально по простій причині безаргументованого небажання пас.служби Льв бодай щось міняти в розкладах (консерватори хренові). Зараз, враховуючи, що служби як такої нема, а всім заправляє Пасдеп і ПК, то цілком реально змістити на +3 години відправку 601 зі Львова. Або хоча б почути від них адекватну відмазку.
Мають намір створити локальні приміські компанії (по одній на кожну РФ). В загальному це нормально - це має бути муніципальний транспорт, як у наших західних сусідів.
Наявність електрички - суттєво спрощує зміщення Львів-Солотвино на пізніше (зараз у пасажирів немає нагальної потреби прибувати в Солотвино о 9:00, сніданки у здравницях іх не чекають, на відміну від Трускавця).
Матимеш, Василю, щастя кататися з Бродів на Солотвино та Рахів у супер зручний (для Бродів) час в обидва боки. На Закарпатті - теж буде зручний час в обидва боки.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1374 on: 19.01.18 , 23:01 »
Share

То про які проблеми з вивозом роботяг зі Львова по домах може йти мова?!
Може це стосується станцій за Сянками?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #1375 on: 19.01.18 , 23:01 »
Share

Ой, Іване, та я вже так тішуся, аж на ліжку підскакую:) Якщо хоч половина з того всього реалізується, то хряпнем з тобою "Старого ринку" на радощах))
Давай дивитися простіше. "Вони" дуже не люблять складних для розуміння маніпуляцій та суттєвих змін. Відповідно, треба їх самих наводити на зміни, подаючи все, як незначні доповнення до існуючих графіків.
Тобто, якщо ми хочемо забезпечити нові сполучення (Ковель - Чернівці через Тернопіль/Ворохта чи Рахів/Солотвино та Київ - Чоп через Самбір) на базі існуючих поїздів (357/358 і 601/602), то, мабуть, треба відштовхуватись від цього. Тобто, якщо реально з Києва відправляти 16-вагонний состав, 10 вагонів якого прямуватимуть до Чопа, а 6 до Ворохти чи Рахова, то хай би так було, люди "дякую" скажуть. Якщо це чудо має розділятися по Тернополю, де до нього би дочіплялися вагони з Ковеля до Ворохти (Рахова) та Чернівців, то теж великої біди не буде, бо це ж все робиться в теперішніх "лімітах" - 12 вагонів, тепловоз, нічого зайвого. Таким чином, затернопілля, маючи по суті 1 потяг, зможе ним добратися на "велику землю", і то в багато її куточків (Київ, Волинь, Рівне, Львів в один бік та Чернівці з Раховом в інший). Якщо тому потягу судилося мати суттєвий недолік у вигляді маршруту через Коломию, то це, мабуть, невелика біда, бо краще, ніж ніяк, та й Городенка матиме зв'язок з Чернівцями/Львовом/Рівним/Ковелем. Чим тягнути вагончики з Коломиї до Чернівців, якщо тернопільський тепловоз почовгає на Ворохту (Рахів), поки цікаво, але теж можна помудрувати, щоб чіпляти цю ПГВ до 667 поїзда, який слідом би прибував до Коломиї (назад те саме, в зворотньому порядку).
Так само і з поїздом Ковель - Солотвино, це ж буде, по суті, видовжекий електрифікованою швидкісною дільницею теперішній 601/602 поїзд, від чого ніхто не постраждає, а якщо б зробити графік в бік Закарпаття на +3 години зміщеним, то це був би просто ідеальний овернайт, ще й би забезпечував сполучення столиці з курортами Закарпаття пересадкою з/на 743/744.
І, нарешті, франківська лінія. Є там зараз 667/668. То хай і буде. Тільки, можливо, був би сенс пустити його через Стрий (а, може навіть і через Стрий-Ходорів, як було в ліпші часи) та вкоротити по Луцьку (якщо після цього не буде невдоволених ковельчан чи франківців).
Ці всі сполучення можна забезпечити ковельськими вагонами (якщо вигребти все з резерву чи закрутити щось в оборот);
чернівецькими, якщо там ще щось лишилося;
львівськими, якщо пустити в рух вагони від теперішнього 602, закрутити в оборот 142 з 97 чи 13, чи ще якось;
або київськими з оборотом з 13 по Солотвині.
Все, що ти, Іване, запропонував вище стосовно інших сполучень, як на мене, не пройде "пачкою", бо потребує більше зусиль та складніше для "їхнього" розуміння. І, головне, дуже сильно ображає затернопілля (що мене особисто здивувало, як це ти свідомо "кидаєш" земляків).
Так що, є над чим помудрувати і з чого вибрати раціональне зерно.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #1376 on: 20.01.18 , 00:01 »
Share

То про які проблеми з вивозом роботяг зі Львова по домах може йти мова?!
Може це стосується станцій за Сянками?
Щось я дуже сумніваюся, що існує багато мешканців Кострина чи Перечина, які працюють у Львові. По-перше, це вже станції Ужгородського ДН, а там свої ЕЧ, ПЧ, ШЧ і т.д. А по-друге, якщо такі люди є, то їх не так багато, щоб заради них тримати графік пасажирського поїзда. Та й взагалі, якщо вже добиратися зі Львова додому після роботи умовно 6 годин до Волосянки, то реально вже не так суттєво, чи виїжджати о 20:40, чи о 23, всеодно ніч розірвана.
Якщо такі люди і є, то вони мають бути дуже впливові, щоб заради них УЗ не хотіла пересувати графік руху поїзда. Це те ж саме, якби у великому місті якихось пару покупців написали скаргу в супермаркеті, щоб не привозили хліб вранці, бо вони люблять поспати і до обіду вже розбирають майже весь, і адміністрація магазину пішла би їм назустріч, примушуючи тисячі інших покупців підстроюватися під двох сонних мух та чекати до обіду на свіжий хліб.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #1377 on: 20.01.18 , 00:01 »
Share

[
« Last Edit: 20.01.18 , 00:01 by Doobey » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #1378 on: 20.01.18 , 00:01 »
Share

[
« Last Edit: 20.01.18 , 00:01 by Doobey » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #1379 on: 20.01.18 , 00:01 »
Share

[
« Last Edit: 20.01.18 , 00:01 by Doobey » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 ... 230
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.083 seconds with 21 queries.