Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.10.18 , 02:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 ... 230
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 175198 times)
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #1380 on: 20.01.18 , 18:01 »
Share

... Все, що ти, Іване, запропонував вище стосовно інших сполучень, як на мене, не пройде "пачкою", бо потребує більше зусиль та складніше для "їхнього" розуміння. І, головне, дуже сильно ображає затернопілля (що мене особисто здивувало, як це ти свідомо "кидаєш" земляків).
Так що, є над чим помудрувати і з чого вибрати раціональне зерно.
Я вже писав раніше, що Городенці таке "щастя" з поїздом на Чернівці - не потрібне. Зал. станція - на межі міста. Колись була станція Городенка-Місто, а зараз це - з.п. ... хоча Одеса-ІФ там зупинявся... але там зараз навіть каса не працює, а сама почекальня - в рази гірша, ніж була за часів II RP. З Городенки до Чернівців 50 км і купа вранішніх автобусів з центру міста.
Гвіздцю ще б +/- може бути цікаво, а от Заліщикам, Товстому і Чорткову йти до поїзда посеред ночі на 2 3 год раніше, ніж би він курсував через Кіцмань, теж немає жодного сенсу... бо на користь автобуса ще більше аргументів... хіба ощадні студенти, які готові кружляти через Коломию...

Віктор згадував про неможливість маневрів по Стефанештах. В мене є інша інформація: вантажно-пасажирський Чернівці-Стефанешти та Стефанешти-Чернівці призначений для вивозу зерна з Городенки... їздить до Городенки але без пасажирських вагонів... і щоразу їх відчіпляє та дочіпляє по Стефанештах від/до кількох зерновозів. Тому, поїзд Ковель-Львів-Тернопіль-Стефанешти-Коломия-... може залишати для того вантажно-пасажирського 3..4 вагони на Чернівці.
До прикладу, Київ-Бухарест не гидує кататися у складі вантажно-пасажирського... а по Стефанештах маневровому все одно чи причіпляти на Чернівці ті холодні вагони, що всю ніч стояли на станції, чи ті вагони, що прибули з Ковеля.
Яремчанщину і Рахівщину можна пов'язати з Волинню через Стрий.
« Last Edit: 20.01.18 , 23:01 by Iwan » Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 619


View Profile
« Reply #1381 on: 20.01.18 , 22:01 »
Share

Черновцы стефанешты это чмэ-3 +2цмв пригорода. Добавив ему еще 4 сомниваюсь что от сможет эфективно использоватся для вывоза зерна поскольку мощность жд погрузки элеватора составляет 700т./сутки а это 10 вагонов.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1382 on: 20.01.18 , 22:01 »
Share

Черновцы стефанешты это чмэ-3 +2цмв пригорода. Добавив ему еще 4 сомниваюсь что от сможет эфективно использоватся для вывоза зерна поскольку мощность жд погрузки элеватора составляет 700т./сутки а это 10 вагонов.
Каким образом снизится его эффективность?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #1383 on: 20.01.18 , 22:01 »
Share

Черновцы стефанешты это чмэ-3 +2цмв пригорода. Добавив ему еще 4 сомниваюсь что от сможет эфективно использоватся для вывоза зерна поскольку мощность жд погрузки элеватора составляет 700т./сутки а это 10 вагонов.
Я б не додавав, а зробив їх би замість тих "приміських", бо ними реально ніхто не їздить через те, що йому зробили тягнутий графік (самі залізничники про це кажуть), це відлякує навіть пільговиків за умов начебто спокусливої безоплатності. Ті 2 вагони "їздять аби їздити"... в такому варіанті вони нікому не цікаві. Щодо елеватора, то там все впирається в нестачу зерновозів, що, дійсно, породжує нерівномірність вивозу. Замість щодня по середньому значенню, часто виходить, що одного тижня -50% від середнього, а іншого - +50 від середнього значення. Тут проблема в тому, чи можна замість цих двох бодай 3 катати: загальний, плацкарний та "штабний" купейний.

п.м. залізничники розповідали, що не так давно (може рік-два тому, точно не згадаю) поїзду Стефанешти-Чернівці змістили прибуття до Чернівців на раніше:
було  Стефанешти(5:25)-Чернівці(6:57) зі службовика 2001 року;
стало Стефанешти(4:35)-Чернівці(6:24).
Чи потрібно пенсіонерам таке "ранкове щастя"? Невже з такою турботою піклуються про своєчасність доставлення зерна в чорноморські порти?
« Last Edit: 20.01.18 , 22:01 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #1384 on: 20.01.18 , 23:01 »
Share

Ось ілюстрація до поміркованого варіанту еволюції наявного київського раховоза:



Формування в Ужгороді: 4 групи по 9 вагонів; "синьо-червоні сардельки" - черезденне курсування 9-вагонних груп до Полтави та Сум; розмін груп по Полтаві та Сумах (зміна "трафаретної дошки").

357 зараз прибуває до Києва-Пас. о 06:18*, тому може постояти 22хв. до 06:40 і попрямувати до Дарниці;
* - 9 вагонів з коротким варіантом до Ворохти дають більшу гарантію відсутності спізнень (з досвіду: машиністи встигали наганяти до Києва переважну частину спізнень)

в Дарниці групи розчіпляють, заодно пропускають ІС+ на Харків, ...

одна група прибуває до Сум о 12:40 (аналогічно, як у Вікторовій пропозиції, + 20хв на розчіпку по Дарниці), а інша - до Полтави о ~12:00;

з Києва-Пас. ця двогрупка повинна вирушити о 20:05, щоб о 2:30 бути в Тернополі, де при маневрах пропустить на сусідній колії 49-го.
При цьому в Києві: 117 - посувається на 20:12, 49 - посувається на 20:19, а 143 - аж на 23:хх, що буде неоціненним подарунком для тернополян.

Чи вдасться використати ділянку Тернопіль-Стефанешти чи - Коломия для сумісного катання регіональних вагонів... зараз важко сказати, бо я пропонував використовувати для цього спільну ділянку Львів-Тернопіль, але зараз трохи перегралося.

Отож, запитання до знавців: чи вдасться за великого бажання обслужити ці 4 9-вагонні групи в Ужгороді? (за умови, що їх туди "підкинуть").

141/142 та 143/144 можна погнати кудись на південний-схід (різними трасами: один - через Т.Шевченка, а інший - через Гребінку), щоб вони розмінювались один на одного десь в Черкасах, Кременчуку чи Дніпрі (умовно).
Тут ранкове прибуття 142 до Києва можна використати з позитивом для Черкас/Кременчука/Дніпра.
« Last Edit: 21.01.18 , 00:01 by Iwan » Logged
sergius
Active user

Posts: 2348


View Profile
« Reply #1385 on: 21.01.18 , 00:01 »
Share

Quote
одна група прибуває до Сум о 12:40 (аналогічно, як у Вікторовій пропозиції, + 20хв на розчіпку по Дарниці)
Там состав буде більш ніж удвічі менший. Тому доцільніше їхати трохи швидше, на годину.
Quote
141/142 та 143/144 можна погнати кудись на південний-схід (різними трасами: один - через Т.Шевченка, а інший - через Гребінку), щоб вони розмінювались один на одного десь в Черкасах, Кременчуку чи Дніпрі (умовно).
З 141/142 часу малувато. Хіба що до Черкас зганяти.
А от якщо половинити 143/144, то можна так:

1. Проводити розмін складів по Полтаві. Маршрут одного складу буде проходити через Гребінку - Полтаву - Кременчук - Т.Шевченка, а другого - зворотно. Окрім охоплення чималої території, можна ще й зекономити на локомотивах задіюючи лише по одному електровозу по такому кільцю.
2. Проводити розмін складів по Кременчуку. Маршрут одного складу буде проходити через Гребінку - (Ромодан) - Кременчук - Т.Шевченка, а другого - зворотно.  Трохи складніший (зміна локів по Гребінці/Ромодану та Кременчуку). Резонний при складнощах з пергим варіантом.
Logged
Philip
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #1386 on: 21.01.18 , 01:01 »
Share

Так що, є над чим помудрувати і з чого вибрати раціональне зерно.

Там ЧМЕ3 при всьому бажанні бере з Городенки до Стефанешт бере 4 завантажені вагони навіть якщо їх є більше ніж 4 то ЧМЕ робить 2 поїздки!


Quote
Віктор згадував про неможливість маневрів по Стефанештах. В мене є інша інформація: вантажно-пасажирський Чернівці-Стефанешти та Стефанешти-Чернівці призначений для вивозу зерна з Городенки... їздить до Городенки але без пасажирських вагонів... і щоразу їх відчіпляє та дочіпляє по Стефанештах від/до кількох зерновозів. Тому, поїзд Ковель-Львів-Тернопіль-Стефанешти-Коломия-... може залишати для того вантажно-пасажирського 3..4 вагони на Чернівці.
До прикладу, Київ-Бухарест не гидує кататися у складі вантажно-пасажирського... а по Стефанештах маневровому все одно чи причіпляти на Чернівці ті холодні вагони, що всю ніч стояли на станції, чи ті вагони, що прибули з Ковеля.
Яремчанщину і Рахівщину можна пов'язати з Волинню через Стрий.

 Тепловоз не тільки Городенку обслуговує також Заліщики Заставна Кіцмань Веренчанка а ті вагони які Ви пропонуєте скидати по Стефанештах йому інколи будуть лишніми. і Так з Чернівців часто на Стефанешти тягнуть більше 12 вантажних вагонів +2 пасажирські!
« Last Edit: 21.01.18 , 01:01 by Philip » Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 619


View Profile
« Reply #1387 on: 21.01.18 , 08:01 »
Share

Черновцы стефанешты это чмэ-3 +2цмв пригорода. Добавив ему еще 4 сомниваюсь что от сможет эфективно использоватся для вывоза зерна поскольку мощность жд погрузки элеватора составляет 700т./сутки а это 10 вагонов.
Каким образом снизится его эффективность?
ну как вместо положенных допустим 8-ми вагонов в составе сможет взять скажем лишь 4...5
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1388 on: 21.01.18 , 13:01 »
Share

ну как вместо положенных допустим 8-ми вагонов в составе сможет взять скажем лишь 4...5
А известна точная весовая норма для этого поезда? Не силен в этом вопросе, но мне кажется ЧМЭ3 на магистральных путях может тянуть до 25 хопперов.
Но, вообще эту идею надо выбросить, и не обсуждать :)
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #1389 on: 21.01.18 , 13:01 »
Share

Черновцы стефанешты это чмэ-3 +2цмв пригорода. Добавив ему еще 4 сомниваюсь что от сможет эфективно использоватся для вывоза зерна поскольку мощность жд погрузки элеватора составляет 700т./сутки а это 10 вагонов.
Я б не додавав, а зробив їх би замість тих "приміських", бо ними реально ніхто не їздить через те, що йому зробили тягнутий графік (самі залізничники про це кажуть), це відлякує навіть пільговиків за умов начебто спокусливої безоплатності. Ті 2 вагони "їздять аби їздити"... в такому варіанті вони нікому не цікаві. Щодо елеватора, то там все впирається в нестачу зерновозів, що, дійсно, породжує нерівномірність вивозу. Замість щодня по середньому значенню, часто виходить, що одного тижня -50% від середнього, а іншого - +50 від середнього значення. Тут проблема в тому, чи можна замість цих двох бодай 3 катати: загальний, плацкарний та "штабний" купейний.

п.м. залізничники розповідали, що не так давно (може рік-два тому, точно не згадаю) поїзду Стефанешти-Чернівці змістили прибуття до Чернівців на раніше:
було  Стефанешти(5:25)-Чернівці(6:57) зі службовика 2001 року;
стало Стефанешти(4:35)-Чернівці(6:24).
Чи потрібно пенсіонерам таке "ранкове щастя"? Невже з такою турботою піклуються про своєчасність доставлення зерна в чорноморські порти?
О, справді, я і забув, що існує такий мега-поїзд 957/958. Саме ним можна тягати вагони Чернівці - Ковель між Стефанештами та Чернівцями в обидва боки, підігнавши графік 957/958 і 357/358, щоб здійснювати перечіпку вагонів по Стефанештах тою Чмухою, яка тягає 957/958. І не завертати на Коломию.
Таким чином, вийде таке: з Ковеля до Львова вагони Ковель - Чернівці/Ворохта (Рахів) йдуть в складі 601-го Ковель - Солотвино. Далі до Тернополя в складі поїзда Чоп - Київ. По Тернополю вагони з Ковеля чіпляються до поїзда 358 і йдуть разом до Стефанешт, де чернівецька група відчіплятиметься і йтиме до Чернівців в складі 957 поїзда. Вагони Чоп - Київ по Тернополю чіпляються до 357 поїзда Ворохта (Рахів) - Київ і йдуть разом до столиці.
В зворотньому напрямку ті ж самі процедури.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 ... 230
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.099 seconds with 21 queries.