Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.08.18 , 04:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 ... 201
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 144012 times)
VB
Active user

Posts: 3192


View Profile
« Reply #1390 on: 21.01.18 , 15:01 »
Share

А ще можна по Дарниці відчіпляти групу вагонів й спільним проектом з КП "Київський метрополітен" тягати вагони Рахів - Сирець та Рахів - Теремки шляхом викидання в складах метро по одному вагону й додаванням по одному вагону УЗ.
Logged
Philip
User

Posts: 74


View Profile
« Reply #1391 on: 21.01.18 , 15:01 »
Share


Quote
О, справді, я і забув, що існує такий мега-поїзд 957/958. Саме ним можна тягати вагони Чернівці - Ковель між Стефанештами та Чернівцями в обидва боки, підігнавши графік 957/958 і 357/358, щоб здійснювати перечіпку вагонів по Стефанештах тою Чмухою, яка тягає 957/958. І не завертати на Коломию.
Таким чином, вийде таке: з Ковеля до Львова вагони Ковель - Чернівці/Ворохта (Рахів) йдуть в складі 601-го Ковель - Солотвино. Далі до Тернополя в складі поїзда Чоп - Київ. По Тернополю вагони з Ковеля чіпляються до поїзда 358 і йдуть разом до Стефанешт, де чернівецька група відчіплятиметься і йтиме до Чернівців в складі 957 поїзда. Вагони Чоп - Київ по Тернополю чіпляються до 357 поїзда Ворохта (Рахів) - Київ і йдуть разом до столиці.
В зворотньому напрямку ті ж самі процедури.
Ну то ще потрібно щоб той графік був з запасом не менше 60 хвилин по Стефанештах.Між прибуттям з Чернівців і з Коломиї.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3715


View Profile
« Reply #1392 on: 21.01.18 , 15:01 »
Share

А ще можна по Дарниці відчіпляти групу вагонів й спільним проектом з КП "Київський метрополітен" тягати вагони Рахів - Сирець та Рахів - Теремки шляхом викидання в складах метро по одному вагону й додаванням по одному вагону УЗ.
Або завернути ті "червоно-сині сардельки" по колу - самі на себе: через Бахмач, Ромни, Лохвицю і Ромодан. Формально можна розбити по Лохвиці на Чоп-Лохвиця і Рахів(Ворохта)-Лохвиця... і буде крутіше, ніж із Сирцем і Теремками :)
... щоб лохвичанські заробітчани могли поїхати на золоті копальні Рахівщини або виїхати з України на Словаччину, Чехію чи Угорщину.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3675


View Profile
« Reply #1393 on: 21.01.18 , 17:01 »
Share

Логіст, тема походу всьо.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 547


View Profile
« Reply #1394 on: 21.01.18 , 17:01 »
Share

А ще можна по Дарниці відчіпляти групу вагонів й спільним проектом з КП "Київський метрополітен" тягати вагони Рахів - Сирець та Рахів - Теремки шляхом викидання в складах метро по одному вагону й додаванням по одному вагону УЗ.

в составе трам-трейна можно еще Рахів - вул. Милославська сделать
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #1395 on: 21.01.18 , 17:01 »
Share


Quote
О, справді, я і забув, що існує такий мега-поїзд 957/958. Саме ним можна тягати вагони Чернівці - Ковель між Стефанештами та Чернівцями в обидва боки, підігнавши графік 957/958 і 357/358, щоб здійснювати перечіпку вагонів по Стефанештах тою Чмухою, яка тягає 957/958. І не завертати на Коломию.
Таким чином, вийде таке: з Ковеля до Львова вагони Ковель - Чернівці/Ворохта (Рахів) йдуть в складі 601-го Ковель - Солотвино. Далі до Тернополя в складі поїзда Чоп - Київ. По Тернополю вагони з Ковеля чіпляються до поїзда 358 і йдуть разом до Стефанешт, де чернівецька група відчіплятиметься і йтиме до Чернівців в складі 957 поїзда. Вагони Чоп - Київ по Тернополю чіпляються до 357 поїзда Ворохта (Рахів) - Київ і йдуть разом до столиці.
В зворотньому напрямку ті ж самі процедури.
Ну то ще потрібно щоб той графік був з запасом не менше 60 хвилин по Стефанештах.Між прибуттям з Чернівців і з Коломиї.
Щось не зовсім зрозумів. Графік має бути таким, щоб поїзд Київ - Ворохта (чи Рахів) разом з вагонами Ковель - Ворохта/Чернівці прибував до Стефанешт, з хвоста би відчіпляли Чмухою вагони Ковель - Чернівці та після цього разом з вантажними вагонами відправляли на Чернівці як 957 поїзд. 357 вже до того часу поїхав на Коломию. Для таких маневрів хіба 30 хвилин не достатньо? Чи, може, тут ще є якісь підводні камені стосовно можливості здійснення перечіпок по Стефанештах.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 563


View Profile
« Reply #1396 on: 21.01.18 , 18:01 »
Share

ну как вместо положенных допустим 8-ми вагонов в составе сможет взять скажем лишь 4...5
А известна точная весовая норма для этого поезда? Не силен в этом вопросе, но мне кажется ЧМЭ3 на магистральных путях может тянуть до 25 хопперов.
Но, вообще эту идею надо выбросить, и не обсуждать :)
Сужу по тому что у меня под боком и что наблюдаю каждый день.По перегону Н.-Северский - Шостка ЧМЭ-3 берет не болие 11 вагонов, причем бывает иногда что лес из Семеновки отдыхает на станции пару дней. Можно конешно возразить что есть еще профиль пути, но я не думаю что у нас он ровнее чем в Черновицкой области.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1397 on: 21.01.18 , 18:01 »
Share

Doobey, напомните, вы ж на железной дороге работаете?

Сужу по тому что у меня под боком и что наблюдаю каждый день.По перегону Н.-Северский - Шостка ЧМЭ-3 берет не болие 11 вагонов, причем бывает иногда что лес из Семеновки отдыхает на станции пару дней. Можно конешно возразить что есть еще профиль пути, но я не думаю что у нас он ровнее чем в Черновицкой области.
Текст который четко показывает уровень знаний экспертов...
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3675


View Profile
« Reply #1398 on: 21.01.18 , 19:01 »
Share

Думаю, можна спробувати подати їм Рахів - Милославська. Чудова ідея.

ЯТР спроби придумати їм простеньке, але зручне й ефективне тут приречені. Буйство фантазії.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3675


View Profile
« Reply #1399 on: 21.01.18 , 19:01 »
Share

На цей раз я загубив ниточку, коли декілька вагонів зі Стоянова десь зустрічаються з вагонами через Рівне, щоб потім розлучитись через Стрий. Найкраще, мабуть, ідею зрозуміли б бухі грун-локомотивщики, для яких це називається одним словом - піздєц. Розчленування по Дарниці вже занадто складне для чтива, навіть з ілюстраціями, так розумію, ПГВ до Милославської - саме воно.

Буду розмовляти з ними на хлопський розум. Після появи Шкоди на Терпопіль тернопільська група до раховоза нах не потрібна. Добивайте його до максимальної схеми, кладіть на 16:41 з Києва, а краще після 18, розбивайте пополам по Тернополю: половину на Ворохту, половину на Самбір/Сянки, щоб забрати звідти 49-й і 13-й. Але обов'язково компенсуйте втрату пасажиромісць видовженням до Рахова спочатку 143, а потім, як тільки зможете 143 передати Франківську, а 43-й закрутити в оборот з 141/142 - видовжуйте до Рахова 43-й.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 ... 201
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.08 seconds with 21 queries.