Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.19 , 09:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 288
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 319979 times)
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #140 on: 25.02.17 , 23:02 »
Share

20-вагонний склад розділити на дві 10-вагонні групи, і кожну із них витягувати через день
Нє, вони швидше тернополю чергову хрєнь причіпну придумають, ніж зрозуміють суть двох половинок ;)
Теоретично, можна навіть (наприклад по Здобунову) в одному із напрямків організувати розворот (зміну напрямку) аби полегшити їм проблему з перекладанням трафаретів... але це суттєво заповільнить рух. ... або сподіватись, що їх мізках з'явиться одна зморшка і вони будуть здатні осилити це завдання по нормальному.
« Last Edit: 25.02.17 , 23:02 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #141 on: 26.02.17 , 21:02 »
Share

Бальчун про такі депо (філії), як у ІФ:
Quote
Десь два-три тижні тому я зустрічався з головою профспілок всіх наших регіональних залізниць і пояснив, які сфери явно неефективні. Коли, наприклад, в нас є депо, яке на добу обслуговує три поїзди, а там працює 650 людей. Тобто депо працює тільки на 25% потужності. Величезні об’єкти, сучасні машини, все це є в “Укрзалізниці”. Але роботи немає. Давайте поговоримо про те, щоб пошукати інше місце для людей, в яких немає роботи, які приходять на своє робоче місце і нічого не роблять. Пошукати інші робочі місця в “Укрзалізниці”. І це буде перший крок. Але якщо не знайдемо, або якщо вони не погодяться, тоді доведеться розстатися.

Реально провідники мають по 2 заїзди в місяць (зі слів провідників 357/358)... то хіба їм важко двічі в місяць доїхати до іншого пункту (відмінного від ІФ) ?
Це все до того, що:
Quote
Можна змінити ставлення до пасажирів з боку провідників. У цілому поміняти філософію мислення щодо пасажирів, бо "ми для пасажирів, а не пасажири для нас". (В. Бальчун)
і може нитка 43/44 бути на обслуговуванні у Києві.
Logged
birys5
Active user

Posts: 195


View Profile
« Reply #142 on: 27.02.17 , 13:02 »
Share

Бальчун про такі депо (філії), як у ІФ:
Quote
Десь два-три тижні тому я зустрічався з головою профспілок всіх наших регіональних залізниць і пояснив, які сфери явно неефективні. Коли, наприклад, в нас є депо, яке на добу обслуговує три поїзди, а там працює 650 людей. Тобто депо працює тільки на 25% потужності. Величезні об’єкти, сучасні машини, все це є в “Укрзалізниці”. Але роботи немає. Давайте поговоримо про те, щоб пошукати інше місце для людей, в яких немає роботи, які приходять на своє робоче місце і нічого не роблять. Пошукати інші робочі місця в “Укрзалізниці”. І це буде перший крок. Але якщо не знайдемо, або якщо вони не погодяться, тоді доведеться розстатися.

Реально провідники мають по 2 заїзди в місяць (зі слів провідників 357/358)... то хіба їм важко двічі в місяць доїхати до іншого пункту (відмінного від ІФ) ?
Це все до того, що:
Quote
Можна змінити ставлення до пасажирів з боку провідників. У цілому поміняти філософію мислення щодо пасажирів, бо "ми для пасажирів, а не пасажири для нас". (В. Бальчун)

Якщо пішов такий макар то ІФ лишеться без вагонів..без приміським ЦВМ...це буде колапс..
і може нитка 43/44 бути на обслуговуванні у Києві.
« Last Edit: 27.02.17 , 13:02 by birys5 » Logged
birys5
Active user

Posts: 195


View Profile
« Reply #143 on: 27.02.17 , 13:02 »
Share

Бальчун про такі депо (філії), як у ІФ:
Quote
Десь два-три тижні тому я зустрічався з головою профспілок всіх наших регіональних залізниць і пояснив, які сфери явно неефективні. Коли, наприклад, в нас є депо, яке на добу обслуговує три поїзди, а там працює 650 людей. Тобто депо працює тільки на 25% потужності. Величезні об’єкти, сучасні машини, все це є в “Укрзалізниці”. Але роботи немає. Давайте поговоримо про те, щоб пошукати інше місце для людей, в яких немає роботи, які приходять на своє робоче місце і нічого не роблять. Пошукати інші робочі місця в “Укрзалізниці”. І це буде перший крок. Але якщо не знайдемо, або якщо вони не погодяться, тоді доведеться розстатися.

Реально провідники мають по 2 заїзди в місяць (зі слів провідників 357/358)... то хіба їм важко двічі в місяць доїхати до іншого пункту (відмінного від ІФ) ?
Це все до того, що:
Quote
Можна змінити ставлення до пасажирів з боку провідників. У цілому поміняти філософію мислення щодо пасажирів, бо "ми для пасажирів, а не пасажири для нас". (В. Бальчун)

Якщо пішов такий макар то ІФ лишеться без вагонів..без приміським ЦВМ...це буде колапс..
і може нитка 43/44 бути на обслуговуванні у Києві.

Тим більше в Чернівцях буде ще гірше.Особисто коли я говорив з однією провідницею.Вона була в рейсі 4 сутку підряд...Не було людей
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #144 on: 27.02.17 , 14:02 »
Share

Якщо пішов такий макар то ІФ лишеться без вагонів..без приміським ЦВМ...це буде колапс..
і може нитка 43/44 бути на обслуговуванні у Києві.
...
Тим більше в Чернівцях буде ще гірше.Особисто коли я говорив з однією провідницею.Вона була в рейсі 4 сутку підряд...Не було людей
1. Будь ласка, навчіться грамотно цитувати = користуватись командними записами (quote) і (/quote) (дужки, звичайно, квадратні)
Кожному (quote) відповідає (/quote) з можливими вставленнями... проте, ваша нова репілка не повинна потрапляти в будь-яке обрамлення (quote) і (/quote), а бути назовні цієї пари, в іншому разі - непорозуміння "де Ваше, а де чуже", особливо для форумчан, які є третіми сторонами в діалозі... чому вони повинні розбиратися "хто і що з нас двох написав"?
2. приміські ЦМВ - це вже колапс сам по собі... нехай йде зі Львова (чи аж з Ковеля) ниткою 217 (орієнтовно) аж до Рахова під № 6хх:

-  -  21.08 ЗДОЛБУНОВ ЮЖН
-  -  21.13 БЛ П 1Ч2 КМ
-  -  21.30  ОЗЕРЯНЫ       
-  -  21.Ч7  ДУБНО         
-  -  21.51  КАМЕНИЦА ВОЛЫНСК
-  -  21.58  ВЕРБА         
-  -  22.0Ч РУДНЯ ПОЧАЕВСКАЯ 
-  -  22.18 РАДИВИЛОВ       
-  -  22.25  БРОДЫ           
-  -  22.33  ЗАБОЛОТЦЫ       
-  -  22.Ч2 ОЖИДОВ ОЛЕСКО     
-  -  22.56  КРАСНЕ         
-  -  23.10 ЗАДВОРЬЕ       
-  -  23.21 БОРЩОВИЧИ       
-  -  23.30 ПОДБОРЦЫ   
-  -  23.38  ПОДЗАМЧЕ     
-  -  23.ЧЧ  БЛ П 1Ч79 КМ   
23.50 20ЛЬВОВ           
ПОЕЗД НР 218                     
-  -  0.10  ЛЬВОВ           
0.2Ч 5+ 0.29 ПЕРСЕНКОВКА     
-  -  0.Ч9  СТАРЕ СЕЛО       
1.12 13+ 1.25 БОРЫНИЧИ     
2.52 23 3.15 ИВАНО ФРАНКОВСК
-  -  - ХРЫПЛИН               
ПОЕЗД НР 217                   
-  -  3.23  ХРЫПЛИН         
-  -  Ч.07 НАДВОРНАЯ         
Ч.37 2 Ч.39 ДЕЛЯТИН         
Ч.57 5 5.02 ЯРЕМЧЕ           
5.50 2 5.52 ВОРОХТА         
6.28 2 6.30 ЯСИНЯ             
7.15 -  -  РАХОВ     

ще кілька зупинок 606-го йому втиснути і буде ідеальний локальний поїзд, який поглине приміський, а по ІФ - розчепка на Чернівці = 2 групи по 8..10 вагонів, і позбудемось проблеми із лок+2ЦМВ

3. Так, нитка 43/44 може перейти до Києва, а 143/144 - до ІФ.

4. 
Quote
Тим більше в Чернівцях буде ще гірше.Особисто коли я говорив з однією провідницею.Вона була в рейсі 4 сутку підряд...Не було людей
Потребує тлумачення. Не піддається розумінню. Чому в Чернівцях буде гірше? "4 доби поспіль в дорозі" - це добре, багато чи мало? Як стосується "не було людей" до "тривалості чергування"?
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11413


View Profile
« Reply #145 on: 27.02.17 , 14:02 »
Share

birys5, давайте договоримся, вы либо учитесь нормально пользоваться цитированием, либо не пользуетесь им вообще, или сообщения буду удалять.
Logged
birys5
Active user

Posts: 195


View Profile
« Reply #146 on: 27.02.17 , 14:02 »
Share

birys5, давайте договоримся, вы либо учитесь нормально пользоваться цитированием, либо не пользуетесь им вообще, или сообщения буду удалять.
Перепрошую писав з мобільного телефона.
« Last Edit: 27.02.17 , 14:02 by birys5 » Logged
birys5
Active user

Posts: 195


View Profile
« Reply #147 on: 27.02.17 , 14:02 »
Share

Якщо пішов такий макар то ІФ лишеться без вагонів..без приміським ЦВМ...це буде колапс..
і може нитка 43/44 бути на обслуговуванні у Києві.
...
Тим більше в Чернівцях буде ще гірше.Особисто коли я говорив з однією провідницею.Вона була в рейсі 4 сутку підряд...Не було людей
1. Будь ласка, навчіться грамотно цитувати = користуватись командними записами (quote) і (/quote) (дужки, звичайно, квадратні)
Кожному (quote) відповідає (/quote) з можливими вставленнями... проте, ваша нова репілка не повинна потрапляти в будь-яке обрамлення (quote) і (/quote), а бути назовні цієї пари, в іншому разі - непорозуміння "де Ваше, а де чуже", особливо для форумчан, які є третіми сторонами в діалозі... чому вони повинні розбиратися "хто і що з нас двох написав"?
2. приміські ЦМВ - це вже колапс сам по собі... нехай йде зі Львова (чи аж з Ковеля) ниткою 217 (орієнтовно) аж до Рахова під № 6хх:

-  -  21.08 ЗДОЛБУНОВ ЮЖН
-  -  21.13 БЛ П 1Ч2 КМ
-  -  21.30  ОЗЕРЯНЫ      
-  -  21.Ч7  ДУБНО        
-  -  21.51  КАМЕНИЦА ВОЛЫНСК
-  -  21.58  ВЕРБА        
-  -  22.0Ч РУДНЯ ПОЧАЕВСКАЯ  
-  -  22.18 РАДИВИЛОВ      
-  -  22.25  БРОДЫ          
-  -  22.33  ЗАБОЛОТЦЫ      
-  -  22.Ч2 ОЖИДОВ ОЛЕСКО    
-  -  22.56  КРАСНЕ        
-  -  23.10 ЗАДВОРЬЕ      
-  -  23.21 БОРЩОВИЧИ      
-  -  23.30 ПОДБОРЦЫ  
-  -  23.38  ПОДЗАМЧЕ    
-  -  23.ЧЧ  БЛ П 1Ч79 КМ    
23.50 20 -  ЛЬВОВ          
ПОЕЗД НР 218                    
-  -  0.10  ЛЬВОВ            
0.2Ч 5+ 0.29 ПЕРСЕНКОВКА      
-  -  0.Ч9  СТАРЕ СЕЛО        
1.12 13+ 1.25 БОРЫНИЧИ    
2.52 23 3.15 ИВАНО ФРАНКОВСК
-  -  - ХРЫПЛИН              
ПОЕЗД НР 217                  
-  -  3.23  ХРЫПЛИН          
-  -  Ч.07 НАДВОРНАЯ        
Ч.37 2 Ч.39 ДЕЛЯТИН        
Ч.57 5 5.02 ЯРЕМЧЕ          
5.50 2 5.52 ВОРОХТА          
6.28 2 6.30 ЯСИНЯ            
7.15 -  -  РАХОВ      

ще кілька зупинок 606-го йому втиснути і буде ідеальний локальний поїзд, який поглине приміський, а по ІФ - розчепка на Чернівці = 2 групи по 8..10 вагонів, і позбудемось проблеми із лок+2ЦМВ

3. Так, нитка 43/44 може перейти до Києва, а 143/144 - до ІФ.

4.  
Quote
Тим більше в Чернівцях буде ще гірше.Особисто коли я говорив з однією провідницею.Вона була в рейсі 4 сутку підряд...Не було людей
Потребує тлумачення. Не піддається розумінню. Чому в Чернівцях буде гірше? "4 доби поспіль в дорозі" - це добре, багато чи мало? Як стосується "не було людей" до "тривалості чергування"?
0.За нитку то таке.(43/44 на 143/144)
1.Ковель теж не дуже багато поїздів обслуговує..
2.Варіант 6** мені сподовся)
3.В Чернівцях всі приміські потяги це ЦВМ + чмуха(тільки на Сокиряни,Ларгу машка),якщо депо перенесуть тоді прийдеть витягати ще один потяг від того ж Ковеля(Львова).
4.Це погано тому що вона була зла,втомлена.Не було людей в плані провідників.(чергування стосується в першу чергу.Тому що не було на кого замінити)По її словам
добу вона відробила на 43/44 потім її перекинули на приміський ІФ-Стрий-ІФ той що нічний...Таак поторилось два рази без вихідних.
5.На рахунок 357/358 можна поцікавитись від коли його обслуговують наші провідники?
« Last Edit: 27.02.17 , 14:02 by birys5 » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #148 on: 27.02.17 , 14:02 »
Share

0.За нитку то таке.(43/44 на 143/144)
1.Ковель теж не дуже багато поїздів обслуговує..
2.Варіант 6** мені сподовся)
3.В Чернівцях всі приміські потяги це ЦВМ + чмуха(тільки на Сокиряни,Ларгу машка),якщо депо перенесуть тоді прийдеть витягати ще один потяг від того ж Ковеля(Львова).
4.Це погано тому що вона була зла,втомлена.Не було людей в плані провідників.(чергування стосується в першу чергу.Тому що не було на кого замінити)По її словам
добу вона відробила на 43/44 потім її перекинули на приміський ІФ-Стрий-ІФ той що нічний...Таак поторилось два рази без вихідних.
5.На рахунок 357/358 можна поцікавитись від коли його обслуговують наші провідники?
Відповідь там: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=121485.msg458725#msg458725
Logged
sergius
Active user

Posts: 3921


View Profile
« Reply #149 on: 27.02.17 , 23:02 »
Share

To Iwan

«Регіональний експрес» Львів – Чернівці - Львів продовжить курсування до Ковеля

На чисельні звернення жителів Буковини, Галичини та Волині, для покращення залізничного сполучення західних регіонів України, прийнято рішення продовжити маршрут денного швидкісного «регіонального експресу» № 701/702 із сполученням Чернівці−Львів−Ковель.
Вже 3 березня 2017 року поїзд розпочне курсування за новим маршрутом наступним розкладом:
Поїзд №701 Чернівці – Львів – Ковель відправлятиметься із Чернівців о 06:11 год. за діючим розкладом до Львова о 09:51. Зі Львова до Ковеля відправлятиметься о 10:20 год. Зупинятиметься на станціях: Червоноград 11:41-11:43 год., Сокаль 11:53-11:55 год., Iваничі 12:13-12:15 год., та Володимир-Волинський 12:40-12:42 год. До Ковеля прибуватиме о 13:30 год.
Поїзд №702 Ковель – Львів – Чернівці відправлятиметься із Ковеля до Львова о 15:23 год. Зупинятиметься на станціях: Володимир-Волинський 16:10-16:12 год., Iваничi 16:38-16:40 год., Сокаль 16:58-17:00 год., Червоноград 17:09-17:11 год. До Львова прибуватиме о 18:35 год. До Чернівців відправлятиметься о 19:08 год. і прибуватиме о 22:44 год. за діючим розкладом.
Поїзд курсуватиме щопонеділка, щоп’ятниці, щосуботи та щонеділі.
Маршрут обслуговуватиметься дизель-поїздом у складі 3-х вагонів І класу.

Джерело: http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2017/february/1428/

Коментарий: а обещали то Песу.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 288
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!