Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.02.18 , 12:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 74800 times)
Doobey
Active user

Posts: 1277


View Profile
« Reply #1400 on: 21.01.18 , 19:01 »
Share

Doobey, напомните, вы ж на железной дороге работаете?

Сужу по тому что у меня под боком и что наблюдаю каждый день.По перегону Н.-Северский - Шостка ЧМЭ-3 берет не болие 11 вагонов, причем бывает иногда что лес из Семеновки отдыхает на станции пару дней. Можно конешно возразить что есть еще профиль пути, но я не думаю что у нас он ровнее чем в Черновицкой области.
Текст который четко показывает уровень знаний экспертов...
Так, я - залізничник. Але за фахом і професією СЦБіст, тому дане питання потрібно виясняти в локомотивщиків чи руховиків, які чітко можуть знати навантаження Чмухи на лінії Стефанешти - Чернівці.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3373


View Profile
« Reply #1401 on: 21.01.18 , 19:01 »
Share

Буду розмовляти з ними на хлопський розум. Після появи Шкоди на Терпопіль тернопільська група до раховоза нах не потрібна. Добивайте його до максимальної схеми, кладіть на 16:41 з Києва, а краще після 18, розбивайте пополам по Тернополю: половину на Ворохту, половину на Самбір/Сянки, щоб забрати звідти 49-й і 13-й. Але обов'язково компенсуйте втрату пасажиромісць видовженням до Рахова спочатку 143, а потім, як тільки зможете 143 передати Франківську, а 43-й закрутити в оборот з 141/142 - видовжуйте до Рахова 43-й.
1. 20.11.17 (в понеділок) причетні погодились з моєю пропозицією позбутися тернопільської причіпки, бо (з великим відкриттям для себе) вони визнали, що та причіпка - суттєвий конкурент для Шкоди.
Тому цей пунктик фактично вже опрацьовано... але зайвий раз проговорити з ними це не завадить.
2. Добити до 18 вагонів - цілком прийнятно. Тут не повинно бути жодних непорозумінь (за умови наявності вагонів). Розподіл: 10 - на Ворохту і 8 - на Чоп або 9+9 для початку.
3. "Краще після 18" бажано трансформувати до 20:05 зі зміщенням 117 - на 20:12, 49 - на 20:19 і 143 - на 23:хх (ти сам на цьому раніше наполягав).
4. 143/144 не реально витягнути до Рахова, бо, як не крути, не позбудемося схрещення у Ясінях... та й з обігом теж не вийде, бо в нього зараз 2 год по Ворохті... куди ти його стигнеш... хіба до Свидовця, і хутко назад.
5. 43/44 можна з ІФ-формуванням тягати до Рахова - 10 вагонів (половину складу) у складі двогрупного Рахів/ІФ-Київ з умовним (зміна "маршрутноъ дошки") розміном груп по Києву, а по ІФ - відчеплення 10 вагонів з хвоста при прямування на Рахів, та дочеплення 10 вагонів з хвоста при прямуванні на Київ.

Які будуть заперечення/побажання?

Щодо Київ-Рахів ниткою 43/44 в обігу з 141/142 - нехай буде по твоєму. В моїй версії було трохи інше: 357/358 та новий Київ-Чоп (через Самбір) в обігу із 141/142, а ниткою 43/44 до Рахова/ІФ(Чернівців) - київське формування. Але для початку нехай буде по твоєму (якщо це так принципово). Для мене більш принципово - вихід двогрупного Київ-Ворохта/Чоп о 20:05. Тому, пропоную взаємно поступитися (я - формуванням, ти - виходом із Києва) і піти двома фронтами до причетних, АЛЕ ЗІ СПІЛЬНИМ (УЗГОДЖЕНИМ ПЛАНОМ), щоб вони не тикали на взаємно під ніс, мовляв "а інші активісти просять інше".
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1277


View Profile
« Reply #1402 on: 21.01.18 , 19:01 »
Share

...Буду розмовляти з ними на хлопський розум. Після появи Шкоди на Терпопіль тернопільська група до раховоза нах не потрібна. Добивайте його до максимальної схеми, кладіть на 16:41 з Києва, а краще після 18, розбивайте пополам по Тернополю: половину на Ворохту, половину на Самбір/Сянки, щоб забрати звідти 49-й і 13-й. Але обов'язково компенсуйте втрату пасажиромісць видовженням до Рахова спочатку 143, а потім, як тільки зможете 143 передати Франківську, а 43-й закрутити в оборот з 141/142 - видовжуйте до Рахова 43-й.
Вікторе, хоч свята і закінчилися, я все ще не можу в'їхати в хід усіх думок в усіх темах на форумі, певно, Ви не єдиний, хто втратив нитку чи ще щось.
Але, давайте "розплутаємо" те, до чого ми дійшли на період обіду 18 січня. Тобто, Ковель - Ворохта (чи, може, і Рахів)/Чернівці, які йдуть з Ковеля до Львова в складі видовженого 601, далі разом з умовною половинкою 358-го (Чоп - Київ через Самбір) до Тернополя, далі разом з 357-им до Стефанешт (далі я в розпачі - чи гнати до Коломиї і там половинити на Ворохту (Рахів) і Чернівці, чи можна розділити по Стефанештах і чернівецьку групу гнати прямо через Кіцмань).
Питання стосовно графіка і маршруту 667 поки сам не знаю, як раціонально вирішити.
Стосовно 43 і 143, то вже давно говориться про те, що графік і маршрут 43 варто дати львівському депо і видовжити до Рахова, щоб це виконувалося замість теперішнього 143. 143, в свою чергу дати на обслуговування Франику, обрубавши його до історичного сполучення Франківськ-Київ. Тобто, по суті, незалежно від нумерації, львів'яни і далі виконуватимуть оборот Львів - Київ 142-им, далі в гори (ну не до Ворохти через Тернопіль, а до Рахова через Шепетівку) пофіг, чи 43-ім, чи 143-ім номером. А франківці складом 43 і далі будуть їздити до столиці, тільки через Тернопіль.
Правильно все?
Все решту, що тут було написане за останні 3 дні, я ще не повністю засвоїв, щоб коментувати.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3373


View Profile
« Reply #1403 on: 21.01.18 , 19:01 »
Share

По Затернопіллю (Чернівці-Ковель через Затернопілля) - нехай відлежиться - дочекається свого часу (2020 рік, наприклад).
По Солотвино-Ковель - наче узгоджено - є консенсус. Компромісний варіант відображу впродовж кількох днів.
Те ж саме - Чернівці-Ковель з варіантом через Стрий щоб по Львову в обидва боки був +/- подібно до Ковель-Солотвино.
Про черезденну мінливість маршрутів Чернівці-Ковель та Солотвино-Ковель через Стоянів та Здолбунів - подам ілюстрацію для розуміння... але що там розуміти: одного дня ділянкою через Стоянів прямує Солотвино-Ковель, а Чернівці-Ковель через Здолбунів, а іншого дня міняються маршрутами: Солотвино-Ковель - через Здолбунів, а Чернівці-Ковель - через Стоянів. Обидва щодня зчіпляються/розчіпляються по Луцьку і шлях до/з Ковеля долають як двогрупний.

Чи знову щось незрозуміле написав? Вікторе, скажи що саме незрозуміле - я уточню.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1277


View Profile
« Reply #1404 on: 21.01.18 , 20:01 »
Share

Іване, а чому ти раптом почав вважати, що Ковель - Чернівці через Тернопіль - це ідея, яка має відлежатися?
І, все - таки, ти не маєш нічого проти курсування ПГВ Ковель - Ворохта через Рівне, Львів, Тернопіль, Коломию в складі 601, 358 і 357 поїздів на ділянках Ковель - Львів, Львів - Тернопіль та Тернопіль - Ворохта, відповідно?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3373


View Profile
« Reply #1405 on: 21.01.18 , 20:01 »
Share

Іване, а чому ти раптом почав вважати, що Ковель - Чернівці через Тернопіль - це ідея, яка має відлежатися?
І, все - таки, ти не маєш нічого проти курсування ПГВ Ковель - Ворохта через Рівне, Львів, Тернопіль, Коломию в складі 601, 358 і 357 поїздів на ділянках Ковель - Львів, Львів - Тернопіль та Тернопіль - Ворохта, відповідно?

Бо не всі хотєлки є сумісні між собою. От візьми спробуй Ковель-Чернівці припасувати до такого варіанту (всі цифри орієнтовні):

  -    - 20:05 КИЇВ          6:18  -   -
               ФАСТІВ-1      5:24  1  5:25
               КОЗЯТИН
22:55  3 22:58 ВІННИЦЯ       3:24  3  3:27
 0:42  3  0:45 ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ  1:28  3  1:40
 2:30 39  3:09 ТЕРНОПІЛЬ    23:12 31 23:42
               ........
 5:41  4  5:45 ЧОРТКІВ      20:43  2 20:45
 6:36  2  6:38 ТОВСТЕ       19:53  2 19:55
 7:30  4  7:34 ЗАЛІЩИКИ     18:59  2 19:01
 ????          КОСТРИЖІВКА  ?????
 8:03  2  8:05 СТЕФАНЕШТИ   18:33  2 18:35
 8:47  2  8:49 ГОРОДЕНКА-3. 17:41  2 17:43
 9:28  1  9:29 ГВІЗДЕЦЬ     16:56  2 16:58
10:04 20 10:24 КОЛОМИЯ      15:53 25 16:18
11:31  3 11:34 ЯРЕМЧЕ       14:55  2 14:57
12:05  2 12:07 ТАТАРІВ      14:28  2 14:30
12:21  -   -   ВОРОХТА        -    - 14:18
               1:57
узгоджена
пересадка
на п.25
до Рахова

ДЛЯ ГРУПИ КИЇВ-ЧОП
 2:30 25  2:55 ТЕРНОПІЛЬ    23:02 40 23:42
 4:45 20  5:05 ЛЬВІВ        21:52 20 22:12
 6:25  3  6:28 САМБІР       20:29  3 20:32
               ......
 8:25  3  8:28 СЯНКИ        18:29  3 18:32
               ......
12:25  5 12:30 УЖГОРОД      15:45  5 15:50
12:55  -   -   ЧОП            -    - 15:20
               2:25


Можливо для 9..10 вагонів буде трохи швидше у львівсько-закарпатських горах.

Пріоритет за цими змінами, бо на це я чекаю з 2014 року. Чернівці-Затернопілля-Ковель - друге на черзі (не перше).

Максимум - можна повернутися до первинної пропозиції (там де згадувалось про Чернівці-Чоп (тільки на разі без Чернівці-Чоп)). Там ті кілька вагонів каталися разом із групою Чоп-Київ на ділянці Львів-Тернопіль.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3373


View Profile
« Reply #1406 on: 21.01.18 , 21:01 »
Share

Вікторе, чи маєш суттєві зауваги до виходу із Києва о 20:05? Для закарпатської групи Чоп - опція. Якщо він там зайвий (з будь-яких причин... наприклад, критична тривалість зміни машиністів між Чопом та Львовом), то достатньо буд до Ужгорода. Чи можна при цьому 49/50 перекинути через Фастів-Козятин-Шепетівку? Це не принципово, але коли планується на Стрий із розділом до Трускавця та ІФ.... , то могло б бути і через Шепетівку.

Хто знає як ходив 43/44 до Чернігова: з усіма вагонами (повною схемою) чи тільки одна група? Скільки саме вагонів ходило до Чернігова?
« Last Edit: 21.01.18 , 21:01 by Iwan » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1277


View Profile
« Reply #1407 on: 21.01.18 , 21:01 »
Share

Іване, а чому ти раптом почав вважати, що Ковель - Чернівці через Тернопіль - це ідея, яка має відлежатися?
І, все - таки, ти не маєш нічого проти курсування ПГВ Ковель - Ворохта через Рівне, Львів, Тернопіль, Коломию в складі 601, 358 і 357 поїздів на ділянках Ковель - Львів, Львів - Тернопіль та Тернопіль - Ворохта, відповідно?

Бо не всі хотєлки є сумісні між собою. От візьми спробуй Ковель-Чернівці припасувати до такого варіанту (всі цифри орієнтовні):

 -    - 20:05 КИЇВ          6:18  -   -
               ФАСТІВ-1      5:24  1  5:25
               КОЗЯТИН
22:55  3 22:58 ВІННИЦЯ       3:24  3  3:27
 0:42  3  0:45 ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ  1:28  3  1:40
 2:30 39  3:09 ТЕРНОПІЛЬ    23:12 31 23:42
               ........
 5:41  4  5:45 ЧОРТКІВ      20:43  2 20:45
 6:36  2  6:38 ТОВСТЕ       19:53  2 19:55
 7:30  4  7:34 ЗАЛІЩИКИ     18:59  2 19:01
 ????          КОСТРИЖІВКА  ?????
 8:03  2  8:05 СТЕФАНЕШТИ   18:33  2 18:35
 8:47  2  8:49 ГОРОДЕНКА-3. 17:41  2 17:43
 9:28  1  9:29 ГВІЗДЕЦЬ     16:56  2 16:58
10:04 20 10:24 КОЛОМИЯ      15:53 25 16:18
11:31  3 11:34 ЯРЕМЧЕ       14:55  2 14:57
12:05  2 12:07 ТАТАРІВ      14:28  2 14:30
12:21  -   -   ВОРОХТА        -    - 14:18
               1:57
узгоджена
пересадка
на п.25
до Рахова

ДЛЯ ГРУПИ КИЇВ-ЧОП
 2:30 25  2:55 ТЕРНОПІЛЬ    23:02 40 23:42
 4:45 20  5:05 ЛЬВІВ        21:52 20 22:12
 6:25  3  6:28 САМБІР       20:29  3 20:32
               ......
 8:25  3  8:28 СЯНКИ        18:29  3 18:32
               ......
12:25  5 12:30 УЖГОРОД      15:45  5 15:50
12:55  -   -   ЧОП            -    - 15:20
               2:25


Можливо для 9..10 вагонів буде трохи швидше у львівсько-закарпатських горах.

Пріоритет за цими змінами, бо на це я чекаю з 2014 року. Чернівці-Затернопілля-Ковель - друге на черзі (не перше).

Максимум - можна повернутися до первинної пропозиції (там де згадувалось про Чернівці-Чоп (тільки на разі без Чернівці-Чоп)). Там ті кілька вагонів каталися разом із групою Чоп-Київ на ділянці Львів-Тернопіль.

Я розумію, що неможливо придумати ідилію та всім догодити. І якщо Ковель - Чернівці через Тернопіль наразі не так просто організувати, то з Ковель - Ворохта (а це би дало прямий поїзд Затернопіллю до Львова, Рівного, Волині) начебто не мало би виникнути проблем. Для цього було б достатньо, щоб проходження Тернополя поїзд Ворохта/Чоп - Київ мав на 2 години пізніше теперішнього 358 (щоб 357 з 358 розминалися по Тернополю). Чи не так?
« Last Edit: 21.01.18 , 22:01 by Doobey » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3373


View Profile
« Reply #1408 on: 21.01.18 , 23:01 »
Share

... Для цього було б достатньо, щоб проходження Тернополя поїзд Ворохта/Чоп - Київ мав на 2 години пізніше теперішнього 358 (щоб 357 з 358 розминалися по Тернополю). Чи не так?
Достатньо, але по Києву це вийде 9:00. На це ще ніхто не готовий, бо 6:18 дає значно більше можливостей для пасажирів. Крім того, 357, 358, Чоп-Київ, Київ-Чоп, Ковель-Чернівці і Чернівці-Ковель все разом у Тернополі буде перечіпятися одномоментно одне з одним. Якщо їм важко було зрозуміти теперішню тернопільську прищіпку, то чотирикратне одномоментне перечеплення по Тернополю зробить їм "виніс мозку". Погодься, що вони навіть недослухають/недочитають таку пропозицію до кінця абзацу, бо мізки в них завернуться одразу.
Logged
Philip
User

Posts: 56


View Profile
« Reply #1409 on: 22.01.18 , 02:01 »
Share

Іване, а чому ти раптом почав вважати, що Ковель - Чернівці через Тернопіль - це ідея, яка має відлежатися?
І, все - таки, ти не маєш нічого проти курсування ПГВ Ковель - Ворохта через Рівне, Львів, Тернопіль, Коломию в складі 601, 358 і 357 поїздів на ділянках Ковель - Львів, Львів - Тернопіль та Тернопіль - Ворохта, відповідно?

Бо не всі хотєлки є сумісні між собою. От візьми спробуй Ковель-Чернівці припасувати до такого варіанту (всі цифри орієнтовні):

  -    - 20:05 КИЇВ          6:18  -   -
               ФАСТІВ-1      5:24  1  5:25
               КОЗЯТИН
22:55  3 22:58 ВІННИЦЯ       3:24  3  3:27
 0:42  3  0:45 ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ  1:28  3  1:40
 2:30 39  3:09 ТЕРНОПІЛЬ    23:12 31 23:42
               ........
 5:41  4  5:45 ЧОРТКІВ      20:43  2 20:45
 6:36  2  6:38 ТОВСТЕ       19:53  2 19:55
 7:30  4  7:34 ЗАЛІЩИКИ     18:59  2 19:01
 ????          КОСТРИЖІВКА  ?????
 8:03  2  8:05 СТЕФАНЕШТИ   18:33  2 18:35
 8:47  2  8:49 ГОРОДЕНКА-3. 17:41  2 17:43
 9:28  1  9:29 ГВІЗДЕЦЬ     16:56  2 16:58
10:04 20 10:24 КОЛОМИЯ      15:53 25 16:18
11:31  3 11:34 ЯРЕМЧЕ       14:55  2 14:57
12:05  2 12:07 ТАТАРІВ      14:28  2 14:30
12:21  -   -   ВОРОХТА        -    - 14:18
               1:57
узгоджена
пересадка
на п.25
до Рахова

ДЛЯ ГРУПИ КИЇВ-ЧОП
 2:30 25  2:55 ТЕРНОПІЛЬ    23:02 40 23:42
 4:45 20  5:05 ЛЬВІВ        21:52 20 22:12
 6:25  3  6:28 САМБІР       20:29  3 20:32
               ......
 8:25  3  8:28 СЯНКИ        18:29  3 18:32
               ......
12:25  5 12:30 УЖГОРОД      15:45  5 15:50
12:55  -   -   ЧОП            -    - 15:20
               2:25


Можливо для 9..10 вагонів буде трохи швидше у львівсько-закарпатських горах.

Пріоритет за цими змінами, бо на це я чекаю з 2014 року. Чернівці-Затернопілля-Ковель - друге на черзі (не перше).

Максимум - можна повернутися до первинної пропозиції (там де згадувалось про Чернівці-Чоп (тільки на разі без Чернівці-Чоп)). Там ті кілька вагонів каталися разом із групою Чоп-Київ на ділянці Львів-Тернопіль.


По Коломиї пропоную збільшити зупинку до 30 хвилин тому що не завжди є можливість оперативної зміни тепловоза!
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.109 seconds with 21 queries.