Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.18 , 09:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 ... 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 198396 times)
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1410 on: 22.01.18 , 02:01 »
Share

Якщо їм важко було зрозуміти теперішню тернопільську прищіпку
Їм важко було зрозуміти з однієї причини, Тернопіль не пристосований для таких операцій, там не має місця для відстою пасажирських вагонів, немає маневрового локомотиву, звісно деякі питання можливо вирішити, але якщо ви там зібрались робити щось грандіозне (обробку двох складів одночасно) - треба дізнатись технічні умови, бо мені здається що для таких маневрів знадобиться багато часу, бо маневровий буде тільки один, колій під маневри три (дві це третя платформа), ще треба кудись подіти електровози на час маневрів... Тому щоб не було шоком - треба підготовлювати всю необхідну інформацію ;)

По Коломиї пропоную збільшити зупинку до 30 хвилин тому що не завжди є можливість оперативної зміни тепловоза!
То треба чухати лапками, якщо не встигають - нехай потяг запізнюється, це мотивує.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #1411 on: 22.01.18 , 09:01 »
Share

Якщо їм важко було зрозуміти теперішню тернопільську прищіпку
Їм важко було зрозуміти з однієї причини, Тернопіль не пристосований для таких операцій, там не має місця для відстою пасажирських вагонів, немає маневрового локомотиву, звісно деякі питання можливо вирішити, але якщо ви там зібрались робити щось грандіозне (обробку двох складів одночасно) - треба дізнатись технічні умови, бо мені здається що для таких маневрів знадобиться багато часу, бо маневровий буде тільки один, колій під маневри три (дві це третя платформа), ще треба кудись подіти електровози на час маневрів... Тому щоб не було шоком - треба підготовлювати всю необхідну інформацію ;)
Навіть якби це був Львів, то 3 розчіпки груп і 3 зчіпки одночасно (я вже не рахую зчіпки/розчіпки локів та маневрових) - це армагедон навіть для такого хабу як Львів... а для Тернополя - тим паче.
Загадаймо Y-подібний Здолбунів з ідеєю розміну двох "хвостових" груп... то було значно простіше (хоч і з ворожими маршрутами), а тут три склади з перехресними обмінами груп... тут не тільки немає де залишити локомотиви... тут і групи немає де покласти в Тернополі, бо задача нагадує один човен, яким необхідно перевезти козу, вовка та капусту (по одному). Навіть немає сенсу готувати необхідну інформацію, бо це завідомо нереалізовне в умовах ст. Тернопіль.

п.м. якби це зобразити графічним сценарієм, то це стане очевидним на перших маневрових операціях.
« Last Edit: 22.01.18 , 09:01 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #1412 on: 22.01.18 , 10:01 »
Share

Хочу почути коментар на двогрупний Київ-Ворохта/Ужгород(Чоп) за зчепленням/розчепленням по Тернополю і з виходом із Києва о 20:05 та прибуттям до Києва о 6:18 (так, як є зараз, без змін). Орієнтовний розклад викладав. Якщо це прийнятно, то буду подавати уточнений варіант (поки що без поєднання з іншими причіпками). Цей варіант передбачає виконання іншої умови - видовження нитки 43/44 до Рахова, що можливе зі збереженням обслуги в ІФ, а також - перенесення 143 на 23:хх з Києва.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #1413 on: 22.01.18 , 10:01 »
Share

Іван, Київ - Ворохта/Чоп - штука хороша.
А як щодо сполучень Ковель - Рівне - Львів - десь в Карпати (Солотвино/Чернівці/Ворохта)? Це питання ще не дозріло? Бо якщо такими сполученнями напряжно сполучити Тернопіль з Рівним та Львів зі Стефанештами, то, можливо, потрібно це розвивати через Оброшино, організувавши Ковель - Солотвино через Самбір та Ковель - Чернівці/Ворохта через Стрий?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3961


View Profile
« Reply #1414 on: 22.01.18 , 12:01 »
Share

Вікторе, чи маєш суттєві зауваги до виходу із Києва о 20:05?

Ні, не маю.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3961


View Profile
« Reply #1415 on: 22.01.18 , 12:01 »
Share

Quote
ДЛЯ ГРУПИ КИЇВ-ЧОП
 2:30 25  2:55 ТЕРНОПІЛЬ    23:02 40 23:42
 4:45 20  5:05 ЛЬВІВ        21:52 20 22:12
 6:25  3  6:28 САМБІР       20:29  3 20:32
               ......
 8:25  3  8:28 СЯНКИ        18:29  3 18:32
               ......
12:25  5 12:30 УЖГОРОД      15:45  5 15:50
12:55  -   -   ЧОП            -    - 15:20

Тут кінцевою роби Ужгород, бо можуть відмовити через нестачу часу для підготовки вагонів у рейс. Вона для Ужгорода не менше 3,5 год.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #1416 on: 22.01.18 , 14:01 »
Share

Вікторе, чи маєш суттєві зауваги до виходу із Києва о 20:05?
Ні, не маю.
Дякую за згоду.

Quote
ДЛЯ ГРУПИ КИЇВ-ЧОП
 2:30 25  2:55 ТЕРНОПІЛЬ    23:02 40 23:42
               ......
12:25  5 12:30 УЖГОРОД      15:45  5 15:50
12:55  -   -   ЧОП            -    - 15:20
Тут кінцевою роби Ужгород, бо можуть відмовити через нестачу часу для підготовки вагонів у рейс. Вона для Ужгорода не менше 3,5 год.
Ок, Ужгород. Ще кілька косметичних уточнень:
1) чи можна просити їх, щоб це було ужгородське формування?
2) які ще зупинки необхідно для ужгородської групи (цікавить в першу між Тернополем та Ужгородом)?
3) які ще зупинки необхідно між Києвом та Тернополем (враховуючи, що 143/144 буде зміщений на 23:хх)? (Чи на їх розсуд?)
« Last Edit: 22.01.18 , 14:01 by Iwan » Logged
Entony
Active user

Posts: 2604


View Profile
« Reply #1417 on: 22.01.18 , 15:01 »
Share

Між Тернопелем та Ужгородом бажані зупинки в:
Золочеві (себто Злочеві),
Красне (за бажанням),
Львів,
Самбір (зрозуміло чому за умови перекидання 049/050 на Стрий),
Ст.Самбір (за бажанням),
Турка (виходячи з недавнього призначеної зупинки 013/014),
Сянки (і так мусить бути технічна),
Волосянка-Закарпатська (за бажанням),
Перечин (районний центр).
Цього буде достатньо так як гіпотетичний Київ - Ужгород буде швидким. Інші зупинки (Любинь-Великий, Стрілки, Ставне, Кострине, Великий Березний) забезпечує пасажирський 601/602.
« Last Edit: 22.01.18 , 15:01 by Entony » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #1418 on: 22.01.18 , 16:01 »
Share

Іван, Київ - Ворохта/Чоп - штука хороша.
Дякую за експертну оцінку.

А як щодо сполучень Ковель - Рівне - Львів - десь в Карпати (Солотвино/Чернівці/Ворохта)? Це питання ще не дозріло? Бо якщо такими сполученнями напряжно сполучити Тернопіль з Рівним та Львів зі Стефанештами, то, можливо, потрібно це розвивати через Оброшино, організувавши Ковель - Солотвино через Самбір та Ковель - Чернівці/Ворохта через Стрий?
Тепер можемо і за це взятися але тимчасово без Затернопілля. Для цього хочу почути відповіді форумчан на кілька запитань:
1) чи припустимо організувати спільний обіг видовженого до Ковеля 601/602 з 13/14 (10 вагонів), що не вимагатиме тривалого відстою у Ковелі та забезпечить бажаний від'ємний відстій 13/14 у Солотвиному (спочатку відправляється Солотвино-Київ, а пізніше прибуває Київ-Солотвино)... що дозволить пізніше виїжджати із Києва та раніше прибувати до Києва?
2) чи припустимо організувати рух Чернівці-Ковель через ІФ-Стрий-Львів так, щоб він в обидва напрямки по Львову більш-менш проходив в той час, що і видовжений до Ковеля 601/602 (та їх спільне перебування на ст. Львів хоча б 15 хв.)?
... Для огризка з шести вагонів зробити Львів о п’ятій ранку, Рівне о 08:30, Луцьк в 10, Ковель опівдні (при наявності міцного опору у стоянівського лобі через день катати через Стоянів, через день через Рівне).
З Ковеля можна виїжджати о 16, Луцьк о 18, Рівне о 19:30, Львів о 22:30, Тернопіль о першій ночі.
3) чи припустимо проходження цих двох поїздів по Львову у бік Ковеля 5:30-5:50 (з деякими варіаціями*) та в протилежний бік 22:30-22:50 (з деякими варіаціями*)?
варіації полягають в тому що по парних/непарних будуть деякі відхилення, бо є 2 вхідні напрямки і 2 вихідні, між якими є часові зазори по 5-7 хв... в напрямку Стоянова та Здолбунова (я так припускаю, що одночасно не можна вирушити, бо це вимагає використання невластивої/"неправильної" колії, теж саме з прибуттями... і це саме стосується зворотного напрямку, тому вказаний базовий мінімальний час по Львову, який буде трохи розширено).
4) чи припустимо, щоб видовжений до Ковеля 601/602 (залежно від парного/непарного дня) змінював свій маршрут до Ковеля через Стоянів і Здолбунів, в той час, як Чернівці-Ковель теж змінюватиме свій маршрут комплементарною до 601/602 ділянкою?
5) чи припустимо, щоб з Луцька до Ковеля в обидва напрямки Солотвино-Ковель та Чернівці-Ковель прямували як двогрупний (10+10 вагонів)? (Чернівецьку групу можна вкоротити до 8 вагонів)
6) чи припустимо, щоб замість 2ЦМВ+М62 на Рахів курсувала половина "чернівецького" складу (4..5 вагонів) приблизно з такою схемою О+П+КР+К+П чи О+П+КР++П?
7) (випливає із п.6) чи припустимо, щоб групи Рахів-Ковель та Чернівці-Ковель злучалися/розлучалися по ІФ з умовним (без маневрів, тільки зміна трафаретної дошки) розміном цих груп по Ковелю?
8) чи буде достатньо 8 вагонів (по 4 у кожній групі) для щоденного курсування двогрупного Ковель-Чернівці/Рахів?
9) чи є сенс вкорочувати Солотвино-Ковель на ділянці Львів-Ковель до 8 вагонів (це зайві маневри по Львову, а також у Солотвині (якщо буде у спільному обігу із 13/14**))?

** або 601/602 зробити 8-вагонним і солотвинську групу 13/14 теж зробити лише 8 вагонів, це дозволить уникнути маневрів, але:
10) чи вистачить 8 вагонів у 601/602 та солотвинській групі 13/14 за умови, що на ділянці Львів-Самбір-Сянки Ужгород курсуватиме Ужгород-Київ, що забезпечить вечірнє довезення "сянківських" пасажирів до Львова?

Наочний посібник:



Пульсуючі синьо-червоно-помаранчеві "сардельки" - вказують на почергове черезденне курсування цими ділянками Солотвино-Ковель та Рахів/Чернівці-Ковель.

Щоб ті вагони в рахові не нудьгували з раннього ранку до пізнього вечора, то їх можна ще кудись запустити: до ІФ або Чернівців... або колись дійде, що й до ВД чи Сігета... все одно цілий день стоять без діла. Крім того це буде не 2ЦМВ за непристойно-дармовим тарифом, а 4 (чи 5) ЦМВ з доступним тарифом і зручним нічним проїздом зі Львова до Рахова (і Чернівців також).

Чекаю на форумчанську конструктивну критику.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4054


View Profile
« Reply #1419 on: 22.01.18 , 17:01 »
Share

Можна спростити задачу:
1) Ковель-Солотвино - ковельського формування (до 10 вагонів);
2) Чернівці/Рахів-Ковель (чернівецького формування) можна вкоротити до Луцька, а кому треба до Ковеля - зможе пересісти в Луцьку (або дуже рано - у Львові) на Солотвино-Ковель;
3) зникає напруженість із 20-ма вагонами на ділянці Луцьк-Ківерці-Ковель.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 ... 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!