Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.02.18 , 12:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 74787 times)
Doobey
Active user

Posts: 1277


View Profile
« Reply #1430 on: 22.01.18 , 20:01 »
Share

можна ще і такий аргумент використати: "Скільки ж ми соляри зекономимо, що не коптитимемо проводи між Луцьком і Ковелем, як є зараз з 667/668. Бо об'єднаний поїзд тягтиме електровоз, який вестиме 601 від Львова".
Тільки за умови, що бригада вкладеться в 12 годин від явки до здачі, інакше поїде ваш локомотив коптити провода до Ковеля.
Бригада електровоза? Так тепер і на довших плечах до Ковеля водить одна бригада: з Києва, Жмеринки, наприклад.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1277


View Profile
« Reply #1431 on: 22.01.18 , 20:01 »
Share

Три роки тому ти ще не наважувався про таке просити:
А про Рахів - Рівне - Ковель чи якісь подібні нововведення, напевно, і не варто мріяти в найближчому майбутньому..:(
а зараз це на межі реальності.
Все тече, все змінюється. В той час на форумі гуляли інші настрої та інші обговорення.
 357-ий поїзд (тоді ще 457) теж не відразу родився і теж спочатку було багато скептичної критики стосовно нього. Зате, як він поїхав, всі, кому не лінь, почали собі медалі на груди вішати.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3373


View Profile
« Reply #1432 on: 22.01.18 , 20:01 »
Share

... Зате, як він поїхав, всі, кому не лінь, почали собі медалі на груди вішати.
До речі, нехай закарпатські облдепутати відробляють свою "одесько-рахівську медаль"... поборються трохи з УЗ за Ковель-Солотвино, а з іншого боку - долучу до справи волинських нардепів. Повинно вийти... тим паче - до виборів не далеко, і вони самі шукають на чому б пропіаритися. Але перед цим відшліфуємо саму пропозицію... і завершу річні звіт... і стартанемо "по-новому" :)
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11302


View Profile
« Reply #1433 on: 22.01.18 , 21:01 »
Share

Бригада електровоза?
Тепловоза. Вы же в курсе чем отличаются жд-симуляторы от реальностей? В реальности локомотив не "пропадает с экрана", его надо куда-то деть, так вот, тепловоз который приедет в Луцк, должен будет с этим же составом и бригадой вернуться в Львов, что бы бригада не отработала больше 12 часов. Если график поезда этого не обеспечит тогда тепловоз (с составом или без) едет в Ковель на отдых.
С электровозом всё ясно, эта бригада пойдет отдыхать, обратно поведет другая.

Так тепер і на довших плечах до Ковеля водить одна бригада: з Києва, Жмеринки, наприклад.
Один электровоз - да, бригады меняются в Здолбунове, а при следовании через Казатин еще и там.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1414


View Profile
« Reply #1434 on: 22.01.18 , 21:01 »
Share

Один электровоз - да, бригады меняются в Здолбунове, а при следовании через Казатин еще и там.
Как ни странно, но есть исключения - 77/78.
« Last Edit: 22.01.18 , 21:01 by sergius » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11302


View Profile
« Reply #1435 on: 22.01.18 , 21:01 »
Share

Один электровоз - да, бригады меняются в Здолбунове, а при следовании через Казатин еще и там.
Как ни странно, но есть исключения - 77/78.
Ну там же не одна бригада ведет один лок туда и обратно, случаев где смена 12 часов полно.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1277


View Profile
« Reply #1436 on: 22.01.18 , 21:01 »
Share

Бригада електровоза?
Тепловоза. Вы же в курсе чем отличаются жд-симуляторы от реальностей? В реальности локомотив не "пропадает с экрана", его надо куда-то деть, так вот, тепловоз который приедет в Луцк, должен будет с этим же составом и бригадой вернуться в Львов, что бы бригада не отработала больше 12 часов. Если график поезда этого не обеспечит тогда тепловоз (с составом или без) едет в Ковель на отдых.
С электровозом всё ясно, эта бригада пойдет отдыхать, обратно поведет другая.

Так тепер і на довших плечах до Ковеля водить одна бригада: з Києва, Жмеринки, наприклад.
Один электровоз - да, бригады меняются в Здолбунове, а при следовании через Казатин еще и там.
Стосовно Луцька, тепловоза і норм годин для машиністів, то не буду сперечатися, бо там, напевно, не все так гладко, як здається на 1 погляд.
А стосовно Ковеля, то 100пудов знаю, що до вводу нового графіка 83/84 поїзд між Ковелем та Жмеринкою вели одним ЧСом і одною бригадою, без змін в Здолбунові та Козятині (принаймні ті рази, як я з колективом їздив, то помічав таке, машиністи казали, що нема кому їздити). А взагалі, тепер через брак машиністів на Льв досить поширена практика, коли 1 бригада веде поїзд на лініях Київ - Коростень - Здолбунів пас - Львів/Ковель, Ковель - Козятин (і навіть Жмеринка) та коли були 133 і 231, то від Козятина до Львова.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3373


View Profile
« Reply #1437 on: 25.01.18 , 20:01 »
Share

Наявні склади 43/44 ІФ-формування не підходять для витягування в Рахів (група із 10-ти вагонів, з умовним розміном груп по Києву), бо то корита, які не можуть більш як дві ночі не потрапляти в депо. Інсайдерська інформація. Вони бояться за вагони, яким доведеться 4 ночі бути поза рідним депо. Дві ночі поза депо - це вже перемога, 4 - зрада. Сьогодні в одному з вагонів магістральна труба опалення дала тріщину... і добре, що це було посеред дня в депо, а не на ходу. Вагон встигли замінити на підмінний. Тому, як не крути, 12 вагонів на цю справу потрібно шукати в Києві або в'язати в обіг по Києву із 141/142... (тільки 12 із 16-ти вагонів, що не дуже привабливо).
Які будуть пропозиції?
Віддати нитку 143/144 (з можливим видовженням до Сум, та вихідом із Кива о 23:хх) до ІФ-депо, а в складі 43/44 залишити 8 вагонів Київ-ІФ (з перспективою видовження до Чернівці-Чернігів (тільки 8 вагонів, а не 20, як було зараз))?
« Last Edit: 25.01.18 , 20:01 by Iwan » Logged
lv
User

Posts: 120


View Profile
« Reply #1438 on: 26.01.18 , 00:01 »
Share

Все 4 раза, что я проезжал Стрый на электричке Трускавец-Львов, там по факту можно было пересесть на поезд Одесса-Ужгород,
чтобы ехать в Славское, Мукачево, Ужгород (по расписанию он уезжает в 11-15 до того, как в 11-16 прибывает эта электричка).

Первый раз электричка приехала в 11-08, а поезд в 11-18. В третий раз электричка опоздала и приехала в 11-18, я думал поезд уже уехал,
как и должно по расписанию, но оказалось он тоже опоздал.
Logged
555
Guest
« Reply #1439 on: 26.01.18 , 08:01 »
Share

Хто знає чого вкорочена довжина складів поїздів 13/14
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.08 seconds with 21 queries.