Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.02.18 , 12:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 74794 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3484


View Profile
« Reply #1440 on: 26.01.18 , 11:01 »
Share

, як не крути, 12 вагонів на цю справу потрібно шукати в Києві або в'язати в обіг по Києву із 141/142...\
\

так я вже два роки про це верещу вголосину.

Quote
Віддати нитку 143/144 (з можливим видовженням до Сум, та вихідом із Кива о 23:хх) до ІФ-депо, а в складі 43/44 залишити 8 вагонів Київ-ІФ (з перспективою видовження до Чернівці-Чернігів (тільки 8 вагонів, а не 20, як було зараз))?

Віддати ІФ нитку 143/144 з видовженням до Сум, по Ніжину при бажанні вагонів шість-вісім можна відчепити на Чернігів.

Другий варіант: вісім вагонів ІФ-Чернігів гнати в Чернігів окремим локомотивом (можливо не щодня, а просто відстоювати їх по Києву), а решта нехай у Києві дочекається Чорноморця. З Чорноморця перечепити декілька ПГВ Одеса – Суми і прогнати це все добро в Суми. По Києву Чорноморця чекати півтори години, ще 30 хв перепричіпка, ітого ця солянка на Суми стартане не раніше 07:50. Ну й мать його.

З плюсів – можна буде ще хуйкнути фастівського ворожбуйчика, завершивши таким чином процес ліквідації регіональних поїздів моторвагонним складом Південно-Західної. Дешеві франківські відра замінять його на-ура.

Ну й Одесу з Сумами треба сполучати цілий рік. Наш спільний знайомий-фантаст з Пасдепу хотів увійти в історію розробкою мегапоїзда Суми – Конотоп – Дарниця – Видубичі – Знам’янка – Кропивницький – Первомайськ – Одеса (по новій перемичці без заходу на Київ-Пас). Зрозуміло, таке лайно пройти не могло, а проблема сполучення залишається актуальною.
Logged
opex
Active user

Posts: 11341


View Profile
« Reply #1441 on: 26.01.18 , 11:01 »
Share

Ну й Одесу з Сумами треба сполучати цілий рік. Наш спільний знайомий-фантаст з Пасдепу хотів увійти в історію розробкою мегапоїзда Суми – Конотоп – Дарниця – Видубичі – Знам’янка – Кропивницький – Первомайськ – Одеса (по новій перемичці без заходу на Київ-Пас). Зрозуміло, таке лайно пройти не могло, а проблема сполучення залишається актуальною.
Так при такому розкладі воно і на Видубичах не зупиниться, бо оминає всі платформи.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3373


View Profile
« Reply #1442 on: 26.01.18 , 11:01 »
Share

, як не крути, 12 вагонів на цю справу потрібно шукати в Києві або в'язати в обіг по Києву із 141/142...\
\
так я вже два роки про це верещу вголосину.
Про що саме: про 12 вагонів з київського депо чи про обіг 12 вагонів із 141/142 львівське депо?
Пригадую, що в тебе було про обіг. Що саме закладати в проект пропозиції? Чи обіг як базовий варіант, а київське формування, як опція (на розсуд причетних)?

Віддати нитку 143/144 (з можливим видовженням до Сум, та вихідом із Кива о 23:хх) до ІФ-депо, а в складі 43/44 залишити 8 вагонів Київ-ІФ (з перспективою видовження до Чернівці-Чернігів (тільки 8 вагонів, а не 20, як було зараз))?

Віддати ІФ нитку 143/144 з видовженням до Сум, по Ніжину при бажанні вагонів шість-вісім можна відчепити на Чернігів.

Другий варіант: вісім вагонів ІФ-Чернігів гнати в Чернігів окремим локомотивом (можливо не щодня, а просто відстоювати їх по Києву), а решта нехай у Києві дочекається Чорноморця. З Чорноморця перечепити декілька ПГВ Одеса – Суми і прогнати це все добро в Суми. По Києву Чорноморця чекати півтори години, ще 30 хв перепричіпка, ітого ця солянка на Суми стартане не раніше 07:50. Ну й мать його.

З плюсів – можна буде ще хуйкнути фастівського ворожбуйчика, завершивши таким чином процес ліквідації регіональних поїздів моторвагонним складом Південно-Західної. Дешеві франківські відра замінять його на-ура.

Ну й Одесу з Сумами треба сполучати цілий рік. Наш спільний знайомий-фантаст з Пасдепу хотів увійти в історію розробкою мегапоїзда Суми – Конотоп – Дарниця – Видубичі – Знам’янка – Кропивницький – Первомайськ – Одеса (по новій перемичці без заходу на Київ-Пас). Зрозуміло, таке лайно пройти не могло, а проблема сполучення залишається актуальною.
Ок. Переварю через вихідні і викладу тут проект для схвалення та подальшого спільного лобіювання.

п.м. причетні з ІФ-депо досить схвально відгукнулися про ІФ-Одеса через Чернівці та Ларгу (8 вагонів щоденно у складі) 117/118 (щоб не городити нову нитку через Молдову).
Тоді тих 8 вагонів ниткою 43/44 можна формувати у Чернівцях (шило на мило: Чернівці замість 16 вагонів 135/136 через день отримають 8 вагонів щоденно у нитці 43/44 Чернівці-ІФ-Київ-Чернігів (до Чернігова можна не щоденно), а ІФ замість щоденних 8 вагонів у нитці 43/44 отримає щоденно 8 вагонів у нитках 117/118+135/136 через Ларгу).
АЛЕ ЦЕ НЕ ЗАРАЗ - НА ПІЗНІШЕ.

Ще одне запитання до Віктора:
чи варто ліквідувати надмірну зупинку 90хв поїзда Перемишль-Одеса у Львові? Це можна досягнути за рахунок більш раннього виїзду 26 із Рахова але з умовою (як пропонував раніше) спільного обігу вагонів з ниток 43/44 та 25/26 у Рахові.
Якщо 12 вагонів 43/44 будуть Київські, то такт обігу становитиме 4 ночі, а якщо Львівські, то 6 ночей:141/142+43/44+25/26. одеські вагони (ниткою 43/44) не обов'язково по Києву розмінювати на 141/142 (в той день 141/142 може повернутись сам на себе).
Це дозволить з гір приїхати до Львова на 50 хв раніше - у більш зручний час для вечірнього добирання на спальні масиви Львова.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3013


View Profile
« Reply #1443 on: 26.01.18 , 14:01 »
Share

чи варто ліквідувати надмірну зупинку 90хв поїзда Перемишль-Одеса у Львові
Я подозреваю что такая длинная остановка сделана для того чтобы был резерв времени на случай задержки на границе.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 408


View Profile
« Reply #1444 on: 28.01.18 , 09:01 »
Share

На станцию Ясиня в Закарпатской области два популярных поезда приходят и отправляются одновременно, при этом посадка пассажиров осложнена тем, что на оба поезда она производится с узкой платформы и в ограниченный промежуток времени. Об этом на своей странице в Facebook написала журналистка ВВС Украина Диана Куришко, которую цитирует ЦТС.

"Представьте себе - скользкий, узкий перрон, с обеих сторон несутся два поезда, а внутри зажаты сто людей. Станция Ясиня, в 13:24 прибывает поезд Рахов-Киев, в это же время прибыл Одесса-Рахов. Между ними мы, с детьми, лыжами, сноубордами и большими от страха глазами. Ни пошевелиться, ни отойти. Оба стоят по несколько минут. Платформы вторая и третья, первая же не работает. Шансов не быть зажатыми нет. Это не вопрос о том, чтобы спокойно найти свой вагон и занести вещи, этот вопрос безопасности - как, держа на руках детей, пройти по этому перрону, не столкнуться с теми, кто идет навстречу, не упасть под поезд и подняться в вагон, если он стоит 4 минуты и, если рядом уже трогается другой поезд", - описывает ситуацию пассажирка.

Она также обратилась с вопросами к министру инфраструктуры и замначальника департамента пассажирских перевозок дальнего следования УЗ - нельзя ли изменить расписание, продлить время стоянки поездов на данной станции или развести их по времени?

Отметим, что речь идет о поездах №358 сообщением Рахов-Киев и №026 Одесса-Рахов. Они действительно останавливаются на станции Ясиня и отправляются с нее почти одновременно, при этом стоят на станции 4 и 2 минуты соответственно. Рахов-Киев прибывает в 13:24 и отправляется в 13:28, Одесса-Рахов прибывает в 13:25, уходит в 13:27.

При этом, обратим внимание, что поезд Одесса-Рахов не ежедневный, а ходит лишь по нечетным дням.

Источник:ЦТС
Logged
VB
Active user

Posts: 2901


View Profile
« Reply #1445 on: 28.01.18 , 10:01 »
Share

Logged
Megapups
Active user

Posts: 11615


View Profile
« Reply #1446 on: 28.01.18 , 10:01 »
Share

Пока кто-нибудь под колеса не угодит
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11302


View Profile
« Reply #1447 on: 28.01.18 , 11:01 »
Share

В Хмельницком такое много лет было, и ничего, при том, что рядом с узкими платформами летали грузовые поезда
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11615


View Profile
« Reply #1448 on: 28.01.18 , 11:01 »
Share

В Хмельницком такое много лет было, и ничего, при том, что рядом с узкими платформами летали грузовые поезда
Ну и что хорошего в этом?
А в этой Ясине полно народу с лыжами, палками, досками, собаками, кошками. Плюс еще ветра, гололедица и пр.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3373


View Profile
« Reply #1449 on: 28.01.18 , 13:01 »
Share

В Хмельницком такое много лет было, и ничего, при том, что рядом с узкими платформами летали грузовые поезда
Ну и что хорошего в этом?
А в этой Ясине полно народу с лыжами, палками, досками, собаками, кошками. Плюс еще ветра, гололедица и пр.
В цьому нічого доброго немає... На це я наголошував одразу, коли пропонував Одеса-Рахів та видовження нитки 43/44 до Рахова.
Але ж ні... причетним затьмарення мозку не дозволяє уявити сотні пасажирів на вузькій та слизькій ясінянській платформі "в обіймах" двох рухомих поїздів.
Причетні повинні злякатися Укртрансбезпеки і зробити "для людей", а не "аби-як".
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 [145] 146 147 148 149 150 151
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.145 seconds with 21 queries.