Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.09.18 , 20:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 ... 221
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 163251 times)
АНДРЮХА
Guest
« Reply #1450 on: 28.01.18 , 15:01 »
Share

А чи не можна висадку пасажирів одного з цих поїздів проводити на першу платформу (якщо платформа в неробочому стані то відремонтувати її) Я думаю це легше ніж шось вигадувати з розкладами)
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 601


View Profile
« Reply #1451 on: 28.01.18 , 15:01 »
Share

Вроде ж раховоз планировали отменять или сокращать, не?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3798


View Profile
« Reply #1452 on: 28.01.18 , 15:01 »
Share


Це повноцінне зхрещення. Із зупинками для висадки-посадки обох потягів. Не важливо, - платформа одна чи кілька. Просто при вузькій другій платформі для забезпечення безпеки потяг з однієї (також не важливо, з 1-ї чи 2-ї) прибирається вперед по ходу руху. Він може й не прибиратись, але двері в йому будуть вже зачинені. Також це можливе й під час прослідування зустрічного роздільного пункту на ходу. Але це вже більше дійсно, при одній острівній платформі. ...
... Тільки все одно платформу по Ясинях треба приводити до ладу. Хоча вона і так там вузька та коротка, навіть просто для посадки/висадки пасажирів 357/358.             

А чи не можна висадку пасажирів одного з цих поїздів проводити на першу платформу (якщо платформа в неробочому стані то відремонтувати її) Я думаю це легше ніж шось вигадувати з розкладами)
Перша платформа відсутня, а перон через одну колію (яка зараз не використовується). На відео з першого прибуття Одеса-Рахів на ст. Ясіня видно, що двері відкрили на на бік станції і пасажири вистрибували на сусідню колію... і йшли шпалами. Тільки причетні могли так "заздалегідь готуватися" до схрещування поїздів на ст. Ясіня.

Вроде ж раховоз планировали отменять или сокращать, не?
Планували перетворити на "ворохтовоз через Заліщики"... але ж причетним не вистачає тактової частоти для мізків. Вони до цього дійдуть в кращому разі за пів року. Хіба Міністри додадуть їм тактів, то буде швидше.
Logged
Philip
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #1453 on: 28.01.18 , 22:01 »
Share

А чи не можна висадку пасажирів одного з цих поїздів проводити на першу платформу (якщо платформа в неробочому стані то відремонтувати її) Я думаю це легше ніж шось вигадувати з розкладами)
там на 1 колії проводять досить часто розвантаження\завантаження вагонів!

Оптимальний варіант!!!
Пропозиція є і при чому актуальна мож пропускати поїзд 15\25 по 4 на ходу по Ясіня! І не бачу проблеми тому що по прибутті обох в Рахів ті кому потрібно в Ясіня мають змогу пересісти на Приміський який їде в Франківськ .

Ну і є ще варіант Фантастика так як тут є любителі її робити зупинку по Вороненко для 15\25 і 358 пропускати по 2 на ходу !
Але всеодно схрещення по Ясіня не мінувати бо тоді буде воно з Приміським.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6985


View Profile
« Reply #1454 on: 28.01.18 , 22:01 »
Share

В Хмельницком такое много лет было, и ничего, при том, что рядом с узкими платформами летали грузовые поезда
Ну и что хорошего в этом?
А в этой Ясине полно народу с лыжами, палками, досками, собаками, кошками. Плюс еще ветра, гололедица и пр.
Ко всему вышеперечисленном стоит еще добавить то, что кроме того, что там островная платформа крайне узкая и очень короткая, она еще и не предназначена для приема поезда с остановкой по второму от вокзала пути, куда именно и принимают одесский и харьковский поезда, хотя бы по той причине, что ее ширина недостаточна и не позволяет безопасно спуститься с вагона без ловких прыжков.   
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1455 on: 28.01.18 , 22:01 »
Share

Оптимальний варіант!!!
Пропозиція є і при чому актуальна мож пропускати поїзд 15\25 по 4 на ходу по Ясіня! І не бачу проблеми тому що по прибутті обох в Рахів ті кому потрібно в Ясіня мають змогу пересісти на Приміський який їде в Франківськ .
Правильно, а чо, вместо того что бы развивать инфраструктуру - давайте делать костыли. Якість та сервіс, так сказать...
Logged
Philip
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #1456 on: 28.01.18 , 22:01 »
Share

Оптимальний варіант!!!
Пропозиція є і при чому актуальна мож пропускати поїзд 15\25 по 4 на ходу по Ясіня! І не бачу проблеми тому що по прибутті обох в Рахів ті кому потрібно в Ясіня мають змогу пересісти на Приміський який їде в Франківськ .
Правильно, а чо, вместо того что бы развивать инфраструктуру - давайте делать костыли. Якість та сервіс, так сказать...
logist а ви бачите краще вирішення проблеми? Я запропонував на даний час як вийти з створеної ситуації!  Чи може дочекаємося поки когось переїдуть?

Перш ніж робити там схрещення треба було провести ремонти і розширити платформу яку фактично нема як розширити через вузьку міжколійку а в цьому випадку який є то потрібно робити реконструкцію станції з будівництвом ще 1 перону.

так само як і в Рахові потрібен ще 1 перен бо судячи з цієї тенденції то там через новопризначені поїзди багато маневрів через переставляння.
« Last Edit: 28.01.18 , 23:01 by Philip » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1457 on: 29.01.18 , 00:01 »
Share

logist а ви бачите краще вирішення проблеми? Я запропонував на даний час як вийти з створеної ситуації!  Чи може дочекаємося поки когось переїдуть?
Есть такой старый анекдот. Приходит мужик в милицию: мне кажется меня хотят убить, а ему отвечают: вот когда убьют тогда и приходите, а пока ничем не можем помочь.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6985


View Profile
« Reply #1458 on: 29.01.18 , 00:01 »
Share

Розширити платформу можна і треба. Подивіться на фото станції, де Ви побачите, що платформа там по суті лише під 3 колію.
Але її треба ще подовжити.
Але для зхрещення двох повноскладових поїздів це не теж варіант, тільки для приміського та пасажирьского, або двох приміських.

« Last Edit: 29.01.18 , 00:01 by Крымчанин UA » Logged
Philip
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #1459 on: 29.01.18 , 00:01 »
Share

logist а ви бачите краще вирішення проблеми? Я запропонував на даний час як вийти з створеної ситуації!  Чи може дочекаємося поки когось переїдуть?
Есть такой старый анекдот. Приходит мужик в милицию: мне кажется меня хотят убить, а ему отвечают: вот когда убьют тогда и приходите, а пока ничем не можем помочь.
Ну я вашу точку зору зрозумів потрібні трупи на очах маси народу і дітей!
Хоч я вважаю що тому мож запобігти саме пропуском 15\25  в напрямку Рахова на ходу.
« Last Edit: 29.01.18 , 01:01 by Philip » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 ... 221
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.071 seconds with 21 queries.