Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.02.18 , 12:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 74801 times)
Iwan
Active user

Posts: 3373


View Profile
« Reply #1460 on: 29.01.18 , 14:01 »
Share

Правильно, а чо, вместо того что бы развивать инфраструктуру - давайте делать костыли. Якість та сервіс, так сказать...
+100. Орест Климпуш це вже озвучив 11.12.2017р.

logist а ви бачите краще вирішення проблеми? Я запропонував на даний час як вийти з створеної ситуації!  Чи може дочекаємося поки когось переїдуть?
Перш ніж робити там схрещення треба було провести ремонти і розширити платформу яку фактично нема як розширити через вузьку міжколійку а в цьому випадку який є то потрібно робити реконструкцію станції з будівництвом ще 1 перону.
так само як і в Рахові потрібен ще 1 перен бо судячи з цієї тенденції то там через новопризначені поїзди багато маневрів через переставляння.
Про цю проблему ясінянської платформи причетні знали давно (за рік до призначення поїздів), але не ворушилися зовсім.
Допоки там немає такої платформи, як повинна бути (безпечна), то можна зробити так:
1) 15/25 прибуває до вхідного, зупиняється, і стоїть до моменту завершення посадки на 358;
2) 358 закриває усі двері, дочікується прибуття на станцію 15/25, рушає на Київ;
3) 15/25 дочікується виїзду "хвоста" 358 за межі свого "хвоста" і відкриває двері для пасажирів.
Пропонований варіант є реалізовним з тих міркувань, що з Ясіні у бік Рахова трафік майже 0 (а для двох-тьох гіпотетичних пасажирів жодної небезпеки не буде).

Однак, як вдало підмітив Кримчанин,
Розширити платформу можна і треба. Подивіться на фото станції, де Ви побачите, що платформа там по суті лише під 3 колію.
Але її треба ще подовжити.
Але для зхрещення двох повноскладових поїздів це не теж варіант, тільки для приміського та пасажирьского, або двох приміських.
Наявна платформа крім того, що непристойно коротка, так ще й віддалена від колії 2 (не пристосована до висадки з поїзда на колії 2).
Тому проміжний варіант - це тимчасовий вихід до моменту зведення нормальної платформи.

Взагалі-то, не було б зайвим зробити можливість обігу по Ясінях якихось разових туристичних поїздів, щоб не ганяти його до Рахова. Кому потрібно - є маршрутки.
Воду селище готове надати, ... це з урахуванням розбудови Драгобрату. Навіщо по кілька раз ті колії пересувати, якщо можна одразу зробити так, щоб було під усі потреби з урахуванням перспективного розвитку.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6293


View Profile
« Reply #1461 on: 29.01.18 , 22:01 »
Share

Про цю проблему ясінянської платформи причетні знали давно (за рік до призначення поїздів), але не ворушилися зовсім.
Допоки там немає такої платформи, як повинна бути (безпечна), то можна зробити так:
1) 15/25 прибуває до вхідного, зупиняється, і стоїть до моменту завершення посадки на 358;
2) 358 закриває усі двері, дочікується прибуття на станцію 15/25, рушає на Київ;
3) 15/25 дочікується виїзду "хвоста" 358 за межі свого "хвоста" і відкриває двері для пасажирів.
Пропонований варіант є реалізовним з тих міркувань, що з Ясіні у бік Рахова трафік майже 0 (а для двох-тьох гіпотетичних пасажирів жодної небезпеки не буде).
Можна все трохи спростити.
Так як все таки на "Гуцульщину" сідає народу більше, ніж виходить з 15 або 25, а "Гуцульщина" навіть не має статусу швидкого поїзда, то можна зробити простіше.

Трохи посунути 6441, щоб він приходив до Рахова хвилин на 10 раніше. Тоді "Гуцульщину" можна вдправляти хвилин на 10 раніше з Рахова. Якось так.

6441 прибуває до Рахова о 12.10 (замість) 12.20, тоді "Гуцульщина" вирушає о 12.15 з Рахова та прибуває до ст. Ясиня о 13.14 та відправляється з Ясинів о 13.26. Тобто для безпечної посадки просто зробити більше часу, коли ще немає 15/25. Для 15/25 розклад без змін (прохід станції Ясиня о 13.25 - 13.27).

При цьому 358 приймається як і зараз на 3 від вокзалу колію, і доти туди приїде 15/25 усі вже здійснять посадку. при цьому до останнього до нього буде прохід від вокзалу. Потім коли прибуває 15/25 - 358 вже забрав своїх пасажирів і готовий вирушити. Що власне і робить, як тільки йому відкривається зелений сигнал.

А потім вже спокійно пасажири виходять з 15/25 на пусту платформу та чекають на платформі його відправлення, щоб він їм звільнив перехід до вокзалу. Як це й робиться на багатьох станціях - ніхто не оббігає поїзд - просто усі чекають, доти він відправиться, а вже потім переходять до вокзалу.

Але платформу все одне треба розширювати до 2 колії та подовжувати. Це обов"язково треба робити.


 
 
Logged
VB
Active user

Posts: 2901


View Profile
« Reply #1462 on: 29.01.18 , 22:01 »
Share

Вірно. І в розкладі в примітці буде вказано так "13.14 12 13.26, для висадки-посадки пасажирів 13.14 3 13.17, 13.17-13.26, - технічна стоянка". При цьому з часу 13.17 ДНЦ може робити все, що завгодно, - в т.ч. й підтягти його до вихідного.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1277


View Profile
« Reply #1463 on: 29.01.18 , 23:01 »
Share

Плюс в цій ситуації лише один – внаслідок залізничної зашуганості вся ця дрочь не набуває форм громадської активності, й утилізується на форумі у вигляді срачів.
Всіх песимістів та оптимістів запрошую до продовження обговорення фантастичної теми:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124015.msg484695#msg484695
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3373


View Profile
« Reply #1464 on: 30.01.18 , 20:01 »
Share

Побоювання справдилися:
Quote
Головними неофіційними але об’єктивними контраргументами залізниці були складнощі з локомотивною тягою – гострий брак локо­мотивів, які можуть долати складні гірські профілі та плани колії, а також складнощі з інфраструктурою – короткі платформи, відсутність додаткових колій та відсутність роз’їздів у Татарові та Квасах. Однак вдалося знайти компромісне рішення – черезденне почергове курсування поїздів з Рахова до Харкова та до Одеси. В день курсування поїзда «Рахів – Харків» маршрут одеського поїзда обмежений до станції Яремче, що теж дозволяє скористатись ним для поїздки в Одесу.
Шило завжди вилізе з мішка. Тепер вже діватись нікуди - будуть робити ті платформи (як трохи потепліє).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6293


View Profile
« Reply #1465 on: 30.01.18 , 21:01 »
Share

Вірно. І в розкладі в примітці буде вказано так "13.14 12 13.26, для висадки-посадки пасажирів 13.14 3 13.17, 13.17-13.26, - технічна стоянка". При цьому з часу 13.17 ДНЦ може робити все, що завгодно, - в т.ч. й підтягти його до вихідного.
Можна так і не ускладнювати. Тому що до того часу, коли 15/25 прибуде до Ясинів, то 99% пасажирів 358-го вже буде сидіти по вагонах. Тоді буде по суті просто висадка з 15/25 на острівну платофрму, де пасажири будуть зачекають стоячи, доти 15/25 звільнить прохід до вокзалу, а 358 вирушить сам собою нікому не заважаючи. І це по суті штатна ситуація для багатьох залізничних станцій України. 
 
Logged
VB
Active user

Posts: 2901


View Profile
« Reply #1466 on: 30.01.18 , 22:01 »
Share

Ну так прийнято вказувати в службових розкладах.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6293


View Profile
« Reply #1467 on: 30.01.18 , 22:01 »
Share

Ну так прийнято вказувати в службових розкладах.
Ні, Ви не зрозуміли. Я мав на увазі те, що якщо 358 відправиться від платформи о 13.26 (з посадкою пасажирів до цього часу) особливої біди не буде. Це не спричинить тисняву на платформі.
Logged
VB
Active user

Posts: 2901


View Profile
« Reply #1468 on: 30.01.18 , 22:01 »
Share

Ага. Тепер зрозумів.
Logged
Philip
User

Posts: 56


View Profile
« Reply #1469 on: 02.02.18 , 16:02 »
Share

Можна і простіше зробити просто розтягнути графік прибуття 15\25 щоб на їхнє прибуття 358 вже стояв і провелася посадка ! І як зауважив Кримчанин як тільки машиніст побачить з 358 що останній вагон 15\25 проїхав останнім вагоном стрілку може розпочати повільний рух до Вихідного .
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.151 seconds with 21 queries.