Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.02.18 , 12:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 74790 times)
ЛиС
Active user

Posts: 7693


View Profile
« Reply #1470 on: 02.02.18 , 18:02 »
Share

Відносно зупинки у вхідного. Колись у київських ДНЦ на кожній ділянці висів такий собі "прейскурант", де було вказано, скільки коштує хвилина затримки у вхідного сигналу пасажирського/вантажнажного/приміського. Відповідальність за такі зупинки покладали як на ДНЦ так і на чергового по станції. Кожен випадок затримки розбирався з відповідними "оргвисновками".
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6293


View Profile
« Reply #1471 on: 02.02.18 , 18:02 »
Share

Відносно зупинки у вхідного. Колись у київських ДНЦ на кожній ділянці висів такий собі "прейскурант", де було вказано, скільки коштує хвилина затримки у вхідного сигналу пасажирського/вантажнажного/приміського.
Ну так Philip пише, щодо руху до вихідного, а не до вхідного.

як тільки машиніст побачить з 358 що останній вагон 15\25 проїхав останнім вагоном стрілку може розпочати повільний рух до Вихідного .
Хоча все одно я не розумію, навіщо все так ускладнювати. Ну зробить 358 посадку з третьої колії, постоїть, потім приїде 15/25, а потім 358 вирушить графіком у штатному режимі без оцих усіх підтягань до вихідного. До того ж, машиніст має право відправлятися лише за графіком руху та тільки на дозволяючий сигнал світлофора (або наказу рухатися на забороняючий сигнал).
Logged
T_Sat
User

Posts: 24


View Profile
« Reply #1472 on: 02.02.18 , 19:02 »
Share

Та поставити їм схрещення по Вороненці і не паритись. З тим як вони реально тримають графік це для них буде норм. Сьогодні 357 з двогодинним запізненням пройшов Ворохту, в хвості М62 підштовхував.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7693


View Profile
« Reply #1473 on: 02.02.18 , 19:02 »
Share

Ну так Philip пише, щодо руху до вихідного, а не до вхідного.
Я мав на увазі допис Iwan
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6293


View Profile
« Reply #1474 on: 02.02.18 , 19:02 »
Share

Та поставити їм схрещення по Вороненці і не паритись. З тим як вони реально тримають графік це для них буде норм. Сьогодні 357 з двогодинним запізненням пройшов Ворохту, в хвості М62 підштовхував.
Зхрещення по Вороненці - це додаткова зупинка на тепловій тязі в гірській місцевості, тобто додаткові невиправдані витрати. До того ж тоді доведеться досить суттєво змінювати графік руху.
Logged
Philip
User

Posts: 56


View Profile
« Reply #1475 on: 02.02.18 , 23:02 »
Share

Та поставити їм схрещення по Вороненці і не паритись. З тим як вони реально тримають графік це для них буде норм. Сьогодні 357 з двогодинним запізненням пройшов Ворохту, в хвості М62 підштовхував.
Та що там говорити .

 Машка в хвості напевно від Рахів Франик а от яким чином поїхав Рахів Франик питання .

Тут спеціалісти мають планів  ще про Ковель-Рахів лиш от не задумуються про те що тягнути нічим.

P\S; Давайте ще придумайте поїзд до Ясіня Вороненки Микуличина
Logged
birys5
Active user

Posts: 187


View Profile
« Reply #1476 on: 03.02.18 , 12:02 »
Share

Та поставити їм схрещення по Вороненці і не паритись. З тим як вони реально тримають графік це для них буде норм. Сьогодні 357 з двогодинним запізненням пройшов Ворохту, в хвості М62 підштовхував.
Сьогодні Одеський доїхав до надвірної відстояв 1.30 ,приїхала чмуха з ІФ...Їдемо під чмухою...
Logged
Philip
User

Posts: 56


View Profile
« Reply #1477 on: 03.02.18 , 15:02 »
Share


Сьогодні Одеський доїхав до надвірної відстояв 1.30 ,приїхала чмуха з ІФ...Їдемо під чмухою...


 Ви таким чином радієте що в Рахівському напрямку додали пасажирських ? Я вважаю що це є навчанням для тих хто планує туда нові маршрути! ПОЗОР.
« Last Edit: 03.02.18 , 15:02 by Philip » Logged
sergius
Active user

Posts: 1414


View Profile
« Reply #1478 on: 03.02.18 , 16:02 »
Share

Я вважаю що це є навчанням для тих хто планує туда нові маршрути! ПОЗОР.
Так, дійсно позор. Теперь "плановики" повинні ясніше розуміти потреби у ремонті рухомого складу, а не тільки гешефти рахувати.
Logged
T_Sat
User

Posts: 24


View Profile
« Reply #1479 on: 03.02.18 , 17:02 »
Share

Quote
Машка в хвості напевно від Рахів Франик а от яким чином поїхав Рахів Франик питання.

Ні, машка не від приміского. 357 до Рахова їхав.

Quote
Ви таким чином радієте що в Рахівському напрямку додали пасажирських ? Я вважаю що це є навчанням для тих хто планує туда нові маршрути! ПОЗОР.
Ну я б сказав, що це позор тим хто має займатись якістю рухомого складу. І аж ніяк не тих хто планує нові маршрути.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.152 seconds with 21 queries.