Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.10.18 , 16:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 ... 229
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 173703 times)
T_Sat
User

Posts: 25


View Profile
« Reply #1480 on: 03.02.18 , 17:02 »
Share

Quote
Зхрещення по Вороненці - це додаткова зупинка на тепловій тязі в гірській місцевості, тобто додаткові невиправдані витрати. До того ж тоді доведеться досить суттєво змінювати графік руху.
На рахунок зупинки і витрат то це звичайно мінус. А з графіком ну можна ж просто накинути часу для стоянки по Франківську і деяких наступних зупинках. І 143-го не буде підганяти. Розумію, що це не вирішення проблеми но по факту графіком і так рідко їдуть, лише один другому заважають.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1481 on: 03.02.18 , 18:02 »
Share

А з графіком ну можна ж просто накинути часу для стоянки по Франківську і деяких наступних зупинках.
Какие нахрен стоянки? Транспорт должен быть для пассажира, а не наоборот. Пусть обновляют рухлядь.
Люди не должны жить лишнее время в поездах, потому что Вася когда-то срубил бабло с ремонта или закупки, и построил себе дом.
Logged
Philip
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #1482 on: 03.02.18 , 18:02 »
Share


Quote
Ви таким чином радієте що в Рахівському напрямку додали пасажирських ? Я вважаю що це є навчанням для тих хто планує туда нові маршрути! ПОЗОР.
Ну я б сказав, що це позор тим хто має займатись якістю рухомого складу. І аж ніяк не тих хто планує нові маршрути.

Їхня провина є в тому що вони не поцікавилися техннічною можливістю виконання тих з пальця виссаних маршрутів!


Какие нахрен стоянки? Транспорт должен быть для пассажира, а не наоборот. Пусть обновляют рухлядь.
Люди не должны жить лишнее время в поездах, потому что Вася когда-то срубил бабло с ремонта или закупки, и построил себе дом.
Тут в Нас Прокурор і слідчий в одній особі бачу! Полтава ремонтувала тепловози? Так ремонтувала але після прибуття в рідне депо за декілька поїздок тепловоз ставав знову під паркан!

P\S;  якщо і далі так піде то швидко загнуться і ті тепловози які хоч якось експлуатуються.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2335


View Profile
« Reply #1483 on: 04.02.18 , 00:02 »
Share

! Полтава ремонтувала тепловози? Так ремонтувала але після прибуття в рідне депо за декілька поїздок тепловоз ставав знову під паркан!

P\S;  якщо і далі так піде то швидко загнуться і ті тепловози які хоч якось експлуатуються.
Зачекайте. ПТРЗ коли ремонтував М62? Вже ж напевно з десяток років пройшло, як мінімум. Тому доречніше говорити про поточне обслуговування.

І взагалі. Що це за позиціювання проблеми? Не треба її вирішувати за рахунок клієнтів. Якщо немає можливості тримати графік з тим станом рухомого складу, і ремонту нема, то чіпляйте по три чи чотири секції тепловозів, як було у 2015 році з 357/358. Або на крайняк відчепляйте частину вагонів. Але не рубайте сполучення, якщо воно є реально затребуваним (і в перспетиві вигідним).
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1484 on: 04.02.18 , 16:02 »
Share


Какие нахрен стоянки? Транспорт должен быть для пассажира, а не наоборот. Пусть обновляют рухлядь.
Люди не должны жить лишнее время в поездах, потому что Вася когда-то срубил бабло с ремонта или закупки, и построил себе дом.
Тут в Нас Прокурор і слідчий в одній особі бачу! Полтава ремонтувала тепловози? Так ремонтувала але після прибуття в рідне депо за декілька поїздок тепловоз ставав знову під паркан!
Первое правило большинства железнодорожников: Никогда не разбирайся в проблеме. Найди на кого можно перекинуть вину и расслабься.
Logged
Philip
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #1485 on: 04.02.18 , 17:02 »
Share

Запчастин нема для ремонту локомотивів в тому вся проблема! Наші чиновники дбають про свої кишені ! Чому ІФцемент ремонтує локомотиви в Даугавпилс?
Logged
/////
Guest
« Reply #1486 on: 09.02.18 , 21:02 »
Share

Ясіні генерують досить великий пас потік тому скасовувати там зупинку - тупість.
А повертаючись приміським - так можна і півдня угробити
Logged
Philip
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #1487 on: 10.02.18 , 00:02 »
Share

З того що є зробили оптимальне рішення! Краще пропустити 15\25 на ходу ніж пропустити 358 ! А притензії пишіть може вам щось вдасться добитися ! Ед так сходити на 3 букви вони то вміють казати!
Logged
maksimka
Active user

Posts: 150


View Profile
« Reply #1488 on: 10.02.18 , 02:02 »
Share

З того що є зробили оптимальне рішення! Краще пропустити 15\25 на ходу ніж пропустити 358 ! А притензії пишіть може вам щось вдасться добитися ! Ед так сходити на 3 букви вони то вміють казати!
Тогда нет смысла гнать 15/25 дальше Ворохты, зимой точно, Ясиня-последняя точка массового десанта горнолыжников, дальше мало кто едет. Временным решением было бы пустить 358 с Рахова минут на 7 раньше, в Ясине за это время все спокойно погрузятся и по прибытию 15/25 спокойно отправлять дальше, на крайняк придерживать 15/25, не проводить высадку до полнооо отправления 358го
Logged
Philip
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #1489 on: 10.02.18 , 18:02 »
Share

Да, 39 минут стоянки раховоза в Тернополе как-то многовато... Тем более здесь при следовании в Рахов не нужно делать маневры с целью осаживания состава, просто отцепить тернопольскую группу и все...
  Не пам"ятаю я № наказу та суть в тому що Меневри з прицепкою Відцепкою локомотив який тягне поїзд по маршруту Маневри не Проводить для того використовують Маневровий Тепловоз.
P\S; Цей наказ діє вже досить тривалий час ! Ще за часів 59\60 коли по Чернівцях була відцепка з Хвоста групи Москва-Чернівці а в голову цепляли Чернівці-Софія використовували 2 Маневрові № Тепловозів які робили маневри 6352 і 6448.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 [149] 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 ... 229
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.091 seconds with 21 queries.