Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.18 , 14:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 ... 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 198845 times)
Putnik
User

Posts: 41


View Profile
« Reply #1500 on: 15.02.18 , 20:02 »
Share

Залізничний полон або чому з Чернівців далеко не доїдеш

Транспортні проблеми Із Чернівців потягом нині можна дістатися лише у лічені міста України. І це – в ХХІ столітті, коли, здається, проблем із транспортним сполученням узагалі не мало би виникати.
Натомість, ситуація критична: щоби дістатися з Чернівців до Харкова, потрібно… 2 дні!
Чи є шанс повернути Чернівцям нормальне залізничне сполучення, «Впливовому АССпекту» розповів Володимир Трепко, начальник управління інфраструктури Чернівецької ОДА.
Про те, що доїхати до Чернівців дуже непросто, нещодавно на своїй сторінці у Фейсбук написала Неля Малько, виконавчий директор агенції «Розвиток громад Буковини»: «Плануємо візит групи з Донецької та Луганської областей на Буковину. І стикнулись з проблемою: харківський потяг відмінено, альтернативи не запропоновано. Щоб доїхати в Чернівці та повернутись назад, людям потрібно 4(!!!) дні. Ось така логістика у ХХІ столітті від Укрзалізниці - до речі, наразі державного підприємства. Емоції зашкалюють». З 10 грудня 2017 року «Укрзалізниця» справді запровадила новий розклад залізничного руху. Відповідно до нього по станції Чернівці залишили лише… 6 пар потягів! - На сьогодні з Чернівців щоденно курсує 1 потяг до Києва і 3 – міжрегіональних: до Львова (6 разів на тиждень), Ковеля через Львів (щоденно), Білгород-Дністровського (Одеси) (через день), а також 2 внутрішньообласних та раз на тиждень причепний вагон до Бухареста, - розповідає Володимир Трепко. – При тому, що сусідні області мають чудове залізничне сполучення практично з усіма обласними центрами України. Наприклад: Івано-Франківськ – 4 прямих потяги до Києва та ще з 7-ма обласними центрами; Тернопіль – 1 примий і 16 транзитних до Києва та з 12-ма обласними центрами; навіть станція Рахів Закарпатської області має 2 прямих і 1 транзитний потяг до Києва, прямі залізничні сполучення з 5-ма обласними центрами України, у тому числі потяг Харків-Рахів, перенаправлений з Чернівців. - Які потяги у грудні минулого року були відмінені? - На 2017-2018 роки відмінено курсування потягів №607/608 Чернівці-Львів, натомість, як альтернативу, залишили потяг №668/667 Чернівці-Львів. А потяг №115/116 Харків-Чернівці змінив маршрут курсування від Івано-Франківська до Рахова та відповідно нумерацію на 15/16. В «Укрзалізниці» пояснюють: необхідність переорієнтування маршруту руху поїзда 115/116 до станції Рахів викликана збільшенням попиту пасажирів на проїзд до рекреаційних зон Рахівського району Закарпатської області. Нагадаємо, Потяг №608/607 Чернівці-Львів таки не відновлять. Кажуть - вагонів нема - Мабуть, такого скрутного становища із залізничним сполученням на Буковині ще не було… - Залізнична мережа Буковини (до речі, третя за щільністю в Україні!) розбудована у ХІХ-ХХ столітті як ключове перехрестя історичних напрямків «Шовкового шляху» через Поділля і Карпати до Австрії, Італії та Адріатичного узбережжя. Через Чернівці і Львів пролягають найкоротші та безпечні сполучення між Балтійським і Середземноморсько-Чорноморським регіонами через Україну в обхід Карпат. На початку минулого століття саме цей транзитний потенціал забезпечив один з найвищих у Європі показників інтенсивності регіонального розвитку Буковини. Після Другої Світової війни через головний українсько-румунський залізничний пункт пропуску «Вадул-Сірет-Вікшань» прямували потяги «Берлін-Софія», «Варшава-Бухарест», «Київ-Стамбул», а також з Москви, Мінська і Санкт-Петербурга. Тобто ми мали не те, що краще залізничне сполучення всередині країни, а міжнародне! - Володимире Віталійовичу, що ж робити? Як повернути Чернівецькій області нормальне залізничне сполучення? - У зв`язку з ситуацією, яка зараз склалася на Буковині, ми написали звернення до ПАТ «Укрзалізниця», Кабінету Міністрів України, Міністерства інфраструктури та Президента України з проханням відновити рух ряду потягів. Наразі в офіційному листі, який ми отримали від «Укрзалізниці» сказано, що основною перепоною щодо збільшення обсягів руху пасажирських поїздів з Чернівців є дефіцит та незадовільний технічний стан рухомого складу через його значний знос. З усього інвентарного парку пасажирських вагонів, який налічує 4523 одиниці, лише 2930 вагонів відповідають вимогам і мають право курсувати в складі пасажирських поїздів. Окрім того, «Укрзалізниця» апелює до того, що продовжує забезпечувати перевезення 16-ти пільгових категорій громадян. Проте заборгованість з боку органів влади за 11 місяців минулого року склала 406,8 млн. грн., зокрема, по Чернівецькій області – 2,8 млн. Це додатково стримує можливості залізниць щодо розширення меж пасажирських перевезень. Тож ми продовжуватимемо звертатися до вищих органів влади і акцентувати на реальній потребі у збільшенні кількості потягів з Чернівецької області. Адже розуміємо: із таким сполученням втрачаємо туристів, не маємо можливості потужніше розвиватися.

http://acc.cv.ua/chernivtsi/31185-vplivovij-asspekt-zaliznichnij-polon-abo-chomu-z-chernivtsiv-daleko-ne-dojidesh
« Last Edit: 15.02.18 , 20:02 by logist » Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 641


View Profile
« Reply #1501 on: 15.02.18 , 21:02 »
Share

Ничего нового что мне что чиновнику одна отписка: вагонов нет потому что нет, повернуть (продлить) нельзя... Да вы еще тут за льготников нам денег должны (почему-то думал это касается только пригорода) Как это еще за дорогое ДТ не написали.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4065


View Profile
« Reply #1502 on: 20.02.18 , 08:02 »
Share

...навіть станція Рахів Закарпатської області має 2 прямих і 1 транзитний потяг до Києва, прямі залізничні сполучення з 5-ма обласними центрами України, у тому числі потяг Харків-Рахів, перенаправлений з Чернівців. ...
Вони свідомо відморозились розвивати нові маршрути з Чернівців, а тепер нарікають. Що заважає організувати зручний РЕ ІФ-Коломия-Чернівці, узгоджений по ІФ з 15/16 в обидвох напрямках?
Тоді не доведеться стверджувати "щоби дістатися з Чернівців до Харкова, потрібно… 2 дні!".
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1354


View Profile
« Reply #1503 on: 20.02.18 , 15:02 »
Share

На мою думку, місцева влада Чернівців свідомо морозилася для того, щоб у них в майбутньому був привід попіаритися на призначенні нового потягу до Чернівців. Тепер вони будуть "героїчно та самовіддано боротися в нерівних умовах" за призначення нового потягу, зважаючи на те, що старі прохлопали самі.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4065


View Profile
« Reply #1504 on: 20.02.18 , 17:02 »
Share

На мою думку, місцева влада Чернівців свідомо морозилася для того, щоб у них в майбутньому був привід попіаритися на призначенні нового потягу до Чернівців. Тепер вони будуть "героїчно та самовіддано боротися в нерівних умовах" за призначення нового потягу, зважаючи на те, що старі прохлопали самі.
Завтра постараюсь з ними домовитись (сьогодні в них були пам'ятні заходи). Це новий начальник управління. Профільний відділ погодився, що вони знехтували громадську підтримку. Мені байдуже, що то використають під вибори... аби тільки зрушити справу з місця. Повинна бути якась бодай мінімальна взаємна довіра між владою та активістами. Їм сподобався "рахівський приклад"... аж так, що самі почали відкрито заздрити.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4065


View Profile
« Reply #1505 on: 21.02.18 , 16:02 »
Share

Є рамкова домовленість з Чернівецькою ОДА про співпрацю. Нова людина декларує відверту зацікавленість. Далі буде.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #1506 on: 21.02.18 , 22:02 »
Share

Є рамкова домовленість з Чернівецькою ОДА про співпрацю. Нова людина декларує відверту зацікавленість. Далі буде.
А та нова людина часом не зацікавлена в сполученні Чернівців з Волинню через Тернопілля та Рівненщину?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4065


View Profile
« Reply #1507 on: 21.02.18 , 23:02 »
Share

Покажу їм усі наші фантазії та зазначу реальність кожної з них. Гадаю, що через Затернопілля та Рівненщину до Ковеля - добрий варіант.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1435


View Profile
« Reply #1508 on: 21.02.18 , 23:02 »
Share

Покажу їм усі наші фантазії та зазначу реальність кожної з них. Гадаю, що через Затернопілля та Рівненщину до Ковеля - добрий варіант.
Щоб цю впливову людину переконати в реальності та потрібності того чи іншого поїзда, гадаю, було б непогано окрім фантазій ще долучити наші переписки з УЗ, депутатами та різними чиновниками. І подивитися, чи "крига нарешті скресне", чи з'явиться чергова відписка до архіву.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4065


View Profile
« Reply #1509 on: 23.02.18 , 11:02 »
Share

ЦТС публікує "новину" тижневої давнини:

Quote
УЗ удлинит пассажирские платформы на станциях Яремче и Ворохта

В связи с ростом пассажиропотока в Карпатском регионе "Укрзализныця" увеличит длину посадочных платформ на железнодорожных станциях Яремче и Ворохта Ивано-Франковской области.

Длина перронов должна составить 325 метров, сообщает ЦТС со ссылкой на информацию госкомпании.

Работы на станции Яремче начнутся в ближайшие недели. Для удлинения платформы там используют бетонные балки.

Что касается станции Ворохта, то там для удлинения перрона до 325 метров необходимо перенести светофоры. Если этого не сделать, максимальная длина платформы может составить лишь 300 метров.

"Сейчас решается, насколько станет длиннее пассажирская платформа на станции Ворохта. На совещании под руководством начальника Ивано-Франковской дирекции железнодорожных перевозок был проанализирован акт обследования станции. Платформу можно увеличить до 325 метров, однако в таком случае нужно перенести светофоры. Без переноса светофоров длина платформы может составлять 300 метров. Эти выводы направлены на решение специалистам", говорится в сообщении УЗ.

Кроме того, в "Укрзализныце" напоминают, что в данны момент аналогичные работы по удлинению платформы до 440 метров проводятся на станции Ясиня.

Напомним, ранее пассажиры пожаловались УЗ за неважное расписание поездов и слишком узкую платформу на станцию Ясиня на Закарпатье. Два популярных поезда приходят и отправляются одновременно, при этом посадка пассажиров осложнена тем, что на оба поезда она производится с узкой платформы и в ограниченный промежуток времени.

http://cfts.org.ua/news/2018/02/23/uz_udlinit_passazhirskie_platformy_na_stantsiyakh_yaremche_i_vorokhta_45795/

Дивно, що ніхто в ЦТС ще не почав обговорювати високий рейтинг збитковості цих популярних поїздів. Не хотіли "причетні" готувати саниплатформу влітку, то будуть робити це взимку (в люті морози, довбати кирками кригу).
« Last Edit: 23.02.18 , 11:02 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 ... 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!