Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.09.18 , 21:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 ... 222
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 163861 times)
Andersen
Active user

Posts: 2222


View Profile
« Reply #1510 on: 23.02.18 , 12:02 »
Share

Татаров надо заниматься, алё!
И блок участок и вторые пути!!!
И откройте вокзал для людей!
Это ЖД хаб огромное курорта, а стоит он как гроб!
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8641


View Profile
« Reply #1511 on: 23.02.18 , 12:02 »
Share

Татаров надо заниматься, алё!
И блок участок и вторые пути!!!
И откройте вокзал для людей!
Вам, батенька, к Кравцову и Красноштану надо. Записались уже на приём? На форуме вторые пути не строят, и вокзалы не открывают :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3801


View Profile
« Reply #1512 on: 28.02.18 , 22:02 »
Share

... Вони зараз дуже налякані кременчуцькими провідниками, які "прибігли з вилами" до них, коли дізнались про відміну вагонів Кременчук - Москва.
Зовсім випадково довідався про цих "провідників з вилами". Я б їм запропонував нову кричалку: дайте нам 357/358 Кременчук-Ворохта.
Початково міркував про 357/358 Полтава-Ворохта, але вони встигли запустити туди 15/16... хоч і не дешевий але конкурент.

Тому, пропонований раніше двогрупний Київ-Ворохта/Ужгород через (Чортків та Самбір відповідно) може отримати такий вигляд:

Кременчук  \                /Чортків-Ворохта
            КИЇВ - ТЕРНОПІЛЬ
(Чернігів) /                \Самбір-Ужгород


Чергнігів гіпотетично може бути тільки у випадку формування ПГВ в Ужгороді... або 4 групи по 9 вагонів з 4-добовим циклом.
Тоді з Ужгорода та Ворохти пункти призначення будуть через день взаємно змінюватись Чернігів/Кременчук.
При цьому (як на мене) відпадає потреба ганяти 8..10 вагонів 43/44 з Чернівців до Чернігова.
Відправлення з Києва на Тернопіль, як і фантазувалось раніше - о 20:05.

Кременчуцьким провідникам таке б сподобалось, чи транскордонна зайчатина - це краще?
Якщо в перспективі 357/358 відновиться до Рахова і буде у спільному з Рахів-Ковель, то провідники матимуть омріяний 6-добовий цикл:
Кременчук-Рахів||Рахів-Ковель||Ковель-Рахів||Рахів-Чернігів||Чернігів-Ужгород||Ужгород-Кременчук.
Однак, не впевнений, що там є стільки вагонів...
« Last Edit: 28.02.18 , 22:02 by Iwan » Logged
jbond989
Active user

Posts: 1014


View Profile
« Reply #1513 on: 01.03.18 , 00:03 »
Share

... Вони зараз дуже налякані кременчуцькими провідниками, які "прибігли з вилами" до них, коли дізнались про відміну вагонів Кременчук - Москва.
Зовсім випадково довідався про цих "провідників з вилами". Я б їм запропонував нову кричалку: дайте нам 357/358 Кременчук-Ворохта.
В якості компенсації кременчуцькому депо передали на обслуговування 790. Але після цього вони ще більше "нагострили вила", бо шанси на повернення маршруту до Москви ще зменшилися.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3801


View Profile
« Reply #1514 on: 01.03.18 , 13:03 »
Share

Попередній мій пост про Кременчук/Полтаву/Чернігів втрачає сенс, бо в Кременчуку, Полтаві та Ужгороді 2..3 год на спорядження поїзда це зовсім не реально. Це навіть не варте Ваших коментарів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3801


View Profile
« Reply #1515 on: 02.03.18 , 23:03 »
Share

Попередній мій пост про Кременчук/Полтаву/Чернігів втрачає сенс, бо в Кременчуку, Полтаві та Ужгороді 2..3 год на спорядження поїзда це зовсім не реально. Це навіть не варте коментарів форумчан.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3801


View Profile
« Reply #1516 on: 02.03.18 , 23:03 »
Share

А ось це - варте коментарів форумчан:



"Червону колізію" можна усунути двома шляхами:
1. змонтувати на границях "колійного пункту" Кваси по одній "сигнальній точці" (це буде перший крок до повноцінного роз'їзду);
2. пришвидшити на 15хв приміський поїзд Коломия-Рахів (для Песи - це під силу... але ж їх вже намалювали до Борисполя :)

15 зі Львова вибігатиме попереду 26/25, і без зміни лока по ІФ (там 6 годин їзди), машиністи мінятимуться у Рахові на інші рейси.
Без жодних пришвидшень: всі швидкості "як є".
357/358 можна й до Ясіні ганяти, аби не так болюче виглядало обрізання по Ворохті. До Квасів та Рахова можна пересісти на 25.
Оскільки 257/358 буде на 9..10 вагонів, то можна нашкребти по кілька хвилин у кожному напрямку, щоб збільшити час на обіг по ст. Ясіня понад 45хв.
На 357/358 від Києва (як початкової станції) до Яремчого та Ворохти (при прямуванні поїзда до Ясіні) продаж буде закрито. Відкриватимуть за 3 дні до відправлення.
26/25 - стане щоденним до Рахова. При цьому (25/26 - до Рахова, а 357/358 до Ясіні) вивільниться "парковисько" для інших поїздів у Яремчому та Ворохті, що може стати в нагоді для інших 2хх маршрутів.
Як забезпечити на 1 год раніше прибуття 15 до Львова - це поки що загадка. Вільна (я так сподіваюся) черезденна нитка через Полтаву до Рахова (в ті дні, коли не курсуватиме Харків-Рахів) може бути задіяна для гіпотетичного експреса Дніпро-Рахів (через Полтаву) чи ще якось.

Буду вдячний за конструктивну критику.
« Last Edit: 02.03.18 , 23:03 by Iwan » Logged
VB
Active user

Posts: 3310


View Profile
« Reply #1517 on: 03.03.18 , 11:03 »
Share

Іване, поки Ви будете гратись в гру "три-п'ять-сім, - хто не заховався, - я не винен", - ніяких коментарів не буде.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1415


View Profile
« Reply #1518 on: 04.03.18 , 15:03 »
Share

Ніхто не в курсі, чи не планується після 25 березня переведення якогось ПДСа на лінію Стрий - Івано-Франківськ?
P.S. Не можу дописати в темі про розклад. Встановлено якусь заборону?
Logged
tera
Active user

Posts: 433


View Profile
« Reply #1519 on: 04.03.18 , 15:03 »
Share

Підозріло виглядають зміни в приміські з 5 числа по ЛЗ?8 потягів.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 [152] 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 ... 222
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.165 seconds with 21 queries.