Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.06.18 , 11:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 ... 176
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 119243 times)
jbond989
Active user

Posts: 945


View Profile
« Reply #1520 on: 04.03.18 , 16:03 »
Share

Ніхто не в курсі, чи не планується після 25 березня переведення якогось ПДСа на лінію Стрий - Івано-Франківськ?
P.S. Не можу дописати в темі про розклад. Встановлено якусь заборону?

Ділянка Стрий - Івано-Франківськ відпочиватиме без ПДС і далі. На всі пропозиції запустити туди хоч щось - відписка про нестачу локомотивів та складний профіль ділянки.

P.S. З нетерпінням чекаємо на візит якогось депутата з Франківщини до Кравцова)))
Logged
Philip
User

Posts: 70


View Profile
« Reply #1521 on: 04.03.18 , 21:03 »
Share

Іван ти дограєшся до того що твоя Городенка лишиться без поїзда.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2723


View Profile
« Reply #1522 on: 05.03.18 , 14:03 »
Share

Ніхто не в курсі, чи не планується після 25 березня переведення якогось ПДСа на лінію Стрий - Івано-Франківськ?
P.S. Не можу дописати в темі про розклад. Встановлено якусь заборону?

Ділянка Стрий - Івано-Франківськ відпочиватиме без ПДС і далі. На всі пропозиції запустити туди хоч щось - відписка про нестачу локомотивів та складний профіль ділянки.

Продолжают обслуживать вагонами из ПДС: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115746.msg470612;topicseen#msg470612

С уважением, Ульф
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2046


View Profile
« Reply #1523 on: 05.03.18 , 16:03 »
Share



Here is a new version, taking the better speeds on parts of the route into account (mostly Ivano-Frankivsk - Yaremche), an estimate of what is feasible now, based on the current schedule for 217/218, 25/26 and 15/16.
« Last Edit: 05.03.18 , 16:03 by Andersen » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3621


View Profile
« Reply #1524 on: 05.03.18 , 16:03 »
Share

Іван ти дограєшся до того що твоя Городенка лишиться без поїзда.
Вкорочення 357/358 до Ворохти (чи Ясіні) не вплине на живучість "поїзда через Городенку".
Навпаки, при довжині 10 вагонів та вкороченому часу руху на 3,5 години - це тільки полегшення для локомотивів.
143/144 зараз рухається до Ворохти і нічого страшного не відбудеться, якщо замість нього поїде 357 о 20:05 із Києва.
Водночас, горяни отримають видовжену нитку він нинішнього 43/44, що суттєво узручнить час виїзду з Києва (18:50 замість 14:34), та забезпечить практично той же час прибуття в гори, що зараз у 357.
В київському напрямку 358 з Ворохти (Ясіні) збереже час прибуття до Києва (замінить функціонал 144), а тим, кому "не горить" надранкове прибуття до Києва, поїдуть з гір не в обідню пору, а о 17:15/19:00 (з Рахова/Ворохти).
Що в цьому поганого?
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2046


View Profile
« Reply #1525 on: 05.03.18 , 16:03 »
Share

Як забезпечити на 1 год раніше прибуття 15 до Львова - це поки що загадка.
Ускорить 15 на участок Харьков - Киев с 6:15 до 5:15. Т.е. без смена локомотива, using a dual-system loco.
It is a Night Express so it should be able to make at a IC+ plus 30 minutes time en route.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 511


View Profile
« Reply #1526 on: 05.03.18 , 16:03 »
Share

Зачем еще один поезд на Рахов при 2-х существующих?
Logged
sergius
Active user

Posts: 1857


View Profile
« Reply #1527 on: 05.03.18 , 16:03 »
Share

Як забезпечити на 1 год раніше прибуття 15 до Львова - це поки що загадка.
Ускорить 15 на участок Харьков - Киев с 6:15 до 5:15. Т.е. без смена локомотива, using a dual-system loco.
It is a Night Express so it should be able to make at a IC+ plus 30 minutes time en route.
Если смогут более качественно ремонтировать локомотивы, то на участке Киев - Полтава можно будет скинуть 30 - 40 минут. Изначально 115/116 преодолевал его за 3:23, а "вместохундайный" Киев - Донецк – еще быстрее.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3621


View Profile
« Reply #1528 on: 05.03.18 , 17:03 »
Share

Зачем еще один поезд на Рахов при 2-х существующих?
43/44 - видовжити до Рахова, а 357/358 - вкоротити до Ворохти (357 о 20:05 з Києва), що в результаті не змінить кількість поїздів до Рахова.
15 можна змістити на ділянці Київ-Львів на мінус 1 год (раніше) (за рахунок пришвидшення + більш ранішого виїзду з Харкова), що дозволить користуватись ним як Харків-Київ та Київ-Рахів (при знятому обмеженні для Києва).
Logged
Jyraff
User

Posts: 106


View Profile
« Reply #1529 on: 05.03.18 , 18:03 »
Share

15 можна змістити на ділянці Київ-Львів на мінус 1 год (раніше) (за рахунок пришвидшення + більш ранішого виїзду з Харкова), що дозволить користуватись ним як Харків-Київ та Київ-Рахів (при знятому обмеженні для Києва).
15 для поїздок Харків-Київ не має сенсу через завеликий цінник. Хіба дочепити ще один-два сидячих вагона.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 ... 176
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.107 seconds with 21 queries.