Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.18 , 22:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 ... 217
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 161138 times)
sergius
Active user

Posts: 2198


View Profile
« Reply #1550 on: 23.03.18 , 21:03 »
Share

Пасдеп любить "прості" рішення. Постала задача забезпечити Кременчук роботою - будь-ласка:
О, не дарма чірікали )).

Це ще є інтрига. Яким маршрутом поїде.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1414


View Profile
« Reply #1551 on: 23.03.18 , 21:03 »
Share

Якщо такі "расклади", то чому не додумалися на такі рішення:
- 143-ій дати на черезденне обслуговування Франику та Кременчуку на маршрутах Івано-Франківськ - Чернігів/Суми та Кременчук - Івано-Франківськ відповідно;
- львівськими составами робити оборот Львів - Київ (142) - Рахів (43) і назад (і ще  плюс 275 при призначенні);
- вивільнений франківський состав перенаправити на якийсь затребуваний маршрут (наприклад, до Запоріжжя через день)
    ?
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1012


View Profile
« Reply #1552 on: 23.03.18 , 21:03 »
Share

Це ще є інтрига. Яким маршрутом поїде.

А яким би не поїхав - одним складом все одно не встигне обслуговуватись у Кременчузі.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2198


View Profile
« Reply #1553 on: 23.03.18 , 22:03 »
Share

Це ще є інтрига. Яким маршрутом поїде.

А яким би не поїхав - одним складом все одно не встигне обслуговуватись у Кременчузі.
Прибуття/відправлення по Києву 5:51/20:19. Умовно є 14 годин. Мінус три години по Кременчуку на технологічні потреби. Необхідний час руху до Кременчука 5.5 годин.

Ділянка через Знам'янку. П. 11/12 "Славутич" добігає до Знам'янки за 3:50. А до Кременчука ще години півтори в середньому темпі. Але це в ідеалі. На практиці вони можуть понаробити технічних зупинок до Миронівки та змінити локомотив/бригаду по Шеві [ чи потрібно це буде може відповісти art-trans, якщо захоче].

Ділянка через Гребінку. Фрагмент Київ - Ромодан під електровозом цей поїзд здатен подолати за 3 - 3.5 години, а Ромодан - Кременчук -- 1:40 - 2 години (в залежності від кількості вагонів).
В такому випадку можуть зрадіти не тільки провідники, але і ТЧ-6 на чолі з Москальцем, бо задіюється ТЕП150 )). Хоча теоретично можливо задіяти і інше депо. Взяти в Гребінці перестійний локомотив з-під п. 147/148. Там же і здійснити зміну.

...то чому не додумалися на такі рішення:
Тому що треба було теміново тушити "пожар". Кременчуцькі провідники почали бушувати.

« Last Edit: 23.03.18 , 22:03 by sergius » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2216


View Profile
« Reply #1554 on: 24.03.18 , 14:03 »
Share

Не возможно увольнять сотрудников если нет работы?
Logged
art-trans
User

Posts: 101


View Profile
« Reply #1555 on: 24.03.18 , 15:03 »
Share

Ділянка через Знам'янку. П. 11/12 "Славутич" добігає до Знам'янки за 3:50. А до Кременчука ще години півтори в середньому темпі. Але це в ідеалі. На практиці вони можуть понаробити технічних зупинок до Миронівки та змінити локомотив/бригаду по Шеві [ чи потрібно це буде може відповісти art-trans, якщо захоче].
Захоче. Віддати на обслуговування в ТЧ-5 Шева (до Києва/Знам'янки, без розміну локомотивів, тобто 10 хв. на зміну бригад і пробу) та шустро закрутити через Фастів/БЦ. Вони (Шевченківці) тудою обкатані і роботи в них багато забрали, тож одним махом чимало зайців.

Ділянка через Гребінку. Фрагмент Київ - Ромодан під електровозом цей поїзд здатен подолати за 3 - 3.5 години, а Ромодан - Кременчук -- 1:40 - 2 години (в залежності від кількості вагонів).
В такому випадку можуть зрадіти не тільки провідники, але і ТЧ-6 на чолі з Москальцем, бо задіюється ТЕП150 )). Хоча теоретично можливо задіяти і інше депо. Взяти в Гребінці перестійний локомотив з-під п. 147/148. Там же і здійснити зміну.
Коптити з Гребінки - оригінально. А от ТЕП150 досить цікава ідея, втім їх технічний стан лишає бажати кращого, особливо зважаючи, що один з них вже давно є донором сперми. В крайньому випадку завжди поможуть Ромни, якщо ТЧ-6 будуть крутити носа - в них техніка на порядок справніша. Тільки не впевнений з обігом - треба рахувати час прийомки/здачі, ж бо на 150й там ледве не 2 години закладали колись (як зараз не цікавився).

треба було теміново тушити "пожар". Кременчуцькі провідники почали бушувати.
Кременчуцькі провідники хай привчають своїх містян купувати квитки і користуватися залізницею активніше. Заради "півтора землекопа" я б теж їх розігнав. Вони й не винуваті, що стали повністю транзитною станцією, але економіка диктує своє.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2198


View Profile
« Reply #1556 on: 24.03.18 , 16:03 »
Share

Віддати на обслуговування в ТЧ-5 Шева (до Києва/Знам'янки, без розміну локомотивів, тобто 10 хв. на зміну бригад і пробу) та шустро закрутити через Фастів/БЦ.
Треба визначити час руху через Фастів. Та і загальний, який  art-trans вважає за прийнятний)). А то я можу сказати. Але у відповідь знову почнуться розповіді про шунти.
Коптити з Гребінки - оригінально.
Та подивіться більш широко. В цьому окремому випадку програємо на коптінні, а виграємо на економії локомотивів.
По Києву п. 143/144 о 5:51/20:19. Додаємо 20 хвилин на зміну лока і (умовно) 1:50 на рух до Гребінки і назад. Прибувати/відправлятись по Гребінці буде о 8:01/ 18:09. Приблизно в цей час там змінює локомотив п.147/148. Можна усе зістикувати таким чином, щоб електровоз, який привіз 147/148, повертався до Києва з 143/144. В той же час, тепловоз, який привіз п. 147/148 зі сторони Шевченка, не буде стояти по Гребінці до вечора, а з'їздить до Кременчука і вечором повернеться назад під 147/148.

Також профітом буде використання техніки, що має більш кращий технічний стан => вплив на час руху.
В крайньому випадку завжди поможуть Ромни, якщо ТЧ-6 будуть крутити носа - в них техніка на порядок справніша. Тільки не впевнений з обігом - треба рахувати час прийомки/здачі, ж бо на 150й там ледве не 2 години закладали колись (як зараз не цікавився).
Так, були випадки задіяння Ромнів під 773/774.
А збільшення часу руху у експреса почалося з того моменту, коли зміну локомотива та групування перевели з Гребінки до Ромодану. До цього, 5 років зміни у часі руху були у декілька хвилин (призначення зупинки по Хоролу). У 2012 році час руху Кременчук-Ромодан з двома зупинками становив 1:25. А перед відміною, з трьома зупинками, 1:49. Вважаю, тут могла бути і фінансова зацікавленість. І справа не у солярці. Seruy колись розповідав що є для них час руху.
Кременчуцькі провідники хай привчають своїх містян купувати квитки і користуватися залізницею активніше. Заради "півтора землекопа" я б теж їх розігнав. Вони й не винуваті, що стали повністю транзитною станцією, але економіка диктує своє.
Наче ж самі знаєте. Там бикують бастують не тільки провідники. А якщо збереться "критична маса", то...
Ну а в цілому - згодний.
« Last Edit: 24.03.18 , 16:03 by sergius » Logged
sergius
Active user

Posts: 2198


View Profile
« Reply #1557 on: 24.03.18 , 18:03 »
Share

art-trans, ця ідея
Та подивіться більш широко. В цьому окремому випадку програємо на коптінні, а виграємо на економії локомотивів.
По Києву п. 143/144 о 5:51/20:19. Додаємо 20 хвилин на зміну лока і (умовно) 1:50 на рух до Гребінки і назад. Прибувати/відправлятись по Гребінці буде о 8:01/ 18:09. Приблизно в цей час там змінює локомотив п.147/148. Можна усе зістикувати таким чином, щоб електровоз, який привіз 147/148, повертався до Києва з 143/144. В той же час, тепловоз, який привіз п. 147/148 зі сторони Шевченка, не буде стояти по Гребінці до вечора, а з'їздить до Кременчука і вечором повернеться назад під 147/148.
прийшла після того, як згадав організацію взаємного розміну локомотивів (електровоз на тепловоз) конкретно для двох зустрічних складів п. 63/64 Київ-Харків. Наприклад, у 2001 році розмін відбувався на станції Гоголеве.
Logged
www3
Active user

Posts: 484


View Profile
« Reply #1558 on: 24.03.18 , 20:03 »
Share

Если я не ошибаюсь в Ромодане смена направления на Кремень. И помоему не для этого електрификацию проводят, чтобы коптить провода. На Южной вроде нет дефицита тепловозов, дабы их закручивать в такие "узлы".
Logged
sergius
Active user

Posts: 2198


View Profile
« Reply #1559 on: 24.03.18 , 20:03 »
Share

Ой-й. Я же говорил. Отдельный случай.
Если я не ошибаюсь в Ромодане смена направления на Кремень.
А также есть перемычка по которой рейс 173/174 Кременчуг - Киев ездил с 2006 по 2012 года. Продолжительность поездки изначально была 4:10. Потом, после группорования с Лтавой по Гребёнке, было в пределах 4:30-4:40.
Сам сабж под электрификацией


Что интересно, время хода чуть ли не на всем промежутке Гребёнка-Ромодан было идентичным Лтавской группе под ЧС4.
И помоему не для этого електрификацию проводят, чтобы коптить провода.
Еще раз читаем саму суть идеи
В цьому окремому випадку програємо на коптінні, а виграємо на економії локомотивів.
Мы экономим не только тепловоз с Южной филии, но и электровоз с Юго - Западной
« Last Edit: 24.03.18 , 20:03 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 [156] 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 ... 217
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.076 seconds with 21 queries.