Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.18 , 04:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 [159] 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 ... 205
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 146537 times)
Iwan
Active user

Posts: 3744


View Profile
« Reply #1580 on: 27.03.18 , 12:03 »
Share

sergius'е, я так і не отримав відповіді на

Quote
Питання в тому, чи реально обернутися з Києва від 6:40, до Кременчука, обслужити РС в Кременчуці, і повернутися знову до Києва до 19:45 ???

Можу ще змодифікувати - гібридний варіант: провідники Полтава+Кременчук, а обслуга вагонів - Ужгород.

Ужгород формує 4 групи по 8 вагонів (загалом 32 вагони), а провідники змінюються у Полтаві та Кременчуку. Чув від українського провідника переказ розповіді словацького (чи чеського) провідника: вони там не знають навіть де то вагонне депо, бо приходять до вагона прямо на вокзалі (завчасно, перед пасажирами), тобто жодним чином не пов'язані з РС... навіть не відповідають за збережність "постільного" інвентарю.

Це може стати УЗ-шним ноу-хау: провідники з Полтави та Кременчука збережуть свої робочі місця, а "готуватиме" для них вагони - Ужгород. Обслуга РС у Полтаві та Кременчуку зведеться до мінімума - тільки те, що необхідно у пункті обігу... Як і пропонував Andersen, ці депо перетворяться в обігові:
+1. Оставлять лишь минимальное депо (facilities) для уборку и мелких ремонтов ПС и ТЕП (в будущем моторвагонный состав) для обеспечение графику с ночевкой в Кременчуке, т.е.
В певній мірі це добре, бо провідники можуть повноправно скаржитись на несправні вагони... так би мовити - перехресний контроль. В межах одного депо скарги провідників на несправність РС переважно мають усний характер, бо ніхто не хоче проблем з "рідним начальством", яке курує як і слюсарів, так і провідників.

Нормальна така ідея? (провідники з Кременчука і Полтави, а РС - з Ужгорода)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3744


View Profile
« Reply #1581 on: 27.03.18 , 12:03 »
Share

Ілюстрація до фантазій на тему "Як зберегти робочі місця для провідників Кременчука та Полтави" (на базі старої ілюстрації):



Тепер не стоятиме питання чи встигне екіпіруватися в рейс у Полтаві чи Кременчуку, бо там буде тільки обіг (якщо до того дійде), а 8 вагонів в Ужгороді за 5,5 годин (з 10:10 до 15:40) можна добряче підготувати до подорожі на 4 ночі.

Годиться?
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2157


View Profile
« Reply #1582 on: 27.03.18 , 13:03 »
Share

Вы так хорошо начали, Sergius. А теперь и смена лок и 4 часа. И билеты по 450 грн.
Зачем дольше 3:30? Ну зачем? 3:25-3:29 будет бомба. И скоро выборы. И Кременчук город жд. Пусть ему наконец то будет нормальное жд сообщение со столицей. Пусть такой экспресс набирает популярность.

Цена Киев - Полтава 231 по боокинг в марте. Билет на ИС Кременчуг - Киев должен быть например 189 на втором классе а то и дешевле на 2,5 классе. У УЗ есть возможность играться с ценами. А знаю откуда вашего 350 - 450, это на порядок дороже чем даже ИС+ Киев - Львов (300).

По поводу 43/44, сообщением Киев - Рахов. Вообще не правильно поднимать пасс в горы по весом поезда 2000 кг за каждого пасс. Если можно было их пересаживать например по И.-Ф. на легкий моторвагонный состав с весом 600 кг за каждого сидении (низкополный), то можно было их быстрее и дешевле достать в гор. Меньше затрать на дизель, нет проблем с устаревшими локомотивами и меньше ограничение по скоростям. Но это все как раз не касается 43/44 - он должен быть флагманом, пусть стоит чуть дороже и достать пасс в Татаров и Яснию рано утром.

Его расписание должно быть заставлен по макс 10 (12) вагонов в гор, а там сколько получается 6 или 8 на Черновцы. Я писал 6 - из ныне 16 вагонов.  

Иван, да если всего лишь 4-6-8 вагонов на Кременчук, то они быстрее туда поедут, т.е. за 3:55 со разделением по Лубне. Но рано утром из Киева - после обеда из Кременчука - это всего лишь дополнение к нужным 2 парами ИС (одним составом).

                                      Киів 6:40 - Кременчук 10:35
Kremenchuk 6:30 - 9:55 Kyiv              Kyiv 10:15 - 13:45 Kremenchuk
Kremenchuk 14:15 - 17:40 Kyiv           Kyiv 18:30 - 21:55 Kremenchuk
(c)
Кременчук 15:50 - Киів 19:45  


« Last Edit: 27.03.18 , 13:03 by Andersen » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3744


View Profile
« Reply #1583 on: 27.03.18 , 13:03 »
Share

В 43/44 сейчас 20 вагонов. Если в горы 10..12, то останется 10..8. Лубны или Ромодан - как будет лучше, пусть так и делают. Меня в первую очередь интересует пойдет ли УЗ на разграничение "проводников" и "экипировщиков/слесарей".
« Last Edit: 27.03.18 , 13:03 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3744


View Profile
« Reply #1584 on: 27.03.18 , 13:03 »
Share

Entony висуває іншу (але не взаємновиняткову) ідею: трамвай Кременчук - Первомайськ (або Миронівка) - Жмеринка - ... - Львів - ІФ - Рахів.
Ділянка Львів - ІФ - Рахів орієнтовно 605/606 з можливістю пришвидшення та повернення з гір до Львова близько 6:00. Склад від 605/606 - вивільниться.
Замість теперішнього прибуття о 8:30 до Львова пасажири о цій порі вже прибудуть до Тернополя, що частково компенсує вкорочення 357/358 до Ворохти.
Ось на цю ідею можна задіяти 20 кременчуцьких вагонів (2 склади по 10 вагонів).
Logged
sergius
Active user

Posts: 2092


View Profile
« Reply #1585 on: 27.03.18 , 14:03 »
Share

sergius'е, я так і не отримав відповіді на

Quote
Питання в тому, чи реально обернутися з Києва від 6:40, до Кременчука, обслужити РС в Кременчуці, і повернутися знову до Києва до 19:45 ???
А, вибач. Думав, що вже дивились попередній дискус.
І так, в одну сторону максимум 5 годин. Київ - Ромодан склад 18-20 вагонів, а далі - 6-10.

Київ-Гребінка. Локомотив, що має максимальну швидкість 120 км/год, здатен подолати цю ділянку за 1:45 з составом у 18 вагонів (У 2013 63/64 їздив з зупинкою по Дарниці).

Гребінка-Ромодан (72 км). Тут відповісти важче. Залежить від того, чи прокладуть його по відхиленням на двоколійних вставках. З заїздом на вставки буде біля 1:10-1:15, а без - 50-55 хвилин.

Стоянка по Ромодану хвилин 15-25, якщо спочатку проводити маніпуляції з групою на Кременчук.

Ромодан-Кременчук. З двома зупинками при будь-якому локомотиву буде 1:45-1:50. У випадку справного локомотива (а такі є!), час руху може бути 1:25-1:30. І це, для задоволення "хотєлок" по 13/14 та 15/16, брали локомотиви з інших депо.

В результаті, отримуємо час руху у діапазоні 4:15- 5:15.
Відповідь: можна, якщо буде зацікавленість (або тиск).

Вы так хорошо начали, Sergius. А теперь и смена лок и 4 часа. И билеты по 450 грн.
Зачем дольше 3:30? Ну зачем? 3:25-3:29 будет бомба. И скоро выборы. И Кременчук город жд. Пусть ему наконец то будет нормальное жд сообщение со столицей. Пусть такой экспресс набирает популярность.
Поллюция слишком сладкая)). Для УЗ, сейчас. Но она к этому дойдет. Василевский уже заявлял про курс на удлинение плеч оборота локомотивов.
На той же БЧ или в Прибалтике давно гоняют экспрессы с одним локомотивом, где добрую часть пути присутствует кс. Рейсы Минск-Витебск и Вильнюс-Клайпеда с маршрутной (средней) скоростью 80-90 (100) км/ч, в частности.

Лубны или Ромодан
Гребёнка. В Лубнах нету депо.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2092


View Profile
« Reply #1586 on: 27.03.18 , 15:03 »
Share

Если разделять группы по Киеву, то на Полтаву может пойти через Ромодан, а Кременчуг - Знаменку (art-trans обрадуется). И при условии, что формировать состав будут не в Кременчуге (один час на оборот).
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2157


View Profile
« Reply #1587 on: 27.03.18 , 15:03 »
Share

А зачем этот новый поезд на Полтаву прямо после ИС+ на Полтаву - Харкив?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2092


View Profile
« Reply #1588 on: 27.03.18 , 15:03 »
Share

Стоп! Тут
Питання в тому, чи реально обернутися з Києва від 6:40, до Кременчука, обслужити РС в Кременчуці, і повернутися знову до Києва до 19:45 ???
помилка. Старт буде не у 6:40, а 6:10. А тому він гарантовано встигне.
Сорі за спам.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3744


View Profile
« Reply #1589 on: 27.03.18 , 16:03 »
Share

Стоп! Тут
Питання в тому, чи реально обернутися з Києва від 6:40, до Кременчука, обслужити РС в Кременчуці, і повернутися знову до Києва до 19:45 ???
помилка. Старт буде не у 6:40, а 6:10. А тому він гарантовано встигне.
Сорі за спам.
Я запитував про гіпотетичний 358, який на К-Пас буде 6:20-6:40.

А зачем этот новый поезд на Полтаву прямо после ИС+ на Полтаву - Харкив?
Это соответствует новому разделению сервиса на "премиум" и "эконом". К тому же, УЗ говорит о повышенном спросе на этом направлении.
Бабушки будут ездить в "эконом", а бизнесмены - в "премиум". Что здесь несовместимого? Тем более, что "эконом" - с остановками во всех райцентрах и только до Полтавы.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 [159] 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 ... 205
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.068 seconds with 21 queries.