В мене є такий варіант ідеї (концепт = цифри дуже орієнтовні):
Чернівці (15:30) - Коломия - Яремче - Ворохта - Ясіня - Рахів (20:30)
Рахів (21:30) - Львів (05:30-...) - Рівне - Луцьк - Ковель (13:00)
Ковель (17:00) - Львів (23:50-00:10) - Рахів (07:15)
Рахів (8:00) - Львів (15:30)
Львів (16:15) - Рахів (23:42) пришвидшена нитка 606/605
Рахів (0:22) - Чернівці (5:30)
Цикл = 2 доби; час для ТО до 10 год; 2 склади для щоденного курсування.
607/608 - депо Львів : Львів - Чернівці - Львів (розвозитиме/збиратиме московські вагони); 1 склад.
... і це все ті самі ТРИ склади, що задіяні зараз під 606/605 та 607/608. Нічого більше, зате ефективність використання РС неймовірна.
Ідея дуже класна. Але ж була мова щодо Чернівці - Львів(Ковель) через Тернопіль задля сполучення тернопілля та заповнення 701-го. Я б це все доповнив тим, що не чіпав би львівське депо і не віддавав їм Львів - Чернівці. А запропонував би наступне:
1. Третій чернівецький склад від теперішніх 605-608 запустити за маршрутом Чернівці - Тернопіль - Львів з ПГВ до Ковеля, які чіпляти до поїзда Рахів - Ковель;
2. Для щоденного курсування поїзда Чернівці - Львів/Ковель через Тернопіль задіяти состав від теперішнього 668-го;
3. Щоб Волинь не залишилась без сполучення з Прикарпаттям, взяти состав від теперішнього 791, додати пару вагончиків і дати на обслуговування 668-ий поїзд Ковельському депо. Через Стоянів чи Червоноград, потрібно вирішити, що раціональніше.
4. Вагони з Москви чіпляти до раховоза на Франківськ і до Ковель/Львів - Чернівці на Чернівці через Тернопіль. Так, Коломия залишиться без прямого сполучення з Москвою. Зате воно з'явиться в Заліщиків:) Або ганяти через Франківськ - Рахів - Коломию.
P.S. Поїзди Ковель - Рахів та Ковель - Чернівці непогано було б завернути через Моршин.