Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.08.18 , 11:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 ... 206
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 147600 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3716


View Profile
« Reply #1600 on: 28.03.18 , 12:03 »
Share

А в Чернівцях хіба немає другого складу для 136-го? Десь проскакувала інформація, що цей потяг з самого початку був заявлений як щоденний. Відповідно, склад на це мав би бути забитий.

Він був з самого початку заявлений через день із Чернівівць, плюс через день літній Івано-Франківськ – Білгород-Дністровський по спільній нитці.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4032


View Profile
« Reply #1601 on: 28.03.18 , 12:03 »
Share

Особенно в направлении Черновиц. Правда, все же тянутый из Львова несколько, вам не кажется?

Та хоч такий графік) Враховуючи, що графістів матюкає весь форум))

Мабуть відсутність вільного рухомого складу.

Але ж на цей рейс Чернівці-Дніпр-Чернівці вони десь склад знайшли :) Зрозуміло, що на щоденний потяг рухомого складу не знайдеться, але ж на черезденний могли б щось закрутити в спільний оборот.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2316


View Profile
« Reply #1602 on: 28.03.18 , 12:03 »
Share

Уточнення. Поїзд 225/226 Чернівці - Дніпро призначили не для прямого зв'язку Чернівців та Дніпра.
Це є цілий оборот. Взимку, до речі, вже був такий оборот. Але вроді лише в одну сторону.
А зараз зробили такий оборот: Дніпро - Київ, Київ - Чернівці, Чернівці - Дніпро (депо) Дніпро - Чернівці, Чернівці - Київ і Київ - Дніпро.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
До речі, тільки, що зрозумів, що по Дніпру буде два потяги з однаковими номерами: 225/226 Чернівці - Дніпро - Чернівці та 225/2226 Київ - Бердянськ/Покровськ. Казус :)
« Last Edit: 28.03.18 , 12:03 by Entony » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4032


View Profile
« Reply #1603 on: 28.03.18 , 12:03 »
Share

Уточнення. Поїзд 225/226 Чернівці - Дніпро призначили не для прямого зв'язку Чернівців та Дніпра.
Це є цілий оборот. Взимку, до речі, вже був такий оборот. Але вроді лише в одну сторону.
А зараз зробили такий оборот: Дніпро - Київ, Київ - Чернівці, Чернівці - Дніпро (депо) Дніпро - Чернівці, Чернівці - Київ і Київ - Дніпро.

Як все заплутано))
Logged
Entony
Active user

Posts: 2316


View Profile
« Reply #1604 on: 28.03.18 , 12:03 »
Share

Ага. УЗ вже навчилась робити такі оборот з додатковими, а з постійними все ніяк не хоче.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1001


View Profile
« Reply #1605 on: 28.03.18 , 13:03 »
Share

Запропонуйте
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3756


View Profile
« Reply #1606 on: 28.03.18 , 13:03 »
Share

Щойно Гугль навів мене на тему "Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2017—2018 рр.", де побачив таке:

з того, що різонуло око - Виноградів - Хмільник - всі рейси "за вказівкою".

Шкода, що в пана Івана стільки мозкоїбної енергії, яку він спрямовує у вузькокорисливих цілях. За 10% своїх часовитрат міг би врятувати цілу Боржавську вузькоколійку. Але на жаль, вона трохи далеко від Городенки, і трохи не дотягує по кілометражу до виборчого округу пана Климпуша. Зате Фастів за останній рік займався нею удвічі більше, аніж своєю ділянкою.

Бля, Майдан там збирати, чи шо...

Не можу не відреагувати:
1. Тією ділянкою опікується добродій Денис Добра, і мені якось не гоже туди втручатися... руйнувати чужі плани... мали вони минулого літа новий ретро-паровоз, і чим то все завершилося?
2. УЗ вже давно готова віддати на баланс органів державної влади влади ту колію, але ніхто з органів не хоче її брати на баланс.
3. Про можливі варіанти організації руху я вже писав:
Львівська залізниця зацікавлена у співпраці задля збереження та розвитку Боржавської вузькоколійки
Що їм заважає замість громіздкого локомотива запустити туди кілька легкомоторних дрезин, як на CFF Viseu? ... і "не скігліті" про мільйонні збитки. В Румунії на цьому мають добрі доходи. На Приборжавській з-ці (на відміну від Рахів-ВД) навіть готові віддати на баланс Закарпатської ОДА... а ті не хочуть брати. Колумбійці, до прикладу, проблем з цього не роблять:
https://youtu.be/Y38l75jKbMM?t=720
https://youtu.be/_TxLy6wh0gM?t=165
https://youtu.be/_TxLy6wh0gM?t=95
деревини там не бракує, тож нехай роблять собі мотолавки і ... вперед.
Місцевий люд буде цінувати лише те, що зробить своїми руками. Вони хочуть, щоб для них все зробили і принесли "на таці", а що вони зробили для цього? Гадаю, що на ці запитання краще відповість Денис Добра - громадський куратор того проекту. У кожного є своя фокус-ділянка. До мене з тим питанням ніхто не звертався, а от про Рахів-Москва - досі телефонують і просять.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2819


View Profile
« Reply #1607 on: 28.03.18 , 15:03 »
Share

Уточнення. Поїзд 225/226 Чернівці - Дніпро призначили не для прямого зв'язку Чернівців та Дніпра.
Це є цілий оборот. Взимку, до речі, вже був такий оборот. Але вроді лише в одну сторону.


Ну вот, как маленькие на моноспектакль с Дедом Морозом повелись, а это оказался Крампус, повелитель йоля... ;)
« Last Edit: 28.03.18 , 15:03 by Emblaze » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1412


View Profile
« Reply #1608 on: 28.03.18 , 17:03 »
Share

А в Чернівцях хіба немає другого складу для 136-го? Десь проскакувала інформація, що цей потяг з самого початку був заявлений як щоденний. Відповідно, склад на це мав би бути забитий.

Він був з самого початку заявлений через день із Чернівівць, плюс через день літній Івано-Франківськ – Білгород-Дністровський по спільній нитці.
А ІФ - БД чиїм составом?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6892


View Profile
« Reply #1609 on: 28.03.18 , 17:03 »
Share

Але ж на цей рейс Чернівці-Дніпр-Чернівці вони десь склад знайшли :) Зрозуміло, що на щоденний потяг рухомого складу не знайдеться, але ж на черезденний могли б щось закрутити в спільний оборот.
Навіть технічно та теоретично практично неможливо постійно випускати на маршрути 90-95% рухомого складу навіть грамотно розпоряджаючись ресурсами. Бо окрім неохідності тримання певного резерву на випадок відмови рухомого складу, треба ще проводити планові ремонти рухомого складу і грамотне керівництво планові ремонти буде планувати у більшій мірі на час більш низького пасажиропотоку.
Тобто, якщо умовно в пікові дні є технічна можливість використовувати 90-95% рухомого складу, то в інші періоди відсоток використання рухомого складу буде нижчим.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 ... 206
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.114 seconds with 21 queries.