Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.10.18 , 20:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 ... 230
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 175496 times)
jbond989
Active user

Posts: 1050


View Profile
« Reply #1610 on: 28.03.18 , 17:03 »
Share

А в Чернівцях хіба немає другого складу для 136-го? Десь проскакувала інформація, що цей потяг з самого початку був заявлений як щоденний. Відповідно, склад на це мав би бути забитий.

Він був з самого початку заявлений через день із Чернівівць, плюс через день літній Івано-Франківськ – Білгород-Дністровський по спільній нитці.
А ІФ - БД чиїм составом?
Вагони від складу, яким він мав призначатись, роздерибанили по іншим депо львівської, аби було чим замінити вагони, термін експлуатації яких закінчився.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #1611 on: 28.03.18 , 18:03 »
Share

043/044 ІФ - Київ ходив взимку до Чернігова. З 25/03, як видно зі служебки, також прокладено розклад до Чернігова. Можливо якось ще й призначать.
А влітку, можливо, призначать ще якісь вагони до Одеси.
этот поезд для Чернигова вообще был как насмешка, с его прибытием и тправлением со Львова, плюс его маршрут! Чернигову необходим ПДС через Винницу, Хмельницкий! В идеале необходимо вытянуть 143 до Чернигова и тогда все вопросы будут решены, а 043 назначили чтоб сказать - ну нету там пассажиров!
... щоб сказати - неможливо витягнути 43/44 до Рахова.
143/144 можна ІФ-Суми (як пропонував Віктор), а в Ніжині - відчепляти ПГВ на Чернігів. 10+6 або 9+7 або 8+8.

т.е. доп с отправлением в 10:40 с Киева в Чернигов вам был удобен, а 44й с отправлением в 9:10 - насмешка?
а ПГВ Чернівці-Чернігів (8 вагонів) у складі 43/44 теж би не завадило зберегти до Чернігова.
evgeni75 колись підтримував цю ідею.
« Last Edit: 28.03.18 , 18:03 by Iwan » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #1612 on: 28.03.18 , 20:03 »
Share

Стосовно прекрасного графіка поїзда Чернівці - Дніпро та рухомого складу для нього. Є у Львові склад від 25-го, який вряди-годи призначають до Дніпра 275-им номером. Так от. Якщо би з цього складу зробити 2-групний Львів/Трускавець - Дніпро (чи навіть Запоріжжя) через день 42-им номером, міняючи таблички по Дніпру (чи Запоріжжю) на Львів та Трускавець. Тоді би кожна група виконувала оборот Львів - Дніпро (Запоріжжя) - Трускавець і назад. Через день 42-ий лишаєм, як є, дніпровським складом.
Далі. Вивільнений дніпровський склад пускаємо на Чернівці та в'яжемо його в оборот зі 117-им.
В результаті матимемо:
- Черезденний 42 Дніпро - Трускавець дніпровського формування, як є зараз;
- Черезденний 2-групний 42 Львів/Трускавець - Дніпро (Запоріжжя) львівського формування;
- Черезденний Дніпро - Чернівці одним дніпровським та одним чернівецьким складом.
Дніпровський склад робитиме оборот Дніпро - Чернівці - Київ і назад.
Чернівецький - день на Київ, день на Дніпро.
Чи 42-ий між Львовом та Трускавцем на стільки заселений, що йому буде недостатньо через день бути 18/9-вагонним?!
Чи, можливо, ще якісь нюанси не врахував для цієї реалізації?
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1050


View Profile
« Reply #1613 on: 28.03.18 , 21:03 »
Share

Будь-який поїзд з Дніпра, Харкова чи Одеси, який курсує чи курсуватиме західніше Львова має або матиме заселеність на ділянці після Львова не більше 50 відсотків. Виключення може бути лише в "лижний" сезон, але це треба вирішувати призначенням додаткових "лижних" поїздів.
Тому з точки зору раціонального використання вагонів цілорічних поїздів, по Львову потрібно або роз'єднувати склад на 2 половини, які потім пускати у різні напрямки, або відчіпляти частину вагонів для обслуговування у львівському депо.
Але, допоки в Пасдепартаменті оперують терміном "уникнення непродуктивних маневрових робіт", і не можуть порахувати, що буде дешевше: зробити маневри чи ганяти напівпорожні вагони, ці всі пропозиції з двогрупними поїздами до уваги не беруться.
Це добре видно на прикладі 15 та 17 поїздів, які з самого їх призначення курсують через день по різних напрямках після Львова і возять після Львова половину вагонів повітря, хоча щоденний пасажиропотік є зі сходу і до Закарпаття, і до Прикарпаття. А при відсутності поїзда в потрібному напрямку у потрібний день, пасажирам лишається лише варіант доїхати поїздом до Львова.

Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #1614 on: 28.03.18 , 21:03 »
Share

Ну, тоді маленька ремарка до мого попереднього посту:
1. Стосовно низької заселеності західніше Львова:
- дніпровський склад розділяти по Львову: 8 вагонів на Чернівці, решту - на Мукачево;
- по Чернівцях ці 8 вагонів обертаються з Чернівці - Ковель, з Мукачева состав мав би встигнути вернутися за 10 годин (з 10 до 20).
І тоді вийде так, що 1 дніпровський состав буде розділений на 2 частини: 8 вагонів обертатиметься за маршрутом Дніпро - Чернівці - Ковель і назад, а інші (10, мабуть) вагончиків їздитимуть між Дніпром і Мукачевом. 8 чернівецьких вагонів будуть обертатися на Дніпро і Ковель.
Все решту - без змін.
2. УЗ так сильно боїться маневрів та 2-групності, що зовсім недавно призначила 2-групний потяг Київ - Покровськ/Бердянськ і ще раніше Одеса - Перемишль/Рахів(Яремче).
Тоді чим гірші 2-групні поїзди Львів/Трускавець - Дніпро(чи Запоріжжя) та Дніпро - Чернівці/Мукачево?!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #1615 on: 29.03.18 , 12:03 »
Share

...
Тоді чим гірші 2-групні поїзди Львів/Трускавець - Дніпро(чи Запоріжжя) та Дніпро - Чернівці/Мукачево?!
Василь, твої ідеї мені зрозумілі, бо сам раніше фантазував в такому стилі... наприклад: двогрупний 43/44 Рахів/ІФ-Київ (з можливими гіпотетичними видовженнями з боку Києва) = дві групи по 10 вагонів, формування ІФ, зміна трафаретів з боку Києва, обіг 10-вагоної групи: ІФ-Київ-Рахів-Київ-ІФ. Перевага в тому, що зберігається ІФ-формування, а недолік - ті вагони не можуть 4 ночі не заїжджати у рідне депо, бо велика імовірність, що від них щось відвалиться в процесі руху.
Якщо не брати це до уваги, а тільки економіку процесу, то відчіпляння 2-х вагонів по ІФ від 143/144 причетні вміють робити і закривають на це очі, а робити те ж саме з 43/44 принципово не хочуть.
Тому, з твоєю пропозицією можна хіба що насамперед зацікавити львівських причетних, щоб вони знизу самі проштовхували цю ідею... чи разом із ними - з різних боків.
Це навіть краще з т.з. обслуги: з кожного приїзду до Львова (зі Сходу) у львівське депо прямуватиме не 18 вагонів (нехай і через день), а тільки 9 вагонів (щодня), що сприяє рівномірному завантаженню виробничих потужностей в депо.
Аналогічне пропонував на попередніх сторінках з Ужгородом: щодня по 8 вагонів на обслугу, а в підсумку покривається 4 сполучення: Ужгрод-Полтава, Ворохта-Полтава, Ужгород-Кременчук та Ворохта-Кременчук. Це саме те, про що пише Валерій: ганяти щодня у меншому форматі (по одній групі від двогрупного) значно краще, ніж через день повноформатною схемою... але до причетних не одразу доходить... через рік-два-три, як правило.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2375


View Profile
« Reply #1616 on: 29.03.18 , 12:03 »
Share

До речі, мені дивно, що Франківське депо дуже переживає щоб вагони від 043/044 "не розсипались" під час руху до Києва і назад. Тим вони пояснюють, що видовжити їх до Рахова та Чернівців не можна. Але в той самий час в Чернігів їх ганяли взимку! І нічого не було з тими вагонами. Диво дівноє :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #1617 on: 29.03.18 , 13:03 »
Share

До речі, мені дивно, що Франківське депо дуже переживає щоб вагони від 043/044 "не розсипались" під час руху до Києва і назад. Тим вони пояснюють, що видовжити їх до Рахова та Чернівців не можна. Але в той самий час в Чернігів їх ганяли взимку! І нічого не було з тими вагонами. Диво дівноє :)
Так то всього лише на 2 ночі, а не на 4 ночей. Різниця рівно в два рази (за часом). Там відвалюється не так від кілометражу, як від часу (проведеного складом поза межами депо).
Дійсно, а може Чернівці на таку аферу намовити? Це 40 вагонів (4 групи по 10 вагонів) необхідно нашкрябати, а ІФ нехай свої вагони пускає за маршрутом ІФ-Чернівці-КП-Хмельницький-Одеса-... (чи до Миколаєва чи до БД).
При цьому, ділянка Чернівці-ІФ отримає більший рух, щоб не плакалися за нещодавніми втратами. ... Як же все просто фантазувати, і як важко це втілювати в життя.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #1618 on: 29.03.18 , 14:03 »
Share

Іван, в моїх пропозиціях вагон потрапляє на 5 добу в рідне депо, це так само, як з оборотом 141-144.
Стосовно проштовхнути зі Львова. Знаєш, я хоч і патріот Галичини, але з роками схиляюся до думки, що з чужаком значно швидше і ефективніше можна вирішити певні питання. Розумієш, у Львові якось вже так склалося, що різного рангу причетні живуть за принципом "я з колгоспу Красний Луч, ти мене не ріж, не муч". Тобто, бояться не те, що стрибнути вище себе, а навіть голосніше пернути. Бо всі звикли жити за давно встановленими схемами та порядками. І якщо потрібно щось мінімально змінити, вони цього бояться, як чорт ладану, відразу шукаючи мільйон відмазок або частіше аргументують в стилі "ні, бо не так". Навіть по своїй роботі знаю, що з іншими залізницями питання причіпки вагона-лабораторії вирішується швидко. Тобто, або погоджують, або аргументовано пояснюють, чому не вийде так, як ми хочемо. Бо це вирішується через Київ. АЛЕ, якщо справа торкається причіпок по Львівській, це писець повний! Я тобі навіть не можу передати, яких я тільки відмазок не чув від львівського відділу ПК. ЖОДНОГО разу за роки моєї роботи не було такого, що оперативний відділ ПК відразу погодив нам причіпку. В кращому випадку, пропонують альтернативний варіант. А найчастіше буває так, що НЕ ТАК, а як, рішайте самі. Особливо львівських пасажирників лякає фраза "Нічний експрес". Вони ці поїзди називають "швидкісний" і тупо відмовляють нам в причіпках до них. В той час, як по інших залізницях лабораторії таких проблем і близько не мають.
Короче кажучи, Львівська залізниця - ультраконсервативна та абсолютно не готова ні до жодних змін, ні до діалогів. Якщо їм пришле вказівку якийсь впливовий дядько з Києва - інша справа. А ні - до побачення, відстаньте від нас.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2272


View Profile
« Reply #1619 on: 29.03.18 , 14:03 »
Share

Блин, закрыть вообще депо в Ивано-Франковске. Какие поезда там рационально обслуживать? Не каких. Нужны
- Киев - Львов - Рахов/Черновцы                                                                                  (ранний типа 43/44, обслуживание Киев или Черновцы),
- Киев - Львов - Яремче/Черновцы                                                                                (типа 143/144, обслуживание Киев или Черновцы),
- Одеса - Львов - Пшемысль/Рахов                                                                                (типа 25/26, обслуживание Одеса),
- Кременчук/Полтава - Киев - Тернопiль - Ворохта/Тернопiль - Львов - Ужгород             (типа 357/358, обслуживание Ужгород),
- Киев - Львов - Яремче (типа 007), Яремче - Львов - Киев                                            (типа 750, обслуживание Киев),
- Днипро/Запор - К.-Р. - Первомайськ - Хмельни́цький - К.-П. - Черновцы - Рахов/Львов (типа новый, обслуживание Львов).

Івано-Франківськ мино кассы.
« Last Edit: 29.03.18 , 15:03 by Andersen » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 ... 230
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.138 seconds with 21 queries.