Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.08.18 , 11:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 ... 206
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 147605 times)
Iwan
Active user

Posts: 3756


View Profile
« Reply #1630 on: 03.05.18 , 19:05 »
Share

от цього не треба - УЗ це реалізує як завжди маразматично, прикривши вільний продаж до Чернівців і ті втратять ще й 117/118
УЗ може встановити обмеження з ІФ тільки до Фастова... до того ж Чернівці повинні отримати 8 вагонів від 43/44 (12 вагонів - на Рахів, 8 вагонів - на Чернівці).

Бентежить 6 годин на ділянці Кременчук-Київ. Це забагато для складу до десятка вагонів (хіба що він через Фастів поїде). Потрібно орієнтуватися на 5 годин і перемістити кінцеву з Яремче до Ворохти.
Це тільки "попередній скелет", орієнтувався на допи через Ромодан. Буде 5 годин - буде ще краще. Як це можна використати для просунення до Ворохти ... хіба залишити "як є" (я про 143/144): Ворохта(13:50)-Київ(5:51-6:26)-Кременчук(11:30) == 3,5 год на екіпірування == Кременчук(15:00)-Київ(20:00-20:19)-Ворохта(11:58).

Якщо 5 год між Києвом і Кременчуком буде достатньо, тоді нехай так і буде. Відкритим залишаються такі питання:
1) якою повинна бути суміжна група вагонів з Чернігова (дуже смачно виходить), Полтави (конкуренція до НЕ та ІС) чи (вкажіть варіанти);
2) чи привабливе курсування до Чернівців (в т.ч. з варіантом розділення груп по ІФ) та почерговою черезденною зміною кінцевого маршруту Чернівці/Ворохта для кожної з груп;
2а) чи варто уникати розділення груп та зміну лока по ІФ заради короткої зупинки по ІФ, а не по 30...43хв. (як зараз).

... але найбільше непокоїть "куди впихнути 357?".
20:05 - 117
20:12 - 49
20:19 - 143
20:25 - фастівська електричка
20:34 - 235 Харків-Ужгород
~20:42 - ??? (не знаю чи вільна нитка, і що там з ворожими маршрутами в околицях к.-Волинського)
20:50 - фастівська електричка

В такому разі можна було б зробити так:
20:05 - 357
20:12 - 117
20:19 - 49
20:25 - фастівська електричка
20:34 - 235 Харків-Ужгород
~20:42 - 143 (отримає 20хв фори на боці Кременчука)
20:50 - фастівська електричка
Logged
_vs_
Active user

Posts: 867


View Profile
« Reply #1631 on: 03.05.18 , 19:05 »
Share

А що заважає впихнути 357 безпосередньо на місце старого 143, не чіпаючи інших?
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 226


View Profile
« Reply #1632 on: 03.05.18 , 20:05 »
Share

Интересно как собираются назначать с 20 Кременчуг- Ворохта если с КРЕМЕНЧУГА на 25 очередная засылку под 239 Киев-Ужгород вагонов у Кременчуга столько не будет ещё и с нынешней ситуацией с погодой начнётся борьба за комфорт на счёт кондиционеров и вагоны окажутся под забором
Logged
sergius
Active user

Posts: 2106


View Profile
« Reply #1633 on: 03.05.18 , 20:05 »
Share

Iwan-е, перший варіант Кремня з двома зупинками (і змінюю локомотива по Гребінці) їхав взагалі 4:10. І це було до модернізації ділянки Ромодан-Гребінка. Потім трохи додали часу і почали групувати з Лтавою...
Теперішнє зростання часу спричинене різними причинами. В т.ч. і можливими проблемами з колією біля Кременчука. Але, тим не менш, рейс 759/760 долав ділянку Кременчук - Ромодан за 1:49/1:44 з трьома зупинками

Quote
А ось і реінкарнація 669/670 )

760 КРЕМЕНЧУГ ― БАХМАЧ ПАС

КРЕМЕНЧУГ   -   -   00:45
ГЛОБИНО   01:29   2 мин   01:31
ВЕС ПОДОЛ   01:50   2 мин   01:52
ХОРОЛ   02:10   2 мин   02:12
РОМОДАН   02:34   5 мин   02:39
...................
БАХМАЧ ПАС   06:50   -   -


770 БАХМАЧ ПАС ― КРЕМЕНЧУГ

БАХМАЧ ПАС   -   -   10:50
...................
РОМОДАН   15:15   11 мин   15:26
ХОРОЛ   15:46   2 мин   15:48
ВЕС ПОДОЛ   16:06   2 мин   16:08
ГЛОБИНО   16:27   2 мин   16:29
КРЕМЕНЧУГ   17:10   -   -
=> http://forum.railwayclub.info/index.php?action=onePostPerPage&topic=122725.msg452312

Такий графік одразу дає можливість зекономити до півгодини від пропонованого. На тепловозній ділянці.

2а) чи варто уникати розділення груп та зміну лока по ІФ заради короткої зупинки по ІФ, а не по 30...43хв. (як зараз).
Хоч я і противник таких змін/замін бригад/локомотивів, але останнім часом по Франківську стали чіпляти 2ТЕ10 з Чернівців => більша вірогідність витримки графіка.
Раніше, до нового графіка, з 143/144 на ділянці Львів-Ворохта їздив тепловоз з-під 141/142 (Коростенський). Але зараз такої можливості немає.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2106


View Profile
« Reply #1634 on: 03.05.18 , 20:05 »
Share

Интересно как собираются назначать с 20 Кременчуг- Ворохта если с КРЕМЕНЧУГА на 25 очередная засылку под 239 Киев-Ужгород вагонов у Кременчуга столько не будет ...
А притарабанить с Полтавы?
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 226


View Profile
« Reply #1635 on: 03.05.18 , 20:05 »
Share

Интересно как собираются назначать с 20 Кременчуг- Ворохта если с КРЕМЕНЧУГА на 25 очередная засылку под 239 Киев-Ужгород вагонов у Кременчуга столько не будет ...
А притарабанить с Полтавы?
С Полтавы только если под отмену Полтава-Москва и Полтава-Новоалексеевка
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3756


View Profile
« Reply #1636 on: 03.05.18 , 20:05 »
Share

А що заважає впихнути 357 безпосередньо на місце старого 143, не чіпаючи інших?
В такому разі 357 прибуде в Тернопіль не раніше, ніж наявний 49 (о 2:41). Тобто, о 2:50 щонайраніше, а фактично десь близько 3:00. Це не стикуватиметься із схрещенням із приміським Коломия-Заліщики у Гвіздці... схрещення випаде ближче до Городенки..., а в Городенці-Завод немає для цього технічної можливості, бо одному із них доведеться мати технічну зупинку..., що створить незручності для пасажирів 357 (в т.ч. для мене) або для приміських пасажирів.

Интересно как собираются назначать с 20 Кременчуг- Ворохта если с КРЕМЕНЧУГА на 25 очередная засылку под 239 Киев-Ужгород вагонов у Кременчуга столько не будет ещё и с нынешней ситуацией с погодой начнётся борьба за комфорт на счёт кондиционеров и вагоны окажутся под забором
"Мати намір призначити" і "призначити" - різні речі. Якщо є на 25 засилка під 239 Київ-Ужгород, то очевидно, що Кременчук-Ворохта не буде курсувати із 20.05. У Кременчук-Ворохта з 20.05 можуть вірити тільки ті, кому це щиро пообіцяли.

Интересно как собираются назначать с 20 Кременчуг- Ворохта если с КРЕМЕНЧУГА на 25 очередная засылку под 239 Киев-Ужгород вагонов у Кременчуга столько не будет ...
А притарабанить с Полтавы?
Тоді який сенс у засилці кременчуцьких вагонів під 239 Київ-Ужгород? В такому разі доцільніше було б пригнати їх із з Полтави. Хіба, що цей 239 із кременчуцькою засилкою був запланований раніше, ніж Кременчук-Ворохта з 20.05, і тепер змушені виходити з положення.


Iwan-е, перший варіант Кремня з двома зупинками (і змінюю локомотива по Гребінці) їхав взагалі 4:10. І це було до модернізації ділянки Ромодан-Гребінка. Потім трохи додали часу і почали групувати з Лтавою...
Теперішнє зростання часу спричинене різними причинами. В т.ч. і можливими проблемами з колією біля Кременчука. Але, тим не менш, рейс 759/760 долав ділянку Кременчук - Ромодан за 1:49/1:44 з трьома зупинками
sergius'е, як на Вашу думку потрібно посунути розклад 143/144, щоб найефективніше використати "зекономлений час" (зменшений із 6 годин до 4:30 між Києвом і Кременчуком)?
Робити прибуття з гір до Києва раніше ніж наявне 6:51 - немає сенсу через погіршення привабливості ділянки Київ-Кременчук (змінюваність по Києву через те, що не будуть бігти пасажири до поїзда на 6:00).
Робити прибуття з гір до Києва пізніше теж немає сенсу, бо там ледь вистачає простору для фастівських електричок.
В гори залишити по Києву 20:19 теж не сильно привабливо, бо з Кременчука повинен виїхати о 15:30 (початково в мене було 16:00).
Зміщувати у бік гір на пізніше - можна втратити Ворохту... хіба забрати по ІФ тривалі зупинки. Залишити 7 хв. максимум, а ті 3 вагони відчіпляти у Львові.

2а) чи варто уникати розділення груп та зміну лока по ІФ заради короткої зупинки по ІФ, а не по 30...43хв. (як зараз).
Хоч я і противник таких змін/замін бригад/локомотивів, але останнім часом по Франківську стали чіпляти 2ТЕ10 з Чернівців => більша вірогідність витримки графіка.
Раніше, до нового графіка, з 143/144 на ділянці Львів-Ворохта їздив тепловоз з-під 141/142 (Коростенський). Але зараз такої можливості немає.
Що заважає дати Львову нормальний лок, який встигатиме за 12 год. обернутися Львів-Яремче-Львів чи Львів-Ворохта-Львів? Одним локом 13 вагонів. Маневри із трьома вагонами по ІФ + зміна локомотива геть не виправдані. Можна отримати більшу віддачу (економічну вигоду (мінімізацію збитків)) без цих маневрів.

Тому, напрошується компроміс: зробити проходження Тернополя близько перед 6:00 і водночас залишити Ворохту.
У Ворохті цього літа наче мають намір добудувати ще одну колію, тому це не повинно завадити одночасному відстою 143/144 і 357/358, а ліквідація тривалих зупинок по ІФ дозволить уникнути на Яремчанщині колізій між нитками цих поїздів в обидва боки. Спробую на вихідних викреслити на графіку, щоб самому усе зрозуміти.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2106


View Profile
« Reply #1637 on: 03.05.18 , 21:05 »
Share

Iwan-е, перший варіант Кремня з двома зупинками (і змінюю локомотива по Гребінці) їхав взагалі 4:10. І це було до модернізації ділянки Ромодан-Гребінка. Потім трохи додали часу і почали групувати з Лтавою...
Теперішнє зростання часу спричинене різними причинами. В т.ч. і можливими проблемами з колією біля Кременчука. Але, тим не менш, рейс 759/760 долав ділянку Кременчук - Ромодан за 1:49/1:44 з трьома зупинками
sergius'е, як на Вашу думку потрібно посунути розклад 143/144, щоб найефективніше використати "зекономлений час" (зменшений із 6 годин до 4:30 між Києвом і Кременчуком)?
Робити прибуття з гір до Києва раніше ніж наявне 6:51 - немає сенсу через погіршення привабливості ділянки Київ-Кременчук (змінюваність по Києву через те, що не будуть бігти пасажири до поїзда на 6:00).
Робити прибуття з гір до Києва пізніше теж немає сенсу, бо там ледь вистачає простору для фастівських електричок.
В гори залишити по Києву 20:19 теж не сильно привабливо, бо з Кременчука повинен виїхати о 15:30 (початково в мене було 16:00).
Зміщувати у бік гір на пізніше - можна втратити Ворохту... хіба забрати по ІФ тривалі зупинки. Залишити 7 хв. максимум, а ті 3 вагони відчіпляти у Львові.
Він зараз прибуває до Києва о 5:51. І найперше, що спадає на думку, "зсунути" розклад на +40 хвилин у кожен бік.
Тоді:
- з Києва на Кременчук він буде відправлятися після Хундая 721/722 (на Харків)
- матиме змінюваність за рахунок того, що по Києву не будуть бігти пасажири до поїзда на 6:00

Компенсувати тривалу стоянку по Франківську може більш потужний локомотив, що дасть можливість прискорити поїзд до гір

2а) чи варто уникати розділення груп та зміну лока по ІФ заради короткої зупинки по ІФ, а не по 30...43хв. (як зараз).
Хоч я і противник таких змін/замін бригад/локомотивів, але останнім часом по Франківську стали чіпляти 2ТЕ10 з Чернівців => більша вірогідність витримки графіка.
Раніше, до нового графіка, з 143/144 на ділянці Львів-Ворохта їздив тепловоз з-під 141/142 (Коростенський). Але зараз такої можливості немає.
Що заважає дати Львову нормальний лок, який встигатиме за 12 год. обернутися Львів-Яремче-Львів чи Львів-Ворохта-Львів? Одним локом 13 вагонів. Маневри із трьома вагонами по ІФ + зміна локомотива геть не виправдані. Можна отримати більшу віддачу (економічну вигоду (мінімізацію збитків)) без цих маневрів.
Локомотив обернутися то зможе (та і обертався раніше). Просто у Львові вони почали закінчуватися...будь-які.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3756


View Profile
« Reply #1638 on: 03.05.18 , 22:05 »
Share

... Він зараз прибуває до Києва о 5:51. І найперше, що спадає на думку, "зсунути" розклад на +40 хвилин у кожен бік.
Тоді:
- з Києва на Кременчук він буде відправлятися після Хундая 721/722 (на Харків)
- матиме змінюваність за рахунок того, що по Києву не будуть бігти пасажири до поїзда на 6:00
Теоретично виглядає чудово, але колись я графічно намагався відобразити ранкову "картинку" фастівського напрямку. Там все щільно припасовано одне до одного. Наприклад, зараз маємо таку картину:
144 Тернопіль(22:15)-Фастів(4:44-4:46)-Київ(5:51)
358 Тернопіль(23:42)-Фастів(5:24-5:25)-Київ(6:20)
у разі зміщення 144 на +40хв отримаємо:
144 Тернопіль(22:55)-Фастів(5:17-5:32*)-Київ(6:31)  * - гіпотетично
358 Тернопіль(23:42)-Фастів(5:24-5:25)-Київ(6:20)
Це означає, що 144 повинен стати під обгін... тільки лише тому, щоб прийти до Києва одразу за 358... хоча, у випадку прямування 144 до Кременчука це може бути й виправдано. Десь у Фастові застопити на 15 хв. Однак це потрібно узгодити з Віктором, бо для електричок о 5:00 та 5:14 це на краще, от для електрички о 5:36 із Фастова маємо очевидну колізію. Потрібно мати доступ до графічного відображення графіка, щоб наочно усе відслідкувати.
У зворотному напрямку (до гір) ситуація виглядає дещо краще - більше вільного простору для маніпуляцій.

Компенсувати тривалу стоянку по Франківську може більш потужний локомотив, що дасть можливість прискорити поїзд до гір
Локомотив обернутися то зможе (та і обертався раніше). Просто у Львові вони почали закінчуватися...будь-які.
Яка суть в такому прискоренні, аби потім 43 хв стояти? Нехай львівські локи заїжджають до гір, а локи з ІФ нехай в більші мірі обслуговують плече ІФ-Львів. Можна усе грамотно перетасувати... чи на ділянці Львів-ІФ і так усі локи з ІФ? Якщо так, то варто зробити обіги ІФ-Львів = Львів-ІФ-Ворохта = Ворохта-ІФ-Львів = Львів-ІФ. Чернівецькі більш потужні локи можна віддати Львову для заїзду на гірські ділянки, а Чернівцям - передати щось для рівнинної роботи. Головне щоб причетні самі бажали знайти можливості, а не шукали відмазки.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2106


View Profile
« Reply #1639 on: 03.05.18 , 22:05 »
Share


Яка суть в такому прискоренні, аби потім 43 хв стояти? Нехай львівські локи заїжджають до гір, а локи з ІФ нехай в більші мірі обслуговують плече ІФ-Львів.
У Франківську немає локомотивного депо. А зі Львова наче оборот змінили з Львів - Франкіськ - Чернівці/Ворохта на Львів - Франківськ - Ходорів - Франківськ [декілька раз] - Львів із-за дефіциту тяги. Тобто, частину вантажних зарулювали на Стрий. Але така зміна призвела до утворення кірка з потягів на ділянці Стрий - Львів і, як наслідок, колапсу у Львові. Як вони зараз їздять - не цікавився.

Чернівецькі більш потужні локи можна віддати Львову для заїзду на гірські ділянки, а Чернівцям - передати щось для рівнинної роботи. Головне щоб причетні самі бажали знайти можливості, а не шукали відмазки.
Згоден
« Last Edit: 03.05.18 , 22:05 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 ... 206
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.076 seconds with 21 queries.