Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.06.18 , 17:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 173 174
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 116060 times)
Philip
User

Posts: 70


View Profile
« Reply #1640 on: 04.05.18 , 10:05 »
Share

Компенсувати тривалу стоянку по Франківську може більш потужний локомотив, що дасть можливість прискорити поїзд до гір
Локомотив обернутися то зможе (та і обертався раніше). Просто у Львові вони почали закінчуватися...будь-які.
Яка суть в такому прискоренні, аби потім 43 хв стояти? Нехай львівські локи заїжджають до гір, а локи з ІФ нехай в більші мірі обслуговують плече ІФ-Львів. Можна усе грамотно перетасувати... чи на ділянці Львів-ІФ і так усі локи з ІФ? Якщо так, то варто зробити обіги ІФ-Львів = Львів-ІФ-Ворохта = Ворохта-ІФ-Львів = Львів-ІФ. Чернівецькі більш потужні локи можна віддати Львову для заїзду на гірські ділянки, а Чернівцям - передати щось для рівнинної роботи. Головне щоб причетні самі бажали знайти можливості, а не шукали відмазки.
[/quote]
Іван з Львова лиш до Франківська тягне Львів а з Франківська вже їдуть локомотиви Чернівців на Рахівському напрямку!
от вже навіть 135\136Б-Д-Чернівці тягнуть Гречанським локомотивом від Львова в Чернівці.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 508


View Profile
« Reply #1641 on: 04.05.18 , 12:05 »
Share


... але найбільше непокоїть "куди впихнути 357?".
20:05 - 117
20:12 - 49
20:19 - 143
20:25 - фастівська електричка
20:34 - 235 Харків-Ужгород
~20:42 - ??? (не знаю чи вільна нитка, і що там з ворожими маршрутами в околицях к.-Волинського)
20:50 - фастівська електричка

В такому разі можна було б зробити так:
20:05 - 357
20:12 - 117
20:19 - 49
20:25 - фастівська електричка
20:34 - 235 Харків-Ужгород
~20:42 - 143 (отримає 20хв фори на боці Кременчука)
20:50 - фастівська електричка

в идеале, конечно, подвинуть бы 49 на пару часов, но ятп, там проблема в том, что кому-то выгодно прибывать до 9 утра в санатории?
Logged
sergius
Active user

Posts: 1852


View Profile
« Reply #1642 on: 04.05.18 , 14:05 »
Share

от вже навіть 135\136Б-Д-Чернівці тягнуть Гречанським локомотивом від Львова в Чернівці.
То виходить, їх тепер до Львова перебазували. Хоча навіщо тоді було збільшувати тривалість зупинки по Франківську
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3596


View Profile
« Reply #1643 on: 04.05.18 , 14:05 »
Share

... часть "новых" поездов на это направление  - это на самом перенаправленые, которые раньше ходили на Черновцы.
Це всього лише один єдиний такий поїзд Харків-Рахів, який раніше курсував за маршрутом Харків-Чернівці.
це лише з точки зору формальної логіки. А по-чесному - ще є Одеса.
Там хитро. Попередник теперішнього поїзда 135/136 БіДе - Чернівці - поїзд 135/136 Одеса - Чернівці - у минулі сезони курсував щоденно у високий сезон і через день - у низький.
Попри те, що поїзд 25/26 Одеса - Рахів/Яремче - прямує по спільній зі 135/136 ділянці Одеса - ІФ іншим графіком і був призначений у ту пору року, що була для попереднього 135/136 "низьким" сезоном (коли він ходив через день і це було очікувано) - але попри це - своєю появою він відтягнув на себе істотну частку пасажирів колишнього 135/136 і маю підозру що після його появи - 135/136 лишатиметься через день навіть у деякі з тих місяців, коли  попередній 135/136 вже ставав щоденним.
Та бо з ким поведешся від того наберешся повелися на Ідіотів ідіотами стали !
Вже як вицаганили Одеса-Рахів то треба було перекинути на Чортків Б-Д-Чернівці.
Не погана ідея БД-Чернівці через Чортків. Південне Тернопілля втішиться таким подарунком. Щоб Снятин не втратив сполучення, то можна через Гвіздець і Коломию пропустити, як раніше Віктор пропонував (один із варіантів) для Ковель-Чернівці. ... Однак, якщо 135/136 зроблять щоденним, то він хоч якось забезпечить зручне прибуття до Львова на ніч о 21:10, що значно краще, ніж зараз о 2:14 Чернівці-Ковель... і це дозволить перекласти Чернівці-Ковель через Чортків.

З Чернівців до Львова є ще смачніша нитка - "варнянська": Чернівці(17:21)-ІФ(19:38-19:48)-Львів(22:07), яка за збігом обставин по Львову співпадає з прибуттям групи вагонів з Перемишля о 22:07, що на майбутнє дозволяє організувати їх зчеплення: щоденний Чернівці-Одеса(12 вагонів) + щоденний Перемишль-Одеса (4 вагони)... і без тривалого стояння = 81хв по Львову)... з прибуттям до Одеси приблизно на 45хв раніше (о 10:30 або й раніше), ніж зараз (об 11:15). Тобто, отримаємо таку картину:
Чернівці(17:21)-ІФ(19:38-19:48)-Львів(22:07-22:40*)-Хмельн.(2:17-2:20)-Одеса(10:00-10:25)-БД(12:30). Зараз маємо: Чернівці(15:37)-БД(12:42).
*- побіжить перед "Десною"

Натомість наявний 25/26 пропустити так: Рахів(14:40)-Яремче(17:00-17:04)-Коломия(18:07-18:10)-Чернівці(19:35-20:00)-КП(23:50-23:53)-Хмельн.(1:52-1:56)**-Одеса(10:10 або 9:50)
** - вийде на нитку 136.
Можна також пофантазувати над розчепленням групи вагонів на Первомайськ_н.Б. та Кривий Ріг (умовно).
За таких обставин Чернівці можуть обирати між дешевшим-кругосвітнім та дорожчим-прямим до Одеси, причому той маршрут, що пройде через Львів буде орієнтований на високу змінність пасажирів по Львову.
Для Рахова зараз до Одеси 18:55, а у пропонованому варіанті - на 35 хв довше. Фантазувати можна довго... ще не всі варіанти перефантазовані.
« Last Edit: 04.05.18 , 15:05 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3596


View Profile
« Reply #1644 on: 04.05.18 , 14:05 »
Share

Компенсувати тривалу стоянку по Франківську може більш потужний локомотив, що дасть можливість прискорити поїзд до гір
Локомотив обернутися то зможе (та і обертався раніше). Просто у Львові вони почали закінчуватися...будь-які.
Яка суть в такому прискоренні, аби потім 43 хв стояти? Нехай львівські локи заїжджають до гір, а локи з ІФ нехай в більші мірі обслуговують плече ІФ-Львів. Можна усе грамотно перетасувати... чи на ділянці Львів-ІФ і так усі локи з ІФ? Якщо так, то варто зробити обіги ІФ-Львів = Львів-ІФ-Ворохта = Ворохта-ІФ-Львів = Львів-ІФ. Чернівецькі більш потужні локи можна віддати Львову для заїзду на гірські ділянки, а Чернівцям - передати щось для рівнинної роботи. Головне щоб причетні самі бажали знайти можливості, а не шукали відмазки.
Іван з Львова лиш до Франківська тягне Львів а з Франківська вже їдуть локомотиви Чернівців на Рахівському напрямку!
от вже навіть 135\136Б-Д-Чернівці тягнуть Гречанським локомотивом від Львова в Чернівці.
Ти пишеш про "те що маємо", а я пишу про "те що потрібно мати". Це ж не паровози аби кожні 2 години їх змінювати. Львів-Ворохта + Ворохта-Львів це не такий вже складний обіг, щоб міняти лок в ІФ. Якщо в Гречанах надлишок локомотивів, то нехай вони поділяться ними з ЛЗ.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3596


View Profile
« Reply #1645 on: 04.05.18 , 15:05 »
Share

в идеале, конечно, подвинуть бы 49 на пару часов, но ятп, там проблема в том, что кому-то выгодно прибывать до 9 утра в санатории?
Саме так. Це пов'язано з тим, що пасажири не встигають на "першу кашу", бо її роздають якось дуже рано. Варто, щоб вони зробили виняток для новоприбульців і видавали їм кашу до 10:30.

от вже навіть 135\136Б-Д-Чернівці тягнуть Гречанським локомотивом від Львова в Чернівці.
То виходить, їх тепер до Львова перебазували. Хоча навіщо тоді було збільшувати тривалість зупинки по Франківську
Зупинку збільшили за сприяння нардепа Сергія Лещенка "на прохання трудящих", що мають намір пересідати із 7 на 135/136.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3596


View Profile
« Reply #1646 on: 04.05.18 , 19:05 »
Share

Вже виконують обіцяне:
Quote
На станції Яремче подовжують перон і пасажирську платформу
04 травня 2018, 11:08

На станції Яремче фахівці Івано-Франківського територіального управління філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель та споруд» ПАТ «Укразалізниця» розпочали реконструкцію перону біля колії № 2 та низької пасажирської платформи. Згідно з планом робіт, для зручності пасажирів їх мають подовжити на 115 м кожну. Сьогодні довжина перону та платформи становить по 210 м. Необхідність збільшення довжини перону та платформи у Яремче виникла через збільшення кількості поїздів та пасажиропотоку.
https://info.uz.ua/news/na-stantsii-yaremche-podovzhuyut-peron-i-pasazhirsku-platformu

210+115=325, що відповідає 13 вагонам (із запасом на чверть вагона).

З обіцяного раніше було ще таке: видовження платформи у Ясінях (матеріал завезено), добудова станційних колій у Ворохті та Вороненці.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3596


View Profile
« Reply #1647 on: 04.05.18 , 19:05 »
Share

"Укрзалізниця" запускає прямий міжнародний маршрут "Мукачево – Будапешт": ціни на квитки
https://24tv.ua/ukrzaliznitsya_zapuskaye_pryamiy_mizhnarodniy_marshrut_mukachevo__budeapesht_tsini_na_kvitki_n962972

"Щойно завершили перемовини з нашими угорськими колегами. Вони готові надати рухомий склад, що буде курсувати євроколією, яка і сполучає ці два міста. На новому напрямку не витрачатиметься час на перестановку вагонів з широкої колії на вузьку – це значна перевага маршруту", – повідомив Кравцов.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1852


View Profile
« Reply #1648 on: 04.05.18 , 20:05 »
Share

Якщо в Гречанах надлишок локомотивів, то нехай вони поділяться ними з ЛЗ.
Не треба цього робити. Хоч одне депо ПЗЗ, яке не розхабарили на тепловози
« Last Edit: 04.05.18 , 20:05 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3596


View Profile
« Reply #1649 on: 06.05.18 , 14:05 »
Share

Якщо в Гречанах надлишок локомотивів, то нехай вони поділяться ними з ЛЗ.
Не треба цього робити. Хоч одне депо ПЗЗ, яке не розхабарили на тепловози
Один цікавий факт про локомотиви на маршруті київського раховоза. Рівно тиждень тому (в неділю) 358 вимушено змінив лок у Коломиї. Поїзд 358, отримавши лок 2ТЭ10м, виїхав з Коломиї із відставанням 50хв. Вже у Хоростокові це відставання було подолано. Не такий страшний ЧОРТКів, як йог малюють... головне, щоб були придатні локомотиви.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 173 174
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.079 seconds with 21 queries.