Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.18 , 04:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 ... 205
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 146533 times)
Emblaze
Active user

Posts: 2818


View Profile
« Reply #1680 on: 11.06.18 , 01:06 »
Share



500 євро готівкою теж Румунська залізниця буде видавати???
Из недавнего обсуждения кажется вероятным, что вымогательство 500 евро наличкой характерно именно для пешего перехода в Солотвино. А вообще ездят же как-то из Молдовы в Румынию. Режим сообщения Молдовы с ЕС аналогичен.
Logged
John
Active user

Posts: 814


View Profile
« Reply #1681 on: 11.06.18 , 07:06 »
Share

На границе RO/MD не спрашивают про 500 евро, у граждан Молдовы точно ничего подобного не спрашивают, у граждан других стран тоже. Но вот для получения виз в румынском посольстве в Кишиневе такое требование существует, например для граждан Украины до введения безвиза и для граждан России.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2157


View Profile
« Reply #1682 on: 11.06.18 , 10:06 »
Share

ОРІЄНТОВНИЙ РОЗКЛАД РУХУ
поїзда №143/144 Кременчук – Ворохта – Кременчук


Приб. Зуп. Відпр. Роздільний пункт  Приб. Зуп. Відпр.
21:59  20  22:19  КИЇВ-ПАС.         05:51  21  06:12
..............
08:10  25  08:35  ЛЬВІВ             19:35  30  20:05
ООО, крутой турист овернайт КИЇВ - ЛЬВІВ!!!!!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3744


View Profile
« Reply #1683 on: 11.06.18 , 12:06 »
Share

Однозначно, невеликим містам непотрібні повноскладові поїзди на довгі маршрути (колись писалося, що довгі поїзди західніше Львова - потенційні повітровози, те ж саме, мабуть, стосується Чернігова, Полтави чи Кременчука), краще групи ВБСів. І якщо "вони" справді погодяться на такі кількагрупні поїзди з такими складними для їхнього розуміння маневровими операціями, це має статись якесь справжнє диво.
Маневровими операціями я їх не обтяжу: зараз маємо 2..3 вагони по ІФ із суттєвою втратою часу (30 хв. - на відчеплення, 43 хв. - на причеплення), тому, при перенесенні маневрів на Львів отримаємо несуттєву затримку (до 5 хв. - у бік гір, і до 10 хв. - у бік Києва) в сумі до 15 хв., натомість вивільнимо сумарно ОДНУ ГОДИНУ по ІФ. І без жодних маневрів по ІФ. Економія? Авжеж!
Відділити групу Ворохта-Чернігів по Києву - це рівноцінно зекономленим витратам по ІФ. Тому в підсумку затратність на реалізацію ідеї якщо й зросте, то невідчутно у порівнянні з наявними витратами, а от Чернігів з околицями це оцінить.

Стосовно внутрішніх причепок, це ще півбіди, а от Ворохта - Гомель - це вже міжнародні домовленості, міжнародні тарифи та інші менінгіти, пов'язані з міждержавними перевезеннями пасажирів, тому тут важко передбачити їхню реакцію.
до 2025 року можна домовитись, а для початку і Чернігова буде цілком достатньо.

500 євро готівкою теж Румунська залізниця буде видавати???
500 євро готівкою буду видавати я (під 1%) в домовленості з румунськими прикордонниками про ретельний контроль засобів для існування. Таким чином щодня при трафіку 100 осіб не-ЄС/Шенген громадянства можна отримати ще 500 євро додаткових надходжень окрім велодрезин. Це можна оформити у вигляді короткострокової (на 1 годину) позики з умовою повернення не більш, як за 10хв після в'їзду на територію Румунії. Дякую за бізнес-підказку!

Ці 500євро/дол. це як вогнегасник/аптечка в автомобілі чи офісі: хочуть - запитають, не хочуть - не запитають. Це називається дозволена (можлива) поведінка суб'єкта. Слово "може / має прво" з т.з. диспозиції належить до "прав", а "зобов'язаний" - до обов'язків. Суб'єкт на свій власний розсуд визначає доцільність чи недоцільність реалізації свого (як посадової особи органу прикордонного контролю) права у кожному конкретному випадку. ... і це не є зловживання правом.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3744


View Profile
« Reply #1684 on: 11.06.18 , 13:06 »
Share

Ось як виглядає тригрупний (3х6=18 вагонний) у фломастерній версії:



Хто-небудь бачить істотні вади проекту чи складнощі в його реалізації?
Logged
Volodymyr
User

Posts: 118


View Profile
« Reply #1685 on: 11.06.18 , 13:06 »
Share

Якщо основна ціль - створити хороше сполучення Чернівці-Львів/гори та Кременчук-Львів/гори, то вибір маршруту через Вінницю нелогічний. Набагато краще було б везти пасажирів коротшою дорогою через Коростень.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2157


View Profile
« Reply #1686 on: 11.06.18 , 14:06 »
Share

100%. Держать вся страна в заложников ради Винница - на это даже Порошенко не пошел. Это вредительство. Даже если это и ради Тернополя тоже.
« Last Edit: 11.06.18 , 14:06 by Andersen » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3744


View Profile
« Reply #1687 on: 11.06.18 , 14:06 »
Share

Якщо основна ціль - створити хороше сполучення Чернівці-Львів/гори та Кременчук-Львів/гори, то вибір маршруту через Вінницю нелогічний. Набагато краще було б везти пасажирів коротшою дорогою через Коростень.
Через Коростень вже було... не так давно, до речі, 43/44. Але ж зробили по своєму, не 10-вагонну групу (8 вагонів із Чернівців та 2 вагони з Рахова), а усі 20 вагонів ганяли... з відповідними наслідками.
Також мені (ще минулої осені) писали, що з Чернігова в Коростень ніхто на 43/44 не поїде... до Львова (посеред ночі) - також ніхто не поїде... і тоді наголошували на необхідності проїзду подільським шляхом.
Volodymyr'е, важко усім догодити... ту радше чернігівська група підлаштована "під те, що є" - під Кременчук-Ворохта.

Можна було й так: 12 вагонів Кременчук-Ворохта (обслуга тільки в Кременчуку) і 6 вагонів Чернігів-Львів... але Чернігів-Ворохта виглядає привабливішим, та й Кременчуку не має потреби аж на 12 вагонів до Ворохти, тому тільки 6 - до Ворохти, а 6 - до Львова... це дуже логічно.

Volodymyr'е, запропонуйте до обговорення власний варіант для Чернігів - "гори" з орієнтовним розкладом.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3744


View Profile
« Reply #1688 on: 11.06.18 , 15:06 »
Share

100%. Держать вся страна в заложников ради Винница - на это даже Порошенко не пошел. Это вредительство. Даже если это и ради Тернополя тоже.
Цей трамвай ради "усіх"... і для Фастова також. Фастів зможе нормально прибувати до Заліщиків на футбол (о 7:30), а також - до Ворохти (два варіанти: через Заліщики або через Львів).
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2157


View Profile
« Reply #1689 on: 11.06.18 , 15:06 »
Share


Где тут Заліщиків? О чем Вы? 357/358 остаётся до Вохоты, правда?
« Last Edit: 11.06.18 , 15:06 by Andersen » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 ... 205
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.081 seconds with 21 queries.