Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.06.19 , 05:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 277
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 266090 times)
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #170 on: 01.03.17 , 12:03 »
Share

А відпочинок бригадам? Треба по три провідники на вагін.
38 годин за рейс удвох не витягнуть? Скільки в них за нормою повинно бути?

Ідає цікава навіть дуже, але мені здається, що на цій ділянці треба якось впорядкувати все, + з приміськими навести лад. Бо то все там на купу.
Щодо нічного ДП з ІФ (той, що зараз із ЦМВ) - в ньому відпадає потреба, якщо по його нитці пробіжить 6хх.
Швидкості там невеликі, може спинятися так, як спиняється 605/606, аби перекрити ті кілька сіл.
Тому, дійсно, після налагодження таких сполучень потрібно суттєво переглянути графік руху приміських поїздів.
Раніше вони довозили до ІФ на поїзди до Києва, Одеси та ін. міст. У випадку з єдиним квитком ця проблема вирішується:
приїде людина на 5:45 до Львова і сяде на експрес до Києва... чи під обід приїде до Львова і сяде на будь-який поїзд (за наявності квитка).

Ідея дуже класна. Але ж була мова щодо Чернівці - Львів(Ковель) через Тернопіль задля сполучення тернопілля та заповнення 701-го. Я б це все доповнив тим, що не чіпав би львівське депо і не віддавав їм Львів - Чернівці. А запропонував би наступне:
1. Третій чернівецький склад від теперішніх 605-608 запустити за маршрутом Чернівці - Тернопіль - Львів з ПГВ до Ковеля, які чіпляти до поїзда Рахів - Ковель;
2. Для щоденного курсування поїзда Чернівці - Львів/Ковель через Тернопіль задіяти состав від теперішнього 668-го;
3. Щоб Волинь не залишилась без сполучення з Прикарпаттям, взяти состав від теперішнього 791, додати пару вагончиків і дати на обслуговування 668-ий поїзд Ковельському депо. Через Стоянів чи Червоноград, потрібно вирішити, що раціональніше.
4. Вагони з Москви чіпляти до раховоза на Франківськ і до Ковель/Львів - Чернівці на Чернівці через Тернопіль. Так, Коломия залишиться без прямого сполучення з Москвою. Зате воно з'явиться в Заліщиків:) Або ганяти через Франківськ - Рахів - Коломию.
P.S. Поїзди Ковель - Рахів та Ковель - Чернівці непогано було б завернути через Моршин.

Так, тепер замість трьох задіяних складів у Чернівцях достатньо буде двох, а третій  можна задіяти на Тернопіль - Львів (- Ковель). Віддати Львову маршрут 607/608 - бо це раціонально... або аж Ковелю, якщо це доцільно.
1 - тільки один "третій" склад. 2 - утримаюсь. Інше - не готовий відповісти. Про "Москва-Рахів-Чернівці" колись була окрема тема у розділі "гумор". Але саме звідти потенційні пасажири на Москву - люди з околиць Солотвина, які працють в РФ... але тут не хочу про це.

«Регіональний експрес» Львів – Чернівці - Львів продовжить курсування до Ковеля.
Вже 3 березня 2017 року поїзд розпочне курсування за новим маршрутом.
А продажу квитків так і не відкривають на це "новоповернуте чудо" до Ковеля. На дворі 1 березня!
Невже передумають? До речі, на сайті УЗ ні слова про продовження 701/702 до Ковеля. Ні в розділі новин, ні в розділі "розклад руху".
Можливо, це фейк, чи намагання видати бажане за дійсне... або торпедування подій у зв'язку із виборами директора РФ. Тре' трохи зачекати. Підозрюю, що точиться боротьба за маршрут між РФ та ЦЛ.
« Last Edit: 01.03.17 , 12:03 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #171 on: 01.03.17 , 13:03 »
Share

16.09.14 фрагмент розмови із Богданом Піхом:

Quote
Кор.: - Наверное, у вас есть пожелания, замечания.

Б. Піх : - Да, я бы сделал один из вагонов первого класса. Возможно, в нем будет меньше мест, но они будут более комфортным, хотелось бы откидные столики, возможно, мини-бар, чтобы люди могли перекусить в дороге. Такое возможно? – этот вопрос начальник дороги адресует Алексею Гречкину.

А. Гречкин: - Конечно. Мы всегда готовы пойти навстречу заказчику и выполнить все его пожелания.

В результаті, усі 3 вагони "зробили" "вагонами першого класу" ... на папері.

Quote
А. Гречкин: - Наш дизель-поезд может состоять из двух, трех и четырех вагонов. В тоже время имеется возможность работы по системе многих единиц.
« Last Edit: 01.03.17 , 13:03 by Iwan » Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2149


View Profile
« Reply #172 on: 01.03.17 , 15:03 »
Share

За такое надо наказывать самым жестким образом, слов цензурных нет.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #173 on: 01.03.17 , 16:03 »
Share

За такое надо наказывать самым жестким образом...
Ще все попереду. Дивно, що одна й та ж людина згадувала про першокласні місця... і зробила третьокласні місця "першокласними". КВБЗ у свій час пропонував переобладнати "голови" першокласним салоном, а причіпку - залишити те, що є. УЗ не захотіла, бо гонитва за "наживою від к-ті місць" взяла гору. Тепер, УЗ як баба з розбитим коритом: має в сумі меншу виручку, ніж були б справжні місця 1-го класу та другий клас (навіть те, що є зараз - видати за 2й клас).
« Last Edit: 01.03.17 , 16:03 by Iwan » Logged
sergius
Active user

Posts: 3305


View Profile
« Reply #174 on: 01.03.17 , 16:03 »
Share

«Регіональний експрес» Львів – Чернівці - Львів продовжить курсування до Ковеля.
Вже 3 березня 2017 року поїзд розпочне курсування за новим маршрутом.
А продажу квитків так і не відкривають на це "новоповернуте чудо" до Ковеля. На дворі 1 березня!
Невже передумають? До речі, на сайті УЗ ні слова про продовження 701/702 до Ковеля. Ні в розділі новин, ні в розділі "розклад руху".
Можливо, це фейк, чи намагання видати бажане за дійсне... або торпедування подій у зв'язку із виборами директора РФ. Тре' трохи зачекати. Підозрюю, що точиться боротьба за маршрут між РФ та ЦЛ.

По фейку. Не схоже. На "передруківку" новини з минулого разу - тим паче, бо там був інший розклад і не було станції Сокаль. http://www.volynnews.com/news/society/iz-kovelia-do-lvova-zapuskaiut-ekspres-potiah/

По Ковель-Хелм. Від прибуття до відправлення з Ковеля є 1:53. Цього часу вистачить хіба що до Ягодина доїхати. І ось чому=> Час на зміну руху -  нехай хвилин по 5, мінімум. З поїздки Каштаном пригадую, що вираховував мінімальний час руху Ковель-Ягодин (62 км). Це десь 45 хвилин при русі зі швидкістю 90-100 км/год. Ну і зміна напрямку руху по Ягодину.
Хоча, може я не правий і вони там затіяли грандіозний кап. ремонт з підняттям швидкості до 140 км/год. Але це малоймовірно....фантастично.

ІМХО, може вони і хотіли в перспективі його подовжити до Хелма, дали команду пустити до Ковеля.....а на практиці це виявилося неможливим. Тому і туплять з прийняттям рішення.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1394


View Profile
« Reply #175 on: 01.03.17 , 16:03 »
Share

та хрін там...д1 з літ вижили(хоча люблю їх)...дел-ка бігає вже скільки часу і нічого з нею не було(крім того факту що з заводу прийшла з бракованою електронікою) ось так лиш би наїхати...Дали песи нам томущодві дешки цього року йде на списання...
а скільки років цим дешкам?
Непогано було б ними Христинівку і Шевченка підлатати, замість того, щоб списувати...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #176 on: 01.03.17 , 16:03 »
Share

ІМХО, може вони і хотіли в перспективі його подовжити до Хелма, дали команду пустити до Ковеля.....а на практиці це виявилося неможливим. Тому і туплять з прийняттям рішення.
Там ще можуть по 15хв у кожен бік зекономити на тривалості зупинок у Львові. В сумі = 30хв. Тому на 2:03 можуть витягнути.
Де в нього буде обслуга? У Чернівцях? а коли у Львові, то він 4 рейси буде без ТО?
А мо' ті кілька днів на тиждень його призначать на Тернопіль? Кому воно там посеред тижня потрібне? На разі запитань більше, ніж відповідей.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3305


View Profile
« Reply #177 on: 01.03.17 , 16:03 »
Share

Там ще можуть по 15хв у кожен бік зекономити на тривалості зупинок у Львові. В сумі = 30хв. Тому на 2:03 можуть витягнути.
Вони б тоді відпочатку повинні були робити нормальний розклад (чи адаптований під це діло)
Де в нього буде обслуга? У Чернівцях? а коли у Львові, то він 4 рейси буде без ТО?
А мо' ті кілька днів на тиждень його призначать на Тернопіль? Кому воно там посеред тижня потрібне? На разі запитань більше, ніж відповідей.
А тут виникає питання: скільки часу потрібно на ТО? Може він буде встигати і по Львову.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3173


View Profile
« Reply #178 on: 01.03.17 , 16:03 »
Share

Відправлення зі Львова навряд чи зроблять швидше чим в 10:07 або в 10:10. З 26 березня в 9:57 відправлятиметься поїзд 74 Львів - Москва. Не факт, що захочуть змінювати розклад саме цього поїзда. Всі зміни закладають вже зараз. Чому, до речі, відправлення зробили саме в 10:20 на Ковель, бо в 10:10 ще відправляється приміська електричка на Здолбунів.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3173


View Profile
« Reply #179 on: 02.03.17 , 10:03 »
Share

Ну, що ж відкрили продажу на 701/702 до Ковеля (за добу до відправлення).
Ціни офігизтичні:
Чернівці - Ковель - 212 грн.! (на потяг 667/668 з Чернівців до Ковеля купе коштує 163 грн. з постіллю, пл. - 100 грн., а загальний - 50 грн.!)
Чернівці - Сокаль/Червоноград - 185 грн.

Ну і самі смачні ціни зі Львова:
Львів - Ковель - 136 грн.,
Львів - Сокаль/Червоноград - 116 грн.

Дальше стаємо на ті ж самі граблі. Квиток на маршрутку зі Львова до Сокаля/Червонограда і надалі коштує 40-50 грн. (з періодичністю кожних 15 хвилин). І час в дорозі той самий, що в 701/702. Прослідкую за його заповнюваністю на ділянці від Львова до Ковеля.
« Last Edit: 02.03.17 , 10:03 by Entony » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 277
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!