А відпочинок бригадам? Треба по три провідники на вагін.
38 годин за рейс удвох не витягнуть? Скільки в них за нормою повинно бути?
Ідає цікава навіть дуже, але мені здається, що на цій ділянці треба якось впорядкувати все, + з приміськими навести лад. Бо то все там на купу.
Щодо нічного ДП з ІФ (той, що зараз із ЦМВ) - в ньому відпадає потреба, якщо по його нитці пробіжить 6хх.
Швидкості там невеликі, може спинятися так, як спиняється 605/606, аби перекрити ті кілька сіл.
Тому, дійсно, після налагодження таких сполучень потрібно суттєво переглянути графік руху приміських поїздів.
Раніше вони довозили до ІФ на поїзди до Києва, Одеси та ін. міст. У випадку з єдиним квитком ця проблема вирішується:
приїде людина на 5:45 до Львова і сяде на експрес до Києва... чи під обід приїде до Львова і сяде на будь-який поїзд (за наявності квитка).
Ідея дуже класна. Але ж була мова щодо Чернівці - Львів(Ковель) через Тернопіль задля сполучення тернопілля та заповнення 701-го. Я б це все доповнив тим, що не чіпав би львівське депо і не віддавав їм Львів - Чернівці. А запропонував би наступне:
1. Третій чернівецький склад від теперішніх 605-608 запустити за маршрутом Чернівці - Тернопіль - Львів з ПГВ до Ковеля, які чіпляти до поїзда Рахів - Ковель;
2. Для щоденного курсування поїзда Чернівці - Львів/Ковель через Тернопіль задіяти состав від теперішнього 668-го;
3. Щоб Волинь не залишилась без сполучення з Прикарпаттям, взяти состав від теперішнього 791, додати пару вагончиків і дати на обслуговування 668-ий поїзд Ковельському депо. Через Стоянів чи Червоноград, потрібно вирішити, що раціональніше.
4. Вагони з Москви чіпляти до раховоза на Франківськ і до Ковель/Львів - Чернівці на Чернівці через Тернопіль. Так, Коломия залишиться без прямого сполучення з Москвою. Зате воно з'явиться в Заліщиків:) Або ганяти через Франківськ - Рахів - Коломию.
P.S. Поїзди Ковель - Рахів та Ковель - Чернівці непогано було б завернути через Моршин.
Так, тепер замість трьох задіяних складів у Чернівцях достатньо буде двох, а третій можна задіяти на Тернопіль - Львів (- Ковель). Віддати Львову маршрут 607/608 - бо це раціонально... або аж Ковелю, якщо це доцільно.
1 - тільки один "третій" склад. 2 - утримаюсь. Інше - не готовий відповісти. Про "Москва-Рахів-Чернівці" колись була окрема тема у розділі "гумор". Але саме звідти потенційні пасажири на Москву - люди з околиць Солотвина, які працють в РФ... але тут не хочу про це.
«Регіональний експрес» Львів – Чернівці - Львів продовжить курсування до Ковеля.
Вже 3 березня 2017 року поїзд розпочне курсування за новим маршрутом.
А продажу квитків так і не відкривають на це "новоповернуте чудо" до Ковеля. На дворі 1 березня!
Невже передумають? До речі, на сайті УЗ ні слова про продовження 701/702 до Ковеля. Ні в розділі новин, ні в розділі "розклад руху".
Можливо, це фейк, чи намагання видати бажане за дійсне... або торпедування подій у зв'язку із виборами директора РФ. Тре' трохи зачекати. Підозрюю, що точиться боротьба за маршрут між РФ та ЦЛ.