Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.09.18 , 05:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 ... 221
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 163451 times)
Iwan
Active user

Posts: 3798


View Profile
« Reply #1720 on: 16.06.18 , 12:06 »
Share

О фантазер і як обернути поїзд по З.П якщо там від Микуличина до Ворохти 1 блок ділянка що разу зупинятися в Микуличині і брати дозвіл на прослідування на Червоне світлофора?
Цікаво, які є варіанти реалізації у випадку "обігу по з.п."? До нашого прикладу, виходить з Микулична на перегін, зупиняється у Татарові (до цього моменту проблем немає).
Далі - змінює кабіну (теж без проблем). Передає по ПРЗ до ... і тут починаються непорозуміння, до ДСП якої саме станції машиніст повинен передати інформацію про зміну напрямку руху?
Логічно було б сповістити ДСП Ворохта про припинення руху у напрямку ст. Ворохта з наміром про зміну напрямку, і отримати формальний дозвіл (погодження).
Відтак машиніст повідомляє аналоігчним чином ДСП Микуличин про припинення у напрямку ст. Ворохта з наміром про зміну напрямку.
ДСП Микуличин підтверджує прийняття інформації і просить чекати надання згоди.
ДСП Микуличин погоджує з ДСП Ворохта зміну напрямку руху на перегоні з одночасним встановленням зайнятості перегону до моменту скасування цієї зайнятості окремими діями ДСП Микуличин.
ДСП Микуличин дає згоду машиністу прямувати у протилежному (зміненому) напрямку (до Микуличина).

Якщо такі випадки (для МВРС) ще не прописані в інструкціях, то, як на мене, такі варіанти можна прописати (хоча б для цього локального випадку, без поширення на інші місцевості).
Logged
gooley
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #1721 on: 16.06.18 , 13:06 »
Share

Іване, Ви, на мою думку, найактивніший борець з маразмами УЗ та покращувач пасажирського сполучення на заході України. Може у Вас знайдеться відповідь, чи коментар до цього маразму?
702 Чернівці-Львів 06:07-09:51
804 Львів-Рівне 09:50-12:30.
Невже не можна узгодити ці потяги. Впевнений, що ця невеличка зміна в розкладі принесе чимало користі пасажирам, адже у мешканців Чернівців, Снятина, Коломиї та Івано-Франківська і прилеглих населених пунктів з`явиться додаткова можливість потрапити до Рівного в комфортніших умовах, ніж в автобусах, яких з тільки з Чернівців до Рівного щодня їздить 3 прямих і 3 транзитних - отже про відсутність пасажиропотоку не варто й казати. Також, наприклад, по ст. Івано-Франківськ на 702-й мають можливість пересісти пасажири поїзду №6402/6401 Яремче - Івано-Франківськ та доїхати до Рівного, Здолбунова, Бродів, звідки можна доїхати до м. Почаїв. І для цього потрібно лише або прискорити на кілька хвилин 702-й або ж зробити трошки пізніше відправлення 804-го, або ж зробити і те і інше. Гадаю, що 20-30 хвилинного запасу часу для здійснення пересадки буде достатньо. І за ціною вигідніше. Подорож Чернівці-Рівне коштуватиме 193 грн залізницею проти 241 грн. - найдешевшого квитка на автобус.


Може хто інший з учасників форуму може надати коментар до цієї ситуації?
« Last Edit: 16.06.18 , 13:06 by gooley » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3798


View Profile
« Reply #1722 on: 16.06.18 , 14:06 »
Share

Іване, Ви, на мою думку, найактивніший борець з маразмами УЗ та покращувач пасажирського сполучення на заході України. Може у Вас знайдеться відповідь, чи коментар до цього маразму?
702 Чернівці-Львів 06:07-09:51
804 Львів-Рівне 09:50-12:30.
Невже не можна узгодити ці потяги. Впевнений, що ця невеличка зміна в розкладі принесе чимало користі пасажирам, адже у мешканців Чернівців, Снятина, Коломиї та Івано-Франківська і прилеглих населених пунктів з`явиться додаткова можливість потрапити до Рівного в комфортніших умовах, ніж в автобусах, яких з тільки з Чернівців до Рівного щодня їздить 3 прямих і 3 транзитних - отже про відсутність пасажиропотоку не варто й казати. Також, наприклад, по ст. Івано-Франківськ на 702-й мають можливість пересісти пасажири поїзду №6402/6401 Яремче - Івано-Франківськ та доїхати до Рівного, Здолбунова, Бродів, звідки можна доїхати до м. Почаїв. І для цього потрібно лише або прискорити на кілька хвилин 702-й або ж зробити трошки пізніше відправлення 804-го, або ж зробити і те і інше. Гадаю, що 20-30 хвилинного запасу часу для здійснення пересадки буде достатньо. І за ціною вигідніше. Подорож Чернівці-Рівне коштуватиме 193 грн залізницею проти 241 грн. - найдешевшого квитка на автобус.


Може хто інший з учасників форуму може надати коментар до цієї ситуації?
gooley, Ви дещо перебільшуєте, а особливо, коли мова йде про дуже локальні сполучення.
В цій темі водиться такий форумчанин, як Entony. Якщо я не помиляюсь, то саме він звернувся до ЛЗ щодо саме цієї неузгодженості, на що отримав відповідь: поєднати ці поїзди не реально, бо відсутнє можливість більш раннього прибуття поїзда із Чернівців (чернівчанам потрібно буде ще раніше прокидатись аби сісти на нього), а також відсутня можливість більш пізнього відправлення поїзда на Рівне, бо це руйнує усі їхні графіки..., які складаються аж до наступного грудня... і все так важко що-небудь поворушити, що аж жахи беруть.
Крім того причетні бояться (навіть якщо б це було гіпотетично можливим) позиціонувати ці поїзди як "узгоджені", бо тоді їм доведеться ще й розгрібати проблеми з імовірним запізнення поїзда з Чернів до Львова... а навіщо причетним проблеми на рівному місці?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4098


View Profile
« Reply #1723 on: 16.06.18 , 15:06 »
Share

Може хто інший з учасників форуму може надати коментар до цієї ситуації?

Єдиний варіант - писати скарги. Тому що:
Основна відмазка УЗ на пропозиції, що подаються в рамках Робочої групи - "Скарг від пасажирів не надходило".

Оскільки анонімні скарги УЗ не розглядає, то:
Quote
Більш-менш дієві варіанти:
- рекомендований лист Укрпоштою,
- звернення через сайт ukc.gov.ua
- зателефонувати з мобільного на номер 1545 (це той самий ukc,  просто в телефонному режимі).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3798


View Profile
« Reply #1724 on: 16.06.18 , 19:06 »
Share

... Оскільки анонімні скарги УЗ не розглядає, то:
Quote
Більш-менш дієві варіанти:
- рекомендований лист Укрпоштою,
- звернення через сайт ukc.gov.ua
- зателефонувати з мобільного на номер 1545 (це той самий ukc,  просто в телефонному режимі).
ЗУ "Про звернення громадян" каже (ч.6 ст.5):
Quote
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Проте, з метою дотримання усіх формальностей, звернення повинно містити підпис заявника. Пишете у форматі *.doc і там же розміщуєте зображення свого підпису. Відтак, усе переганяєте у формат *.pdf і висилаєте на сервіс"уз.гов.уа ... все приймають і опрацьовують. Тільки ще одні формальні тонкощі: необхідно зазначати адресу реєстрації, а також адресу електронної пошти, "на яку можуть надіслати" Вам відповідь.

Можуть, бо так по дебільному записано в ЗУ (в тій же статті):
Quote
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Отже, має бути адреса, на яку можуть вислати відповідь. Таке враження, що цей фрагмент готували "правники" з купленим дипломом:
1) навіщо зазначати адресу в електронному листі, якщо це є невід'ємний атрибут самого листа;
2) а відповідь на цю адресу можуть вислати, а можуть і не вислати :)))
Logged
VB
Active user

Posts: 3310


View Profile
« Reply #1725 on: 17.06.18 , 22:06 »
Share

Брошнів-Осадська ОТГ разом з керівництвом Рожнятівського району розробляє проект відновлення вузькоколійної залізниці від селища Брошнів-Осада до села Осмолода. Будівництво планують розпочати наступного року.



Кілька метрів колії і така цистерна у Підлютому - все, що залишилося від австрійської вузькоколійки у Рожнятівському районі.
Про це КУРСу розповів голова Брошнів-Осадської ОТГ Назарій Іванів.

Наприкінці квітня з обласного бюджету виділили 50 тис. грн на виготовлення проектно-кошторисної документації для відновлення вузькоколійної залізниці від селища Брошнів-Осада до села Осмолода Рожнятівського району.

"Ми поставили собі за мету виготовити цього року проектно-кошторисну документацію. Наступного року – оголошувати тендер, визначати переможця і шукати інвестора", – розповідає Іванів.

Вузькоколійка на Рожнятівщині функціонувала понад сотню (до 1990-х) років. Вона з'єднувала деревообробні цехи лісокомбінату "Осмолода" в смт. Брошнів-Осада і Осмолоду. Тоді вузькоколійка використовувалася для перевезення лісу, тепер її хочуть перетворити у принаду для туристів.

За словами Назарія Іваніва, ні бюджету ОТГ, ні районному чи обласному бюджету це будівництво не під силу. Тому керівництво ОТГ разом з районними керівниками планують написати заявку на грант у рамках програми транскордонного співробітництва Польща – Білорусь – Україна.

"Ми сподіваємося або на субвенцію з державного бюджету, або на виграш міжнародного гранту", – каже Назарій Іванів.

Крім того, Брошнів-Осадська ОТГ подала заявку на конкурс ініціатив місцевих карпатських громад, організований Асоціацією Єврорегіон "Карпати-Україна" на створеня музею депортації.

"Ми маємо сподівання, що нас підтримають і ми виграємо, зробимо проектно-кошторисну документацію на цей музей, потім створимо музей історії селища. Люди б тут зупинялися, потім ми б їм пропонували, що є можливість по вузькоколійці подивитися Рожнятівський район, і таким чином зав’язати це все в одне", – каже Іванів.

Скільки саме коштуватиме будівництво вузькоколійки, Іванів зараз не береться сказати.

"Я скажу тільки одну цифру. Якщо взяти такі родзинки Рожнятівського району, де є доменна піч, резиденція Шептицького, форельне господартво, пластовий табір "Сокіл", то тільки щоб з’єднати ці туристичні атракції, потрібно 50 млн грн. Я навіть боюся назвати цифру, скільки коштуватиме, щоб з’єднати Брошнів-Осаду з Осмолодою", – зазначає Іванів.

https://kurs.if.ua/news/vid_broshnivosady_do_osmolody_vidnovlyat_vuzkokoliyku_yaka_ziednaie_nayvidomishi_turystychni_atraktsii_66595.html
Logged
gooley
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #1726 on: 17.06.18 , 23:06 »
Share

Да уж! Ох и трудная это работа из болота тащить бегемота-это позиция УЗ в отношении к каким-либо переменам, хотя "можливысть" разрушить стыковку по Подволочиску 6331 и 6209 нашлась.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8626


View Profile
« Reply #1727 on: 18.06.18 , 00:06 »
Share

Цікаво, які є варіанти реалізації у випадку "обігу по з.п."? До нашого прикладу, виходить з Микулична на перегін, зупиняється у Татарові (до цього моменту проблем немає).
"Уже всьо украдено придумано до нас".
Перегін Терюха-Горностаївка, т.зв. "кравцовські" дизель-поїзди. Виїзд з Терюхи до о.п. Кравцовка по ключ-жезлу з поверненням назад.  Тобто Iwan намагається придумати велосипед там, де його давно придумали :) Виїжджає  по ключу-жезлу, міняє кабіну, і власне кажучи ключ-жезл є дозволом на повернення на станцію відправлення.
Точніше, до вхідного сигналу(знаку "межа станції, на двоколійних дільницях, де немає вхідного по "неправильній колії".) А далі - керуючись показаннями вхідного сигналу(вказівки ДСП при його відсутності) ДСП сусідньої станції лише повідомлюється, що на перегін відправлено поїзд з поверненням на станцію відправлення. Для одноколійних перегонів обов'язково встановити напрямок руху в напрямку відправлення поїзда. У разі поломки Аб(НАБ) трошки складніше, але і ці моменти вже давно є в інструкціях. Ну приблизно так з років 50-х минулого сторіччя :)

 Технології вже 100500 років, але ж "ми не шукаємо простих шляхів" ;)

« Last Edit: 18.06.18 , 00:06 by ЛиС » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8626


View Profile
« Reply #1728 on: 18.06.18 , 01:06 »
Share

Для пасажирських(приміських) поїздів доведеться розробляти місцеву інструкцію на підставі ІРП, але нічого екстраординарного в цьому немає. Там майже повністю копіюється ІРП виходячи з місцевих умов. Крім того, це має бути висновок ТЧ(РПЧ) на предмет можливості зміни кабіни, там де Вам хочеться, а також порядок закріплення складу поїзда, та порядок випробування автогальм. Скажу зразу - якщо по профілю там треба буде кріпити поїзд гальмівними башмаками - Вас пошлють в пішу еротичну подорож. Якщо о.п. знаходится на площадці(по профілю) - шансів на успіх значно більше.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8626


View Profile
« Reply #1729 on: 18.06.18 , 01:06 »
Share


А там грузового сообщения вообще нет?(подробно не изучал, потому и спрашиваю). Если есть - то всё что нарисовано - филькина грамота.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 [173] 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 ... 221
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.102 seconds with 21 queries.