Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.09.18 , 05:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 [174] 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 ... 221
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 163452 times)
Philip
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #1730 on: 18.06.18 , 09:06 »
Share


А там грузового сообщения вообще нет?(подробно не изучал, потому и спрашиваю). Если есть - то всё что нарисовано - филькина грамота.
Є там вантажний рух він в основному нічний але бувають вийнятки .
https://trainphoto.org.ua/view/69424/
Logged
VB
Active user

Posts: 3310


View Profile
« Reply #1731 on: 18.06.18 , 09:06 »
Share

А до Надвірної, - ще й досить жвавий (порівняно). Даремно на цих графіках немає північної ділянки...
Logged
T_Sat
User

Posts: 25


View Profile
« Reply #1732 on: 19.06.18 , 19:06 »
Share

Вантажні раніше їздили тільки вночі.  До заборони експорту кругляка 4-5 днів в тиждень. По Ворохті в 23-24 в основному, залишали декілька вагонів і решта на Ясиня, Рахів. Зараз не так часто їздять но рух є. В основному тільки нічні грузові, вдень дуууже рідко. Хіба Буковель час від часу підкине роботу по вивантаженню то і на день може "машка" по Ворохті пробігтись.
Не дооцінювати вантажний рух тут не потрібно час від часу тут жарко буває.
Logged
tera
Active user

Posts: 433


View Profile
« Reply #1733 on: 20.06.18 , 00:06 »
Share

Уже есть 3 дневные сообщения до Пшемысля, предлагаю отправлять 702 в гор.
Цель - фидер до Ворохты из Львова и из поездов прибывший с 7 до 10. Потом достать во Львов на 705 и т.д. Примерно так:
Ч 06:07
Л 09:51(как есть)
Л 10:00 (ИФ 11:45-47, Делятин 12:хх, Яр 13:02-05, Та 13:хх)
В 13:50
В 14:00
Л 18:00 (запас до отправл. 705 в 18:45)
Л 19:05 (как сейчас)
Ч 22:48

Если взять по другому,811 пустить по указанному Вами варианту,а 702 на Киверцы.Скрещение возможно   где-то до Сыхова.Видел дизель проезжая с И-Ф.
Другой вопрос -куда он может доехать,чтобы вернуться к отправлению на Киверцы в 16.53.Понятно составы одинаковые нужны.
Ч-Л-К-Л-Ч и К-Л-Я-Л-К.(Я)Яремча.

1. Прибытие во Львов в 9.51, и отправление в 10.00 - это анреал. Аналогично и по Ворохте 13.50 и 14.50. Начиная от того, что не факт, что по Львову просто не успеют полностью все выйти и загрузиться за 9 минут. Но не только в этом вопрос. Там однопутка с бешеным трафиком и опоздание хотя-бы на 5 минут во Львов положит его дальше полностью, ибо там даже по обороту времени нет на нагон.

Львов-Ровно 16  минут.Четыре вагона.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3798


View Profile
« Reply #1734 on: 20.06.18 , 12:06 »
Share

... Тобто Iwan намагається придумати велосипед там, де його давно придумали :)
... Технології вже 100500 років, але ж "ми не шукаємо простих шляхів" ;)

ЛиС, Ви, вочевидь, помилилися адресатом. Я (не залізничник) нічого б не фантазував, якби бувалий залізничник Philip, вперто не переконував форумчан про "неможливість обігу МВРС по з.п. Татарів".

...
О фантазер і як обернути поїзд по З.П якщо там від Микуличина до Ворохти 1 блок ділянка що разу зупинятися в Микуличині і брати дозвіл на прослідування на Червоне світлофора?
Тут ми (з Вами, ЛиС) однодумці, бо обидва вважаємо, що це можливе (за великого бажання). Однак, якщо мене окремі залізничники запевняють, що це категорично неможливе, то як "раціоналізатор" почав генерувати різні ідеї. Про електрожезл теж думав... але ... виявляється, що достатньо одного якогось примітивного жезла (допустимо у формі TS/TRS штекера), який буде втикнутий в диспетчерський пульт ст. Микуличин. Відсутність штекера в пульті унеможливлює (електрично) допуск інших поїздів на перегін. Повернення штекера в гніздо - відновлює роботу перегону. Все геніально просто.



п.м. Ба більше, всередині штекера може бути запаяний термінальний резистор на 2..2,2 кОм (аби не можна було втикнути що-небудь, а тільки з певним номіналом), а в ідеалі - мікросхема з протоколом взаємодії 1-Wire, як в "таблетках" для кодових замків. Така таблетка забезпечить мільйони кодових комбінацій "паролю".
« Last Edit: 20.06.18 , 12:06 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3798


View Profile
« Reply #1735 on: 20.06.18 , 12:06 »
Share

А там грузового сообщения вообще нет?(подробно не изучал, потому и спрашиваю). Если есть - то всё что нарисовано - филькина грамота.
Так воно ж нарисовано за мотивами "реальних обставин".

А до Надвірної, - ще й досить жвавий (порівняно). Даремно на цих графіках немає північної ділянки...
а це, хіба, не північна ділянка (перше зображення)?
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.msg494365#msg494365
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3798


View Profile
« Reply #1736 on: 20.06.18 , 12:06 »
Share

... достатньо одного якогось примітивного жезла (допустимо у формі TS/TRS штекера), який буде втикнутий в диспетчерський пульт...
Звісно, що це в поєднанні з механічним блокуванням виймання ключа за відсутності сигналу дозволу виїзду на перегін.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6985


View Profile
« Reply #1737 on: 20.06.18 , 15:06 »
Share

Львов-Ровно 16  минут.Четыре вагона.
Львов - Ровно - двухпутка, поэтому там меньше вероятности похерить график
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8626


View Profile
« Reply #1738 on: 21.06.18 , 08:06 »
Share

Про електрожезл теж думав... але ... виявляється, що достатньо одного якогось примітивного жезла (допустимо у формі TS/TRS штекера), який буде втикнутий в диспетчерський пульт ст. Микуличин. Відсутність штекера в пульті унеможливлює (електрично) допуск інших поїздів на перегін. Повернення штекера в гніздо - відновлює роботу перегону. Все геніально просто.
ЕЖС(електрожезлова система) це трошки інше. На ділянках з АБ для перегону(колії перегону) є штатний ключ-жезл, який якщо його вийняти з пульта, не дозволяє відкрити вихідний сигнал на перегін(колію перегону). Причому ключ-жезл індивідуальний для кожного перегону(колії перегону). Ну і як я вже вище писав - наявність ключ-жезла служить дозволом для повернення на станцію відправлення до вхідного сигналу, при наявності або до знаку "межа станції" при його відсутності.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3798


View Profile
« Reply #1739 on: 21.06.18 , 18:06 »
Share

Про електрожезл теж думав... але ... виявляється, що достатньо одного якогось примітивного жезла (допустимо у формі TS/TRS штекера), який буде втикнутий в диспетчерський пульт ст. Микуличин. Відсутність штекера в пульті унеможливлює (електрично) допуск інших поїздів на перегін. Повернення штекера в гніздо - відновлює роботу перегону. Все геніально просто.
ЕЖС(електрожезлова система) це трошки інше. На ділянках з АБ для перегону(колії перегону) є штатний ключ-жезл, який якщо його вийняти з пульта, не дозволяє відкрити вихідний сигнал на перегін(колію перегону). Причому ключ-жезл індивідуальний для кожного перегону(колії перегону). Ну і як я вже вище писав - наявність ключ-жезла служить дозволом для повернення на станцію відправлення до вхідного сигналу, при наявності або до знаку "межа станції" при його відсутності.
Так, згода, ключ-жезл задає не тільки електричну залежність, але й сам перебуває в механічній залежності від стану реле, яке перебуває в електричній залежності від інших кіл. Одним словом, той ключ можна вийняти не будь-коли, а тільки при виконанні певних умов. На даний час це досить просте і водночас цілком достатнє рішення. У випадку зі штекером к-ть індивідуальних комбінацій практично безмежна, а от з механічним блокуванням від недозволеного виймання - не продумано, бо там "плавні" фаски... можна силою витягнути. ЛиС, Ви мене переконали, старе електро-механічне просте і надійне в експлуатації.

п.м. глянув на вітчизняну продукцію:



Приємно подивований наявністю 55000 комбінацій. Не очікував.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 [174] 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 ... 221
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.102 seconds with 21 queries.