Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.09.18 , 05:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 ... 221
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 163456 times)
Entony
Active user

Posts: 2328


View Profile
« Reply #1770 on: 27.06.18 , 14:06 »
Share

Ну так. Дійсно можна і на Сарни. Я просто подумав, що "Обрій" можна було передати на обслуговування до Здолбунова.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2210


View Profile
« Reply #1771 on: 27.06.18 , 16:06 »
Share

... "Обрій" можна було передати на обслуговування до Здолбунова.
Імхо, краще Чернівці. В перспективі, при збільшенні кількості таких потягів, можна буде пускати по системі до Львова. Один буде їхати на Рівне-Сарни, а другий - Перемишль, Ворохту чи Луцьк.

Передача до Здолбунова теж матиме свої плюси. Буде можливість зібрати усі умовно нові д.-п.
в одному місці.
Logged
gooley
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #1772 on: 27.06.18 , 16:06 »
Share

До 10 декабря 2017 года по-моему 702-й ходил вот так:
Может и сейчас ему найдут лучшее применение - чего ему по Львову стоять? Пусть съездит куда-нибудь.

.
« Last Edit: 27.06.18 , 16:06 by gooley » Logged
Philip
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #1773 on: 27.06.18 , 22:06 »
Share

Ну так. Дійсно можна і на Сарни. Я просто подумав, що "Обрій" можна було передати на обслуговування до Здолбунова.
Здолбунів  ви серйозно?
Logged
Entony
Active user

Posts: 2328


View Profile
« Reply #1774 on: 28.06.18 , 11:06 »
Share

Ну так. Дійсно можна і на Сарни. Я просто подумав, що "Обрій" можна було передати на обслуговування до Здолбунова.
Здолбунів  ви серйозно?
Так. Вроді українською написав без граматичних помилок.
Песа Здолбунів - Хо(е)лм вроді ж обслуговується в Здолбунові. Так чому ж "Обрій" там не може обслуговуватись?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3798


View Profile
« Reply #1775 on: 30.06.18 , 17:06 »
Share

УЗ в принципі відклала проект швидкісного руху на Дніпро через Полтаву в невизначено довгий ящик. Початково, десь році у 2010 про обхід Краснограду мова йшла, де саме - не знаю.
А про перемички - УЗ скільки років не може розродитись з Потутори-Галич (десь 26-30 км), про який неоднорозово згадували/просили місцеві ради. А це скорочення шляху на Франківськ на 160 км порівняно з існуючим через Львів + можливість пустити цільові поїзди на Франківськ/Чернівці/Рахів без заїзду у Львів. Та й ІС на Франківськ міг би йти годин 7, а в разі електрифікації - ще менше (але це вже зовсім фантазії за нинішньої ситуації).
Я так розумію, що це буде +/- старою трасою Галич-Підвисоке (уздовж річки Нараївки)... чи як? Було б дуже привабливо.



Тоді б та "жіночка", що запитувала у Міністра про "жилізну дорогу", нарешті б мала задоволення від поїзда ІФ-Тернопіль.

А тим часом, пропоную з Перемишля до Рахова через Стрий.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1414


View Profile
« Reply #1776 on: 30.06.18 , 18:06 »
Share

Іване, ти розумієш, навіть без добудови лінії Підвисоке - Галич дорога з Тернополя до Франківська через Козову була б значно коротшою, якщо їхати існуючою лінією через Ходорів, там навіть зміни напрямку нема. Але зараз лінія Тернопіль - Ходорів у дуже плачевному стані, тому менша відстань зовсім не означає зменшення часу в дорозі.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3798


View Profile
« Reply #1777 on: 30.06.18 , 18:06 »
Share

...тому менша відстань зовсім не означає зменшення часу в дорозі.
Знаю. Це була репліка на повідомлення від Jyraff.
Logged
tera
Active user

Posts: 433


View Profile
« Reply #1778 on: 01.07.18 , 00:07 »
Share

Вот это поворот(с).

Нардепи просять Міністерство інфраструктури відновити потяг "Шепетівка-Івано-Франківськ"
 19 березня 2018 15:25
Народні депутати Андрій Шинькович, Олександр Герега і Роман Мацола просять міністра інфраструктури Володимира Омеляна посприяти у відновленні дизель-поїзду Шепетівка-Івано-Франківськ.

“Цим потягом жителі (особливо студенти) Білогірського, Теофіпольського, Ізяславського районів мали можливість доїхати до Тернополя і Шепетівки, звідти пересідали на інші напрямки. Декіка років тому цей потяг був зняти з руху, мотивуючи це нерентабельністю, хоча в ньому постійно була велика кількість людей”, – наголошують обранці у спільному запиті від 1 березня.
Нардепи констатують, що у певний момент залізничники спробували закрити сподучення, постивши рейковий поїзд Хмельницький-Лепесівка.
“Графік руху цього потяга був на користь перевезення робочих ПАТ “Укрзалізниця” на певні об’єкти, ніж пасажирів. Поїзд стояв в Лепесівці чотири години, тому була необхідність у продовженні його руху до Тернополя. Однак цей потяг зняли з руху”, – говорить мажоритарники.
Пропозиція політиків зводиться до відновлення руху дизель-поїзду Шепетівка-Івано-Франківськ або забезпечення регулярним пасажирським перевезенням з Шепетівки до Тернополя, звідки населення могло б добратися до Львову та Івано-Франківська.
Як писав НГП, у 2015 році керівництво Деражавного територіально-галузевого об’єднання “Південно-Західна залізниця” вважало відновлювати рух потяга №675/676 сполученням Івано-Франківськ-Шепетівка економічно недоцільно.
Зазначалося, що цей потяг курсував до 2011 року. Середньодобовий пасажиропотік при сполученні в обох напрямках становив 20-30 осіб.
http://shepetivka.com.ua/novyny/suspilstvo/4339-nardepy-prosiat-ministerstvo-infrastruktury-vidnovyty-potiah-shepetivkaivanofrankivsk.html

Logged
Jyraff
Active user

Posts: 169


View Profile
« Reply #1779 on: 01.07.18 , 02:07 »
Share

Іване, ти розумієш, навіть без добудови лінії Підвисоке - Галич дорога з Тернополя до Франківська через Козову була б значно коротшою, якщо їхати існуючою лінією через Ходорів, там навіть зміни напрямку нема. Але зараз лінія Тернопіль - Ходорів у дуже плачевному стані, тому менша відстань зовсім не означає зменшення часу в дорозі.
Через Ходорів збільшується довжина тепловозної ділянки порівняно з шляхом через Львів, що в нинішніх реаліях погано. З перемичкою тепловозна частина Тернопіль-Франківськ стає навіть меншою за Львів-Франківськ.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 ... 221
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.131 seconds with 21 queries.