Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.11.18 , 06:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 ... 241
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 184866 times)
jbond989
Active user

Posts: 1095


View Profile
« Reply #1810 on: 12.07.18 , 11:07 »
Share

З нового графіка Пасдеп мріє позбутися всіх 600-х поїздів, в т.ч. і 601/602, 605/606 та 667/668.
Питання лише в тому, як вони це зроблять: чи просто "грохнуть" чи придумають кудись видовжити з переведенням в категорію НШ.
В кого є які пропозиції?
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2323


View Profile
« Reply #1811 on: 12.07.18 , 12:07 »
Share

1. Przemysl/Kovel - Lviv - Stryy - Ivano-Frankivsk - Chernivtsi/Rakhiv.
2. Przemysl/Kovel - Lviv - Ternopil - Chernivtsi.
3. Kyiv - Vinnitsya - Lviv - Rakhiv

They will not be fast but they will be useful. Iwan has the details.

- Taking workers from southern Ternopilshina to Poland.
- Providing overnight connection from Lviv to the Rakhiv direction mountains, including connectivity from 705/Kyiv.
- Connection from Poland to the mountains (Krakow afternoon, change in Przemysl, morning you arrive in Voronenko on the old state border)
- Connecting Volyn with Lviv (evening) and the mountains (early morning).

Plus this:
Так, трикутний потяг Львів-Чернігів-Одеса-Львів матиме набагато більше шансів прижитися ніж будь-які групи вагонів Чернігів-Прикарпаття. Особливо якщо в ньому будуть одночасно і сидячі й купейні вагони.
А вже коли вдастся запустити стабільне сполучення Чернігів-Львів то тоді вже з ним можна буде планувати причепні вагони типу Чернігів-Ворохта.

В такому разі зелену (чернігівську) нитку можна обірвати по Київ-Пас. Баба з возу - коням легше. Може колись, дійсно, хтось зробить гарні трикутники для Чернігова, а тут я зі своїми причіпками нав'язуюсь...

Трохи змодифікував - додав Татарів та Кваси:

РОЗД. ПУНКТИ

                  НАЯВНИЙ 357       ПРОПОНОВАНИЙ 157 (початок)
КИЇВ-ПАС.           -   -  14:34        -   -  14:34
ФАСТІВ-1        15:31   1  15:32    15:31   2  15:33
КОЗЯТИН-1           -   -  16:45    16:47   2  16:49
ВІННИЦЯ         17:37   5  17:42    17:42   5  17:47
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ    19:48  17  20:05    19:53   5  19:58
ТЕРНОПІЛЬ-ПАС.  21:56  39  22:35    21:49   6  21:55
КРАСНЕ              -   -      -        -   - (23:10)

                  НАЯВНИЙ 217       ПРОПОНОВАНИЙ 157 (продовження)
ЛЬВІВ           23:50  20  00:10    23:50  20  00:10
ІВАНО-ФРАНК.    02:56  14  03:10    02:56  19  03:15
ЯРЕМЧЕ          04:40   2  04:42    04:49   2  04:51
ТАТАРІВ             -   -      -    05:26   2  05:28
ВОРОХТА         05:40   2  05:42    05:43   2  05:45
ЯСІНЯ           06:09   2  06:11    06:21   2  06:23
КВАСИ               -   -      -    06:41   2  06:43
РАХІВ           06:56   -      -    07:12   -      -


Для ПГВ Київ-Чернівці: ІФ (02:56-03:40) - Коломия (05:02-05:05) - Чернівці (06:45).

Варіант без заповільнення: ІФ (02:56-03:35) - Коломия (04:41-04:45) - Чернівці (06:04),
який можна продовжити для узгодження по Вадул-Сірету з поїздами CFR.

п.м. на літній період він би міг бути щоденним... і мав би добру популярність.
Нитка (попри незручне пообіднє відправлення з Києва) має своїх пасажирів, а коли ще розблокують продаж до Львова (бодай частково), то місця зі Львова до Рахова/Чернівців не залишаться порожніми. Поділля збереже за собою право відправлятися в гори "як зараз", з більш ранковим прибуттям в гори. Нарікань точно не буде.
« Last Edit: 12.07.18 , 12:07 by Andersen » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3896


View Profile
« Reply #1812 on: 12.07.18 , 12:07 »
Share

601/602 Маріуполь - Солотвино

605/606 - проігнорований тобою трамвай Миколаїв - Рахів

667/668 перевід на рівненський хід зі зміною категорії
Logged
Entony
Active user

Posts: 2417


View Profile
« Reply #1813 on: 12.07.18 , 12:07 »
Share

В темі про Пермишль - Рахів вже була ідея Івана.
Фломастерна версія пропонованих сполучень:


Для почтаку просто таке: на ділянці Ковель - Львів трьох-групний. По Львову розділення на три напрямки на Чернівці (можна через Тернопіль), на Рахів (можна через Моршин і навіть через Коломию) і на Солотвино через Ужгород.
І все. За Перемишль не пишу. Це вже міжнародний рівень.
Відповідно, вбиваємо всі 600 по Львівській. В тому числі 667/668 але за умови видовження "Обрія" хоча б до Луцька, якщо не можливо до Рівного.
Появляться вечірнє прибуття до Львова з Ковеля (Рівне, Здолбунів і всі міста на цій лінії).
« Last Edit: 12.07.18 , 12:07 by Entony » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #1814 on: 12.07.18 , 12:07 »
Share

Антоне, твоя ідея з 3-групним Ковель - Рахів/Солотвино/Чернівці - дуже слушна. Але, як на мене, до повного щастя краще було б, щоб на ділянці Ковель - Рівне - Львів цей чудо-поїзд був максимум 12 вагонів (по 4 на Солотвино, Чернівці та Рахів) і у Львові до кожної з цих груп чіплялася б така ж 4-вагонна ПГВ. Але тоді постане питання, чи такий набір ПГВ можна буде вважати, як НШ, а також, чи не закипить мозкова рідина в головах причетних від такого, по суті, 6-групного монстра.


Хоча, тоді б одним потягом можна було поєднати всю західну Україну. А це вже і економія тяги, і зручність для пасажирів, і ще багато різних економічних вигод.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1095


View Profile
« Reply #1815 on: 12.07.18 , 12:07 »
Share

Нинішнє керівництво Пасдепу свято вірить, що дешевше тягати напівпорожні вагони кількасот кілометрів, аніж відчепити/розчепити їх по Львову. У них це називається "непродуктивні маневри".
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #1816 on: 12.07.18 , 13:07 »
Share

Нинішнє керівництво Пасдепу свято вірить, що дешевше тягати напівпорожні вагони кількасот кілометрів, аніж відчепити/розчепити їх по Львову. У них це називається "непродуктивні маневри".
Ну, тоді, не робити "салат", а видовжувати кожен "овоч" окремо. У нас на Львівській 600-их аж 3 (601, 605 і 667). Напевно, оптимально буде витягнути 601-ий хоча б до Ковеля (Маріуполь - це класно, але це ще плюс 30 годин в дорозі), 605-ий десь до Дніпра чи Причорномор'я, а 667-ий, особисто я вважаю, або просто перевести через Рівне, або "схрестити" зі 142-им і тягнути аж до Києва. Так, кругалями. Але Сарни з Коростенем теж мають право на свій поїзд до Чернівець.
Logged
W_777
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #1817 on: 12.07.18 , 13:07 »
Share

605/606 хотелось бы продлить до Запорожья...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3910


View Profile
« Reply #1818 on: 12.07.18 , 13:07 »
Share

605/606 - проігнорований тобою трамвай Миколаїв - Рахів
Іванна бачила Миколаїв - Рахів ... але це її, мабуть, не заінтригувало... дав їй посилання на твій допис... аж потім побачив, що там купа матюків.

http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123792.msg479414#msg479414 (матюк - в останньому абзаці)

Раніше подавав альтернативні варіанти:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116275.0

http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116275.msg399340#msg399340

В альтернативних варіантах був ранковий виїзд із гір (у спільному обігу із Ковель - Рахів).

А от для Ковель-Рахів можна взяти за основу частину проектованого розкладу Перемишль - Рахів:



Пасажири з ділянки Рахів-Львів вранці по Львову матимуть узгоджену пересадку на ІС+ Львів-Київ, аналогічно - ввечері з Києва - до гір.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3910


View Profile
« Reply #1819 on: 12.07.18 , 13:07 »
Share

Нинішнє керівництво Пасдепу свято вірить, що дешевше тягати напівпорожні вагони кількасот кілометрів, аніж відчепити/розчепити їх по Львову. У них це називається "непродуктивні маневри".
Їх тре' до румунів послати на майстер-клас: між прибуттям групи вагонів у складі одного поїзда, до відправлення цієї ж групи у складі іншого поїзда - 10 хвилин. Принаймні так відображають у штатних розкладах.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 ... 241
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.105 seconds with 21 queries.