Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.09.18 , 12:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 ... 225
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 165209 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3843


View Profile
« Reply #1820 on: 12.07.18 , 13:07 »
Share

Красунчик. А ти нездатен переповісти ідею своїми словами, без матюків? Так, на відчіпного спрацював. Абзац взагалі-то стосувався не тебе, а Валери й тіньового керівництва ГКЗ, які вміють оформити пропозиції без матюків, але забили на її подачу в Пасдеп.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7001


View Profile
« Reply #1821 on: 12.07.18 , 13:07 »
Share

З нового графіка Пасдеп мріє позбутися всіх 600-х поїздів, в т.ч. і 601/602, 605/606 та 667/668.
Питання лише в тому, як вони це зроблять: чи просто "грохнуть" чи придумають кудись видовжити з переведенням в категорію НШ.
В кого є які пропозиції?
А яка причина такої мрії?
Технічна (нестача вагонів або локомотивів), або суто психологічна.
Від цього й треба відштовхуватися.
Наприклад той же 667/668 можна прискорити до категорії  НШ та перевести на Рівне (як пропонують Doobey  та Віктор), якщо ціль саме позбутися НП, але якщо там проблема саме з нестачею вагонів, то це не допоможе.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2332


View Profile
« Reply #1822 on: 12.07.18 , 13:07 »
Share

Нинішнє керівництво Пасдепу свято вірить, що дешевше тягати напівпорожні вагони кількасот кілометрів, аніж відчепити/розчепити їх по Львову. У них це називається "непродуктивні маневри".
Ну тоді, якщо вони хочуть нові "поїзди єднання", то нехай буде Миколаїв - Рахів і Маріуполь - Солотвино. Але з такими от поїздами завжди буде так, що якесь місто (чи великий залізничний вузол) буде в прольоті, точніше в не дуже зручний час. Наприклад, для Маріуполь - Солотвино, це може бути Дніпро чи Запоріжжя, або Львів чи Ужгород, або проходження якихось карпатських курортів. Подібна ситуація є з поїздом 045/046 Ужгород - Лисичанськ з прибуттям в 4 ранку і відправленням в 6 ранку.
« Last Edit: 12.07.18 , 13:07 by Entony » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2234


View Profile
« Reply #1823 on: 12.07.18 , 14:07 »
Share

Нинішнє керівництво Пасдепу свято вірить, що дешевше тягати напівпорожні вагони кількасот кілометрів, аніж відчепити/розчепити їх по Львову. У них це називається "непродуктивні маневри".
А мы оптимитизируем использования дефицитного подвижного состава, локомотивов и ниток с нашим салатом. Мы делаем паксам удобно и обеспечиваем этим назеленость вагонов. Если руководство этого не понимает, то ему хуже.
« Last Edit: 12.07.18 , 14:07 by Andersen » Logged
art-trans
User

Posts: 101


View Profile
« Reply #1824 on: 12.07.18 , 14:07 »
Share

Беда в том, что себестоимость манёвров с группированием/разгруппированием ПДСов - совершенно не окупает даже доходность, если бы люди покупали отдельные билеты от станции к станции на всю длину маршрута этих вагонов.

<--! Лирическое отступление start -->
ЧМЭ вообще прожорливая скотина, а с нынешним обслуживанием - и подавно. УЗ давно пора задуматься об энергоэффективности не только магистрального, но и маневрового парка. Против нас играет ещё и тот факт, что грядущая реформа УЗ затронет и тяговую составляющую - когда локомотивы будут распределены жёстко между пассажирской локомотивной компанией и грузовой локомотивной компанией (аля ZSSK и ZSSK Cargo у соседей, где двухсекционник серии 131 никогда в жизни не потянет пассажирский поезд). Передача маневровых машин в ведение т.н. "грузовой локомотивной компании" сведёт на нет последние "несколькогруппные" пассажирские поезда так как пассажирщики оплачивать аренду "грузовикам" не захотят/не будут. И к этому стоит готовиться уже сейчас, планируя сохранять остантки дальнего сообщения.
<--! Лирическое отступление end -->
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3811


View Profile
« Reply #1825 on: 12.07.18 , 14:07 »
Share

Надо Бар - КП построит. Но там км 100, не просто.
А Черновцы же просто имеет ввиду поезд класса интерсити плюс. А форма тяги им не важно. И правильно.
3 роки тому теж фантазував на таке... аж самому не віриться...
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=25471.msg410154#msg410154
за цей час китайці в себе на батьківщині вже б триколійну трасу збудували... такої ж протяжності.
але тут 3км колії до Борисполя роками будують... тому таке завдання для причетних може розтягнутися на століття... можливо, й на два.

Чернівці максимум на що можуть розраховувати - це видовження франківського трансформера, та й то, якщо його з чимось в оборот по Києву ув'язати. Час ходу буде під 10 годин сидячи, треба їм таке щастя? Рік чи два тому на рівні кабміну піднімали питання про денний поїзд на Чернівці, але все очікувано заглохло.  
Можна "потренуватися" на видовженні 8 вагонів 43/44 до Чернівців (решта - 12 вагонів - на Рахів). Це, звичайно, не експрес, але для Снятина та Коломиї - невеликий подарунок. Крім того, з'явиться хоч якесь сполучення Чернівці - Шепетівка... Коростень.

... Раховщине уже грех жаловаться - поездато там всё. А вот про электрификаию участка Гречаны-КП и продление пути КП-Черновцы это мысль стоящая. А петицию на мой взгляд интересно подписать, дабы увидеть реакцию УЗ, хотя 99,9999999999% будет отписка.
Рахівщина тут жодним боком на Чернівці не впливає. Якщо мова про теперішній 15/16 (попередні 115/116), то це так причетні вміють схиблено реалізувати цікаві ідеї:
Тут питання, що саме ґвалтувать будемо. Не кожен потяг підійде на роль жертви зґвалтування.
...

А от 115/116, можливо, й цікавий з точки зору загнати трохи вагонів до Ворохти, у ньому хоча б за вишуканий проїзд гарними людьми суттєве бабло сплачується. Там хоч регресивка, але покладена на добрий множник до тарифу – нормально каси додасть.

Віктор подав ідею красивого гвалтування 115/116, а вони його згвалтували в межах своїх фантазій/можливостей.
А про інфраструктуру - вище подав посилання на картинку 3-річної давнини. Не полінюся, продублюю ще разок:



Джерело: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=25471.msg410154#msg410154

Ваня, я полагаю, что можно было оставить 607\608 в качестве овернайта-трамвая на Львов и запустить его через Залещики, Толстое, Чертков, Теребовлю, Тернополь с остановками у каждого столба, как в свое время ездил Шепетовка-Ивано-Франковск. Ведь он выполнял социальную функцию по перевозке льготной категории пассажиров. А его отмену связываю с необходимостью освобождения вагонов для формирования поездов на Рахов. Об этом когда-то упоминал и Maxy, правда не припомню сейчас в какой теме. Может быть я и провалился во времени-не отрицаю. Просто чуть ли не с каждым вводом нового расписания у Черновцов что-то да отбирают. Обидно - ведь пассажиров в Черновцах немало. ...
Біля кожного стовпа вже не спинятиметься, але як мінімум - в тих місцях, де зараз спиняється 357/358. Людей вже немає стільки на нього (одні повимирали, а інші виїхали на невизначений час ... на заробітки/ПМП).
Не збагну, як саме можна зв'язати скасування 607/608 із призначенням якогось нового поїзда до Рахова... позаяк, 15/16 сформований у Харкові із вагонів, що суттєво відрізняються від складу колишнього 607/608... їх навіть важко хоч якось порівнювати. Приблизно, як Запорожець та Шкоду. 25/26 - це одеські вагони (раніше наче були львівські... тому, на ЛЗ від цього ще й вільні вагони з'явилися, якщо їх ще не списали). Більше на Рахів поїздів не з'явилося... тому, твої припущення про те, що саме ці нові поїзди до Рахова (15/16 та 25/26) є причиною скасування 607/608 є безпідставними.
Я вже не раз звертав увагу на Чернівці... зараз там новий очільник департаменту... ми в добрих контактах... але зараз в мене немає часу на це... Раніше, з попереднім очільником департаменту ситуація виглядала так "навіщо нам цей іван з купою поїздів до Чернівців... ми його листи про надання йому підтримки на його пропозиції перекинемо до УЗ, і на цьому вмиємо руки". Вони самі не хотіли "бабратися" в тих пропозиціях... я ж запитував тільки їх думку... а коли їх мізки такі нерухомі як залізобетон, то чому їх ніхто не звинувачує в тому, що немає нових поїздів??? нові поїзди починаються із фантазій, а коли в них немає хисту до фантазій... то нехай громадськість обере собі нових чиновників... чому ніхто не протестує під вікнами чиновників, які відповідають за політику у сфері перевезень... за що вони отримують зарплату? за те, що рух потенційних пасажирів не співпадає з рухом наявного транспорту?
Простий приклад: рахівчани та тячівчани зуміли відстояти скасування 605/606 та 601/602... а чернівчанам сталонастільки байдуже... кожен поодинці скиглить " а що я сам зможу?" ... а написати жодного звернення не хоче... Причетні, тим часом, авторитетно заявляють: "після скасування 607/608 масових скарг не надходило, тож немає підстав для відновлення руху поїзда".
... И если бы он стыковался с 744-м, то был бы прекрасной альтернативой "Буковине". Но это опять же если бы, если бы....возобновить 607\608 через Залещики, увязав его по прибытию во Львов с 744-м, а отправление со Львова с 715-м. На мой взгляд было бы здорово.
В сусідній темі Рахів-Перемишль я саме так і зробив: Ковель-Рахів (4 вагони) + Перемишль-Рахів (2 вагони) + Стрий - Рахів (сидячки дерев'яні, 2 вагони). Загалом 8 вагонів до Рахова замість наявних двох дерев'яних сидячок.

Перезавантажив фото загального вагону поїзда №605/606 Львів - Рахів, який би не був лишнім у складі "Гуцульщини":


Гріха не буде, якщо це все буде у складі одного поїзда... вагони до Бухареста їздять якось з приміськими вагонами + вагони зі щебенем/піском...

А коли тебе бентежить відсутність "залізничних активістів" у регіоні Північної Буковини та Північної Бесарабії, то це не питання до мене... нехай мені платять... буду робити маршрути і для них. Твоє обурення нагадує мені сільські чвари, коли кожен сусід прагне, що у сусіда сталась якась біда, тоді він на тлі сусідської біди виглядатиме "неперевершеним і бездоганним". Хто винен в тому, що Чернівецька область байдужа до залізничних сполучень???

Gooley, давайте я Вам трішечки поясню, що, куди і як віддали, щоб не було пустослів'я.

До грудня 2017 року поїзди 605 і 607 чернівецького депо обслуговувались 3-ма коротенькими складами із загальним оборотом по Львову. Також в той час в Чернівцях був ще 1 состав для черезденного 667 поїзда. Разом виходить 4 коротиші по 8 вагонів, себто 32 вагони. Із вводом нового графіку хтось вирішив, що Чернівцям недостатньо мати черезденний потяг лише до Одеси, треба тягнути аж до Білгород-Дністровського. Враховуючи те, що в Б-Д немає пас.депо, цей тягар ліг на плечі Чернівців, на що викроїли 16 вагончиків із 32 вищезазначених. Решту 16 чернівецьких вагонів чомусь вирішили пустити на щоденний 667 поїзд Чернівці - Ковель (2 состави по 8 вагонів). На 605 поїд дали 8 вагонів львівського депо, а на 607 не знайшли. От і вся історія. Тому, не бачу сенсу для мови, що Чернівці постраждили в користь Рахову, якщо мова йде про відміну 607.

607-ий ще реально відновити львівськими вагонами, бо там точно є состав від 275 (а, може, і ще щось після переведення обслуговування 26 на Одеське депо), а от чернівецькі вагончики всі впритик розподілені.

Зараз можна трохи виправити "картинку": 135/136 БД-Чернівці може курсувати спільно із 35/36 Одеса-Перемишль, тоді в Чернівців вивільниться 2х4=8 вагонів. З іншого боку, отримаємо ранкове сполучення зі Львова (о 7:07) до Чернівців (близько полудня). Крім того, з точки зору періодичності, краще мати курсування щодня по 12 вагонів, ніж курсування через день по 16 вагонів (і тільки влітку щоденно по 16 вагонів). Натомість, зі Львова до Рахова 15-й поїде попереду 135-го - о 7:00, а 25/26 можна якось спробувати з більш раннім часом зі Львова... або через Чортків (з окремою групою до КП). Гловне в цьому абзаці: 12 щоденних вагонів Чернівці-БД з 4 вагонами Перемишль-Одеса, що вивільнить Чернівцям 8 вагонів.

Спасибо за пояснение, а то я тут слюной своей гневной забрызгал, Ваню, возможно обидел. Простите Христа ради, если обидел кого.
P.S. Меня Андреем зовут.
Андрій, не перемайся :)))) за останні 4 роки тут багато чого читав про себе... вже якось загартувався за цей час. Як кажуть в народі, хоч горщиком називайте, але до печі не вкладайте. Можеш подивитися, скільки я робив для Чернівців... допоки мене не вбила їх байдужість. Мало не в кожному рядку "ЧЕРНІВЦІ": http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.0
Навіть в темі про КП Чернівцям відводиться чільне місце: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122301.0

Андрію, я з Іваном знайомий особисто, і він не з тих, хто так легко ображається на когось. Але сам інколи люблю кинути промінець світла людям, коли знаю щось напевно.
Тем не менее, чувствую, что был неправ-поэтому прошу понять и простить.

А стосовно ковбойських поїздів, то на Львівській (та й, можливо, на УЗ взагалі) інколи доцільно використати наявний вагонний парк на оптимальних маршрутах та з нормальними графіками, ніж чекати, поки ті вагони зогниють під деповськими березами.
Так и я ж об этом. На мой взгляд 607\608 через Залещики, Тернополь хоть и ковбойский, как Вы говорите, но и он найдёт своего пассажира.
Маленький оффтоп. Сейчас вспомнил о дизеле Тернополь-Черновцы, который лет 8-10 назад запустили и грохнули. Информация о нём была только на бумажке у справочного бюро типа с такого-то числа назначается дизель-поезд повышенной комфортности Черновцы-Тернополь. Отправление тогда-то, прибытие тогда-то и всё.  А в расписании прибытия и отправлении поездов по ст. Черновцы его НЕ БЫЛО! Ни в здании вокзала, ни в печатном виде, ни на страницах интернета. Откуда же пассажиры могли о нём узнать? Вот и сдох поезд, хотя ещё раньше ездил и был заполнен (жена в 90-х ещё на нём к подружке до ст. Микулинцы-Струсов ездила).
Так, це правда... не ображаюсь.
Про Тернопіль-Чернівці - типовий трюк причетних: раз ви хочете такий поїзд, то ми його зробимо... таємно... щоб він місяць проїздив порожнім, і тоді в нас буде аргумент припинити цей експеримент.
Про 607/608 через Чортків - в цій темі, а також в топіку цієї теми (з посиланнями на суміжні теми) написано більше, ніж достатньо... а де офіційна підтримка від Чернівців???

Он, для прикладу, Ясіня майже місяць тому "на ура" підтримала Перемишль-Рахів:



Для Одеса-Рахів було до двох десятків офіційних підтримок, бо люди хотіли... і мають... а Чернівці - нехай смокчуть "когутика цукрового" в розбитій маршрутці. Максимум на що я готовий саме зараз (хоч сьогодні) допомогти Чернівцям, так це з маршрутом Чернівці - Рахів (в горах орієнтовно ниткою наявного 605/606).

Давно таких простирадл не писав :)
Logged
sergius
Active user

Posts: 2231


View Profile
« Reply #1826 on: 12.07.18 , 14:07 »
Share

<--! Лирическое отступление start -->
ЧМЭ вообще прожорливая скотина, а с нынешним обслуживанием - и подавно. УЗ давно пора задуматься об энергоэффективности не только магистрального, но и маневрового парка. Против нас играет ещё и тот факт, что грядущая реформа УЗ затронет и тяговую составляющую - когда локомотивы будут распределены жёстко между пассажирской локомотивной компанией и грузовой локомотивной компанией (аля ZSSK и ZSSK Cargo у соседей, где двухсекционник серии 131 никогда в жизни не потянет пассажирский поезд). Передача маневровых машин в ведение т.н. "грузовой локомотивной компании" сведёт на нет последние "несколькогруппные" пассажирские поезда так как пассажирщики оплачивать аренду "грузовикам" не захотят/не будут. И к этому стоит готовиться уже сейчас, планируя сохранять остантки дальнего сообщения.
<--! Лирическое отступление end -->

Но у нас такое разделение вряд ли удастся реализовать на 100%. Как же тогда быть с электрифицированными участками Харьков-Купянск/Полтава и Святогорск-Купянск? Делить ВЛ82м на условно пассажирские и условно грузовые? Или коптить провода тепловозами? Или что делать с тепловозными участками в Карпатах. Там ТЭП70 проедет только с коротким составом...если вообще поедет.

Ну а по остальным - да, вполне реально. Только "всего-навсего"  выделить средства на ремонт трех-четырех десятков пассажирских тепловозов в Полтаве или Даугавпилсе )).
up: На электрифицированных участках с пассажирскими составами ЧСы с ВЛ40 уже максимально распространены.
« Last Edit: 12.07.18 , 15:07 by sergius » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2234


View Profile
« Reply #1827 on: 12.07.18 , 15:07 »
Share

Если проводить нормальные расчеты то выходит что преопретение подвижного состава не дорого. Дорого заправлять и обслуживать. Так что если маневри предлагают за дорого, можно своих маленьких и экономных - может даже баттерейних маневровых локомотивов. Чтобы не нуждались в дизельного депо и чтобы не украли топлива. И экономить на холостих оборотов.
« Last Edit: 12.07.18 , 15:07 by Andersen » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3811


View Profile
« Reply #1828 on: 12.07.18 , 15:07 »
Share

Красунчик. А ти нездатен переповісти ідею своїми словами, без матюків? Так, на відчіпного спрацював. Абзац взагалі-то стосувався не тебе, а Валери й тіньового керівництва ГКЗ, які вміють оформити пропозиції без матюків, але забили на її подачу в Пасдеп.
Зазначав автора ідеї (сторонні ідеї не видаю за свої), тому дав посилання на першоджерело... квапився... і не зауважив ті нецензурні вкраплення. Потім прочитав, і стало якось незручно. Той абзац не мав визначеного адресата... то - резюме про "один мінус". Якось поконтактую з Валерієм, щоб оформити узгоджену пропозицію і будемо "спонукати" (через різні отвори) причетних до її втілення. Так, щоб спрацювало однозначно.
Щодо Миколаїв-Рахів, то бачу, що на ділянці Львів-Козятин він конкуруватиме з Львів-Москва. Це вимагає якихось змін із Львів-Москва... як тут не згадати про улюблену тему Рахів-Москва :)
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116202.msg433673#msg433673
Можемо вбити одразу двох зайців: Рахів-Москва та Рахів-Миколаїв... тячівсько-рахівські румуни вже давно обіцяють, що заповнять легко щодня по 2 вагони до Москви... аби не мучитися з тими маршрутками до Львова, який вони недолюблюють через те, що з них там міліція/поліція витрушує кровно зароблені кошти.

З нового графіка Пасдеп мріє позбутися всіх 600-х поїздів, в т.ч. і 601/602, 605/606 та 667/668.
Питання лише в тому, як вони це зроблять: чи просто "грохнуть" чи придумають кудись видовжити з переведенням в категорію НШ.
В кого є які пропозиції?
Нинішнє керівництво Пасдепу свято вірить, що дешевше тягати напівпорожні вагони кількасот кілометрів, аніж відчепити/розчепити їх по Львову. У них це називається "непродуктивні маневри".
Сильно продуктивні в них маневри по відчепленню 1..2 вагони по ІФ від 143/144 (до появи там кременчуцьких вагонів)... той 1..2 вагони можна було розчепляти по Львову з економією майже 1 год в кожному напрямку.
Є альтернативний варіант досягнути показника НШ - внести доповнення до "Правил" в частині класифікації, а саме:
З метою класифікації поїздів відповідно до встановлених граничних показників маршрутної швидкості, для розрахунку маршрутної швидкості поїздам, що прямують ділянками, які зазначені в Таблиці ХХ, час прямування між кінцевими пунктами необхідно скорегувати на відповідні показники, що зазначені в цій же таблиці.
Таблиця ХХ
ІФ-Яремче  -10хв
Яремче-Ворохта  -10хв
Ворохта-Ясіня  -10хв
Ясіня-Рахів  -10хв
Чортків-Стефанешти  -10хв
Стефанешти-Коломия  -10хв
(цифри подані умовно).
При застосуванні таких коригувальних доданків значно простіше довести будь-які раховози до нормативних показників. Якось безглуздо без цих корекцій встановлювати однакові норми для "рівнинних" та "гірських" поїздів,маршрутів. Тому така корекція буде виправданою, і принесе свої позитивні результати. При цьому УЗ не повинна видушувати залишковий ресурс з дохлих локомотивів... значно простіше підігнати норми під гірські реалії.
Це все можна провести ПКМУ за згоди (можна мовчазної) МІУ та УЗ. Годиться такий варіант? Якщо так, то потрібно додати й інші ділянки та встановити для них значення часу.

Нинішнє керівництво Пасдепу свято вірить, що дешевше тягати напівпорожні вагони кількасот кілометрів, аніж відчепити/розчепити їх по Львову. У них це називається "непродуктивні маневри".
Ну, тоді, не робити "салат", а видовжувати кожен "овоч" окремо. У нас на Львівській 600-их аж 3 (601, 605 і 667). Напевно, оптимально буде витягнути 601-ий хоча б до Ковеля (Маріуполь - це класно, але це ще плюс 30 годин в дорозі), 605-ий десь до Дніпра чи Причорномор'я, а 667-ий, особисто я вважаю, або просто перевести через Рівне, або "схрестити" зі 142-им і тягнути аж до Києва. Так, кругалями. Але Сарни з Коростенем теж мають право на свій поїзд до Чернівець.
Пригадалась дуже давня тема (2,5 роки тому)


Початок теми "Обговорення: доцільність видовження маршруту 141/142 Київ-Львів до Чернівців" http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=117066.0
Тоді ця тема не знайшла належної підтримки серед форумчан... тож причетні покращили на свій лад - із суперпередранковим прибуттям до Києва.

Если проводить нормальные расчеты то выходит что преопретение подвижного состава не дорого. Дорого заправлять и обслуживать. Так что если маневри предлагают за дорого, можно своих маленьких и экономных - может даже баттерейних маневровых локомотивов. Чтобы не нуждались в дизельного депо и чтобы не украли топлива. И экономить на холостих оборотов.
Я саме про таке хотів написати... Крім того, гарний приклад - італійські Зефір'и: https://zephir.eu/
Вся перевага від застосування гумових коліс... які забезпечують в 4 чи 5 (вже точно не пригадаю) кращий коефіцієнт зчеплення коліс із залізною рейкою, ніж залізне колесо із залізною рейкою. По іншому, це в 4..5 разів підвищує тягову здатність локомотива при тій же масі... або (ще по іншому)  ту ж саму тягову силу при масі, що менша у 4..5 разів від локомотивів із залізними колесами.
Чому Україна, що багата на метал, не може налагодити випуск таких локомотивів??? Вони можуть їздити "крабом" - поперек колій, що в рази зменшує час пересування з колії на колію.
Logged
gooley
Active user

Posts: 609


View Profile
« Reply #1829 on: 12.07.18 , 20:07 »
Share


Давно таких простирадл не писав :)

Да, уж Ваня - простыня знатная у тебя получилась. Вдумчиво её прочту завтра - сегодня употребил пивка после работы и хочется ещё). Понял одно - ты хороший мужик. Ещё раз извини за обидные слова и давай дружить.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 ... 225
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.085 seconds with 21 queries.