Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.07.18 , 17:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 [184] 185 186
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 130914 times)
Doobey
Active user

Posts: 1397


View Profile
« Reply #1830 on: 12.07.18 , 20:07 »
Share

Не дає мені спокою інформація про відміну 600-их. І я вважаю, що раз вже виникла ідея їх зберегти, то напевно створюючи нові напрямки, а не видовжуючи наявні. Тобто, щоб в кінцевому результаті не вийшло, що з 2 зліпили 1 поїзд і пасажири просто-напросто розцінять це як відміну.




Що я маю на увазі:




1. 601 однозначно треба тягнути до Ковеля через Рівне. Це збереже наявний давно накатаний пас.потік між Львовом та Солотвином і створить додаткову опцію для даного поїзда. Плюс, переведення в швидкі. На Маріуполь не треба гнати, бо 18 годин в дорозі - це трішечки краще, ніж 45, та й не думаю, що є нагальна потреба в другому поїзді з Маріка до Львова. А об'єднувати 69 і 601, як я вже написав вище, погана ідея.




2. 605 витягувати десь "за Знам'янку". До Запоріжжя чи до Херсона/Миколаєва, чи робити 2-групний на кшталт Київ - Покровськ/Бердянськ - це вже питання друге. Головне - зберегти давно накатаних пасажирів та не дублювати маршрутів, щоб не виникло перевезення повітря.




3. А чому би 667 все-таки не витягнути до Києва (Чернівці-Франик-Львів-Червоноград-Ковель-Сарни-Київ), прицьому теперішній 142 трішки завернути (Київ-Сарни-Рівне-Львів зробити) так, щоб вийшло 2 потяги категорії НШ?! Знову ж таки, паспотік наявний збережеться плюс відкриються нові (не так давно похерені) напрямки.




4. Доповнення до 3. На лінії Сапіжанка - Радехів - Луцьк залишити щось швидке і економне (типу ПЕСА, ДПКр), що би довозило годин так за 6 пасажирів з Чернівців до Луцька.


І більше велосипедів видумувати, мабуть, не варто.


P.S. Звичайно, можна було б згадати давні пісні про сполучення Чернівці-Тернопіль-Львів (Ковель) та Ужгород-Київ-Бердянськ/Покровськ, але якщо  в 2-му випадку мова йшла про модифікації поїздів категорії НШ (145 і 245/225), то в першому, мабуть, важко буде щось видумати, щоб вийти на дану категорію швидкого потяга і, відповідно, "врятувати утопленика". Хоча, я можу помилятися.
Logged
tera
Active user

Posts: 379


View Profile
« Reply #1831 on: 12.07.18 , 21:07 »
Share

Quote
На лінії Сапіжанка - Радехів - Луцьк залишити щось швидке і економне (типу ПЕСА, ДПКр), що би довозило годин так за 6 пасажирів з Чернівців до Луцька.

Продовжити ПЕСу з Ківерців до Чернівців,але не до Вороненки там,чи Яремче.
Час відправлення буде таким як хотів данчанин,але в Чернівці.
А 702 як правильно казано -в Луцьк.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1397


View Profile
« Reply #1832 on: 12.07.18 , 21:07 »
Share

Quote
На лінії Сапіжанка - Радехів - Луцьк залишити щось швидке і економне (типу ПЕСА, ДПКр), що би довозило годин так за 6 пасажирів з Чернівців до Луцька.

Продовжити ПЕСу з Ківерців до Чернівців,але не до Вороненки там,чи Яремче.
Час відправлення буде таким як хотів данчанин,але в Чернівці.
А 702 як правильно казано -в Луцьк.

Я давно тут висував ідеї, що новий дизельний МВРС потрібно пускати саме на лінії Чернівці - Львів - Луцьк. В бік Рахова можна щось пускати за наявності нового складу. Поки його нема - треба розвивати ідею поєднання 702 і 812.
Logged
gooley
Active user

Posts: 578


View Profile
« Reply #1833 on: 12.07.18 , 21:07 »
Share


Я давно тут висував ідеї, що новий дизельний МВРС потрібно пускати саме на лінії Чернівці - Львів - Луцьк. В бік Рахова можна щось пускати за наявності нового складу. Поки його нема - треба розвивати ідею поєднання 702 і 812.
Плюсую, т.е. поддерживаю. Только как же соединить 702, прибывающий в 09:51 и 812 с отправлением в 16:53? Гонять 702 в челночном режиме? Дважды в день? 
« Last Edit: 12.07.18 , 21:07 by gooley » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1397


View Profile
« Reply #1834 on: 12.07.18 , 21:07 »
Share


Я давно тут висував ідеї, що новий дизельний МВРС потрібно пускати саме на лінії Чернівці - Львів - Луцьк. В бік Рахова можна щось пускати за наявності нового складу. Поки його нема - треба розвивати ідею поєднання 702 і 812.
Плюсую, т.е. поддерживаю. Только как же соединить 702, прибывающий в 09:51 и 812 с отправлением в 16:53? Гонять 702 в челночном режиме? Дважды в день? 
Приблизно так:
702 ранок з Чернівців - обід Луцьк і назад, щоб встигнути на теперішній графік зі Львова на Чернівці;
811 ранок Ківерці - обід Чернівці і назад.

Взагалі, якщо поритися в архівах, я й інші графіки колись пропонував. Але якщо вже так роками пасажири звикли виїжджати вранці до Львова, а не з нього, то не будем (поки) ламати накатану схему.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6793


View Profile
« Reply #1835 on: 12.07.18 , 22:07 »
Share

Не дає мені спокою інформація про відміну 600-их. І я вважаю, що раз вже виникла ідея їх зберегти, то напевно створюючи нові напрямки, а не видовжуючи наявні. Тобто, щоб в кінцевому результаті не вийшло, що з 2 зліпили 1 поїзд і пасажири просто-напросто розцінять це як відміну.
Василю, а де ж для цього вагонів набрати. Я думаю, що ідея відміни 600-х поїздів виникла не через їх нумерний розряд та графік руху, а через те, що усі вони неповноскладові (по 8 вагонів), хоча й затребувані на більший склад, але чіпляти немає чого. До того ж з 1 січня 2019 року вже вибувають з руху всі вагони, побудовані в 1977 році, тобто закривати ці маршрути буде набагато важче.

Нажаль з Песами через грьобаний проект недоаероекспресу теж усе незрозуміло, що залишать львів"янам, а що заберуть для цього говнопроекту.

Зараз ми маємо лише 2 коротких "незалежних" склади (по суті 1 повний склад 16 вагонів) на маршруті 667/668 Чернівці - Ковель у Чернівцях. До того ж я не впевнений, що частину цих вагонів не відсторонять із 01.01.2019 року. Це ті вагони, які ми зможемо видовжити. Тобто це буде по суті один склад з 16 вагонів (до того ж не факт, що вони усі переживуть Новий Рік). Тобто можна из них зробити якийсь черезденний поїзд Чернівці - місто Х. Ну, по типу "пальцем у небо" зробити поїзд 21/22 Чернівці - Київ через день через Львів, Рівне, Луцьк, Ковель Але графік вийде нікчемний і не факт, що він такими круголями вкладеться в дводобовий оборот.

З поїздами 601/602 та 605/606 все ще гірше, ніж із 667/668.

601/602 зараз у обороті з 85/86. Причому там досить хитра схема обороту. Один склад 601/602 обертається сам на себе, інших два коротиші - сумісно із 85/86. Тому тут треба вольове рішення відмовлятися від черезденного огризку 85/86 та замість нього подовжувати 275/276 нормальним 16-вагонним складом до Мелітополя, бо по Новоолексіївці він просто не встигне обернутися. Для цього треба завершувати з цими Кременчуцькими покатушками на Ворохту, щоб відновити 275/276. Тоді практично 2 повноцінних склади від оптимізації. Але знову таки. Або один з цих складів кидати на 275/276, щоб зробити його щоденним, бо це кричить, а другий склад уже оптимізовувати під Солотвине.

605/606 - на нього взагалі надій мало. На цей склад можна забити взагалі. Коли їхали в травні - півскладу було вагонів Донецької залізниці. До того ж там один склад та обертати його ні на що.

Можна трохи потрусити "приміськці ЦМВ". Там є купейні вагонив складах. Половина з них жалюгідні, але іншого виходу немає. Хоча в Куп"янську бачив у складі приміського Куп"янськ - Харків два купейних з кондиціонерами, один з яких був взагалі після модернізації зі зміною інтер"єру вагону. Але це вихід також на 3-4 роки максимум. На Львівській бачив купейний вагон у складі приміського Івано-Франківськ - Стрий, виглядав жалюгідно. Також купейні вагони катаються в запорізьких приміських.

Це я до того, що формувати нові маршрути так просто не вийде, тому зараз тільки оптимізація діючих маршрутів.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2762


View Profile
« Reply #1836 on: 13.07.18 , 00:07 »
Share

На Львівській бачив купейний вагон у складі приміського Івано-Франківськ - Стрий, виглядав жалюгідно.
И даже более жалко, чем обычные электрички, или относительно того, что можно было бы ожидать для купейного аммендорфа его выдержки?
Logged
K-91
Active user

Posts: 1277


View Profile
« Reply #1837 on: 13.07.18 , 00:07 »
Share

605/606, як на мене, треба заміняти на ДПКР але місцевим було б непогано підсуєтитись, щоб УЗ у техзавданні для Крюківського заводу прописала не абиякий ДПКР. Тоді отримають гідну компенсацію за скасування сабжа. А саме 5-вагонний для 8хх регіонала із вагонів 1, 2 та 3 класу із відповідним оформленням салону. 1 клас м'які сидіння зі столиками у режимі 2+2, 2 клас СХЕМОЮ 2+3 без столиків, а 3 клас (за мінімальну вартість квитка) пластикові або дермантинові сидіння схемою 3+3. Я вже давно (ще до того, як розробили ДПКР) був переконаний у тому, що напрямок Львів-Рахів потребує замість 605/606 регіонального дизель-поїзда підвищеного комфорту 800-ї нумерації, у якого графік був би швидший, ніж у 605/606. 601/602 і 667/668 варто зберегти, а 701/702 при надходженні нових ДПКРів зробити повністю щоденним.
« Last Edit: 13.07.18 , 00:07 by K-91 » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 267


View Profile
« Reply #1838 on: 13.07.18 , 10:07 »
Share

601/602 зараз у обороті з 85/86. Причому там досить хитра схема обороту. Один склад 601/602 обертається сам на себе, інших два коротиші - сумісно із 85/86. Тому тут треба вольове рішення відмовлятися від черезденного огризку 85/86 та замість нього подовжувати 275/276 нормальним 16-вагонним складом до Мелітополя, бо по Новоолексіївці він просто не встигне обернутися.
От мені також не зрозуміло: чому з нового графіка (9 грудня 2018) поїзд №232/231 Дніпро - Львів, (ІФ) не курсував складом Придн, а замість того поставили 276/275 ЛЬВ? Могли б дійсно цей склад 276 дати під 86/85, а 232/231 окремо курсував би через (Шепетівку, Здолбунів)!  
Logged
Undertaker
User

Posts: 34


View Profile
« Reply #1839 on: 13.07.18 , 10:07 »
Share

От мені також не зрозуміло: чому з нового графіка (9 грудня 2018)
Наверно, имели ввиду 2017 год, но тогда не 9 декабря был ввод, а 10.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 [184] 185 186
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.147 seconds with 21 queries.