Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.08.18 , 17:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 ... 200
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 143031 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 280


View Profile
« Reply #1840 on: 13.07.18 , 11:07 »
Share

От мені також не зрозуміло: чому з нового графіка (9 грудня 2018)
Наверно, имели ввиду 2017 год, но тогда не 9 декабря был ввод, а 10.
Так вибачаюсь, мав на увазі саме 10 грудня 2017 ...
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6873


View Profile
« Reply #1841 on: 13.07.18 , 12:07 »
Share

От мені також не зрозуміло: чому з нового графіка (9 грудня 2018) поїзд №232/231 Дніпро - Львів, (ІФ) не курсував складом Придн, а замість того поставили 276/275 ЛЬВ? Могли б дійсно цей склад 276 дати під 86/85, а 232/231 окремо курсував би через (Шепетівку, Здолбунів)!  
Його призначали, але як додатковий Новорічно-різдвяні та Травневі свята.

Чого його не призначали на постійній основі як 275/276, гадаю через недостатній пасажиропотік. Навіть 275/276 більш затребуваним маршрутом через великі міста непогано заповнювався лише на вихідні.

Ми їхали навіть у кінці травня 275, то в нашому нефірмовому купейному вагоні завантаженість була не більше 30%.
Logged
Jyraff
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #1842 on: 13.07.18 , 22:07 »
Share

Чисто гіпотетично: можна видовжити 605/606 до Ковеля і ув'язати у спільний оборот з  667/668, десь так:
Чернівці (20.25) - Ковель (09.53) (існуючим графіком)
Ковель (орієнтовно 10.30) - Здолбунів (13.00) - Львів (15.45) - Рахів (23.48) (без заїзду в Луцьк, на ділянці Львів-Рахів існуючим графіком)
Рахів (00.32) - Львів (08.30) - Здолбунів (11.30) - Ковель (14.00) (Рахів-Львів існуючим, без заїзду в Луцьк, хоча тут його можна і вліпити)
Ковель (17.13) - Чернівці (07.32) (існуючим)
+: сполучення Ковеля та Рівного з Карпатами, бонус для причетних - можливість зняти ЕПК 804/806 Рівне-Львів (одну пару).
проблема: двома чернівецькими складами вийде курсування 2 рази в 3 дні... Хіба пробувати зліпити з чернівецьких вагонів та вагонів 605/606 3 склади і, в оптимальному варіанті, нашкребти хоча б 3 нормальних сидячих вагони. Тоді можна було б сформувати 3 склади на будь-який смак: купе, плацкарт, сидячка і бомж-стайл вагони від 605 :)

По 601/602: там з Солотвинсько-Берегівської ділянки основний потік у Львів? Чи є потік на ділянку Ужгород-Львів, окрім власне Львова та Ужгорода?
Якщо більшості треба Львів, то можна зробити причепні вагони Львів-Солотвино до 145/146, його навряд то відмінять через міжнародну причепку. А на Львів-Сянки-Ужгород дати ЕПК Львів-Сянки-Мукачево. Склад (829 або 7001) може вивільнитись, якщо призначать гіпотетичний ІС Львів-Ужгород.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 998


View Profile
« Reply #1843 on: 13.07.18 , 22:07 »
Share

Для пасажирів було би зручніше аби 667/668 проходив Львів не посеред ночі.
На ділянці Львів - Сянки - Ужгород залишать лише один поїзд. Ідея денного ЕПК має право на життя, але там зараз по Сянках навіть приміські між собою відмовляються узгоджувати.
« Last Edit: 13.07.18 , 22:07 by jbond989 » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6873


View Profile
« Reply #1844 on: 13.07.18 , 22:07 »
Share

Для пасажирів було би зручніше аби 667/668 проходив Львів не посеред ночі.
Якщо так, то це має бути суто денний поїзд, бо відстань між великими містами при такому маршруті мала, тому зробити вдалим прибуття/відправлення по всіх обласних центрах не вдастся.

Може й правильно, що це буде денний поїзд. Можливо саме ДПКр Чернівці - Ковель існуючим маршрутом 667/668 та існуючим графіком 701/702 на ділянці Чернівці - Львів у обидві сторони. Тепер там вагони 2 класу, тому заповнити його буде легше.
Logged
Tr_Temp
User

Posts: 51


View Profile
« Reply #1845 on: 14.07.18 , 22:07 »
Share

От мені також не зрозуміло: чому з нового графіка (9 грудня 2018) поїзд №232/231 Дніпро - Львів, (ІФ) не курсував складом Придн, а замість того поставили 276/275 ЛЬВ? Могли б дійсно цей склад 276 дати під 86/85, а 232/231 окремо курсував би через (Шепетівку, Здолбунів)!  
Його призначали, але як додатковий Новорічно-різдвяні та Травневі свята.

Чого його не призначали на постійній основі як 275/276, гадаю через недостатній пасажиропотік. Навіть 275/276 більш затребуваним маршрутом через великі міста непогано заповнювався лише на вихідні.

Ми їхали навіть у кінці травня 275, то в нашому нефірмовому купейному вагоні завантаженість була не більше 30%.

Наскільки я пам'ятаю, то весною укрзалізниця на 275 продаж відкривала ледве не за пару днів до рейсу. Тому люди просто не встигали його розкупити.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6873


View Profile
« Reply #1846 on: 15.07.18 , 00:07 »
Share

У травні продаж відкривали заздалегідь. І якщо СВ та плацкарт продавали повністю, то купе продавалося максимум відсотків на 50.
Logged
W_777
Active user

Posts: 274


View Profile
« Reply #1847 on: 15.07.18 , 10:07 »
Share

У травні продаж відкривали заздалегідь. І якщо СВ та плацкарт продавали повністю, то купе продавалося максимум відсотків на 50.

Заробитчане предпочитают плацкарт, по моим наблюдениям.
Я этим 275 ехал весной в плацкарте (нужно было подешевле), то процентов 70 людей в вагоне ехали в Польшу.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2786


View Profile
« Reply #1848 on: 15.07.18 , 16:07 »
Share

У травні продаж відкривали заздалегідь. І якщо СВ та плацкарт продавали повністю, то купе продавалося максимум відсотків на 50.

Заробитчане предпочитают плацкарт, по моим наблюдениям.
Я этим 275 ехал весной в плацкарте (нужно было подешевле), то процентов 70 людей в вагоне ехали в Польшу.
Вообще они прежде всего бусики предпочитают, в том числе очень стремные, в стиле 90-х,  из грузовых "Мерседесов" и "Фольксвагенов" переделанные (я очень удивился, что такие еще в ходу, а вот ведь... возможно, только до границы едут?)
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4013


View Profile
« Reply #1849 on: 15.07.18 , 17:07 »
Share

Вообще они прежде всего бусики предпочитают, в том числе очень стремные, в стиле 90-х,  из грузовых "Мерседесов" и "Фольксвагенов" переделанные (я очень удивился, что такие еще в ходу, а вот ведь... возможно, только до границы едут?)

То в західних областях є така тема: водії,  які возять людей на мікроавтобусах на заробітки.  Часто водії таких бусиків везуть людей до знайомих польських фермерів -  наприкад,  збирати полуницю.  
А з Придніпров'я та Донбасу майже всі їздять потягом до Львова,  а далі або пересідають на ІС+ до Перемишля (якщо це вписується в загальний маршрут),  або на великі рейсові автобуси до польських міст.  
От тому й така дупа з квитками на поїзди з Придніпров'я до Львова.  
Звісно,  що є частина заробітчан, які їдуть прямими автобусами і бусами з Дніпра до Варшави/Вроцлава/Щецина і.т.,  але в порівнянні з обсягом залізничниго потоку їх мало
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 [185] 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 ... 200
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 21 queries.