Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.18 , 02:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 ... 205
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 146498 times)
tera
Active user

Posts: 408


View Profile
« Reply #1850 on: 15.07.18 , 20:07 »
Share

Думаю,що 667/668 та 601/602 хлопці займаються.
Якщо вийде,то буде добре,ранішнє та вечірнє добирання на,з Рівенщини.

701/702 як тут сказано на Луцьк.
Я писав,що їхав песою зі Львова в тому одному рейсі відразу після її прибуття зранку у Львів.Тобто є можливість.

Було
Quote
Поїзд №802 Львів – Луцьк - Ківерці
Відправлення зі Львова о 17:07, прибуття до Луцька о 19:53, прибуття до Ківерців о 20:08.
Поїзд №801 Ківерці - Луцьк – Львів
Відправлення з Ківерців о 06:05, з Луцька о 6:22, прибуття до Львова о 9:08.
3.03 год.
Тепер
Quote
Час в дорозі
Львів Ківерці   812      3:35
Час в дорозі
Ківерці Львів   811      3:24

605/606 до Ковеля,але через Червоноград,мабуть не вийде бо де буде схрещення з зустрічним з Ковеля.
Варіант на Хмельницький.Зранку туди нема нічого,крім електрички.По типу рівеньської 804,перед електричкою,Золочів,Тернопіль,Волочиськ,Хмельницький.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #1851 on: 16.07.18 , 00:07 »
Share

Просто прыгаем из темы в тему со своими поллюциями, что не есть хорошо. Я тоже этим страдаю, пока писал уже прикинул по времени Черновцы - Киев через Сарны - 19,5 часов. А ведь это самая быстрая реализация предложения "схрестити". При действующем отправлении около 16 часов из Киева Ровно будет в 23, Луцк в 00:30, Львов в 05:30, Черновцы в 11:30. И куча троллинга о гиперлупе и космических скоростях УЗ. Людям, которые в Фейсбуке будут троллить министра, совершенно насрать на понятие сменяемости и регрессивного тарифа.
Особисто я не дописував в темі про нові дизель-поїзди пропозицій щодо 600-их, це вже пішла дискусія, розпочата не мною, але про мене.
Якщо по маршруту Київ-Сарни-Ковель-Червоноград-Львів-Чернівці, то і в 18 годин впишеться. Так, виграш несуттєвий. Але основна мета - витримка НШ (треба якось порахувати, чи впишеться). Як би там не було, але і нинішніми поїздами ділянку Київ - Львів можна проїхати як за 5, так і за 13 годин. Тому, подібний поїзд до Чернівців не мав би нікого лякати. Тут вже треба визначитись: або на радехівському ходу має бути денна сидячка Луцьк - Чернівці (ДПКр чи ПЕСА), або, все ж таки, ПДС. І вже від цього "танцювати", що куди видовжувати чи завертати. Варіантів може бути багато, і кожен добрий по-своєму. Головне - все ж таки вберегти ті поїзди, які є сьогодні, якнайвдаліше модифікуваши їх в плані попиту для пасажирів та розуміння причетними. 
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #1852 on: 18.07.18 , 15:07 »
Share

500 євро готівкою теж Румунська залізниця буде видавати???
500 євро готівкою буду видавати я (під 1%) в домовленості з румунськими прикордонниками про ретельний контроль засобів для існування. Таким чином щодня при трафіку 100 осіб не-ЄС/Шенген громадянства можна отримати ще 500 євро додаткових надходжень окрім велодрезин. Це можна оформити у вигляді короткострокової (на 1 годину) позики з умовою повернення не більш, як за 10хв після в'їзду на територію Румунії. Дякую за бізнес-підказку!

Ці 500євро/дол. це як вогнегасник/аптечка в автомобілі чи офісі: хочуть - запитають, не хочуть - не запитають. Це називається дозволена (можлива) поведінка суб'єкта. Слово "може / має прво" з т.з. диспозиції належить до "прав", а "зобов'язаний" - до обов'язків. Суб'єкт на свій власний розсуд визначає доцільність чи недоцільність реалізації свого (як посадової особи органу прикордонного контролю) права у кожному конкретному випадку. ... і це не є зловживання правом.

Щойно наткнувся на цей вилив підсвідомости. Це ти вирішив показати форумчанам, що у тебе є почуття гумору? Так вийшло дуже невдало.

Про яку, блядь, реалізацію права йдеться, якщо циган у формі відмовився подивитись виписки з банкінгу, "кеш онлі"?

Тобі не один я тут товкмачу, що є країна, у неї є сусіди. Люди з країни подорожують, і сусіди в основному раді їх бачити. А є уй*бки, які мають до тебе конкретні територіальні претензії, а в уй*бків до того ж є один конкретно уй*бищний перехід, де цього всього не відбувається. І за збігом обставин ти вже декілька років полюціонуєш навколо цього переходу, то з мостами, то з дрезинами, то з беззупинковою дроччю. І коли люди задають тобі конкретні питання, отримують відповіді, близькі за характеристиками до оцінок цього переходу.

І я більш ніж певен, що за ці місяці жодна віце-прем"єрша з цицадзами ніхя не зробила, щоб угомонити уй*бків, бо відповідь в стилі я даватиму вам євро під процент показує, як ти вмієш вирішувати проблеми і дає точну ціну твоєму слову.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3744


View Profile
« Reply #1853 on: 18.07.18 , 16:07 »
Share

Буде перехід - проблем не буде. За той перехід я можу ручатися, а за Солотвино - ні. З березня, коли отримав неофіційну згоду УЗ, я нічого не робив у тому напрямку, окрім пасивного пошуку спонсорів/інвесторів. Воно що одному мені тільки треба? Буде в мене трохи більше часу на це - займуся активніше. Головне, що залізниці по обидва боки кордону готові до такого "малого руху". Погодження від CFR отримав на кілька місяців раніше, ніж від УЗ.
Якщо там щось почне їздити (не важливо що саме), то я докладу всіх зусиль, щоб такого неподобства (як у Солотвині) там не було. Маю добрі контакти з румунським консулятом у Солотвині... але про перехід у Солотвині ніколи з ними не говорив. Винятково про перехід в Діловому. Я ж не зобов'язаний займатися усіма переходами. Міг би й сам звернутись до Іванни та розлого викласти усю проблематику румунських формальних перевірок.
Logged
tera
Active user

Posts: 408


View Profile
« Reply #1854 on: 27.07.18 , 18:07 »
Share

Звертаючи увагу на зв'язок Дніпро-Ужгород форумчани праві,його ніби нема.
Але існує одна можливість,пересадка між 41 Дніпро Трускавець та 46 Лисичанськ Ужгород.
От незадача. 08:36 та 08:31.Прибуття та відправлення.
До слова, моніторив довго 46, майже завжди є плацкарт до Ужа.Зрозуміло,бо перед ним приміські є на Мукачево.
Чому б не зробити можливою пересадку.

Сталося диво.
Quote
46 Лисичанськ Ужгород   25,28/05/2018   08:15   08:41   14:25
Тоді я не скопіював розклад.Тепер сталось диво знову.
Quote
46 Лисичанськ Ужгород   27,28/07/2018   08:15   08:41   14:25

Так 6 хв.Мало,але очевидно,що є можливість для такого графіку.

Лисичанськ Ужгород   46   25/03-1/08/2018 щоденно, крім 8/06-31/07/2018
Quote
Броди   06:31   06:46
Львів   08:05   08:31
Лисичанськ Ужгород   46   28/08/2018
Quote
Броди   06:11   06:14
Львів   08:05   08:31
Лисичанськ Ужгород   46   8/06-31/07/2018 щоденно, крім 27,28/07/2018
Quote
Броди   06:31   06:46
Львів   08:05   08:31
Лисичанськ Ужгород   46   з 2/08/2018 щоденно, крім 28/08/2018
Quote
Броди   06:11   06:14
Львів   08:05   08:31
Лисичанськ Ужгород   46   27,28/07/2018
Quote
Броди   07:05   07:07
Львів   08:15   08:41

Не знаю,наскільки потрібна зупинка на Підзамче для 41,але прибуття в 8.27-8.30 забеспечило б можливість пересадки.
Крім того  606 Рахів Львів   з 25/03/2018 щоденно   08:30.
певно,що з Рахова до Ужгорода так не зручно,але з І-Ф саме те.

Бус.
317 ІВ.ФРАНКІВСЬК-2 - МУКАЧЕВЕ 09:00 -17:55 264.33грн
188 ІВ.ФРАНКІВСЬК-2 - УЖГОРОД 11:20 -20:55 264.33грн

46 потяг до Ужа 103 грн.5.44хв
606 до Львова 35 грн. 3.27хв
Якось так.

П.С. прикольно: вартісь бусів до Мукачева і Ужа однакова, відстань ні --326 та 336 км відповідно.

Logged
art-trans
User

Posts: 99


View Profile
« Reply #1855 on: 28.07.18 , 00:07 »
Share

45 (бо 46 це трохи в іншу сторону) краще наразі не чіпати.

Так 6 хв.Мало,але очевидно,що є можливість для такого графіку.
Можливість є, але зловживати цією можливістю не варто. Львів'яни вже спалили один ЧС7 на цьому тижні. Хто знає, чим обернеться подібна пропозиція на постійній основі.

Варто було б глянути, чи існує можливість привести 41-й одразу по віддаленню за 45-м, але з тими скачками від 15-го то все така дуристика... стільки зайвих простоїв там, де можна було б зекономити час задля адекватних хабів по вузлах.

(пасажирники й так не у захваті від постійного бажання щось зробити із 45-м; давайте може по поличках?)
Logged
gooley
Active user

Posts: 589


View Profile
« Reply #1856 on: 28.07.18 , 10:07 »
Share

Звертаючи увагу на зв'язок Дніпро-Ужгород форумчани праві,його ніби нема.
41 Днепр-Трускавец 14:25-08:36 + 108 Одесса - Ужгород 10:10-16:31. После 2 августа только вот таким образом.
Quote
Евгений Кравцов: "Укрзализныця" работает над созданием хабовой модели пассажирских перевозок

Источник: РБК - Україна


Вот и первый результат этой работы.  Убита пересадка с 41-го на 46- й.
41 Дніпро Трускавець   з 25/03/2018 щоденно   08:36   08:59
46 Лисичанськ - Ужгород   з 2/08/2018 щоденно         08:05        08:31  


« Last Edit: 28.07.18 , 10:07 by gooley » Logged
tera
Active user

Posts: 408


View Profile
« Reply #1857 on: 28.07.18 , 11:07 »
Share

45 (бо 46 це трохи в іншу сторону) краще наразі не чіпати.

Ви щодо 45\46? Ну в розкладі 46.

Quote
Можливість є, але зловживати цією можливістю не варто. Львів'яни вже спалили один ЧС7 на цьому тижні. Хто знає, чим обернеться подібна пропозиція на постійній основі.
Спалили під цим потягом?

Quote
Варто було б глянути, чи існує можливість привести 41-й одразу по віддаленню за 45-м, але з тими скачками від 15-го то все така дуристика... стільки зайвих простоїв там, де можна було б зекономити час задля адекватних хабів по вузлах.
Люди отримують зарплатню,най думають.
Є можливість не запускати новий потяг Дніпро-Уж,а подати узгоджену пересадку як досягнення.

Quote
(пасажирники й так не у захваті від постійного бажання щось зробити із 45-м; давайте може по поличках?)
Ну вони вже зробили,на 2 дні.Крім того забрали зупинку в Здолбунова.
А ви що пропонуєте?



Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6888


View Profile
« Reply #1858 on: 28.07.18 , 11:07 »
Share

Идея хороша,  но ведь можно чуть подвинуть 41/42 "на минус",  если с "Лисицей" все так плохо.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2092


View Profile
« Reply #1859 on: 28.07.18 , 13:07 »
Share

Рейс 45/46 можно попробовать ускорить минут на 10 на участках Львов - Стрый - Сколее. Сейчас там графики не отличаются от тех, когда там были только ВЛ10. А местами даже дольше ехать стали. В частности, для 18-20-вагонного 13 (213) в 2016-2017 годах на участке Львов - Стрый давалось 1:03, а у сегодняшней "Лисицы" под ЧС7 - 1:06.
« Last Edit: 28.07.18 , 13:07 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 ... 205
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.122 seconds with 21 queries.