Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.18 , 12:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 ... 229
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 172583 times)
lv
Active user

Posts: 162


View Profile
« Reply #1890 on: 07.08.18 , 13:08 »
Share

А чим цікава та Ворохта, що туда аж цілий потяг ходить?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3869


View Profile
« Reply #1891 on: 07.08.18 , 13:08 »
Share

Взимку - гірськолижні бази, влітку - зелений туризм, всячеські гастрономічні фестивалі, де наливають і от ето всьо. Цього року Буковель провів потужну піар-кампанію з позиціювання себе як літній курорт також.

Поява в розкладі ворохтуйчиків - не від доброго життя. Всі поїзди по Рахову не обернеш, не вистачає колій, частину поїздів доводиться обертати по Ворохті, і навіть по Яремчі.
Logged
art-trans
User

Posts: 101


View Profile
« Reply #1892 on: 07.08.18 , 15:08 »
Share

7/8 можно уложить с 18 коробками в рамки НЭ, только есть сомнения, что ТЧ-1 сможет регулярно организовать выдачу максимально (в нынешних обстоятельствах) живой и исправной восьмёрки. С постоянными желаниями движенцев львовской долбать обратные семисотники всякими ползущими грузачами, то запас по обороту немножко нужен (не более). (эти князьки-временщики с их неспособностью РУКОВОДИТЬ, а не рукоВРЕДить - уже порядком поднадоели; там всего-то делов - оборот тяги нормально заложить, восьмёрки выделить в чёткий диапазон с запасом 1-2 машин... начинаю скучать по Золотарёву)
Logged
Philip
User

Posts: 79


View Profile
« Reply #1893 on: 07.08.18 , 15:08 »
Share

При всякому бажанні збільшити Пасажиропотік в Карпати враховуйте що 605\606 і так кожен рік хочуть вбити!
 При бажанні в Рахові цілком можливо поставити Платформу на 4\5 Колії а приміські з глаз долой пропхати до Берлібашу! Так як приміський Івано-Франківськ - Рахів їде під тепловозом то обігнатися йому в Берлібаші небуде важко. От в Ясіня вже повільним темпом проводять видовження і розширення платформи!
Logged
sergius
Active user

Posts: 2323


View Profile
« Reply #1894 on: 07.08.18 , 15:08 »
Share

До Франковска - запросто. Максимальное время хода для кат. НЭ 10:10. А сегодняшний 43/44 с составом в 20 вагонов и кучей остановок едет 10:53.

Но! Увеличение времени хода для 7/8 будет несправедливо по отношению к его клиентуре.
« Last Edit: 07.08.18 , 15:08 by sergius » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3869


View Profile
« Reply #1895 on: 07.08.18 , 15:08 »
Share

Какое время хода нужно для НЕ Киев - Рахов?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2323


View Profile
« Reply #1896 on: 07.08.18 , 16:08 »
Share

Киев - Рахов через Коростень - Шепетовку имеет расстояние 848 км. Для кат. НЭ нужно не больше 12:07
В тоже время
Киев - Ворохта через Коростень - Шепетовку имеет расстояние 800 км. Для кат. НЭ нужно не больше 11:25.

Лично я бы выбрал второе. Сейчас рейс 15/16 преодолевает участок Франковск - Ворохта за 2 часа (1:59, если более точно). При сохранении действующего времена хода на участке Киев - Франковск и отсутствии смены локомотива по Франыку, успеть на категорию вполне реально
« Last Edit: 07.08.18 , 16:08 by sergius » Logged
Entony
Active user

Posts: 2366


View Profile
« Reply #1897 on: 07.08.18 , 16:08 »
Share

Я б запропонував також обмежитись Ворохтою для 007/008. Після прибуття до Ворохти 007/008 стає 009/010 і їде з Ворохти до Дніпра через Чернівці - Кам.-Под. - Київ. На ділянці Чернівці - Київ - Чернівці розкладом нового Київ - Чернівці (який хочуть призначити з введенням нового графіку руху).  На ділянці Київ - Дніпро - Київ потрібно прокласти по максимуму щоб один склад встигав обернутись.
Відповідно, Чернівці будуть раді мати нове сполучення. Я вже мовчу про Придніпров'я, які матимуть прямий поїзд в гори. "Буковель" буде радий також.
Дехто буде радий, що не все нове призначають до Львова або через Львів. :)
Logged
sergius
Active user

Posts: 2323


View Profile
« Reply #1898 on: 07.08.18 , 16:08 »
Share

І ще. НЕ Київ - Рахів може бути в тому випадку, якщо 7/8 прискорити до рівня 749/750. Тоді часу точно вистачить. Навіть зі зміною локомотива по Франківську.

ІМХО, власне я би зробив трохи по іншому. Замість трансформера запустив класичний НЕ Київ - Франківськ - Ворохта з часом руху Київ - Франківськ (Ворохта) 8:30 (10:30). З загальним оборотом чи ні - діло друге.
Вагони трансформери задіяти на інших рейсах.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3869


View Profile
« Reply #1899 on: 07.08.18 , 17:08 »
Share

129/130 Чернівці - Дніпро ми вже подали. Чернівецького формування, а 117/118 продовжується до Франика. Катати 10 вагонів з Ворохти через всю країну трохи напряжно.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 ... 229
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.08 seconds with 21 queries.