lv
Active user
Posts: 164
View Profile
|
 |
« Reply #1890 on: 07.08.18 , 13:08 » |
Share |
А чим цікава та Ворохта, що туда аж цілий потяг ходить?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Віктор Гарвона
Active user
Posts: 4159
View Profile
|
 |
« Reply #1891 on: 07.08.18 , 13:08 » |
Share |
Взимку - гірськолижні бази, влітку - зелений туризм, всячеські гастрономічні фестивалі, де наливають і от ето всьо. Цього року Буковель провів потужну піар-кампанію з позиціювання себе як літній курорт також.
Поява в розкладі ворохтуйчиків - не від доброго життя. Всі поїзди по Рахову не обернеш, не вистачає колій, частину поїздів доводиться обертати по Ворохті, і навіть по Яремчі.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
art-trans
User
Posts: 119
View Profile
|
 |
« Reply #1892 on: 07.08.18 , 15:08 » |
Share |
7/8 можно уложить с 18 коробками в рамки НЭ, только есть сомнения, что ТЧ-1 сможет регулярно организовать выдачу максимально (в нынешних обстоятельствах) живой и исправной восьмёрки. С постоянными желаниями движенцев львовской долбать обратные семисотники всякими ползущими грузачами, то запас по обороту немножко нужен (не более). (эти князьки-временщики с их неспособностью РУКОВОДИТЬ, а не рукоВРЕДить - уже порядком поднадоели; там всего-то делов - оборот тяги нормально заложить, восьмёрки выделить в чёткий диапазон с запасом 1-2 машин... начинаю скучать по Золотарёву)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Philip
User
Posts: 134
View Profile
|
 |
« Reply #1893 on: 07.08.18 , 15:08 » |
Share |
При всякому бажанні збільшити Пасажиропотік в Карпати враховуйте що 605\606 і так кожен рік хочуть вбити! При бажанні в Рахові цілком можливо поставити Платформу на 4\5 Колії а приміські з глаз долой пропхати до Берлібашу! Так як приміський Івано-Франківськ - Рахів їде під тепловозом то обігнатися йому в Берлібаші небуде важко. От в Ясіня вже повільним темпом проводять видовження і розширення платформи!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
sergius
Active user
Posts: 3016
View Profile
|
 |
« Reply #1894 on: 07.08.18 , 15:08 » |
Share |
До Франковска - запросто. Максимальное время хода для кат. НЭ 10:10. А сегодняшний 43/44 с составом в 20 вагонов и кучей остановок едет 10:53.
Но! Увеличение времени хода для 7/8 будет несправедливо по отношению к его клиентуре.
|
|
« Last Edit: 07.08.18 , 15:08 by sergius »
|
Logged
|
|
|
|
|
sergius
Active user
Posts: 3016
View Profile
|
 |
« Reply #1896 on: 07.08.18 , 16:08 » |
Share |
Киев - Рахов через Коростень - Шепетовку имеет расстояние 848 км. Для кат. НЭ нужно не больше 12:07 В тоже время Киев - Ворохта через Коростень - Шепетовку имеет расстояние 800 км. Для кат. НЭ нужно не больше 11:25.
Лично я бы выбрал второе. Сейчас рейс 15/16 преодолевает участок Франковск - Ворохта за 2 часа (1:59, если более точно). При сохранении действующего времена хода на участке Киев - Франковск и отсутствии смены локомотива по Франыку, успеть на категорию вполне реально
|
|
« Last Edit: 07.08.18 , 16:08 by sergius »
|
Logged
|
|
|
|
Entony
Active user
Posts: 2792
View Profile
|
 |
« Reply #1897 on: 07.08.18 , 16:08 » |
Share |
Я б запропонував також обмежитись Ворохтою для 007/008. Після прибуття до Ворохти 007/008 стає 009/010 і їде з Ворохти до Дніпра через Чернівці - Кам.-Под. - Київ. На ділянці Чернівці - Київ - Чернівці розкладом нового Київ - Чернівці (який хочуть призначити з введенням нового графіку руху). На ділянці Київ - Дніпро - Київ потрібно прокласти по максимуму щоб один склад встигав обернутись. Відповідно, Чернівці будуть раді мати нове сполучення. Я вже мовчу про Придніпров'я, які матимуть прямий поїзд в гори. "Буковель" буде радий також. Дехто буде радий, що не все нове призначають до Львова або через Львів. :)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
sergius
Active user
Posts: 3016
View Profile
|
 |
« Reply #1898 on: 07.08.18 , 16:08 » |
Share |
І ще. НЕ Київ - Рахів може бути в тому випадку, якщо 7/8 прискорити до рівня 749/750. Тоді часу точно вистачить. Навіть зі зміною локомотива по Франківську.
ІМХО, власне я би зробив трохи по іншому. Замість трансформера запустив класичний НЕ Київ - Франківськ - Ворохта з часом руху Київ - Франківськ (Ворохта) 8:30 (10:30). З загальним оборотом чи ні - діло друге. Вагони трансформери задіяти на інших рейсах.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Віктор Гарвона
Active user
Posts: 4159
View Profile
|
 |
« Reply #1899 on: 07.08.18 , 17:08 » |
Share |
129/130 Чернівці - Дніпро ми вже подали. Чернівецького формування, а 117/118 продовжується до Франика. Катати 10 вагонів з Ворохти через всю країну трохи напряжно.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|