Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.18 , 14:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 190207 times)
Entony
Active user

Posts: 2493


View Profile
« Reply #190 on: 03.03.17 , 12:03 »
Share

Це зрозуміло було ще два-три місяці назад, коли той же самий дизель скасували через збитковість.

Дуже цікаво читати статті за січень місяць цього року:
Регіональний Експрес (денний швидкісний) № 704/703 сполученням Львів –Ковель – Львів було призначено для вивчення пасажиропотоку.
Як експеримент з 31/10 по 10.12.2016 до введення в дію нового графіку руху поїздів на 2016/2017 роки. За весь період часу курсування, населеність цього поїзду не перевищувала 7%, – повідомили у прес-центрі “Львівської залізниці”.
В зв’язку з цим, залізницею було прийнято рішення не продовжувати курсування «Регіонального експресу» № 704/703!
Однак, на сьогоднішній день, залізницею розглядається призначення нового регіонального поїзду за маршрутом Львів – Ковель – Львів, який буде обслуговуватись рейковим автобусом серії РА-620М. Їздитиме у складі одного вагону із кількістю місць для пасажирів – 93.
Розклад руху розробляється таким чином, щоб пасажири із Ковеля зранку прибували у Львів, а у вечері зворотно поїзд відправлявся із Львова (а, що вийшло з цього?).
http://gazeta.lviv.ua/2017/01/19/regionalnij-ekspres-lviv-kovel-lviv-vidminili-cherez-zbitkovist/

До речі, сьогодні в перший рейс до Ковеля зі Львова поїхало приблизно 10 пасажирів. З Ковеля до Львова (на даний момент) продано не більше 10 квитків.
« Last Edit: 03.03.17 , 12:03 by Entony » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #191 on: 03.03.17 , 12:03 »
Share

Лебідь, рак і щука... "запхаємо куди-завгодно, тільки не в Перемишль".
Logged
_vs_
Active user

Posts: 969


View Profile
« Reply #192 on: 03.03.17 , 15:03 »
Share

Регіональний Експрес (денний швидкісний) № 704/703 сполученням Львів –Ковель – Львів було призначено для вивчення пасажиропотоку.
Як експеримент з 31/10 по 10.12.2016 до введення в дію нового графіку руху поїздів на 2016/2017 роки. За весь період часу курсування, населеність цього поїзду не перевищувала 7%, – повідомили у прес-центрі “Львівської залізниці”.
«Експерименти» такого роду є знущанням з пасажирів. Вони ще б пустили його на 3 дні, а потім дивувалися, чому пасажирів нема.
Західноукраїнський пасажир консервативний. Він роками знає майже напам'ять розклад руху регулярних поїздів і не чекає чогось більшого. Потім його дражнять песою або ДПК, і щойно він почне звикати, що є такий потяг, і планувати якісь поїздки на ньому, — потяг скасовують як «непопулярний» або ламають його графік через якісь інші «експерименти». Зрештою, пасажир плює на залізницю як таку, залізниця рапортує про «задоволення всіх наявних потреб» і т. ін. х.
Що мене дивує, це як взагалі примудрилися в таких умовах запустити «Гуцульщину», Тернопіль-Ковель, сабж, дзеркальний хюндай на каву до Львова та ін. і досі це все не скасувати.
Logged
T_Sat
User

Posts: 26


View Profile
« Reply #193 on: 03.03.17 , 17:03 »
Share

Quote
Щодо нічного ДП з ІФ (той, що зараз із ЦМВ) - в ньому відпадає потреба, якщо по його нитці пробіжить 6хх.
Швидкості там невеликі, може спинятися так, як спиняється 605/606, аби перекрити ті кілька сіл.
Так то воно так, але є питання за яким тарифом він буде возити пасажирів. Просто сьогодні мав нагоду з"їздити в Ясіня і в ході цього вояжу відчув всю різницю тарифів. Маршрут Ворохта - Ясіня за приміським обійшлось у 8 грн. на київський ціна 37 грн. я звичайно розумію, що це різні категорії і все таке.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1319


View Profile
« Reply #194 on: 03.03.17 , 18:03 »
Share

Quote
Щодо нічного ДП з ІФ (той, що зараз із ЦМВ) - в ньому відпадає потреба, якщо по його нитці пробіжить 6хх.
Швидкості там невеликі, може спинятися так, як спиняється 605/606, аби перекрити ті кілька сіл.
Так то воно так, але є питання за яким тарифом він буде возити пасажирів. Просто сьогодні мав нагоду з"їздити в Ясіня і в ході цього вояжу відчув всю різницю тарифів. Маршрут Ворохта - Ясіня за приміським обійшлось у 8 грн. на київський ціна 37 грн. я звичайно розумію, що це різні категорії і все таке.
Вирішується таке питання дуже просто: дозволити проїзд за приміськими квитками у двох-трьох загальних вагонах цього 6ХХ від ІФ до Рахова. Так само як дозволяється проїзд від Жмеринки до Козятина за приміськими квитками у 1,2,3 вагонах регіональної електрички 827/828 Жмеринка-Київ.
Logged
T_Sat
User

Posts: 26


View Profile
« Reply #195 on: 03.03.17 , 20:03 »
Share

Ага, ну я собі шось так і думав но не знав чи так можливо. Тоді все в нормі)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #196 on: 03.03.17 , 20:03 »
Share

Вони ще б пустили його на 3 дні, а потім дивувалися, чому пасажирів нема.
Свого часу так курсував Тернопіль - Чернівці про якого потенційні пасажири не знали... не було реклами/інформації.


Західноукраїнський пасажир консервативний. Він роками знає майже напам'ять розклад руху регулярних поїздів і не чекає чогось більшого.
Вже 5 років минуло, а люди досі у листах-проханнях до УЗ пишуть про 675/676.

Потім його дражнять песою або ДПК, і щойно він почне звикати, що є такий потяг, і планувати якісь поїздки на ньому, — потяг скасовують як «непопулярний» або ламають його графік через якісь інші «експерименти».
... як то обмежують Заліщикам і Чорткову (з безмежним "Тернополем" у рахівські вагони), а потім кажуть "там немає пасажирів". ... чи з відправленням раховоза о 14:40 з Києва.

Що мене дивує, це як взагалі примудрилися в таких умовах запустити «Гуцульщину», Тернопіль-Ковель, сабж, дзеркальний хюндай на каву до Львова та ін. і досі це все не скасувати.
Гуцульщина - вдалий збіг зірок та купи інших обставин. Тернопіль-Ковель - вчасна підтримка Рівненської та Волинської ОДА. От тільки на випадковостях усе й тримається. Жодної системності... і велика боязнь чогось нового, "аби не було гірше".
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7167


View Profile
« Reply #197 on: 03.03.17 , 20:03 »
Share

Зараз тариф загального вагону на відстань більше ніж 50-60 км вже менша за приміський тариф. А на великі відстані буває таке, що навіть нефірмовий плацкарт нічного швидкого десь однаковий з приміським тарифом.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #198 on: 03.03.17 , 22:03 »
Share

А не краще 701/702 пустити до Ковеля через Луцьк, а 667/668 через електрифіковану ділянку Ковель-Луцьк-Рівне-Львів-Чернівці, Рівне не має зручного сполучення із Прикарпатям, зі Здолбунова переважно зранку всі поїзда їдуть, що не дозволяє комфортно дістатися зранку до Здолбунова.
Як на мене, то для початку в цьому напрямку потрібно рухатися так:
1. Поїзд 608 Чернівці - Львів через день видовжувати до Луцька через Здолбунів, по обороту в Луцьку відправляти до Рахова.
2. Аналогічно все з 606 поїздом. Таким чином, матимемо такі черезденні поїзди:
- Чернівці - Луцьк/Львів
- Львів - Чернівці/Рахів
- Рахів - Львів/Луцьк
-Луцьк - Рахів/Чернівці
.
3. Поїзд 668 поки що не чіпаєм, він служить для сполучення Волині з Прикарпаттям.
« Last Edit: 03.03.17 , 22:03 by Doobey » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #199 on: 03.03.17 , 22:03 »
Share

[
« Last Edit: 03.03.17 , 22:03 by Doobey » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.111 seconds with 21 queries.