Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.18 , 20:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 ... 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 188914 times)
Andersen
Active user

Posts: 2328


View Profile
« Reply #1950 on: 12.08.18 , 11:08 »
Share

П
« Last Edit: 12.08.18 , 11:08 by Andersen » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #1951 on: 12.08.18 , 12:08 »
Share

Як виглядає станція Берлібаш зараз:


Як варіант - відстоювать тут 43/44 Київ - Рахів при продовженні до Рахова поїзда 7/8 Київ - Рахів. Там платформа на чотири вагони, тож можна на чотирьох вагонах зробити трафарет Київ - Берлібаш )))

Як варіант - відстоювать тут 43/44 Київ - Рахів при продовженні до Рахова поїзда 7/8 Київ - Рахів. Там платформа на чотири вагони, тож можна на чотирьох вагонах зробити трафарет Київ - Берлібаш )))
Навіщо витягувати до Рахова одночасно 43/44 та 7/8? Останньому це взагалі ні до чого.

Именно. 007 не сдвинуть а продлить до Ворохты в составе 11 вагонов плюс авто-воза.
43/44 до Рахова. 117/118 до Франковска, там обслуживаться.

7/8 та 43/44 обидва треба видовжувати в гори, бо вони орієнтовані на різні класи пасажирів.

jbond989, дійсно 7/8 та 43/44 - це, дійсно, різні категорії (за платоспроможністю) пасажирів, однак потрібно все продумати (я про технічні аспекти: фізичні нитки та місце для відстою у Рахові)

На Берлібаш причетні навряд чи погодяться, з огляду на сумні показники дефектної відомості тієї ділянки колії. Ціна питання, 7,04 млн грн. (у весняних цінах; аж до Румунії).

Спільний обіг 357/358 та 43/44 по Рахову частково зніме напругу з місцем для відстою у пункті обігу.

Замість 7/8 - до Рахова пропоную робочу альтернативу - до Ясіні (чи Ворохти). Поки що сам не розумію, чи реально все натягнути саме до Рахова... спробую прорисувати нитки, що зрозуміти наскільки це реально.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2539


View Profile
« Reply #1952 on: 12.08.18 , 13:08 »
Share

Замість 7/8 - до Рахова пропоную робочу альтернативу - до Ясіні (чи Ворохти). Поки що сам не розумію, чи реально все натягнути саме до Рахова... спробую прорисувати нитки, що зрозуміти наскільки це реально.
Хіба є можливість відстоювати склад по Ясіні?

Якщо є велике бажання збільшити кількість вагонів до Львова у 7/8, то вже краще чіпляти склад від 029/030 Київ-Ужгород. Але тільки в тому випадку, якщо це суттєво не вплине на час руху.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2488


View Profile
« Reply #1953 on: 12.08.18 , 14:08 »
Share

За 029/030 треба вже забувати. Якщо появиться швидкісний Київ - Ужгород, то 029/030 піде в небуття.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2539


View Profile
« Reply #1954 on: 12.08.18 , 14:08 »
Share

За 029/030 треба вже забувати. Якщо появиться швидкісний Київ - Ужгород, то 029/030 піде в небуття.
Про це казав Undertaker. Як один з варіантів розвитку подій.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2488


View Profile
« Reply #1955 on: 12.08.18 , 14:08 »
Share

Невже УЗ захоче залишити 029/030 після призначення швидкісного на Ужгород? Хтось в таке вірить. :)
Logged
sergius
Active user

Posts: 2539


View Profile
« Reply #1956 on: 12.08.18 , 14:08 »
Share

Але і в тривале існування ІС на Ужгород теж не дуже віриться. В пропонованому варіанті.
« Last Edit: 12.08.18 , 14:08 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #1957 on: 12.08.18 , 15:08 »
Share

У 2010 році - призначали додатковий поїзд Донецьк - Ворохта, у котрого між приходом і від'їздом з Ворохти було 12 годин. Насправді склад возили на відстой до Яремча.
... з формальної причини - заправлення водою.

Валера, краще перепиши пропозицію 8.1 як продовжити маршрут курсування п.7-8 до ст. Рахів. Не заморочуйся з тією Ворохтою, бо людям буде муляти очі перестій по Ворохті з 10:30 до 21:30, це дуже багато. Не знаю, чи брав у цьому участь Шостак, але сама пропозиція дуже ювелірна, мабуть це найкраще з того, що ти родив за останні роки. Якщо поїзд при цьому втратить категорію НЕ, то й мать його, не заморочуйся. Якщо вийде забагато поїздів по Рахову, то нехай розконсервують станцію Берлібаш і один з київських поїздів встановити у сполученні Київ - Берлібаш. Принаймні один день на рік, на фестиваль баношу, буде багато прямих пасажирів )))

Зворотній графік трансформерів перепиши як Львів 08:00 - Київ 13:40. Не треба чекати пасажирів з Закарпаття.

Ні, Шостак в цьому участі не брав... ба більше, він (Шостак) пропонував не витягувати 7/8 до Рахова, а обернути його по Ворохті на Вороха-Чернівці (з дочепкою до повної схеми 16 вагонів)-Київ-Дніпро на базі нитки новоспеченого 129/130 Чернівці-Київ... витягнутого у два боки - до Дніпра і до Ворохти.

Ще подумав таке. Якщо ти пропонуєш їм доштукувати схему 7/8 до 18 вагонів, то ти вже вийдеш з нормативу НЕ, не доїхавши навіть до Франика. Плюс на розцепки по Львову Лозовий захоче більше ніж 20 хвилин.
З останніх подій (нова класифікація на комфорт, стандарт і економ) я розумію, що важливим для класифікації буде не якась абстрактна швидкість, а показники комфорту.
Навіть за теперішніх умов можна внести до Додатку 6 доповнення такого змісту:
З метою класифікації поїздів, що долають ділянки зазначені в Таблиці ХХ, при обчисленні їх маршрутної швидкості час прямування між кінцевими пунктами зменшується на відповідне коригування.
Таблиця ХХ
Quote
Ділянка                           Коригування
Тернопіль - Стефанешти  30хв
Стефанешти - Коломия  20хв
Хриплин - Делятин 20хв
Делятин - Яремче 5хв
Яремче - Ворохта 15хв
Ворохта - Ясіня 15хв
Ясіня - Рахів 15хв
(навів умовні цифри)
Це необхідно хоча б з тієї причини, що порівнювати рух поїздів рівнинними та гірськими ділянками некоректно. Таблиця коригувань одразу вирівняє цю несправедливість, і не доведеться трагічно "витискати" ті кілька хвилин заради дотримання певних формальностей.

При всякому бажанні збільшити Пасажиропотік в Карпати враховуйте що 605\606 і так кожен рік хочуть вбити!
 При бажанні в Рахові цілком можливо поставити Платформу на 4\5 Колії а приміські з глаз долой пропхати до Берлібашу! Так як приміський Івано-Франківськ - Рахів їде під тепловозом то обігнатися йому в Берлібаші небуде важко. От в Ясіня вже повільним темпом проводять видовження і розширення платформи!
Це як? Спочатку видовжують, а потім - розширюють? Щось мені не віриться в те розширення, судячи з вигляду того, що вони там зараз роблять. Хіба там розширятимуть "міжколію" між 2 та 3 коліями?

"605\606 і так кожен рік хочуть вбити!", однак він дивним чином виживає... Віктор на наступний сезон пропагує його реінкарнацію в Миколаїв-Рахів.... і цьому може зіграти на руку скасування поїзда Львів-Москва, з яким Миколаїв-Рахів більш менш сумісний на ділянці Фастів (через об'їзд) - Львів... і може успішно замістити функціонал московського поїзда на цій ділянці. Тому, тут ще багато може бути сюрпризів... і Миколаїв-Рахів може стати рятувальним кругом для причетних, у разі "раптового" політичного рішення припинити курсування московських поїздів.

З приміськими теж можна все інструментально вирішити: Коломия-Рахів стоятиме в Рахові 1-2 години і назад на Коломию приблизно ниткою приміського Рахів-ІФ, а по Делятину - вийде на нитку "короткого" Делятин-Коломия і привезе залізничних трудяг до Коломиї перед початком нічної робочої зміни (20:00). ІФ-Рахів, натомість, поїде ввечері з прибуттям до ІФ о 23:хх... і цей ІФ-Рахів-ІФ гарно можна інкрустувати у пропонований Ковель/Перемишль-Рахів... з обігом приміських вагонів аж через Стрий: ІФ(пізній вечір)-Стрий(майже опівночі) + Стрий-ІФ-Рахів... і далі те ж саме з поверненням до ІФ.
Приблизно так http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124470.msg495705#msg495705 (у напрямку Рахів-ІФ потрібно змістити на 1 год раніше).

Киев - Рахов через Коростень - Шепетовку имеет расстояние 848 км. Для кат. НЭ нужно не больше 12:07
В тоже время
Киев - Ворохта через Коростень - Шепетовку имеет расстояние 800 км. Для кат. НЭ нужно не больше 11:25.

Лично я бы выбрал второе. Сейчас рейс 15/16 преодолевает участок Франковск - Ворохта за 2 часа (1:59, если более точно). При сохранении действующего времена хода на участке Киев - Франковск и отсутствии смены локомотива по Франыку, успеть на категорию вполне реально
Цей допис яскраво демонструє весь формалізм "дотримання нормативів" без урахування реалій гірської місцевості. Тут буде доречним введення згадуваних вище коригувань... якщо взагалі причетні не відійдуть від цих надуманих формальностей, перейшовши до класифікації комфорт/стандарт/економ. Щось не віриться, що кожна із градацій комфорт/стандарт/економ матиме ще й розділення за швидкостями.

І ще. НЕ Київ - Рахів може бути в тому випадку, якщо 7/8 прискорити до рівня 749/750. Тоді часу точно вистачить. Навіть зі зміною локомотива по Франківську.

ІМХО, власне я би зробив трохи по іншому. Замість трансформера запустив класичний НЕ Київ - Франківськ - Ворохта з часом руху Київ - Франківськ (Ворохта) 8:30 (10:30). З загальним оборотом чи ні - діло друге.
Вагони трансформери задіяти на інших рейсах.
Спробую помедитувати на цю ідею...

129/130 Чернівці - Дніпро ми вже подали. Чернівецького формування, а 117/118 продовжується до Франика. Катати 10 вагонів з Ворохти через всю країну трохи напряжно.
6 вагонів (до повної схеми 16 вагонів) додаватимуть Чернівці. Це відповідатиме приросту паспотоку по Чернівцях у бік Києва... проблема в іншому: ділянка Ворохта-Коломия саме в цей час буде зайнята у попутному напрямку наявним 358, що вимагатиме суттєвого розведення цих поїздів у часі.

117/118 до ІФ - це чудова альтернатива для філії депо в ІФ, аби вони з легкістю погодились на 12 вагонів ІФ-Рахів у складі 43/44 (решту 8 вагонів можуть залишитись за ІФ, або - до Чернівців).

У разі спільного обігу по Рахову 43/44 на 357/358 з'являється можливість видовження 357/358 ще кудись "через Київ"... до Черкас, Полтави, Чернігова тощо, бо з 6:20 до 20:05, а фактично із 6:40 до 19:45 є 13 годин = орієнтовно по 6 годин до якогось пункту.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2539


View Profile
« Reply #1958 on: 12.08.18 , 15:08 »
Share

Iwan, розділення по швидкості також буде. Казав Красноштан у останньому інтерв'ю. Для категорії (класу) "комфорт" не менше 70 км/год
upd: хоча він не уточнював чи буде жорстка прив'язка
« Last Edit: 12.08.18 , 15:08 by sergius » Logged
sergius
Active user

Posts: 2539


View Profile
« Reply #1959 on: 12.08.18 , 16:08 »
Share

Деякий цікавий момент відносно автомобілевоза та маневрів по Ворохті.

У зимку 2010-2011 на свята пускали потяги Київ - Ворохта та Донецьк - Дніпропетровськ - Ворохта. Обидва з автовозами. При цьому у другого їх було аж два.

http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=307299&LNG=RU#picture

На одному з цих рейсів їздив один наш форумчанин. Написав звіт. Приїхавши до Ворохти відмітив
Quote

...
Тем временем тепловоз 2М62, что нас тянул, быстренько отцепился и начал совершать маневры по станции. Сперва отцепил два-автомобилевоза, которые из-за изменения направления движения по Казатину оказались в хвосте поезда и оттащил их к погрузочно-разрузочной платформе, после чего подцепился к составу с обратной стороны.

...
http://forum.railwayclub.info/index.php?action=onePostPerPage&topic=21493.msg231265


https://www.parovoz.com/newgallery/?ID=294585&LNG=RU


https://www.parovoz.com/newgallery/?ID=294169&LNG=RU

//На другому фото два автовоза стоять біля рампи одразу за локомотивом

Тобто переставляння частини складу поїзда виконувалось без залучення маневрового локомотива. Подібне бачив і сам sergius. Тільки по Львову, коли ВЛ чіпляв РІЦ до якогось складу.
« Last Edit: 12.08.18 , 17:08 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 [196] 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 ... 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.15 seconds with 21 queries.