Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
01.10.20 , 09:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 295
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 436739 times)
kiz
Active user

Posts: 196


View Profile
« Reply #20 on: 08.02.17 , 15:02 »
Share

Продлить его до Перемышля — сразу заселится от Тернополя на 100%


Sent from my iPhone using Tapatalk
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #21 on: 08.02.17 , 15:02 »
Share

Продлить его до Перемышля — сразу заселится от Тернополя на 100%
Дуже складно уявити: Львів - Заліщики - Тернопіль - Львів - Перемишль... я розумію, що це жарт. А от Чернівці - Львів - Перемишль... таке проскакувало але як міжрейсовий ТО у Львові? до Чернівців навряд чи перенесуть ТО.

Чи може мали на увазі: Тернопіль - Заліщики - Чернівці - ІФ - Львів - Перемишль? Тоді це теж витончений гумор про тернопільських пасажирів через Чернівці до Перемишля..
« Last Edit: 08.02.17 , 15:02 by Iwan » Logged
Entony
Active user

Posts: 4441


View Profile
« Reply #22 on: 08.02.17 , 18:02 »
Share

Львівська вже вирішила куди пустить нові дизелі.

П’ять нових поїздів для Львівської залізниці.

У приміському сполученні з’являться нові потяги. Відтак, поїзний парк Львівської залізниці отримав додатково 3 рейкові автобуси 620 М-003,004,025 та 2 дизель-поїзди 630М-001,002.
Рейковий автобус 620 М-004 вже курсує чинним графіком поїзду №812/811 на дільниці Львів – Луцьк –  Ківерці, щоденно крім вівторка та середи.
Ще один змінить вже раніше скасований Регіональний Експрес №704/703  із сполученням  Львів – Ковель – Львів. Їздитиме у складі одного вагону із кількістю 91 місце для пасажирів.
Розклад руху розробляється таким чином, щоб пасажири із Ковеля зранку прибували у Львів, а у вечері зворотно повертались до  Ковеля.
Маршрути Коломия – Чернівці, Коломия – Івано-Франківськ  та Івано-Франківськ – Стрий будуть обслуговуватись дизель-поїздами 630М-001,002.
Нові потяги планують запровадити на маршрутах приміського сполучення вже до кінця лютого.

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2017/february/1425/
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11463


View Profile
« Reply #23 on: 08.02.17 , 19:02 »
Share

Маршрути Коломия – Чернівці, Коломия – Івано-Франківськ  та Івано-Франківськ – Стрий будуть обслуговуватись дизель-поїздами 630М-001,002.
Действительно, отличный вариант, угробят правда быстро, но думаю, они уже как раз в том состоянии, что пофиг...
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5691


View Profile
« Reply #24 on: 08.02.17 , 19:02 »
Share

Они что по всем филиалам УЗ Песы пособирали?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 4950


View Profile
« Reply #25 on: 08.02.17 , 20:02 »
Share

Трохи бентежить оце речення
Нові потяги планують запровадити на маршрутах приміського сполучення вже до кінця лютого.
Може все-таки на регіональних?
З однієї сторони це неймовірна і дивна дурня. Можна було б пояснити передачу рухомого складу особистою зацікавленністю голови правління, але ж ні. Про Рогатин нічого не сказано.
А з іншої сторони, якщо маршрут Чернівці-Франківськ-Стрий буде все ж регіональним, то, імхо, видовживши його до Трускавця можна отримати дуже вдале рішення в плані логістики.
« Last Edit: 08.02.17 , 20:02 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9709


View Profile
« Reply #26 on: 08.02.17 , 20:02 »
Share

Они что по всем филиалам УЗ Песы пособирали?
Да, и походу Песе Запор - Бердянск и Запор - Мелитополь привет.....
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9709


View Profile
« Reply #27 on: 08.02.17 , 21:02 »
Share

Львівська вже вирішила куди пустить нові дизелі.

П’ять нових поїздів для Львівської залізниці.

У приміському сполученні з’являться нові потяги. Відтак, поїзний парк Львівської залізниці отримав додатково 3 рейкові автобуси 620 М-003,004,025 та 2 дизель-поїзди 630М-001,002.
Рейковий автобус 620 М-004 вже курсує чинним графіком поїзду №812/811 на дільниці Львів – Луцьк –  Ківерці, щоденно крім вівторка та середи.
Ага, особенно 003 и 004 вновь прибывшие.
И рейс №811/812 только недавно назначили. Всего каких-то лет пять назад.
 
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9709


View Profile
« Reply #28 on: 08.02.17 , 21:02 »
Share

А я считаю, что один из 630-х (а можно и оба) нужно запустить на маршрут Львов - Рахов.

Отправление из Львова около 9.00-9.30 (после прибытия 109, 371 и 41, так как из Херсона, Минска и Днепра нет другого пути в горы, кроме как не с пересадкой по Львову). Обратно с Рахова - сразу по обороту. Мне даже трудно сказать, сколько нужно ехать в относительно ускоренном режиме от Львова до Рахова (с остановками по Ивано-Франковску, Надворной, Яремче, Микуличине, Таторове, Ворохте, Ясиням и Квасам). Думаю что 5 часов должно хватить с лихвой.
Уверен, что спрос обеспечен, особенно в сезон, даже при высоких расценках.   
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1571


View Profile
« Reply #29 on: 08.02.17 , 22:02 »
Share

Якось давніше я на цьому форумі висував пропозицію, щоб взяти 2 машини (Песу і ДПКр чи 2 Песи, якщо тепер є з чого вибрати) і запустити таким чином: вранці обидві вирушають зі Львова до Чернівців та Луцька, потім роблять рейси Луцьк - Чернівці - Львів та Чернівці - Луцьк - Львів відповідно, щоб ночувати у Львові. Якщо почалася мова про  Ковель та Рахів, можна ще 2 запустити аналогічно. Тоді і час в дорозі буде меншим за теперішні "ковбойські" поїзди, і з'явилися б можливості для нових сполучень завдяки раціональнішому використанню рухомого складу.
Бо, як на мене, передавати майже нові Песи в Коломию, це якось зовсім алогічно. На тих маршрутах вони будуть приречені. Можливо, дані машини і розроблялись як приміський транспорт, але для України в наш час це завелика розкіш. Це те ж саме, що пересісти з "Запорожця" на "Мерседеса", але продовжувати їздити по тому ж бездоріжжю, обслуговувати тими же молотком і зубилом і в тих же гумових чоботах на босу ногу.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 295
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!