Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.18 , 08:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 188770 times)
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #200 on: 04.03.17 , 14:03 »
Share

Прошу фантазування по Прикарпаттю здійснювати в цій темі або в існуючих, повідомлення про пропозиції та т.п. в темі "График движения поездов УЗ на 2016-2017 г. (обсуждение) " - будуть видаляться без попереджень! Дякую. (с) logist
Отож-бо, для цього б вистачило однієї теми: Створення пропозиції: оптимізація п. 6хх в межах філії "Львівська Залізниця", яку свого часу закрили.
Logged
Tapac
Guest
« Reply #201 on: 05.03.17 , 20:03 »
Share

А не краще 701/702 пустити до Ковеля через Луцьк, а 667/668 через електрифіковану ділянку Ковель-Луцьк-Рівне-Львів-Чернівці, Рівне не має зручного сполучення із Прикарпатям, зі Здолбунова переважно зранку всі поїзда їдуть, що не дозволяє комфортно дістатися зранку до Здолбунова.
Як на мене, то для початку в цьому напрямку потрібно рухатися так:
1. Поїзд 608 Чернівці - Львів через день видовжувати до Луцька через Здолбунів, по обороту в Луцьку відправляти до Рахова.
2. Аналогічно все з 606 поїздом. Таким чином, матимемо такі черезденні поїзди:
- Чернівці - Луцьк/Львів
- Львів - Чернівці/Рахів
- Рахів - Львів/Луцьк
-Луцьк - Рахів/Чернівці
.
3. Поїзд 668 поки що не чіпаєм, він служить для сполучення Волині з Прикарпаттям.
Ідея, на мою думку, найкраща. Рівне нарешті отримає сполучення із Прикарпаттям і Буковиною. Цікаво тільки коли це запровадить залізниця?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #202 on: 08.03.17 , 12:03 »
Share

Нарешті здійснилося "диво": з квітня Львівська філія передає усі пасажирські вагони на баланс філії "Пасажирська компанія"



тож тепер усі суперечки про "наші/ваші" вагони повинні вщухнути, а самі вагони повинні стати мобільними та "ходити за пасажирами", а не так, як було до цього часу "пасажири ходили за вагонами".

Це все в контексті нашої розмови про передачу ниток 143/144 та 43/44.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1318


View Profile
« Reply #203 on: 08.03.17 , 13:03 »
Share

А чи не потягне це за собою скасування вантажопасажирських поїздів 900-ї нумерації на Буковині? Бо ж якщо через те, що пасажирські вагони належатимуть "Пасажирській компанії", а вантажні зовсім іншій то собівартість таких перевезень лише зросте... В недружній для нас Росії курсування вантажопасажирських поїздів було скасовано саме через те, що вантажні вагони належать одній компанії, а пасажирські зовсім іншій. А до рейкових автобусів щоб ними усіма замінити такі поїзди з одним пасажирським вагоном як Чернівці-Сокиряни наприклад ще треба дожити. Тих Пес які зараз забрали у Південно-Західної залізниці в Коломию явно не вистачить.
« Last Edit: 08.03.17 , 13:03 by K-91 » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #204 on: 08.03.17 , 13:03 »
Share

тож тепер усі суперечки про "наші/ваші" вагони повинні вщухнути
Чому це? Передача на баланс це тільки юридична передача на папері. Вагони так само будуть приписані до тих же депо, система обслуговування найближчим часом не зміниться, в перспективі, вагон буде "ходити за пасажиром", але поки що цього нема навіть "на папері" :(
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #205 on: 08.03.17 , 13:03 »
Share

Можливо я погарячкував. Принаймні, якщо не вщухнуть, то буде не так критично. Розумію, що всі ці покращення розтягнуться на роки.
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #206 on: 08.03.17 , 16:03 »
Share

Можливо я погарячкував. Принаймні, якщо не вщухнуть, то буде не так критично. Розумію, що всі ці покращення розтягнуться на роки.
Суперечки можливо і припиняться...Можливо буде єдиний тариф на перевезення на певних потягах з ЗУ?
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #207 on: 08.03.17 , 22:03 »
Share

Можливо буде єдиний тариф на перевезення на певних потягах з ЗУ?
С каких делов? Тарифы у нас устанавливает государство, и действуют они для всей страны одинаково.
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #208 on: 08.03.17 , 23:03 »
Share

Можливо буде єдиний тариф на перевезення на певних потягах з ЗУ?
С каких делов? Тарифы у нас устанавливает государство, и действуют они для всей страны одинаково.
Я трошки не про те..Не докінця думку висловив.З ІФ до Киева №143 90-100(плацкарт в пятницю),на №43 виходить 70-80 не на фірмові вагони.Ось я питаю можливо коли вагони перейли до Пасажирської компанії,тариф стане однаковим.(Хоча це все за відстані...не подумав)Перепрошую за те що перепитував.
« Last Edit: 08.03.17 , 23:03 by birys5 » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #209 on: 09.03.17 , 00:03 »
Share

можливо коли вагони перейли до Пасажирської компанії,тариф стане однаковим.
Вопрос тот же, с чего вдруг? Ответ тот же: Тарифы устанавливает государство, и действуют они для всех дорог, пассажирских компаний и пр. - одинаково.
"Пассажирская компания" на данном этапе - просто реорганизация внутренних юридических моментов, не более того.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.133 seconds with 21 queries.