Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.18 , 20:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 ... 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 188912 times)
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #2000 on: 15.08.18 , 21:08 »
Share

Путь через Берлибаш порос кустами. Когда там ездил последний поезд?
Ви це читали?
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115598.msg489809#msg489809
Logged
Volodymyr
User

Posts: 148


View Profile
« Reply #2001 on: 16.08.18 , 10:08 »
Share

Просто закину ідею для роздумів: Денний сидячий потяг по маршруту Київ-Рівне-Луцьк-Львів-Івано-Франківськ з ранішнім відправленням з Києва.
- хороше сполучення Прикарпаття з Волинню
- Зручний спосіб дістатися з Луцька до Львова і Києва
- час в дорозі буде десь на півтори години довше ніж інші потяги Київ-ІФ, але по Луцьку й Рівному має бути дуже хороша зміняємість пасажирів
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #2002 on: 16.08.18 , 11:08 »
Share

Уточніть, будь ласка, кілька моментів:
1) з Києва вранці, з ІФ вранці?
2) через Сапіжанку?
3) чи можна цим якось замістити фрагмент планованого до скасування сполучення Москва-Ковель?
4) чи можна вийти з пропозицією якогось гібрида: Київ-Рівне-Луцьк-Сапіжанка-Львів-Чернівці (з використанням фрагменту нинішньої нитки від Ковель-Чернівці)?
« Last Edit: 16.08.18 , 11:08 by Iwan » Logged
sergius
Active user

Posts: 2539


View Profile
« Reply #2003 on: 16.08.18 , 12:08 »
Share

Вже була сидячка Київ - Луцьк/Ковель. Народ нею їздив до тих пір, поки її не оптимізували для зручності локомотивних бригад, зробивши нічний переїзд Луцьк - Київ. Населеність впала, відмінили. Зараз цей склад їздить на маршруті Київ - Черкаси.

Якщо є бажання її реінкарнувати, то за розкладом Київ 16:30 - Луцьк 23:00/06:30 - Київ 13:00. В іншому випадку сподівадись на популярність не варто. Народ більше любить 97/98.

Сполучення Прирпаття і Волині зараз забезпечується 667/668. В майбутньому це міг бути видовжений до Луцька 701/702. Якщо вистачить часу, то далі до Ковеля/Рівне

[ІМХО]Безпересадкове сполучення Закарпаття з містом Рівне може забезпечитись видовженням 145/146. А оскільки в нього часу по Львову на зворотній рейс достатньо, то можна видовжити навіть до Луцька/Ковеля чи Сарн. Тільки при цьому бажано ще знайти більш привабливі вагони.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #2004 on: 16.08.18 , 14:08 »
Share

Зважаючи на давно очікувану (деякими прихильниками припинення пасажирського залізничного сполучення з Московією) новину:

"До Росії ходитимуть лише ведмеді": Омелян підписав документ про обмеження сполучення з РФ
https://www.5.ua/suspilstvo/do-rosii-khodytymut-lyshe-vedmedi-omelian-pidpysav-dokument-pro-obmezhennia-spoluchennia-z-rf-175706.html

"До Москви ходитимуть тільки ведмеді": Омелян анонсував нові обмеження
https://ukr.segodnya.ua/economics/transport/v-moskvu-budut-hodit-tolko-medvedi-omelyan-anonsiroval-novye-ogranicheniya-dlya-rossii-1163363.html

"Ходитимуть лише ведмеді": Омелян анонсував обмеження для Росії
https://www.obozrevatel.com/ukr/economics/budut-hoditi-tilki-vedmedi-omelyan-anonsuvav-obmezhennya-dlya-rosii.htm

варто подумати на над тим, як задіяти в перспективі цю комбінацію ниток:

на Рахів:

Москва-Київська       15:59
Брянськ-Орловськ    21:19    22:09

Хутір-Михайлівський    00:05    00:45
Терещенська    01:19    01:21
Кролевець    01:40    01:42
Конотоп-Пас.    02:15    02:30
Бахмач-Пас.    02:53    02:55
Ніжин    03:46    03:48
Київ-Пас.    05:13    05:33
Козятин-1    07:44    08:01
Вінниця    09:22    09:28
Деражня    10:51    10:53
Хмельницький    11:19    11:23
Волочиськ    12:12    12:14
Підволочиськ    12:22    12:24
Тернопіль-Пас.    13:11    13:16
Злочів    14:10    14:12
Красне    14:36    14:38
Львів    15:17    

Львів       15:45
Сихів    16:06    16:08
Ходорів    17:05    17:08
Букачівці    17:27    17:28
Бурштин    17:42    17:46
Галич    18:00    18:04
Івано-Франківськ    18:47    19:17
Надвірна    20:20    20:22
Делятин    20:51    20:53
Яремче    21:07    21:11
Микуличин    21:28    21:30
Татарів    21:45    21:47
Ворохта    22:03    22:06
Вороненко    22:19    22:21
Лазещина    22:36    22:38
Ясіня    22:48    22:53
Кваси    23:16    23:18
Білин    23:29    23:31
Рахів    23:48    


з Рахова

Рахів       00:32
Білин    00:46    00:48
Кваси    01:01    01:03
Ясіня    01:29    01:33
Лазещина    01:45    01:47
Вороненко    02:07    02:09
Ворохта    02:21    02:23
Татарів    02:34    02:36
Микуличин    02:50    02:52
Яремче    03:06    03:09
Делятин    03:20    03:22
Надвірна    03:52    03:59
Хриплин    04:31    04:33
Івано-Франківськ    04:43    05:03
Галич    05:46    05:48
Бурштин    06:00    06:04
Букачівці    06:19    06:23
Журавно    06:36    06:40
Ходорів    06:54    06:57
Сихів    08:01    08:03
Львів    08:30    

Львів       10:03
Красне    10:50    10:53
Злочів    11:16    11:18
Тернопіль-Пас.    12:17    12:22
Підволочиськ    13:12    13:14
Волочиськ    13:22    13:24
Хмельницький    14:20    14:33
Деражня    15:02    15:04
Вінниця    16:28    16:33
Козятин-1    17:23    17:25
Київ-Пас.    19:34    20:40
Ніжин    22:15    22:17
Бахмач-Пас.    23:08    23:10
Конотоп-Пас.    23:32    23:47
Кролевець    00:25    00:27
Терещенська    00:47    00:49
Хутір-Михайлівський    01:25    02:05
Суземка    02:42    03:41
Брянськ-Льговский    04:53    04:58
Москва-Київська    10:41    

« Last Edit: 16.08.18 , 14:08 by Iwan » Logged
jbond989
Active user

Posts: 1101


View Profile
« Reply #2005 on: 16.08.18 , 14:08 »
Share

Іване, після Конотопа на Харків треба завертати.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #2006 on: 16.08.18 , 14:08 »
Share

Іване, після Конотопа на Харків треба завертати.
Однак є конкурентна пропозиція від Віктора:
П. 133/134 Миколаїв – Рахів
Щоденно
На ділянці П’ятихатки-Стик – Івано-Франківськ двогрупний з поїздом 33/34 Запоріжжя – Чернівці

10:30   –     —     Миколаїв-Пас    —     –   14:15
09:25  05  09:30  Херсон           15:10  10  15:20
...........................................
05:15  20  05:35  Кривий Ріг-Гол 19:25  20  19:45
04:32  04  04:36  Рокувата         20:30  05  20:35
02:35  40  03:15  П’ятихат-Стик  21:50  40  22:30

Розклад групи вагонів Запоріжжя – Чернівці

07:25   –    —      Запоріжжя         —     –   17:40
05:15  20  05:35  Дніпро-Гол      19:25  20  19:45
........................................
03:33  02  03:35  П’ятихатки-Пас 21:30  02  21:32
02:35  50  03:25  П’ятихат-Стик   21:40  50  22:30
01:47  02  01:49  Олександрія     23:15  02  23:17
01:05  03  01:08  Знам’янка-Пас  23:56  03  23:59
00:10  05  00:15  Кропивницький 00:50  05  00:55
22:40  20  23:00  Помічна            02:10  20  02:30
.............................................
21:30  03  21:33  Первомай-на-Б 03:37  03  03:40
..............................................
18:30  20  18:50  Слободка          06:20  20  06:40
................................................
14:00  05  14:05  Хмельницький   11:05  05  11:10
12:10  05  12:15  Тернопіль         12:50  05  12:55
09:10  60  10:10  Львів                14:55  35  15:30
..............................................
04:45  75  06:00  Івано-Франківськ 18:30 40  19:10
03:25  05  03:30  Коломия              20:10  05  20:15
—        –   01:55  Чернівці               21:25   –    —

Розклад групи вагонів Миколаїв – Рахів

05:05  55  06:00  Івано-Франківськ 18:30 30  19:00
..........................................
03:30  05  03:35  Яремча                20:45  05  20:50
...........................................
02:40  05  02:45  Ворохта               21:45  05  21:50
...........................................
—        –   00:50   Рахів                   23:30    –    —

Ба більше, можна зробити "блималку" - вимінювати черезденно кінцеві точки маршрутів, щоб обидві "стартові" точки мали сполучення з обидвома "фінішними" точками.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #2007 on: 16.08.18 , 15:08 »
Share

...
4) чи можна вийти з пропозицією якогось гібрида: Київ-Рівне-Луцьк-Сапіжанка-Львів-Чернівці (з використанням фрагменту нинішньої нитки від Ковель-Чернівці)?
Накаркав... і через годину-другу це сталося (перепрошую за часте цитування одного і того ж):
"До Росії ходитимуть лише ведмеді": Омелян підписав документ про обмеження сполучення з РФ
https://www.5.ua/suspilstvo/do-rosii-khodytymut-lyshe-vedmedi-omelian-pidpysav-dokument-pro-obmezhennia-spoluchennia-z-rf-175706.html

"До Москви ходитимуть тільки ведмеді": Омелян анонсував нові обмеження
https://ukr.segodnya.ua/economics/transport/v-moskvu-budut-hodit-tolko-medvedi-omelyan-anonsiroval-novye-ogranicheniya-dlya-rossii-1163363.html

"Ходитимуть лише ведмеді": Омелян анонсував обмеження для Росії
https://www.obozrevatel.com/ukr/economics/budut-hoditi-tilki-vedmedi-omelyan-anonsuvav-obmezhennya-dlya-rosii.htm
Logged
Volodymyr
User

Posts: 148


View Profile
« Reply #2008 on: 16.08.18 , 15:08 »
Share

Я запропонував цей потяг (Київ-Луцьк-ІФ) як орієнтований на людей що зараз їздять автобусами. Тобто повністю денне сполучення (сидячі вагони + можлво купе) з цінником Луцьк-Київ чи Луцьк-ІФ трохи вище цінника маршруток. Як на мене, оптимальний час відправлення щоб привабити пасажирів - десь о 7й ранку ( і з Києва і з ІФ)
2) Так, через Сапіжанку.
3) Так, відправлення з Києва о 5:48 ниткою 73 було б вповні доречним для денного сидячого (Рівне 12:14, Луцьк 13:27). Так само й назад ця нитка теж цікава (Луцьк 12:42, Київ 19:46)
4) Видовження за ІФ до Чернівців чи кудись в гори вповні можливе. А от використання нитки 668 з прибуттям в ІФ о 4й ранку повністю неприйнятне (платоспроможні пасажири преважно так не поїдуть).

Трохи поясню ідею:
Луцьку потрібен хороший сидячий потяг з Києва. З Луцька його треба кудись вести далі - або Ковель, або Львів. В Ковель і так забагато потягів + зайве маневрування в Ківерцях. Якщо вести в Львів, то вже краще до ІФ - пасажири під сидячі денні потяги Луцьк-Львів, Львів-ІФ зараз є.
Зручна сидяча поїздка - до 6 годин. Тобото сегменти Київ-Рівне, Київ-Луцьк, Луцьк-ІФ доволі зручні й можуть конкурувати з автобусами. Прямі сидячі пасажири ІФ-Київ поїдуть ним тільки від безвиході, під них пожна додати один-два купейних вагони. Оборот вагонів з нічним обслуговуванням в ІФ теж доволі логічний.
Головне не сприймати потяг як аналог 668, а зразу старатись зробити якісний продукт з відносно високою швидуістю й ціною.
Так, якщо 702 подовжаит до Луцька, то він буде прямим конкурентом.


Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #2009 on: 16.08.18 , 15:08 »
Share

Вже була сидячка Київ - Луцьк/Ковель. Народ нею їздив до тих пір, поки її не оптимізували для зручності локомотивних бригад, зробивши нічний переїзд Луцьк - Київ. Населеність впала, відмінили. Зараз цей склад їздить на маршруті Київ - Черкаси.
Трохи не в тему, але частково по темі:
якщо з 2020 вдасться 357(з Києва о 20:05)/358 та 43/44 поєднати у спільний обіг по Рахову, то 358 прибуватиме до Києва (як зараз) о 6:20, і о 6:4х може попрямувати до Черкас, а з Черкас прибуде до Києва о ~19:45.
Гіпотетично може й через Гребінку до Т.Шевченка., якщо це буде доцільно...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 [201] 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 ... 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.15 seconds with 22 queries.