Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.18 , 13:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 ... 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 190193 times)
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #2020 on: 17.08.18 , 10:08 »
Share

А де ваша пропозиція потяга Рахів-Москва, ще й досі в розділі Гумору? Можливо, слід якось перейменувати тему або доповнити назву, та й підняти некротопік в нових політико-логістичних умовах.
Тему перенесли з гумору (давно). Вона - поруч: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116202.0
Вагонами ФПК (аби не було тривалого простою у Львові) можна з'їздити й до Рахова та Чернівців (половини по ІФ, чи навіть (за особливих умов) по Тернополю (на Чернівці)).

Щось не вловив. Вагони же базуються у Львові. Як вони їздитимуть Харків - Рахів? То треба брати з поїзда 19/20 Харків - Москва чи 91/92 Полтава - Москва.
А что мешает сделать какой-то рейс Рахов-Львов или Львов-Харьков в общем обороте или банально передать вагоны в более удобное депо?
Ничего не мешает. Просто реализация более сложная. Лишние движения.
Можна простіше: Львів (8-9 вагонів) - Харків (ранній ранок) - ще кудись затягнути цей економ - Харків (вечір) - Львів (далі 606/605) - Рахів (опівночі)... і те ж саме в інший бік. Фактично обслуга залишиться у Львові, а поїзд буде двогрупним (одна група аж до Рахова, а інша - коротка - до Львова (так, як зараз є у Москва-Львів), з умовним розміном груп у Харкові чи десь далі. У підсумку буде 18 вагонів на ділянці Львів - Харків - "ще кудись". Залишилось розшифрувати "ще кудись". Наприклад: Покровськ, Слов'янськ, Краматорськ, Костянтинівка, Лиман. Щоправда, на ділянці між Харковом і цими пунктами виходить наче проти течії, але на Поділля, Львів і Прикарпаття буде привабливо, бо економ-клас.

Потрібно визначитись із кінцевим пунктом:

Іване, після Конотопа на Харків треба завертати.
а куди далі? ... бо в нього по Харкову буде цілий день (від раннього ранку до вечора).



... ба більше, на східних теренах теж можна розчепити на групи, щоб мати два пункти з черезденною взаємною змінністю.
 
Ще раз нагадаю: між Львовом до Раховом в обидва боки ниткою 606/605 (без особливих змін), між Львовом і Конотопом в обидва боки ниткою 73/74 (зі Львова можна о ~9:00, щоб раховозна група не перестоювала зайву годину до 10:03). ... тоді до Конотопа прибуде о ~22:32. Запрошую до активного фантазування.

п.м. крім того, ще ~40хв можна зекономити по Києву (без зчеплення з ковельською групою), тому в Конотопі може бути о ~21:50... і десь о ~1:00 - в Сумах, і перед 6:00 - в Харкові.
« Last Edit: 17.08.18 , 10:08 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #2021 on: 17.08.18 , 10:08 »
Share

Харків - Рахів? Знову? Давайте хоч реально щось поєднювати, то чого ніколи не було (наприклад, Ковель - Суми, Львів - Костянтинівка і тд.), а не те, що вже є і хочеться ще, бо одне дороге, а друге потрібно зробити дешевим. На деякі інші напрямки просто додати вагонів і зробити деякі поїзди щоденними, а не через денними. Наприклад, 085/086 і 087/088 Львів/Ковель - Новоолексіївка зробити щоденним і окремими нитками цілорічно (з можливістю видовження до Генічеська). По суті 085/085 і 087/088 половину свого шляху дублюють ранкові московські поїзди (зворотно також), які скоро відійдуть "у вічність" - 073/074 і 077/078.
а в мене хіба немає Костянтинівки та інших міст зі східних теренів??? Я ж навмисно нафломастирував, щоб усім було чітко видно.

п.м. Ще раз повторюся: якщо 605/606 можна інтегрувати у щось довше, то я не бачу підстав цього не робити. Якщо кожен з окремих поїздів заповнюється, то наскрізний теж буде заповнюватись. Це очевидно.
Наявність обидвох Харків-Рахів з принципово різними цінниками та комфортом (в т.ч. час в дорозі та час прибуття в гори) породжує дві категорії пасажирів, що практично не перетинаються між собою.
« Last Edit: 17.08.18 , 11:08 by Iwan » Logged
Entony
Active user

Posts: 2493


View Profile
« Reply #2022 on: 17.08.18 , 11:08 »
Share

Нафіга Костянтинівка через Харків знову? Щоб це була альтернавтива для 1/2? Тобто новий поїзд Костянтинівка (Харків) - Рахів має бути дешевою альтернавтивою для 015/016 і 1/2. Навіщо???
Як варіант Львів - Костянтинівка через Тернопіль, Вінницю, Шевченко, Дніпро, Лозову. Тобто ті міста, які в основному не мають сполучення з Костянтинівкою! І де не буде конкуренції з дорогими поїздами!! Я вважаю це краще пропозиція чим знову Рахів - Харків.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 406


View Profile
« Reply #2023 on: 17.08.18 , 11:08 »
Share

Нафіга Костянтинівка через Харків знову? Щоб це була альтернавтива для 1/2? Тобто новий поїзд Костянтинівка (Харків) - Рахів має бути дешевою альтернавтивою для 015/016 і 1/2. Навіщо???
Як варіант Львів - Костянтинівка через Тернопіль, Вінницю, Шевченко, Дніпро, Лозову. Тобто ті міста, які в основному не мають сполучення з Костянтинівкою! І де не буде конкуренції з дорогими поїздами!! Я вважаю це краще пропозиція чим знову Рахів - Харків.
Я би взагалі нічого нового не придумував на новий графік 2018-2019, а удосконалював те, що є!!! Замість "московських" вагонів (74/73 і 78/77) дійсно зробити 86/85 і 88/87 щоденними (хоч і двогруповими на осінь - весну), а ще посунути 86 відправленням ~10 ранку...
А поїзд 606/605 Львів - Рахів треба (по можливості) лишати, бо практика показує, що на інші поїзди далекого сполучення по Львову перекривають продаж квитків і що тоді..
« Last Edit: 17.08.18 , 11:08 by Дніпровець » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #2024 on: 17.08.18 , 11:08 »
Share

Нафіга Костянтинівка через Харків знову? Щоб це була альтернавтива для 1/2? Тобто новий поїзд Костянтинівка (Харків) - Рахів має бути дешевою альтернавтивою для 015/016 і 1/2. Навіщо???
Як варіант Львів - Костянтинівка через Тернопіль, Вінницю, Шевченко, Дніпро, Лозову. Тобто ті міста, які в основному не мають сполучення з Костянтинівкою! І де не буде конкуренції з дорогими поїздами!! Я вважаю це краще пропозиція чим знову Рахів - Харків.
Ок, нехай буде "Рахів,Львів-Костянтинівка" через Тернопіль, Вінницю, Шевченко, Дніпро, Лозову.
А поїзд 606/605 Львів - Рахів треба (по можливості) лишати, бо практика показує, що на інші поїзди далекого сполучення по Львову перекривають продаж квитків і що тоді..
На Рахів-Одеса між Львовом та Одесою щось перекрито? Я ж пишу, що половина від усього складу, а це 8-9 вагонів, будуть стопитись зі східного напрямку по Львову (і нікуди далі), а решта (8-9вагонів) поїде в гори саме так, як їздить зараз. В чому є проблема? Я її не бачу. Он Віктор малював Миколаїв-Рахів і усім подобалось... без заперечнь... і принцип той же. Питання тільки "куди саме?" його видовжувати на Схід.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2493


View Profile
« Reply #2025 on: 17.08.18 , 11:08 »
Share

Чому все має починатись в Рахові? Чому не Ужгород чи Чернівці?
Львів - Костянтинівка лише через те, що вагони від 073/074 можуть ходити без всяких трьох- або чотирьох- денних оборотів на Рахів. І відправлення на Костянтинівку не обов'язково має бути зранку, як відправлявся Львів - Москва. Можна зробити просто пересадку по Львові на 605/606 (якщо в планах на новий графік 605/606 не хочуть взагалі чіпати).
Інколи краще залишити все як є, як написав Дніпровець, чим вигадувати щось ще типу другого Рахів - Харків.
« Last Edit: 17.08.18 , 11:08 by Entony » Logged
VSK
User

Posts: 92


View Profile
« Reply #2026 on: 17.08.18 , 13:08 »
Share

А можливо Московські поїзди очікуватиме така доля як і Кримські-обріжуть до Зерново і паски будуть переходити кордон  пішки і далі до Москви поїздом ржд. Тож думаю ховати їх ще зарано так як скоро ми можемо побачити  Миколаїв/Одеса/Львів-Зерново
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 406


View Profile
« Reply #2027 on: 17.08.18 , 13:08 »
Share

А можливо Московські поїзди очікуватиме така доля як і Кримські-обріжуть до Зерново і паски будуть переходити кордон  пішки і далі до Москви поїздом ржд. Тож думаю ховати їх ще зарано так як скоро ми можемо побачити  Миколаїв/Одеса/Львів-Зерново
Ну побачимо, бо Омелян каже, що вивільнені поїзди направлять до країн ЄС!
https://www.pravda.com.ua/news/2018/08/17/7189507/
Logged
sergius
Active user

Posts: 2542


View Profile
« Reply #2028 on: 17.08.18 , 14:08 »
Share

А можливо Московські поїзди очікуватиме така доля як і Кримські-обріжуть до Зерново і паски будуть переходити кордон  пішки і далі до Москви поїздом ржд. Тож думаю ховати їх ще зарано так як скоро ми можемо побачити  Миколаїв/Одеса/Львів-Зерново
Ну побачимо, бо Омелян каже, що вивільнені поїзди направлять до країн ЄС!
https://www.pravda.com.ua/news/2018/08/17/7189507/
Якщо так, то:

Запоріжжя - Кривий Ріг - Ужгород/Рахів/Чернівці
Запоріжжя - Дніпро - Пшемисль
Київ - Чернігів - Полоцьк - Рига

Може ще щось до Хелма пустять
« Last Edit: 17.08.18 , 14:08 by sergius » Logged
sergius
Active user

Posts: 2542


View Profile
« Reply #2029 on: 17.08.18 , 14:08 »
Share

З приводу видовження з Харкова на схід. Спробуйте запропонувати Бахмут. Як альтернативу до видовження 141/142.
Якщо вагонів буде менше 10, то:
А) Прокладати активним графіком;
Б) По Києву можна з чимось групувати. З тим же 123/124. Збільшивши його схему до максимальної. По типу 124 15-16 вагонів + 73/74 7-8 вагонів.

Logged
Tags:
Pages: 1 ... 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 ... 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.123 seconds with 21 queries.