Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.12.19 , 18:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 288
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 320516 times)
birys5
Active user

Posts: 195


View Profile
« Reply #220 on: 09.03.17 , 19:03 »
Share

Просили одне (узгоджений ДП), а вони пропонують інше:


Щось мені не зрозуміло.Тобто вони додають ще оди РЕ?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #221 on: 09.03.17 , 19:03 »
Share

Щось мені не зрозуміло.Тобто вони додають ще оди РЕ?
Ні, вони тільки
Quote
розробили розклад руху швидкісного дизель-поїзда № 702/701 Львів-Чернівці на дільниці Коломия - Заліщики (85 км)...
"Розробити" і "призначити" - речі не тотожні.
Logged
birys5
Active user

Posts: 195


View Profile
« Reply #222 on: 09.03.17 , 19:03 »
Share

Щось мені не зрозуміло.Тобто вони додають ще оди РЕ?
Ні, вони тільки
Quote
розробили розклад руху швидкісного дизель-поїзда № 702/701 Львів-Чернівці на дільниці Коломия - Заліщики (85 км)...
"Розробити" і "призначити" - речі не тотожні.
Ну так))))Вірно підмічено)
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1303


View Profile
« Reply #223 on: 10.03.17 , 20:03 »
Share

Тобто вони готові порізати найшвидше сполучення Чернівців з ІФ і Львовом заради нічного перевезення помідорів до Коломиї за 100+ грн?:(((
Logged
birys5
Active user

Posts: 195


View Profile
« Reply #224 on: 10.03.17 , 21:03 »
Share

Тобто вони готові порізати найшвидше сполучення Чернівців з ІФ і Львовом заради нічного перевезення помідорів до Коломиї за 100+ грн?:(((
Та він знову буде не рентабельним..100% як це було з Ковелем.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #225 on: 11.03.17 , 16:03 »
Share

Тобто вони готові порізати найшвидше сполучення Чернівців з ІФ і Львовом заради нічного перевезення помідорів до Коломиї за 100+ грн?:(((
Якщо не брати до уваги "порізати найшвидше сполучення Чернівців з ІФ і Львовом", то залізничне сполучення Заліщики - Львів за менш, як 5 годин - неперевершено, як і Городенка - Львів за 4 години.
Чинний тариф розроблено так, що "недоїзд" за повним маршрутом не критичний, бо левова частка платні - "за посадку". Зараз автобус Заліщики - Львів коштує 147,50...153,55грн, а поїзд - гіпотетично 160грн.
... але їх чітко просили про узгоджений ДП, тому - маємо черговий неадекват.

Та він знову буде не рентабельним..100% як це було з Ковелем.
Пасажири будуть точно... хоча, причетних просили про інше - узгоджений ДП.
Logged
birys5
Active user

Posts: 195


View Profile
« Reply #226 on: 11.03.17 , 17:03 »
Share

Тобто вони готові порізати найшвидше сполучення Чернівців з ІФ і Львовом заради нічного перевезення помідорів до Коломиї за 100+ грн?:(((
Якщо не брати до уваги "порізати найшвидше сполучення Чернівців з ІФ і Львовом", то залізничне сполучення Заліщики - Львів за менш, як 5 годин - неперевершено, як і Городенка - Львів за 4 години.
Чинний тариф розроблено так, що "недоїзд" за повним маршрутом не критичний, бо левова частка платні - "за посадку". Зараз автобус Заліщики - Львів коштує 147,50...153,55грн, а поїзд - гіпотетично 160грн.
... але їх чітко просили про узгоджений ДП, тому - маємо черговий неадекват.

Та він знову буде не рентабельним..100% як це було з Ковелем.
Пасажири будуть точно... хоча, причетних просили про інше - узгоджений ДП.
Все як щавжди..."винос мозку".Узгодчені дп було б розумніше.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #227 on: 11.03.17 , 17:03 »
Share

Узгодчені дп було б розумніше.
Хоб б тому, що там купа сіл, відірваних від автомобільних магістралей.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #228 on: 13.03.17 , 10:03 »
Share

В голове витает мысль о продлении виртуального Львов-Рахов до Ужгорода через Берлибаш-Виноградово-Батьово (с отправлением из Рахова утром), но это будет сделать сложн-а-а-а-а.
Такі варіанти розглядались в т.ч. тут.

По поводу Львовской дороги.
Считаю, что руководство Львовской дороги должно набраться мужества и называть вещи своими именами и соответствующим образом тарифицировать. Это я по "Обрию". То есть, если это 3 класс,  то он так и должен тарифицироваться. Пусть с максимальным коэффициентом фирменности, но исключительно как 3 класс.
Если это произойдет, то можно 605/606 заменить на "Обрий". При этом график из Львова оставить как есть, а обратно из Рахова отправлять рано утром, примерно в 5.00. Если за 5 часов справится, то Львов будет в 10.00, что ОК, так как успевается на пересадку на первые ПДСы из Львова.

Тогда имеющихся 6 составов нужно разместить на 4-5 ежедневных маршрутов.
Один из них, точнее даже два: новый Львов - Рахов, который на выходные и в летнее время скорее всего будет ходить сдвоенныем составом.
Еще один - Львов - Черновцы вместо "Обрия", еще один - на Черновцы - Тернополь.
Если со временем еще решат заменить 607/608, то будет возможна вторая пара на Черновцы или третья пара на Рахов в сезон. Возможно как-то Львов - Рахов - Ивано-Франковск - Рахов - Львов.
За тиждень-другий повинна надійти відповідь з МІУ щодо значення слова "рекомендований" у назві Додатка 6 до Правил. Від цієї відповіді залежатиме які саме (1-й чи 3-й клас) місця будуть у салоні ДПКр2-001.
Logged
birys5
Active user

Posts: 195


View Profile
« Reply #229 on: 13.03.17 , 19:03 »
Share

За тиждень-другий повинна надійти відповідь з МІУ щодо значення слова "рекомендований" у назві Додатка 6 до Правил. Від цієї відповіді залежатиме які саме (1-й чи 3-й клас) місця будуть у салоні ДПКр2-001.
Зараз напевно сама найбільш очікувана відповідь,як для мене....(надіюся про 3 клас)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 288
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!