Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.18 , 20:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 174546 times)
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #2250 on: 26.09.18 , 19:09 »
Share

в 45/45 в Сумах ж якось міняються провідники за 20хвилин

Ем...а мені провідники розповідами що відкатують по 2 баранки (тобто майже 6 діб в дорозі).
Мені теж розповідали київські провідники: це все на любителя. Хто воліє 6 ночей кружляти маршрутами, хтось - 4 ночі, а були й так, що по 8-10 ночей моталися і виходили на працю раз в місяць. Робилось це так, щоб ці 8-10 ночей припадали на різні місяці (на зламі місяців), тоді ці частини були в різних місячних табелях, і формально для контролю виглядало так, трохи на початку місяця і трохи наприкінці... , бо ревізорам лінь піднімати табель за попередній місяць і зіставляти працьовні дні на зламі місяців.

Я зовсім не хочу розганяти жмеринських, франківських, кременчуцьких чи ще чиїхось провідників. Чому не може вагон проходити екіпірування в пункті А, слідувати до пункту С, а провідники хай би собі мінялись в умовному пункті В по дорозі? Наприклад, той же поїзд Львів - Новоолексіївка хай і далі проходить екіпірування у Львові, їздить до Новоолексіївки (можна і з вдосконаленим розкладом), а по Жмеринці будуть мінятися провідники. І таких прикладів можна навести немало. Чи для реалізації подібного я не врахував чогось з технічого боку? Чи це просто консерватизм нашої УЗ?
Якщо зміна провідників на одному з кінців маршруту - це ще нормально, а от всередині маршруту - не зовсім. Провідники несуть матеріальну відповідальність за "м'який інвентар"... і як вони за 20 хв перерахують усі матраси, подушки та коци (покривала), особливо якщо ця перезмінка припаде на ніч... будуть перевертати сплячих пасажирів аби десь там намацати під ними рушник? Хіба так "на довіру"... то так ще можна.
Logged
sean
Active user

Posts: 3237


View Profile
« Reply #2251 on: 27.09.18 , 10:09 »
Share

Якщо зміна провідників на одному з кінців маршруту - це ще нормально, а от всередині маршруту - не зовсім. Провідники несуть матеріальну відповідальність за "м'який інвентар"... і як вони за 20 хв перерахують усі матраси, подушки та коци (покривала), особливо якщо ця перезмінка припаде на ніч... будуть перевертати сплячих пасажирів аби десь там намацати під ними рушник? Хіба так "на довіру"... то так ще можна.
Провідники 769-го все життя міняються по Жмеринці при прямуванні на КП. Хіба там матраців нема (чи є в лежачих вагонах?).

Взагалі то якісь совкові традиції з довгими змінами провідників/машиністів. Це зараз ті зміни лок бригад уже поскорочували суттєво, а от раніше, коли почали реалізовувати об'їзд Жмеринки, то усі ж сабжі київського напрямку мали по Хмелю 15-20 хв (Галичина, до речі, і досі має), щоб чуваки в кабінах помінялись. Я не розумів, для чого та втрата часу. А ще більше почав не розуміти, як ще в далеких 2010-11 побачив спочатку в Австрії, потім в Італії: приг, пацанчик з наплічником (і в білій сорочці!) вистрибнув з кабіни, наступний заскочив в кабіну, потяг поїхав.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3860


View Profile
« Reply #2252 on: 27.09.18 , 18:09 »
Share

Якщо зміна провідників на одному з кінців маршруту - це ще нормально, а от всередині маршруту - не зовсім. Провідники несуть матеріальну відповідальність за "м'який інвентар"... і як вони за 20 хв перерахують усі матраси, подушки та коци (покривала), особливо якщо ця перезмінка припаде на ніч... будуть перевертати сплячих пасажирів аби десь там намацати під ними рушник? Хіба так "на довіру"... то так ще можна.
Провідники 769-го все життя міняються по Жмеринці при прямуванні на КП. Хіба там матраців нема (чи є в лежачих вагонах?).

Взагалі то якісь совкові традиції з довгими змінами провідників/машиністів. Це зараз ті зміни лок бригад уже поскорочували суттєво, а от раніше, коли почали реалізовувати об'їзд Жмеринки, то усі ж сабжі київського напрямку мали по Хмелю 15-20 хв (Галичина, до речі, і досі має), щоб чуваки в кабінах помінялись. Я не розумів, для чого та втрата часу. А ще більше почав не розуміти, як ще в далеких 2010-11 побачив спочатку в Австрії, потім в Італії: приг, пацанчик з наплічником (і в білій сорочці!) вистрибнув з кабіни, наступний заскочив в кабіну, потяг поїхав.

sean, повірте, я жодним чином не є прихильником чи ненависником існуючої системи зміни ПБ та ЛБ. Я лише констатував те що є.
"Наші" провідники розповідали як це у Словаччині: провідник прибуває на перон (одночасно із поїздом) і відкриває вагон для посадки пасажирів. Провідника не цікавить збережність наявного м'якого інвентарю, бо там ментальність не містить обов'язкової спокуси вкрасти... По прибуттю до кінцевого пункту провідник теж залишає вагон на вокзалі (після пасажирів). При цьому словацькі провідники розповідали ("нашим") про те, що вони навіть не бувають у вагонному депо і не завжди мають поняття де воно розташоване.
Щодо зміни ЛБ без зміни лока, то - повна проба гальм і все таке... згідно чинної інструкції, які (за свідченням бувалих залізничників) написані кров'ю. Я утримаюсь від коментарів.
Logged
sean
Active user

Posts: 3237


View Profile
« Reply #2253 on: 27.09.18 , 18:09 »
Share

Ну в Словаччині, як і на інших європ залізницях, це побудовано за авіа-принципом: бортпровідник зайшов на борт за ен хв до відправлення і вийшов після пасажирів. У нас вагони треба охороняти ;)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7076


View Profile
« Reply #2254 on: 27.09.18 , 22:09 »
Share

Ну в Словаччині, як і на інших європ залізницях, це побудовано за авіа-принципом: бортпровідник зайшов на борт за ен хв до відправлення і вийшов після пасажирів. У нас вагони треба охороняти ;)
Ба більше, їх ще треба взимку опалювати, навіть якщо вони тиждень стоять у депо, бо розмерзнеться система водяного опалення, бо основне опалення в більшості вагонів - пічка та водний котел.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3090


View Profile
« Reply #2255 on: 28.09.18 , 02:09 »
Share

Система воздухообмена в классических кондовых аммендорфах, насколько я понимаю, устроена таким образом, что зимой сперва прогоняет по вагону разогретый воздух и лишь затем начинает постепенное его охлаждение. А чтобы не ехать на кочерге, фтопку закидывают весь наличный запас, который пассажирам карман и кости, по мнению разработчиков системы, не ломит. Более того, из-за высокой тепловой инерционности, низкой скорости циркуляции и значительной массы воды в контуре этот процесс очень трудно поддается алгоритмизации на длинных маршрутах.

В сидячках в холодное время года ни разу не испытывал такой духоты, как на многих рейсах с применением антиквариата в детско-студенческие годы.

Общее замечание: в Европе средняя нулевая изотерма января проходит почти точно по границе бывшего Варшавского договора, nuff said



« Last Edit: 28.09.18 , 03:09 by Emblaze » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8888


View Profile
« Reply #2256 on: 29.09.18 , 12:09 »
Share

От, наприклад, я добре пам"ятаю старий білий Амендорф в поїзді Миколаїв - Москва, в якому були картини та різні морські прибамбаси, бо провідником був колишній моряк. Усе в вагоні працювало як годинник, хоч вагон був старим.
То був вагон, т.зв. "Художньо-технічна майстерня ВЧД-13"(чи якось так), так би мовити така собі "візитівка" фірмого поїзду "Південний Буг". Майже одразу, після того як його "закрутили" в загальний оборот з поїздом "Київ-Миколаїв" від підтримання цього вагону відмовились, і він став звичайним.
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 213


View Profile
« Reply #2257 on: 29.09.18 , 14:09 »
Share

після того як його "закрутили" в загальний оборот з поїздом "Київ-Миколаїв" від підтримання цього вагону відмовились, і він став звичайним.
Именно это отлично применительно ко всем остальным кругооборотным поездам, которых очень много стало и ещё продолжат плодит.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #2258 on: 29.09.18 , 14:09 »
Share

Undertaker, а с чем будет в обороте 140/139 Днепр - Лисичанск?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7076


View Profile
« Reply #2259 on: 30.09.18 , 01:09 »
Share

От, наприклад, я добре пам"ятаю старий білий Амендорф в поїзді Миколаїв - Москва, в якому були картини та різні морські прибамбаси, бо провідником був колишній моряк. Усе в вагоні працювало як годинник, хоч вагон був старим.
То був вагон, т.зв. "Художньо-технічна майстерня ВЧД-13"(чи якось так), так би мовити така собі "візитівка" фірмого поїзду "Південний Буг". Майже одразу, після того як його "закрутили" в загальний оборот з поїздом "Київ-Миколаїв" від підтримання цього вагону відмовились, і він став звичайним.
Ні, це не так. Десь о 2006 році нажаль помер його доглядач - той самий моряк у відставці. Його змінщиця (провідниця, яку я добре знав, точніше нас дуже часто зводила разом дорога, бо я часто потрапляв до її вагону коли, навіть, у мене був квиток до інших вагонів) сказала, що він сам підтримував цей вагон. Після смерті провідника-моряка (який сам за власний кошт підтримував цей вагон та при проведенні ремонту в депо, він контролював, щоб нічого не зникло та не перероблялося) експонати з цього вагону поступово почали зникати. Десь о 2008 році цей вагон пройшов черговий ремонт, де були замінені частково розмальовані художником панелі, зникла світломузика, були демонтовані деякі "морські" прилади. Хоча тоді більша частина картин ще залишалася. Тоді, коли я проїхав у цьому вагоні після 3-річної перерви, дізнався від знайомої мені провідниці, що "господар" вагону помер 2 роки тому, та замість нього працює з нею молода пара, яким вона здає зміну. І так як "господар" помер, то в Каховку вагон пішов без нього, тому повернувся звідти вже без деяких "експонатів".
А ув"язування в загальний оброт 65/66 та 121/122 було значно пізніше. Десь так о 2012 року.    
« Last Edit: 30.09.18 , 01:09 by Крымчанин UA » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.106 seconds with 21 queries.