Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.11.18 , 05:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 [228] 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 ... 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 187749 times)
Iwan
Active user

Posts: 3932


View Profile
« Reply #2270 on: 16.10.18 , 21:10 »
Share

З приємністю для себе не можу не відзначити того, що по кількох роках роботи в пас напрямку КШ усвідомив, що в Білорусі немає не тільки моря, але й гір.
Щодо екс-371/372: з ним їздили вагони Рига-Трускавець (принаймні таке намальовано в службовику за 2006 рік).
На роль Мінськ-Ворохта підійде дуже смачна нитка 451/452 Мінськ-Варна (з Мінська до ІФ в обидва боки).Тут і вигадувати нічого не потрібно. Єдине, що потрібно, вчепити йому по ІФ 2 вагони ЦМВ, бо Мінськ-Ворохта займе нитку ДП ІФ-Яремче.... чи якось розсунути їх в часі.

п.м. маю приємну новину для опонентів: сьогодні в Ужгороді представники РФ ЛЗ урочисто задекларували про виключення станцій Рахів, Ясіня та низки інших з класифікатора вантажних станцій... що автоматично усуває питання проблему "перешкоджання рухові вантажних поїздів з боку пасажирських поїздів".
Logged
sergius
Active user

Posts: 2535


View Profile
« Reply #2271 on: 16.10.18 , 21:10 »
Share

З приємністю для себе не можу не відзначити того, що по кількох роках роботи в пас напрямку КШ усвідомив, що в Білорусі немає не тільки моря, але й гір.
......
Гір.... Iwan-е, у запуску поїзда з БЧ є ще один прихований зміст. Враховуйте поточні трабли УЗ.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3207


View Profile
« Reply #2272 on: 16.10.18 , 22:10 »
Share

З приємністю для себе не можу не відзначити того, що по кількох роках роботи в пас напрямку КШ усвідомив, що в Білорусі немає не тільки моря, але й гір.
Щодо екс-371/372: з ним їздили вагони Рига-Трускавець (принаймні таке намальовано в службовику за 2006 рік).
На роль Мінськ-Ворохта підійде дуже смачна нитка 451/452 Мінськ-Варна (з Мінська до ІФ в обидва боки).Тут і вигадувати нічого не потрібно. Єдине, що потрібно, вчепити йому по ІФ 2 вагони ЦМВ, бо Мінськ-Ворохта займе нитку ДП ІФ-Яремче.... чи якось розсунути їх в часі.

п.м. маю приємну новину для опонентів: сьогодні в Ужгороді представники РФ ЛЗ урочисто задекларували про виключення станцій Рахів, Ясіня та низки інших з класифікатора вантажних станцій... що автоматично усуває питання проблему "перешкоджання рухові вантажних поїздів з боку пасажирських поїздів".
Якраз відсутність гір усвідомити мало б бути простіше. Усвідомленню відсутності моря міг перешкоджати великий асортимент білоруської рибної продукції на кшталт "Санта-Бремора".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3932


View Profile
« Reply #2273 on: 16.10.18 , 22:10 »
Share

Гір.... Iwan-е, у запуску поїзда з БЧ є ще один прихований зміст. Враховуйте поточні трабли УЗ.
Що маєте на увазі під фразою "поїзда з БЧ"? "Поїзд формування БЧ" чи "поїздовий проект у співпраці з БЧ". Ви про цінник чи про що саме? Не можу збагнути.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3932


View Profile
« Reply #2274 on: 16.10.18 , 22:10 »
Share

Якраз відсутність гір усвідомити мало б бути простіше. Усвідомленню відсутності моря міг перешкоджати великий асортимент білоруської рибної продукції на кшталт "Санта-Бремора".
Шо там дивуватись... банани і ківі теж білоруського походження... йдуть на експорт до РФ. Головне аби не з ворожих країн, а з РБ - можна.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3207


View Profile
« Reply #2275 on: 16.10.18 , 22:10 »
Share

Якраз відсутність гір усвідомити мало б бути простіше. Усвідомленню відсутності моря міг перешкоджати великий асортимент білоруської рибної продукції на кшталт "Санта-Бремора".
Шо там дивуватись... банани і ківі теж білоруського походження... йдуть на експорт до РФ. Головне аби не з ворожих країн, а з РБ - можна.
Я знаю ще один виняток, це фарерська риба. Вона дорожча за норвезьку або білоруську, проте в гурманських маркетах на зразок "Азбуки вкуса" присутня. Фарери не є членом ЄС та не приєднались до санкцій.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2535


View Profile
« Reply #2276 on: 16.10.18 , 22:10 »
Share

"Поїзд формування БЧ" ...?
Вірно.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3932


View Profile
« Reply #2277 on: 16.10.18 , 23:10 »
Share

В цьому (формування БЧ) немає жодної гострої необхідності. Є кілька варіантів обігу ... можна по Ворохті на 357/358, які цілком придатні до поїздок до Білорусі. ... чи на 43/44 у Рахові (10 вагонів)... інші 10 вагонів по Львову вчеплять із Ужгорода... або ужгородське формування в обігу через Мінськ (чи куди він там встигне доїхати... можливо до Вітебська) Ужгород - Мінськ - Ворохта. Можна ще нафантазувати кілька варіантів. Головне, аби УЗ знайшла для цього щастя відповідні вагони.
Logged
W_777
Active user

Posts: 308


View Profile
« Reply #2278 on: 16.10.18 , 23:10 »
Share

Иван, пускай лучше будет поезд формирования БЧ (если это не сказки Красноштана), у них вагоны получше. Чем УЗшные развалюхи.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2535


View Profile
« Reply #2279 on: 16.10.18 , 23:10 »
Share

Ця пропозиція (цитати в сусідній темі) зародилась ще на початку цього літа, як ремікс суміжних ідей:
Скажем так. Я чув щось подібне не тільки від Iwan-а. Не від Посмітюхи, але (як з'ясувалося раніше) його потенційного колеги.
В цьому (формування БЧ) немає жодної гострої необхідності. Є кілька варіантів обігу ... можна по Ворохті на 357/358, які цілком придатні до поїздок до Білорусі. ... чи на 43/44 у Рахові (10 вагонів)...

То був натяк. Нічого не заявляю. Але не здивуюся, якщо потенційний Мінськ - Львів - Франківськ/Ужгород складом БЧ поїде маршрутом через Гомель - Київ... з накладанням по Києву на графік (замість) одного з попутніх рейсів. Та і був вже подібний додатковий рейс (окремий). Пам'ятаєте?
https://www.tutu.ru/poezda/view_d.php?np=7b7955
« Last Edit: 16.10.18 , 23:10 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 [228] 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 ... 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.136 seconds with 21 queries.