Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.18 , 03:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 188729 times)
VB
Active user

Posts: 3473


View Profile
« Reply #2290 on: 21.10.18 , 08:10 »
Share

VB, а як вважаєте, потік Брест - Львів (Франківськ) взагалі може бути достатнім? А саме, на 2 Песо-поїзда по 160 місць.
Колись там пробували запускати 800-й Брест - Ковель. Ходив пустим, відмінили,
.....бо дуже гарна копієчна хвиля приміських.
Головний контингент там (на Заболоття/Хотислав), на мою думку, - місцеві спекулянти.
Стосовно саме Брест - Львів, то є автобус, в якому дуже велика змінюваність. За повним маршрутом мало їздять. Чому? Бо їздять своїми авто та найнятими бусами. Крім того, не раз читав "за Горинню у вагоні лишилось 5 людей, але вже у Дубровиці був майже повний вагон". Хоча туристуючих людей з Білорусі у Львові завжди багато. Звідси ще раз роблю висновок, - їдуть так, щоб ні від чого/кого не залежати. Цей висновок підкріплюється наявністю дорогих бусів, на кшлат Свєтлагорск - Одеса.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 386


View Profile
« Reply #2291 on: 21.10.18 , 08:10 »
Share

VB, а як вважаєте, потік Брест - Львів (Франківськ) взагалі може бути достатнім? А саме, на 2 Песо-поїзда по 160 місць.
Колись там пробували запускати 800-й Брест - Ковель. Ходив пустим, відмінили,
.....бо дуже гарна копієчна хвиля приміських.
Головний контингент там (на Заболоття/Хотислав), на мою думку, - місцеві спекулянти.
Стосовно саме Брест - Львів, то є автобус, в якому дуже велика змінюваність. За повним маршрутом мало їздять. Чому? Бо їздять своїми авто та найнятими бусами. Крім того, не раз читав "за Горинню у вагоні лишилось 5 людей, але вже у Дубровиці був майже повний вагон". Хоча туристуючих людей з Білорусі у Львові завжди багато. Звідси ще раз роблю висновок, - їдуть так, щоб ні від чого/кого не залежати. Цей висновок підкріплюється наявністю дорогих бусів, на кшлат Свєтлагорск - Одеса.
А хіба на УЗ можна покладатися і щось планувати?? От у вересні за 1,5-2 тижні відкрили продаж квитків на деякі поїзди внутрішнього далекого сполучення, а вони зовсім іншим маршрутом поїхали і ніхто про це навіть заздалегідь не попередив (а люди сподівалися, що відкриють продаж і вони поїдуть з Дніпра або Херсону, наприклад, до Вінниці, Хмельницька, Тернополя  і тут такий облом вийшов...). Розумію людей, які колію перекривають на Львівській залізниці, щоб хоч якось увагу привернути до проблем УЗ!!
Logged
tera
Active user

Posts: 469


View Profile
« Reply #2292 on: 21.10.18 , 14:10 »
Share

Гривня километр красная цена.

Ну можно больше,время пути меньше. 5 часов поезд и 8-9 автобус.

Вот этот
Quote
Поезд (нр 783/784) Брест - Львов из Брест 17:30, Ковель 20:03-20:07, Львов 23:13; Львов 07:15, Ковель 10:21-10:25, Брест 13:00.
Чуть раньше из Львова и позже из Бреста и "тур вихидного дня" есть.
Кроме того утреннее собщение с Ковелем,не ночное  и не то ,какое хотели сделать с Ч-Л,продлив в Ковель, а то что доктор прописал.Ну и вечерняя доставка из Ковеля во Львов.Автобус на Львов в 17.00 последний.


Quote
Поезд (нр 785/786) Брест - Здолбунов Брест 06:00, Ковель 08:33-08:45, Киверцы 09:46-09:50, Луцк 10:02-10:10, Ровно 11:21-11:25, Здолбунов 11:37; Здолбунов 11:47, Ровно 11:59-12:05, Луцк 13:16-13:20, Ковель 14:37-14:41, Брест 17:15.

Из Здолбунова позже нужно ,дождаться 804 Львов-Ровно.Броды поехали б,Подзамче.
Про наличии у 804 остановки в Дубно ,был бы маршрут "Две крепости".

П.С.В Фентези перенести надо,нет таких сил это запустить.
« Last Edit: 21.10.18 , 14:10 by tera » Logged
VSK
User

Posts: 92


View Profile
« Reply #2293 on: 21.10.18 , 15:10 »
Share

Оставлю это для Iwan-а .
Начало тут

Quote
С целью изучение пассажиропотока и привлечение пассажиров пользоваться железной дорогой при путешествие за границу предлагаю:

На основе договора о развитие сферы пассажирских перевозок между Республикой Беларусь и Украиной предлагаю ввести:
скоростные поезда международный линий (2 пары) составом дизель-поездов ДП3 в сообщение Брест - Ивано-Франковск/Львов (№ 781/782, № 783/784), Брест - Здолбунов (№ 785/786)
Приблизительным графиком:
Поезд (нр 781/782) Брест - Ивано-Франковск из Брест 06:00, Хотислав 06:58-07:23, Заболотье* 07:36-07:37, Ковель 08:33-08:37, Львов 11:43-11:55, Ивано-Франковск 13:40; Ивано-Франковск 16:05, Львов в 17:50-18:00, Ковель 21:06-21:10, Заболотье* 22:06-22:07, Хотислав 22:20-22:45, Брест 23:43.
Поезд (нр 783/784) Брест - Львов из Брест 17:30, Ковель 20:03-20:07, Львов 23:13; Львов 07:15, Ковель 10:21-10:25, Брест 13:00.
Поезд (нр 785/786) Брест - Здолбунов Брест 06:00, Ковель 08:33-08:45, Киверцы 09:46-09:50, Луцк 10:02-10:10, Ровно 11:21-11:25, Здолбунов 11:37; Здолбунов 11:47, Ровно 11:59-12:05, Луцк 13:16-13:20, Ковель 14:37-14:41, Брест 17:15.
Поезд (нр 787/788) Брест - Здолбунов Брест 17:00, Ковель 19:33-19:45, Киверцы 20:46-20:50, Луцк 21:02-21:10, Ровно 22:21-22:25, Здолбунов 22:37; Здолбунов 05:50, Ровно 06:02-06:05, Луцк 07:16-07:20, Ковель 08:37-08:41, Брест 11:15.
Поездам (нр 781/782, 783/784, 786/785, 787/788) можно организовать Украинский контроль на ходу между ст. Заболотья и Ковель как любит УЗ. Ввести тарифные остановки по станциям Малорита (БелЖД), Владимир-Волынский, Сокаль, Червоноград. Поезда Брест - Львов будут ориентированы на туристических потоках пассажиров. По станции Львов из поезда № 781/782 возможна пересадка на Перемышль в обе стороны на поезд ИС № 715/716 Киев - Перемышль.
Поезд (нр 785/786, 787/788) Брест - Здолбунов будет ориентирован для связи Ровно, Луцка с Брестом, а также тех пассажиров которые едут в Брест и там делают пересадку на самолеты/поезда, таким образом забрать пассажира с автобуса и посадить его на поезд, мотивируя тем что так быстрее, надежно и безопасно. Поезд подвязан под поезд из Москвы (№ 027 Москва - Брест) и на Москву (№ 008 Брест - Москва, № 028 Брест - Москва). На участке Брест - Ковель в одну сторону может курсировать вместе с поездом нр 781 Брест - Львов. Поезд (нр 787/788) подвязан в обе стороны с поездом нр 103/104 Брест - Новосибирск.

Продлить и согласовать на основании малого пограничного движение 2 пары пригородных поездов Гомель - пл. Кравцовка к станции Горностаевка (УЗ), в свою очередь УЗ продлить 2 пары пригородных поездов Чернигов - Горностаевка к станции Терюха, таким образом получить пересадочный вариант проезда пригородной волной Чернигов - Гомель

Поезду № 371/372 Могилев - Львов (Трускавец) изменить маршрут на участке Ровно - Подзамче через Киверцы, Луцк, Сапежанку (вместо Здолбунов, Дубно, Броды), таким образом сообщить Могилев, Минск и Барановичи с Луцком. В летний период ежедневно, по нечетным до Трускавца, по четным через раз (1 раз в 4 дня) до Ужгорода, по четным через раз (1 раз в 4 дня) до Ворохты. Октябрь, ноябрь и до 15 декабря до Львова - через день. С 15 декабря по 15 января ежедневно, по четным до Ужгорода, по нечетным до Ворохты. С 15 января по 28 февраля с курсированием через день, 1 раз в 4 дня до Ужгорода, 1 раз в 4 дня до Ворохты. Март, апрель, май до Львова - через день (при увеличении пассажиропотока - ежедневно).



P.s.: не знаю как у остальных, но лично у меня проект (форум) Евгения Громова воспринимается форум БЧ...основное обсуждение такое.
А сколько? Если брать по 1000 грн за 300 км, то там никто ездить не будет.
Я не прикидывал, но кажется, что с учетом межгоса ниже 650-700 не получается, гм? Либо дотировать, либо пускать откровенные вёдра.
Там потрібно буде домовлятись за спецтариф як у випадку з ІС на Перемишль (2 клас коштує біля 500 гривень за приблизно 700км)
І уз такий тариф є вигідний. Тож думаю ціна в 350-400 від Львова до Бреста буде вигідною для обох сторін. Приблизно така ціна має бути і від Здолбунова до Бреста
А якщо організують ще прийнятні ціни на внутрішньоукраїнські ділянки(якщо будуть приблизно дорівнювати цінам на маршрутки ) тобто Ковель, Володимир Волинський, Червоноград -Львів та Ковель-Здолбунів,Рівне то можна ще буде розраховувати на непогану змінюваність пасажирів (особливо на маршруті Брест -Львів) .
І склади не обовязково мають бути білоруські песи а можуть бути і узшні ДПКРи які вже замовили. А оптимально на всі ці маршрути можна запустити 2 білоруські 730песи  і 2 узшних ДПКРа .
І так після надходження 6ДПКРів на уз буде разом їх 7.
 5 дати Здолбунову на маршрути Здолбунів-Брест -Львів,Івано Франківськ . Здолбунів -Луцьк -Львів-Чернівці (щоденно дві дзеркальні пари) та Здолбунів -Хелм.
2 дати Миколаєву на маршрути Миколаїв-Дніпро або/і Миколаїв ;Одеса -Ізмаїл
Logged
VSK
User

Posts: 92


View Profile
« Reply #2294 on: 21.10.18 , 15:10 »
Share

А от переводити 371/372 на Луцьк -Сапіжанку однозначно не потрібно по тій причині що збільшить час в дорозі на 3-4години. Тим більше по Рівному зараз є можлива пересадка на приміський до /з Луцька.
Logged
tera
Active user

Posts: 469


View Profile
« Reply #2295 on: 21.10.18 , 16:10 »
Share

Quote
Здолбунів -Луцьк -Львів-Чернівці
В темі є.Не вийде.
Ч-Л міг би бути,ми так думаєм.
Logged
VSK
User

Posts: 92


View Profile
« Reply #2296 on: 21.10.18 , 17:10 »
Share

Quote
Здолбунів -Луцьк -Львів-Чернівці
В темі є.Не вийде.
Ч-Л міг би бути,ми так думаєм.
Не вийде воно зараз коли є лише один ДПКР і обслуговується він в Тернополі. А якщо їх буде більше і всі вони будуть обслуговуватись в Здолбунові то зявиться можливість завязати його в оборот з якимось із вищеперелцчених рейсів.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2538


View Profile
« Reply #2297 on: 21.10.18 , 19:10 »
Share

Тут варто прийняти до уваги, що однієї заправки вистачатиме на 1000 км. І чи буде в них бажання заправлятись у сусідів при перевищенні цього ліміту. Однак не вказано за яких умов вистачатиме саме на таку відстань (за якої швидкості/потужності/завантаженості...).

П.С.В Фентези перенести надо,нет таких сил это запустить.
І склади не обовязково мають бути білоруські песи а можуть бути і узшні ДПКРи які вже замовили. А оптимально на всі ці маршрути можна запустити 2 білоруські 730песи  і 2 узшних ДПКРа .
І так після надходження 6ДПКРів на уз буде разом їх 7.
5 дати Здолбунову на маршрути Здолбунів-Брест -Львів,Івано Франківськ . Здолбунів -Луцьк -Львів-Чернівці (щоденно дві дзеркальні пари) та Здолбунів -Хелм.
2 дати Миколаєву на маршрути Миколаїв-Дніпро або/і Миколаїв ;Одеса -Ізмаїл
На Брест, за бажанням, можуть перекинути модернізовані ДР1Б, що раніше їздили на маршруті Мінськ - Вільнюс разом з ДП3 (по різному).
Стаття (є 2 або 3 класи) https://people.onliner.by/2013/05/26/fotofakty-3
Відео



Однак напевно і їхати він буде повільніше. upd: хоча в порівнянні з ДП3 графік не сильно відрізнявся.

Склад ДП3 можуть запустити на Гомель - Київ (разом з одним дзеркальним складом нашого ДПКр3). Таке бажання УЗ лунало як від самого керівництва, так і наших відомих активістів на форумі. І такі машини у Гомелі бувають. Навіть сплотця їздять.
« Last Edit: 21.10.18 , 19:10 by sergius » Logged
Utopist
Active user

Posts: 2555


View Profile
« Reply #2298 on: 22.10.18 , 09:10 »
Share

Пора для обсуждения новых поездов Украина - Беларусь создавать отдельную тему.
И начинать надо с договоренностей об адекватном тарифе для подобных поездов, иначе все наши идеи о маршрутах можно свернуть в трубочку и засунуть известно куда.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #2299 on: 25.10.18 , 11:10 »
Share

Напівфіналізована візуалізація для 143/144:



"Сірий" фрагмент маршруту має дві опції:
1) без розчеплення груп по Ніжину (12 вагонів на Гомель або Суми, з черезденною почерговістю);
2) з розчепленням груп по Ніжину (по 6 вагонів на Гомель і Суми, щоденно зі зміною кінцевих пунктів через день).

В основу покладено ідею Віктора:

http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122719.msg468213#msg468213
Quote
Едем дальше.

143/144 Івано-Франківськ – Суми складом івано-франківського формування від 43/44
(зроблено з душею!)

—      —   18:00  Суми        12:20   —   —
..........................................................
23:35  20  23:55  Київ         06:15  25  06:40
..........................................................
02:55  05  03:00  Вінниця    03:05  05  03:10
 ..........................................................
04:55  15  05:10  Хмельниц  01:00  15  01:15
..........................................................
07:00  05  07:05  Тернопіль  23:05  05  23:10
..........................................................
09:05  25  09:30  Львів         20:45  20  21:05
..........................................................
11:50  —   —  Ів.-Франківськ  —   —     18:20

З моєю модифікацією:
... деякий текст пропущено ...
ОРІЄНТОВНИЙ РОЗКЛАД РУХУ
поїзда №143/144 Кременчук – Ворохта – Кременчук


Приб. Зуп. Відпр. Роздільний пункт  Приб. Зуп. Відпр.
    -   -  16:00  КРЕМЕНЧУК         12:10   -      -
                  - - - - -
21:59  20  22:19  КИЇВ-ПАС.         05:51  21  06:12
23:16   2  23:18  ФАСТІВ-1          04:44   2  04:46
00:25   5  00:30  КОЗЯТИН-1         03:38   2  03:30
01:08   2  01:10  КАЛИНІВКА-1       02:49   2  02:51
01:29   3  01:32  ВІННИЦЯ           02:25   5  02:30
        -      -  ДЕРАЖНЯ           00:59   2  01:01
03:26  22  03:48  ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ      00:14  15  00:29
04:46   2  04:48  ВОЛОЧИСЬК         23:15   2  23:17
04:57   2  04:59  ПІДВОЛОЧИСЬК      23:04   2  23:06
05:45  10  05:55  ТЕРНОПІЛЬ-ПАС.    22:10   5  22:15
06:35   2  06:37  ЗБОРІВ            21:30   2  21:32
06:56   2  06:58  ЗЛОЧІВ            21:09   2  21:11
07:23   2  07:25  КРАСНЕ            20:45   2  20:47
08:10  25  08:35  ЛЬВІВ             19:35  30  20:05
09:42   2  09:44  ХОДОРІВ           18:13   2  18:15
10:26   3  10:29  ГАЛИЧ             17:20   2  17:22
10:58   7  11:05  ІВАНО-ФРАНКІВСЬК  16:46   5  16:51
    -   -  11:14  ХРИПЛИН               -   -  16:38
    -   -  11:25  БРАТКІВЦІ             -   -  16:28
    -   -  11:45  ТАРНОВИЦЯ             -   -  16:13
11:58   2  12:00  НАДВІРНА          16:00   3  16:03
    -   -  12:30  ДЕЛЯТИН               -   -  15:30
12:43   3  12:46  ЯРЕМЧЕ            15:17   3  15:20
    -   -  13:03  МИКУЛИЧИН             -   -  15:05
13:17   3  13:20  ТАТАРІВ           14:52   3  14:55
13:34   -      -  ВОРОХТА               -   -  14:42

                       | 1:08 |



За посиланням на оригінал знайдете більше деталей. Це можна назвати "не хочуть причетні починати з голови і закінчувати хвостом, то нехай починають з хвоста і закінчать головою".
Втілення цієї пропозиції сприятиме зміщенню 357 із Києва на 20:05 (117 - на 20:12, а 49 - на 20:19), і ... видовженню 43/44 (10 вагонів) до Рахова.
ІФ-провідники свої 10 вагонів можуть втиснути у 117/118, а решту до повної схеми доповнять Чернівці (2 групи по 6 вагонів). І НІХТО НЕ ВТРАТИТЬ РОБОТУ.

п.м. Враховано аргументи опонентів про недоцільність Гомель-Перемишль. Це спростило логістику.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.112 seconds with 21 queries.