Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.18 , 13:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 190194 times)
Volodymyr
User

Posts: 148


View Profile
« Reply #230 on: 13.03.17 , 23:03 »
Share

А наскільки реально зробити прямий приміський дизель ІваноФранківськ-Львів замість ІФ-Ходорів і Ходорів-Львів?
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #231 on: 14.03.17 , 09:03 »
Share

А наскільки реально зробити прямий приміський дизель ІваноФранківськ-Львів замість ІФ-Ходорів і Ходорів-Львів?
Не реально)Реально теоретично,але вони не можуть змінити мінімальні зміни(тому не реально)
« Last Edit: 14.03.17 , 09:03 by birys5 » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #232 on: 14.03.17 , 12:03 »
Share

А наскільки реально зробити прямий приміський дизель ІваноФранківськ-Львів замість ІФ-Ходорів і Ходорів-Львів?
Че так мелко? Давайте сразу до Черновцов.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #233 on: 14.03.17 , 14:03 »
Share

А наскільки реально зробити прямий приміський дизель ІваноФранківськ-Львів замість ІФ-Ходорів і Ходорів-Львів?
Че так мелко? Давайте сразу до Черновцов.
А й справді, в чому проблема? Франківськ - Ходорів обслуговують коломийські дизелі. Ходорів - Львів - тернопільські. Що заважає коломийський дизель дотягнути до Львова, а тернопільський - до Франківська замість Львова?! Час обороту кожної машини буде практично незмінний. Чи там не все так просто?
Logged
Volodymyr
User

Posts: 148


View Profile
« Reply #234 on: 14.03.17 , 14:03 »
Share

logist, не розумію вашого сарказму.
ІФ-Львів 140км, вповні нормальна відстань для приміського.

Зараз немає нормальної стиковки по Ходорову з приміських Львівського та ІФ напрямків.
Пасажиропотік прямого ІФ-Львів явно буде вищий, сума потоків ІФ-Ходорів + Ходорів-Львів.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #235 on: 14.03.17 , 14:03 »
Share

logist, не розумію вашого сарказму.
Також не розумію вашого - розвивати збиткові логістичні процеси.

Пасажиропотік прямого ІФ-Львів явно буде вищий, сума потоків ІФ-Ходорів + Ходорів-Львів.
Тобто ті 10 ПДС, що є зараз, не справляються? (відповідати не треба, тут всі знають відповідь)
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 76


View Profile
« Reply #236 on: 14.03.17 , 15:03 »
Share

Logist,е, Браво !!! 
Logged
Volodymyr
User

Posts: 148


View Profile
« Reply #237 on: 14.03.17 , 16:03 »
Share

(на випадок, якщо пан Losist не прикидається, а справді не зрозумів мого запитання)
Зараз щодня є три пари приміських Ходорів-Львів і три пари приміських Ходорів-ІФ. Вони не узгоджуються між собою й не підходять для поїздок Львів-ІФ платоспроможніх пасажирів.
На мою наївну думку, якщо відмінити одну пару ІФ-Ходорів  і одну пару Ходорів-Львів і замість них призначити одну пару ІФ-Львів, то пробіг залишиться незмінним, а зручність для пасажирів, завантаження потяга і виручка від продажу квитків зросте.
Моє запитання не про призначення нових потягів, а про оптимізацію розкладу/маршруту існуючих. Я розумію, що залізниці ліньки щось міняти заради зростання виручки приміських і простіше плакатися що вони збиткові, але обкатати дизелі з Коломийського депо на 70км ділянці  Ходорів-Львів не так вже й важко (особливо враховуючи, що там планується оновлення рухомого складу).

Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #238 on: 14.03.17 , 17:03 »
Share

й не підходять для поїздок Львів-ІФ платоспроможніх пасажирів.
Тобто ті 10 ПДС, що є зараз, не справляються?
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #239 on: 14.03.17 , 18:03 »
Share

й не підходять для поїздок Львів-ІФ платоспроможніх пасажирів.
Тобто ті 10 ПДС, що є зараз, не справляються?
Браво...хлопаю стояи)Не один раз в мене виникала ідея зробити ІФ-Львів....Навіть 8** але все марно...Як ще введуть щось на кталт такого то всі ПДС будуть майже пусті їздити....
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 ... 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.081 seconds with 21 queries.