Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.11.18 , 04:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 188406 times)
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #2300 on: 25.10.18 , 12:10 »
Share

Наявну зупинку 43хв по ІФ (для непродуктивних маневрів з відчепленням 1..2 вагонів) можна використати таким чином:
5хв - додати до зупинки по Львову для причеплення/відчеплення групи із 6 вагонів;
5хв - зупинка по ІФ без зміни ЛБ та лока;
33хв - економія "часу в дорозі"
Ці 33 хв економії можна перекинути на Дарницю та Ніжин для організації там маневрів. В сумі жодного погіршення, ба більше між Ворохтою та Львовом стане на 33 хв швидшим.

Руховики повинні побачити очевидну перевагу: одним локом і однією ЛБ Львів-Ворохта-Львів. В ідеалі члени ЛБ повинні мешкати у Львові.
« Last Edit: 25.10.18 , 12:10 by Iwan » Logged
VSK
User

Posts: 92


View Profile
« Reply #2301 on: 25.10.18 , 13:10 »
Share

Маневри по Київ пасі в 6 ранку -зарубають навіть не вдумуючись.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 631


View Profile
« Reply #2302 on: 25.10.18 , 19:10 »
Share

ИМХО В Нежине нечем расцеплять/сцеплять поезда. Нет постоянно присутствующего маневрового.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2328


View Profile
« Reply #2303 on: 25.10.18 , 22:10 »
Share

Расцепка - по Киеву.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #2304 on: 25.10.18 , 22:10 »
Share

Маневри по Київ пасі в 6 ранку -зарубають навіть не вдумуючись.
Маневри по Дарниці (відчеплення з хвоста) з причепленням локомотива в голову до "того, що відчепили".

ИМХО В Нежине нечем расцеплять/сцеплять поезда. Нет постоянно присутствующего маневрового.
Тоді без розчеплення ... 12 вагонів через день до Гомеля та Сум (умовно по парних - до Гомеля, а по непарних - до Сум).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #2305 on: 25.10.18 , 22:10 »
Share

Ото уміли колись фантазувати наші колеги: Львів - Чернівці через Бережани та Заліщики.

Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #2306 on: 25.10.18 , 22:10 »
Share

Щодо груп у складі 143/144, то можна й так:
a) 5+5+8 (10 вагонів їздитиме на Гомель/Суми, а 8 - на Кременчук);
b) 4+4+10 (8 вагонів - на Гомель/Суми і 10 вагонів - на Кременчук).
Однак постає проблема в горах - 13..14 вагонів може бути критично на надвірнянських горбах і/або на яремчанських звилинах.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22015


View Profile
« Reply #2307 on: 26.10.18 , 18:10 »
Share

Ото уміли колись фантазувати наші колеги: Львів - Чернівці через Бережани та Заліщики.


цікаво, ситуацію за який рік мусила б відображати ця мапа?
Ломбардія намальована у складі Австрії - тобто це має бути до 1859 року. Одночасно ділянка Львів - Тарнув намальована як введена у експлуатацію, при цьому Тарнув - Краків - ні. Хоча перший поїзд у Львів приїхав у Львів 4 листопада 1861 і ділянка Краків - Тарнув уже була.
Щось тут не те.
І дизайн явно не старовинний, тобто це більш-менш сучасна ілюстрація якогось стану речей чи планів у минулому, не певен що взагалі правильна.
Logged
Philip
User

Posts: 90


View Profile
« Reply #2308 on: 26.10.18 , 19:10 »
Share

Наявну зупинку 43хв по ІФ
5хв - зупинка по ІФ без зміни ЛБ та лока;

Тоді прийдеться не обгрунтовано гнати поїзд під 2 ТЕ10М\УТ до Львова !
На даний момент локомотиви мають жорстку підв"язку зі зміною в Франківську таким чином і Львівські і Франківські ЛБ мають роботу. Львівські ЛБ більш прихильні до обороту по Франківську так як Туда назад години вийшли і відпочивати вони можуть вдома а не відомо де!
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1098


View Profile
« Reply #2309 on: 26.10.18 , 19:10 »
Share

Новий курс УЗ - поступовий відхід від практики групування/розгрупування пасажирських поїздів (в т.ч. безпересадкових вагонів). Їх просто-напросто нема кому зчіпляти та розчіпляти.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.135 seconds with 21 queries.