Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.11.18 , 05:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 187751 times)
sean
Active user

Posts: 3310


View Profile
« Reply #2310 on: 26.10.18 , 19:10 »
Share

Новий курс УЗ - поступовий відхід від практики групування/розгрупування пасажирських поїздів
А як же нові групування 13 по Ужу, 7 по Льв, існуючих 74+78 в Києві, 144 по Франику, РІЦів?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2535


View Profile
« Reply #2311 on: 26.10.18 , 19:10 »
Share

Наявну зупинку 43хв по ІФ
5хв - зупинка по ІФ без зміни ЛБ та лока;

Тоді прийдеться не обгрунтовано гнати поїзд під 2 ТЕ10М\УТ до Львова !
Тоді приведіть обгрунтування поїздок цих локомотивів до Львова з 135/136.
Logged
Philip
User

Posts: 90


View Profile
« Reply #2312 on: 27.10.18 , 23:10 »
Share

Наявну зупинку 43хв по ІФ
5хв - зупинка по ІФ без зміни ЛБ та лока;

Тоді прийдеться не обгрунтовано гнати поїзд під 2 ТЕ10М\УТ до Львова !
Тоді приведіть обгрунтування поїздок цих локомотивів до Львова з 135/136.
А що ЛБ з ТЧ-13 які обслуговують даний поїзд мають на ЧМЕ його возити тому що 2М62\У в них забрали і лишилися лиш ЧМЕ і 2ТЕ10
Logged
tera
Active user

Posts: 468


View Profile
« Reply #2313 on: 28.10.18 , 11:10 »
Share

Чудово.Будемо сподіватись на позитивний результат.
Може ще і узгодити вийде  пересадку з Поїзд №6361/6362 Здолбунів-Пас. - Ковель-Пас. в Луцьку о 19:23 ( 17  19:40),з Ковель Чернівці   668   19:11   19:23.
З'явилось би Рівне -Львів через Луцьк.Довго,але хоч так.

Ось результат.
Quote
Ковель Чернівці   668   з 28/10/2018 щоденно, крім 29,31/10, 2,5,7,9,12,14,16,19/11/2018
Луцьк   19:11   19:27
Не густо,чотири хвилини.Приміський не змінився.
Цікаво,причетні самі прочитали,чи хлопці донесли на тарілочці.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1098


View Profile
« Reply #2314 on: 28.10.18 , 12:10 »
Share

З приводу неузгоджених пересадок залишайте скарги
Нема скарг від пасажирів - УЗ вважає, що така пересадка нікому не потрібна.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7162


View Profile
« Reply #2315 on: 28.10.18 , 15:10 »
Share

Новий курс УЗ - поступовий відхід від практики групування/розгрупування пасажирських поїздів (в т.ч. безпересадкових вагонів). Їх просто-напросто нема кому зчіпляти та розчіпляти.
Тут, в принципі, я УЗ цілком розумію.
Групування/розгрупування вагонів - додаткові витрати на непродуктивну та, абсолютно марну (в фінансовоу плані) роботу.

А саме, діючі тарифи не розглядають таке поняття, як тарифи у вагонах безпересдкового сполучення.

Тобто, тариф на проїзд, наприклад у сполученні Дніпро - Херсон у безпересадкових вагонів до "Таврії" це тариф за загальну кількість кілометрів по суті, а не сума тарифів по ділянках слідування з різними поїздами, або з іншим якимось збільшуючим коефіцієнтом.
Тобто, УЗ набагато простіше та вигідніше в фінансовому плані зробити узгоджену пересадку, ніж довбатися з цими ВБСами.
Вигідним групування залишиться лише для міжнародних поїздів.
До того ж, час на розчеплення/зчеплення збільшує час в дорозі, що може також сказатися до невкладання того чи іншого поїзда у відповідну категорію з усіма наслідками.

Якщо на державному рівні вважають, що ВБСи стратегічно важливі - треба вносити зміни до тарифів, де проїзд у ВБСі буде мати хоча б якись підвищуючий коефіцієнт до тарифу. 
Logged
_vs_
Active user

Posts: 965


View Profile
« Reply #2316 on: 28.10.18 , 15:10 »
Share

А ви поцікавтесь, скільки коштує квиток у плацкартний ВБС Шостка - Хмельницький.
Logged
VSK
User

Posts: 90


View Profile
« Reply #2317 on: 28.10.18 , 18:10 »
Share

А ви поцікавтесь, скільки коштує квиток у плацкартний ВБС Шостка - Хмельницький.
Там такий тариф не за того що це ВБС а за те що це плацкарт з максимальним коеф фірмовості та іще у складі регіонального експресу
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3908


View Profile
« Reply #2318 on: 30.10.18 , 13:10 »
Share

З басєн Кривоштана, які він розповідав нам при обкатці Київ - Рига: будь-які перемовини з білорусами це завжди торг. Білоруси хочуть їздити більше вглиб України, їм цікаво все: Закарпаття, Прикарпаття, Чернівці тощо. Ми в свою чергу торгуємось про паритет: один поїзд ваш, інший наш. Кривоштан їм говорить: я теж хочу їздити до вас своїми складами. Це бабло. Про адекватний міжгостариф чуваки, схоже, між собою навіть не спілкуються. І поки що ні до чого не домовились.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2535


View Profile
« Reply #2319 on: 31.10.18 , 08:10 »
Share

Наявну зупинку 43хв по ІФ
5хв - зупинка по ІФ без зміни ЛБ та лока;

Тоді прийдеться не обгрунтовано гнати поїзд під 2 ТЕ10М\УТ до Львова !
Тоді приведіть обгрунтування поїздок цих локомотивів до Львова з 135/136.
А що ЛБ з ТЧ-13 які обслуговують даний поїзд мають на ЧМЕ його возити тому що 2М62\У в них забрали і лишилися лиш ЧМЕ і 2ТЕ10
Ну так могли б замінити по Франківську. А їдуть до Львова.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 [232] 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.096 seconds with 21 queries.